SODA BIKARBONA BEZ ALUMINIJUMA U TABLETICAMA

Prenosim i vama ovde na blog tekst koji sam stavila na Facebook.

Cesto naidjem ovde na Facebook-u na razne natpise i statuse o sodi bikarboni i njenoj lekovitosti/primeni. Pored uzimanja oralno, cesto se koriste i u ginekoloskim slucajevima kod zena koje imaju neke od vaginalnih infekcija/radi ciscenja ili preventive.. Tu informaciju na zalost necete cuti u bolnicama, ali postoje ljudi kojima je dato da to znaju i prenesu. A mozda i hocete, ko to zna. Evo uslikala sam jedan mali dodatak/spravicu koja je potrebna svakoj zeni da je ima u svom prirucniku/neseseru (podrazumeva se dezinfikovanu). Cesto puta zene koriste tablete vaginalete a povremeno ih mozete zameniti i sa tableticama sode bikarbone koje su bez aluminijuma. Tabletice sode bikarbone mozete  pronaci u svim apotekama, bas u ovakvom pakovanju, zbog toga sam ih uslikala. Stavite jednu tableticu u aparatic i lagano smestite/unesite tamo gde treba, koristite ih povremeno umesto vaginaleta.
Provereno i za to sam cula jos od moje pok. bake kada sam bila devojcica, a baka je bila 1878 godiste i poznavala je razne biljke i lecenje prirodom, onda mozete zamisliti od kada je ljudima poznata soda bikarbona kao lek… :D

35 comments on “SODA BIKARBONA BEZ ALUMINIJUMA U TABLETICAMA

  1. zna li neko gde se u srbiji ili najblizoj susednoj nam zemlji moze naci petoprocentni rastvor sode bikarbone ali pakovane tako da se moze koristiti kao infuzija….

  2. danas sam otisla u apoteku ”lilly” u kraljevu, pitala sam da li maju sodu bikarbonu bez aluminijuma, nebitno da li je u tabletama ili u prahu… malo me cudno pogledala devojka koja je radila, i dala mi je sodu u tableticama, proizvodjc je ”esensa”..medjutim kad sam dosla kuci i pored najbolje volje, nisam nasla ni jedno slovo na pakovanju, koje ukazije da su bez aluminijuma… za razliku od ovih koje ste vi objavili na slici, a ja ih ranije kupovala u ”tempu”…. koje je vase iskustvo sa ovim tabletama koje sam ja kupila?….

  3. duca, zasto ste tako zlocesti i od kud vi znate sta ja znam? Takva vibracija koju imate samo steti vama, a ne nekom drugom, ja vam zelim sve najbolje od srca… :D

    Draga Violeta Vangelovska, zao mi je sto sam tek sada naisla na vas komentar, jer ne stignem na sve strane… Nisam lekar i nerado dajem savete, osim za ono sto sam i licno iskusila.
    Preporucujem vam grupu “dr. Sladjana Velkov” https://www.facebook.com/groups/159740454116642/?fref=ts
    i tamo mozete postaviti pitanja za sve sto vas interesuje, dobicete odgovor,
    ili na ovu grupu – https://www.facebook.com/groups/140245076001630/?fref=ts

  4. Morala sam da posećujem ginekologa pre par godina, medicinska sestra mi je dala savet da se ispiram rastvorom sode bikarbone i vode (1 kafena kašičica na 2 dl vode..koliko se sećam, ne držite me za reč). Kada sam ponovo išla kod doktora rekla sam mu da se ispiram na ovaj način, objasnio mi je da to nije poželjno, jer soda uništava negativne ”stanovnike” ali i pozitivne mikroorganizme, pa se posle nekog vremena negativci vrate u još većem broju.
    Želim samo da podelim sa vama ovu informaciju, niti negiram niti odobravam korišćenje sode na ovaj način. SMatram da je u redu s vremena na vreme isprati se ovako, ali nikako preterivati sa svakodnevnim čišćenjem. Nisam doktor, samo obična građanka. Hvala za blog!

  5. Na žalost, danas sam se čuo sa firmom UFAR iz Barajeva, i saznao sam da više ne prave sodu bikarbonu bez aluminijuma. Šteta. Zanima me gde se može nabaviti čistu sodu bikarbonu? Bio sam u apoteci i kažu da ih ima 8 komada u obliku tableta i kad sam pročitao na ambalaži da soda bikarbona sadrži i dodatke: kukuruzni deo i neki E …… dodatak razočarao sam se jer je vrlo moguće da je kukuruzni deo u stvari GMO proizvod!

    Pozdrav!

  6. Ja sam pronasao mnogo praskova za pecivo i soda bikarbona bez aluminijuma,ali me zabrinjaju kolicine drugih teskih metala tipa olova,arsena…

  7. Na svim kesicama sode bikarbone koja se koristi u domacinstvima za dizanje testa, nisam pronasla sadrzaj, osim sto pise: Soda bikarbona – Nartijum -hidrogenkarbonat. Jos nigde nisam naisla da pise soda sa aluminijumom, olovom ili arsenom.. Tabletice ne menjaju terapiju vaginaleta, gore sam napisala da se moze povremeno upotrebiti, ne stalno i ne cesto, cisto radi preventive, ciscenja..

  8. Kesica ili bilo kakva ambalaža trpi sve tj. hartija trpi sve. To što ne piše za aluminijum, olovo ili arsen ne znači da soda-bikarbona te elemente ne sadrži. Isto se to odnosi i za GMO hranu. Činjenica je da skoro preko 90% hrane, voća, povrća GMO, pa proizvođači uprkos našem zakonu i propisu namerno brišu na ambalaži stvarne sadržaje.
    http://zelenenovine.wordpress.com/organska-poljoprivreda/zasto-kompanije-ne-dozvoljavaju-na-deklaracijama-isticanje-gmo-porekla/

  9. Ono sto se nalazi u tragovima u skoro svakom industrijskom proizvodu(pa i sodi bikarboni),u sustini je beznacajno,jer svaki ljudski organizam je laboratorija koja vecinu tih minimalnih stetnih materija eliminise.Opasne su hemikalije koje preovladavaju mogucnost da ih organizam eliminise.Uostalom,pre neki dan je objavljeno u medijima da flasirana voda sadrzi oko 24.000(!!!) stetnih materija!Vecina stvari iz prirode(od vode do hrane)je kontaminirana uglavnom minimalnim kolicinama stetnih materija koje se nalaze u vazduhu,vodi i zemlji,i nemoguce ih je izbeci!Pojedinci prave famu oko ovoga i pokusavaju da se prave mnogo pametni,tako sto sire price da samo oni znaju kako se ovo moze prevazici,ali naravno uz odgovarajucu nadoknadu!Pa tako,dragi moji,obicna soda bikarbona iliti prasak za pecivo(ili Na-hidrogenkarbonat) je apsolutno bezbedan prasak koji se koristi u ljudskoj upotrebi na razlicite nacine.To,da li cete s njim otpusiti kanalizaciju ili “otkiseliti”organizam je licno vasa stvar,jer ako recimo pusite dve pakle,pijete litar coca-cole dnevno i jedete industrijsko smece,nece vam pomoci ni Sv.Petar a kamo li obican prasak za pecivo!Pozdrav svima!

  10. imam jedno pitanje u vezi tableta sode bikarbone. Ranije sam kupovao tablete sode kao na slici bile su u plasticnoj tubici 15 komada pre mozda vise od godinu i nesto dana. I tu je pisalo da su sastojci: natrijum hidrogen karbonat, laktoza,skrob,talk i da jedna tableta sadrzi 650 mg natrijum hirogen karbonata.
    Sada su mi pre neku nedelju u jednoj apoteci prodali tablete drugog proizvodjaca ko ji se takodje spominje u komentarima na ovom sajtu, pakovanje ima 10 tableta u kutijci i cena je 100 dinara . Sastoji su isti samo umesto talka , pise e553 b. Kada sam otisao na internet da vidim sta je e553 b ispalo je da je to talc tj talk. Odem na jedan sajt i tamo za e553 b pise ne bas lepe stvari za taj talk. Da li je preporucljivo po vama uzimati tablete koje imaju i talk. Jer sam na jednom sajtu nasao ne bas lepe stvari napisane za e553 b
    Description:
    has been linked to stomach cancer, typical products are polished rice, chocolate, confectionary. Warning:
    Linked to stomach cancer

    Gde se moze nabaviti soda bikarbona u Beogradu da nema aluminijuma a ni talka.

  11. Ovo je odličan način da se poremeti vaginalna pH vrednost, poremeti balans flore i omoguće idealni uslovi za razvoj patogenih proteolitičkih bakterija. Nemoj samo da posle bude, pa mi to nismo znale…

  12. Ве молам дали некој има информации и искуство за ALKALA #N# производител:Pharmazeutischer Unternehmer und Hersteller: SANUM-KEHLBECK GmbH&Co KG кај нас во Македонија се продава како сода без алуминиум

  13. Mislim da kašičica mala- sode bikarbone(ove iz prodavnica) uveče sa čašom vode, recimo mesec dana kao preventiva ne bi škodila.. ..Meni nekako više poverenja uliva ta iz prodavnica od raznoraznih tabletica sode.. Moje mišljenje naravno- :)

  14. Neke apoteke opremljene laboratoriju same proizvode cistu medicinsku sodu.U Zajecaru gradska apoteka do pre godinu dana u svojoj laboratoriji je proizvodila cistu sodu u prahu pakovanu po 100g po ceni od 120 dinara.Sada kazu da nemaju potrebne sirovine i ne rade vise. Nadam se da u beogradu sigurno neko moze da uradi cistu sodu bez aluminijuma

  15. Neznam kak ce mnogi shvatiti ovo ,ali ja imam licno iskustvo sa sodom bikarbonom..2010.g dijagnoza moja je bila,rak rektuma.na internetu sam pronasla tekst i recept dr. T. Simoncinija.odmah sam pronasla cistu sodu bikarbonu koja se mogla kupiti u GRADSKOJ APOTECIu ZAJECARU KOJU SU ONI SAMI PROIZVODILI U SVOJOJ LABORATORIJI,ZNACI CISTA,MEDICINSKA.kORISTILA SAM JE 21 dan,ali umeduvremenu su me uputili na preoperativno lecenje zracenjem i hemoterapijom. sve sam istovremeno sprovodila.CA19/9 doveo se u normalu, 27 tumor/ maligni se smanjio,operisana sam i do dana danasnjeg je sve normalno.CEA 0,85 CA 19/9 7 JETRA,PLUCA, materica,jajnici,kosti,krvna slika,leukocitna formula sve je u najboljem redu za sada ,a dokle ce biti neznam. DA LI JE MENI POMOGLA SODA ILI ZRACENJE I HEMOTERAPIJA,ILI SPRETNA RUKA PROF. KRIVOKAPICA NEZNAM, JA SAM JOS UVEK ZIVA DOKLE ?????? zaboravih da napomenem,tada sam to upotrebljavala sa destilisanom vodom. Sada 2 puta godisnje cistim/ pijem sodu bikarbonu u tabletama ali po skracenoj verziji..2 p[ta dnevno po 5 g sa obicnom vodom. SVAKU SRECU I DOBRO ZELIM SVIMA KOJIMA JE POTRBAN LEK

  16. Katarina ,sve sto vas interesuje pitajte me ovde, odgovoricu vam. Ako ste slobodni mozete mi odmah postaviti pitanje.Volela bih da sve bude zabelezeno ovde jer ce mnogima biti od koristi. POZDRAV

  17. Moja sestra ima rak grlica maternice obavila je zracenje i kemoterapiji tako da je cancer suzbijen, ne širi se ali ona još uvijek ima neuredne Papa testove i dobila je još trombozu desne noge. Moje pitanje glasi da li ona može da koristi Škodu bikarbonu i na koji način ? Hvala unaprijed i veliki pozdrav.

  18. LIDIJA, NEZNAM KOME STE POSTAVILI PITANJE ALI JA CU VAM RECI IZ SVOG ISKUSTVA STO ZNAM I IZ SVIG LICNOG NACINA PRIMENE SODE BIKARBONE A VI CETE SAMI ODLUCITI STA DALJE. SVE OVO STO CU VAM RECI IMATE NA YUTUBU, OTKUCAJTE ,, DOKTOR TULIO SIMONCINI,NACIN LECENJA SODOM BIKARBONOM,, JA I POSLE OPERACIJE,2 DO 3 PUTA GODISNJE PIJEM SODU BIKARBONU,ALI KUPLJENU U APOTECI, JEDNOM DNEVNO, NAJBOLJE UJUTRU PRE JELA ILI KAFE,5g RASTVORENE U 2dl VODE. PIJEM 8 DANA,MADA KAZU DA MOZE NAJVISE DO 3 NEDELJE. PRE OPERACIJE KLISTIRALA SAM DEBELO CREVO RASVOROM SUPENE KASIKE SODE BIKARBONE,RASTVORENE U MLAKOJ VODI,DOZA IRIGATORA SA DESTILISANOM VODOM.POSTO VAM JE SESRA OPERISANA,NEZNAM DA LI SMETE KLISTIR VAGINALNI RADITI IZ RAZLOGA DA NE POVREDITE RANU.INACE RADI SE NA ISTI NACIN,SEM STO SE VRSI VAGINALNO ISPIRANJE.UBACI SE TECNOST DOK LEZITE NA LEDA 15 MINUTA,ZATIM 15 MIN. OKRENETE SE NA JEDAN BOK 15 MIN, ZATIM NA STOMAK LEZITE 15 MIN I NA KRAJU NA DRUGI BOK 15 MIN. TAKO NAPRAVITE KRUG ZA 1 SAT. SODA BIKARBONA JE ODLICNO ANTIBAKTERIJSKO SREDSTVO,UPOTREBLJAVALO SE OD DAVNINA . NJIME SE ISPIRU USTA BEBAMA KAD IMAJU SOR, SODA BIKARBONA JE ODLICNO MEDICINSKO SREDSTVO,SAMO OPREZNO SA KLISTIROM AKO JE RANA SVEZA BOLJE NEMOJTE. AKO JE RANA SVEZA, NEKA SE SAMO ISPIRE SOLJA. SRECNO. RAK NIJE BAUK KAO STO JE NEKAD BIO, NEK OBRATI PAZNJU NA IMUNI SISTEM,DA SE NE PODVRGAVA DIJETAMA KOJEKAKVOM STROGOVEGETARIJANSSKOM HRANOM KOJA OSLABLJUJE IMUNITET. JA JEDEM SVE UMERENO SEM STO IZBEGAVAM SUHOMESNATE PROIZVODE ILI VRLO MALO ALI RETKO.

Ostavite odgovor

