STA KAZU PRAHRISCANI U UNIVERZALNOM ZIVOTU O ISUSOVIM UCENJIMA?

558867_490198967692087_883552354_n

EVO PRONADJOH TEKST NA INTERNERTU ZA SVE ONE HRISCANE I OSTALE KOJI SE PREPOZNAJU, KOJI IMAJU POTREBU NAMETATI SVOJA VEROVANJA I UCENJA DRUGIMA. NEKA SE MALO ZAMISLE STA RADE, JER ISUS IZ NAZARETA NIJE NIKOME NAMETAO NISTA, (A VERUJEM DA NISU NI DRUGI PROSVETLJENI LJUDI IZ NASE PROSLOSTI, IZ OSTALIH RELIGIJA) VEC JE SLEDIO BOZANSKU SLOBODNU VOLJU… Gde god se okrenete, svi hoce da vas nesto nauce, svi hoce da vam nametnu svoje vidjenje Boga, jos i prete, ako ne razmisljate isto kao i oni… Molim vas sa svih strana, fanatike ni u cemu ne volim i ostavite ljude da veruju u ono sto zele. Ja licno verujem u Boga i znam da taj Isti Bog stanuje u meni, u mom srcu i u vama svima, u svemu sto postoji. Bog nije neki cika koji cuci negde tamo i ceka kada cemo nesto sagresiti da nas kazni. Ne, moj Bog je Bog ljubavi i ne zelim drugog Boga, tog nametnutog. Ako mislite iz ljubavi, ako osecate iz ljubavi i ako radite iz ljubavi, zar vam je potreban neko ko ce da vam kaze kakav bi trebao biti vas Bog i u kog Boga da verujete. Bog je energija, Bog je ljubav. Ocistite svoja srca  od negativnih misli, negativnih osecanja i dela i eto Boga u njemu. Ovaj tekst i izvor teksta su neke crkve prozvale sektom, jer se boje da se istina ne sazna, nije ni cudo jer ih je dotaklo pravo u centar, a sada je vreme kada se sve tajne saznaju, sve lazi i sakriveno izlazi na povrsinu, nista nece ostati sakriveno kao tajna, na svim nivoima, jer ovaj svet kakav je sada ide svome kraju, a nastaje novi covek sa prosirenom svescu i novo vreme gde ce istina i ljubav biti osnov i prioritet.

558867_490198967692087_883552354_n

Preteća poruka Crkve pada, radosna poruka Univerzalnog Duha se uzdiže Isus, Hrist, proročki Duh Prahrišćanstva, je preko proročke reči u naše vreme razapeo moćni luk. Univerzalni Život širom sveta znači da je univerzalni, večni Duh, Bog u Isusu Hristu doneo sveobuhvatno delo u svet. Njegovo zračenje pojačava se u onima koji su dobre volje. Veliki luk je kao moćna duga koja obuhvata Zemlju u svim fasetama unutarnjeg svetla.
Isus iz Nazareta, Sin Božji, nije bio sveštenik. Njegovo učenje je bilo i jeste najvišeg duhovnog nivoa, kome nas je On učio iz večnog Postojanja. Najvise Postojanje nema crkve. Stoga On nije osnovao nikakvu crkvu. Obzirom da je Isus iz Nazareta bio Duh iz večnog Duha, iz savršenstva, On nije imao ni titule ni sredstva i nije postavio nikakvo ”visoko sveštenstvo”.
Isus Hrist je govorio o svom sledbeništvu . On je želeo da se Njegovo učenje ostvaruje. Jedino iz ostvarivanja Njegovog Učenja nastaje Carstvo mira Isusa Hrista koje je On najavio.
Svaka spoljašnja crkva je institucija koja je ispunjena tradicijama, što ce reci ceremonijama, dogmama, veroispovestima i sličnim. Gde je tradicija tamo ne samo da je zastoj, vec nazadovanje. To doživljavamo danas u institucionalnim crkvama osnovanim od ljudi.
Duh Božji se ne da stisnuti u šablone, koje je velikom sveobuhvatnom Duhu, preko institucionalnih najavljivanja, želela da nametne sveštenicka kasta u vreme Isusa, a to i danas želi. Tamo gde ljudi slede Hrista, tako što čine ono što je Isus poučavao, neposredno su u prahrišćanskoj struji koja se već posle Hrista pokretala u proročkom Duhu. O prvim hrišćanima se izveštava, da jedni imaju dar lečenja, a drugi dar proricanja. U sva vremena su postojali prosvetljeni ljudi i mistici, kao i hrišćanski pokreti, koji su se oslobodili od prinude dogmatskog i ritualnog crkvenog vodjenja, da bi jedino sledili Nazarenca, što znaci da korak po korak ispunjavaju Njegovo učenje, a ne učenje institucionalnog “visokog sveštenstva”. Kao primer su to Bogumili, Katari, Valdenezi i drugi sledbenici velikog Duha, koji su odavali počast Isusu Hristu a ne instituciji. Zbog toga su mnogi od njih bili mučeni do smrti od crkvene inkvizicije.
Danas, takodje, postoje ponovo ljudi koji se direktno nadovezuju na učenje Isusa iz Nazareta i na prahrišćanstvo. I danas opet govori proročki duh kroz ženu sa zemaljskim imenom Gabriele, preko koje je nastalo moćno delo otkrovenja i širi se širom sveta preko bezbroj knjiga, kaseta, CD i preko stotina radio stanica. Proročki Duh, Hrist Božji, je dao uvid u svemočni, večno vladajući zakon večnog života. Vec 27 godina, a i danas takodje, On poučava o velikom kosmičkom postojanju, koje dolazi na Zemlju i koje donosi Carstvo mira onima koji su na putu ka miroljubivosti.

558867_490198967692087_883552354_n

Isus , Hrist je učio i uči večni , sveobuhvatni zakon. On je objašnjavao i objašnjava svakom čoveku zakon uzroka i posledice. Isus Hrist i božanski glasnici uče Unutarnji put, da bi otvorili sedam osnovnih snaga postojanja u duši, koje čoveku, koji razvija ljubav ka sveobuhvatnom večnom Duhu donose slobodu, sreću, unutarnji uspeh, mir i miroljubivost. Tako čovek postaje zdrav, srećan i miroljubiv, da bi tako osnovao Carstvo mira, koje su najavili proroci starog zaveta i Isus Hrist.
U ovom moćnom preko celog sveta razapetom luku, koga možemo uporediti sa dugom, koji je vec bio najavljen kod Noje, moćni Duh osnovao je preko ljudi, koji su u sledbenistvu Isusa Hrista, zajedničke socijalne i medicinske ustanove i poljoprivredu koja je u skladu sa prirodom i bez iskorištavanja životinja, koji prirodne životne namirnice, proizvedene kroz miroljubivu zemljoradnju, nude ljudima na pijacama a šalju ih i postom. Isus, Hrist poučava i danas Unutarnji put preko Svoje proročice. Učenje odlazi u ceo svet preko radio stanica. Širom sveta ljudi idu ovaj put. Njegova reč, koja u moćnom luku JA JESAM KOJI JA JESAM teče preko Zemlje, dodiruje sve ljude dobre volje. Učenje Isusa iz Nazareta bilo je i jeste apsolutno, slobodno učenje. Ovo je sadržano u izreci: sledite me. Isus nije primoravao nijednog čoveka da veruje reči Božjoj. On je poučavao put ka večnom Ocu i poučava ga i danas kao Hrist Božji. Medutim, On ne prisiljava ni jednog čoveka, ni kao Isus ni danas kao Hrist. Danas kao i nekad važi: Ko hoće da prihvati Njegovo učenje taj ide putem Deset Zapovesti i Besede na Gori, taj dakle sledi Isusa Hrista. U učenju Isusa Hrista leži gradivni elemenat Carstva mira. Onaj ko korak po korak živi miroljubivo učenje Isusa Hrista, što će reći, ko ga ispunjava, taj je sugraditelj Carstva Božjeg na Zemlji.
Mnogi današnji prahrišćani teže da slede Isusa Hrista, da bi nastalo Njegovo Carstvo Mira koje se prvo najavljuje u srcima onih koji korak po korak ispunjavaju njegovo učenje. Mi prahrišćani u sledbeništvu Nazarenca nemamo ni dogme ni rituale. Mi nismo vezani ceremonijama ni veroispovestima. Mi se osećamo slobodnim u Duhu, Duhu Nazarenca, Isusa Hrista, koji je Spasitelj svih ljudi i duša. Isus Hrist koji je Unutarnji lekar i Iscelitelj, osnovao je Svetski Centar molitve i lečenja verom koji u svetlosnom luku postojanja zrači na Zemlju. Isus Hrist podučavao je Svoje sledbenike etičko moralnim principima-najvišim vrednostima Unutarnjeg Postojanja, da bi u Njegovom Duhu živeli i delovali. Sveobuhvatno delo učenja i pomoći Isusa Hrista došlo je do potpunosti u Zadužbini Gabriele, Samlinskom delu ljubavi bližnjeg prema prirodi i životinjama, jer u njemu stoji zakon života, ljubav, na prvom mestu. U Gabrijelinoj Zadužbini, Samlinskom delu ljubavi bližnjeg ka prirodi i životinjama, u kome je postavljen kamen temeljac za Carstvo Mira, ispunjava se velika ljubav Isusa Hrista prema životinjama. Carstvo mira se otvara u polju i šumi. Stvoreni su novi životni prostori u kojima se životinje mogu kretati slobodno i u miru, bez straha da ce biti gonjene i mučene.U jedinstvu koje nastaje sa ljudima koji im pomažu i brinu se za njih, životinje osećaju da su poštovane i uvažavane. Prijateljstvo izmedju ljudi i životinja počinje da raste, ne samo u spoljašnem,već i u osećajima, mislima i nesebičnim delima koja ljudi, koji idu putem miroljubivosti, donose životinjama.
Sada postaje u spoljašnjem vidljivo ono što je nastalo iz duhovnih osnova, iz Božjeg dela objavljivanja preko Gabriele: prvi temelj Carstva mira.
http://www.universelles-leben.org/cms/rs/mi-o-sebi/radosna-poruka.html

558867_490198967692087_883552354_n

Dodajem jedno razmisljanje sa Facebook-a http://www.facebook.com/notes/sladjana-velkov/gde-je-bog/10151355599029974

4 comments on “STA KAZU PRAHRISCANI U UNIVERZALNOM ZIVOTU O ISUSOVIM UCENJIMA?

  1. Dragi čitatelji, dragi istražitelji istine,
    Ako želimo vjerovati u Pravog Boga, onda treba da imamo neke kvalitete življenja koje nas karakteriziraju da živimo Božju Ljubav. Ako je Bog u meni, za prepoznati Ga potrebno je da živim neke kvalitete prepoznatljive sličnosti s Njime. Ako ih nemam a mislim da ih imam, jer mislim da je dovoljno vjerovati da ih imam – tužno razočarenje je u meni bez da sam svjestan da sam prevaren od svoje oholosti, od svog malog ega JA JESAM. Oholost mi ne dopušta da prihvatim ISTINU, jer sam u svom mozaiku sakupio više puzzle-a neistina od istina i one me uvjeravaju i prisiljavaju da ne prihvaćam. Evo prisiljavanje se desilo sa moje nutarnje strane, a ne izvana – zrcalo.
    To su mi prisilno sugerirale neistine da tako definiram one korisne informacije i novosti koje mi nudi život da se konačno probudim i saznam otkuda mi dolazi prisiljavanje. Što znači očistite svoja srca od negativnih misli, negativnih osecanja i djela, pa eto Boga u meni? Iskušenje mi dolazi onda kad saznam da ako je u meni Bog, On se manifestira u obliku Duha Svetoga, da ću imati moć liječenja i na daljinu, da moj um može utjecati na vremenske prilike i nepogode, da mogu postići sve ono što su naučno otkrili i dokazali biolozi u timu ruskog molekularng biologa Pjotr Garajajev, što smo vidjeli u blogu Ljudski DNK biološki internet. Ako smo o tome komentirali, moramo biti dosljedni i povezani sa takvim otkrićima i ne možemo si reći da nas oni prisiljavaju da to prihvatimo, ako odbijamo otklanjamo od sebe svjesnost i znanje da je Bog u nama. Treba biti realan u istraživanju ISTINE, a ne u jednoj temi govoriti jedno, u drugoj da me nitko neće učiti, u trećoj da će me vanzemaljci naučiti nove tehnologije, a sve bez dokaza. Ovo što su biolozi dokazali uzmimo za ISTINU i mi dokažimo djelima da je to ISTINA, onda neću nikad moći reći da sam bio prisiljen da to prihvatim, zahvalit ću za informaciju koja mi je služila da otkrijem otkuda mi dolazi ta prisila samo da to ne postignem. Ta prisila je u meni, a ne izvan mene da me netko prisiljava. On mi savjetuje kako ću dokazati da je u meni Bog i Božja Volja a ne moja. To su ISUSOVE RIJEČI: ”Oče, neka bude tvoja volja a ne moja”.
    Otkrijimo čija je volja u JA JESAM – Barem to! Osjeća se i vibratorski da je to mali ego koji me vara. Već smo komentirali o iluzijama EGA, a budimo dosljedni onoga što komentiramo, a ne kao da ne postoji.
    Već smo u više blogova govorili o prisili, onda je i svaki blog prisila, jer nam se predlaže u mnogima da slijepo vjerujemo ono što se piše, a nema dokaza u djelu. Nauka je strogo odredila da bez djela nema nauke. Biblija kaže da Božje Zakone treba provesti u Djela, onda smo dali život Riječima Gospodnjim, inače su samo mrtva slova na papiru.
    Da li je ovo prisiljavanje? Ako misliš da je – onda otkrij u sebi zrcalo. Baš nas nije briga što o tome govore neke crkve, da smo njih slušali još bismo bili u uvjerenju da je Zemlja ravna i da je centar svemira – što nam to služi? Oni tumače svoje dogme, mi dokazujemo Djelima, a to su Božja Djela kaže Biblija i njih svjedočite i propovijedajte ”svakome stvorenju”. Pročitajmo opet blog BOGOVI KOJI JESMO i učinimo to ako vjerujemo i neće biti prisila nego SAVJET ako želiš dokazati da je Bog u tebi. Ako nisi zainteresiran – nikome ništa, ali nemoj me optuživati da te prisiljavam, jer osjećaj prisile dolazi iz tebe samoga.

    Krasno i jasno se može razumijeti što je čovjek učinio od Religija koje sve nas poidučavaju na LJUBAV BOŽJU koju većinom ljudi je odbacilo. Poglavari država i Religija su ozakonili svoje zakone a odbacili UČENJE NEBESKOG OCA. Zato u svim Religijama postoji upozorenje ”NEMOJTE SI STVORITI DRUGOG BOGA – JA SAM JEDINI BOG”. Nažalost, usprkos toj ISTINI poglavari su stvorili svoje istine malog ega i nametnuli prisilno pod prijetnjom lomače i ratova da ljudi moraju vjerovati njihovim egoističnim vjerovanjima a nisu uskladili svoju volju sa Božjom Voljom.
    Baš je to ISUSOVO UČENJE: ”Oče neka bude Volja Tvoja a ne moja”. Vjernici Božje Ljubavi i Sluge Božje nisu uspjeli to prihvatiti i nakon 2000 godina svi smo svjedoci rezultata takvog uvjerenja koje nije usklađeno sa Božjom Vjerom. U slučaju da i dalje poglavari inzistiraju da treba slijediti i ostvarivati njihova uvjerenja, postoji poslovica izvedena iz Biblije: ”Errare umanum est, perseverare est diabolicum” – ”Griješiti je humano, inzistirati u greški je dijaboličko”.
    Evo što treba saznati, ali treba paziti i opet slušati ISUSA, mi koji smo Kršćani: ”Neprijatelj ne postoji, to su samo naša braća koja su skrenula sa Puta Istine, treba ih voljeti, pa će LJUBAV rastvoriti njihovu mržnju prema svemu ili bolje rečeno, fali im LJUBAV pa će ju, tko prije tko kasnije dobiti i to će biti spas od svih problema koje sada na Zemlji imamo jer nismo ostvarili ono što nam je savjetovao NEBESKI OTAC.
    Nemojmo sada, izmisliti da nas ON prisiljava – ON nam kaže ono što piše u Blagoslovu Levitskog Zakona 26: ”Budete li živjeli prema mojim zakonima, održavali moje zapovijedi i u djelo ih provodili, davat ću vam kiše u pravo vrijeme te će zemlja rađati rodom, a stabla u polju donositi plodove………………………….” čitajte do kraja. Nakon ovog SAVJETA, daje nam savjet, a ne prijetnju, što će nam se dogoditi. Da ne bismo opet padali u pogrešnu misao, za trenutak uzmimo primjer zemaljskog oca. On mi kaže: ”Sinko, ako trebaš preći cestu gdje prolaze automobili, treba da gledaš i s lijeve i s desne strane da ne prolaze automobili sa brzinom, jer će te pregaziti”. Da li ćemo svoga oca proglasiti da nas prisiljava, ako pazim da ne nastradam? Nikako, imam slobodnu volju i provesti ću u djelo njegov savjet ili zanemariti, ako ga neću slušati nastradat ću. Vratimo se opet na Nebeskog Oca; svi vidimo da nemamo ono Dobro savjetovano u Blagoslovu, nemamo kiše u pravo vrijeme, nemamo plodove Majke Zemlje, neprijatelji nam uništavaju plodove, ali smo prisiljeni od vlasti prskati otrove i kemijska gnojiva, zatrovati Majku Zemlju jer nismo proveli u djelo savjet Nebeskog Oca. Sve ono Dobro što nam je savjetovao u Blagoslovu, nismo dobili – svi vidimo. A sada ukratko da vidimo što nam dalje savjetuje pod naslovom Prokletstvo: ”Ako me ne poslušate i u djelo ne provedete ove moje zapovijedi, ako odbacite moje zakone, pogazite moje naredbe i prekršite moj savez, ne provodeći u djelo moju volju, evo što će vas snaći: ”Podvrgnut ću vas strepnji i iznemoglosti i groznici što oči troši i život gasi. Poslat ću na vas divlje zvijeri i kugu i bit ćete predani neprijatelju. Gradove ću vaše pretvoriti u ruševine, a zemlju u zgarište………………………..”
    Treba sve pročitati i zaključiti da nam se sve dogodilo i događa, zar ćemo još čekati da se ne skrušeno pokorimo Dobrom Savjetu i ne optužujemo GA da nas prisiljava. Razmisli, kad optužuješ nekog čovjeka da te prisiljava na DOBRO, ti optužuješ BOGA da te prisiljava, a prisila dolazi od manipulatora crkvenih i državnih vlasti. Moli se za njih, šalji im LJUBAV, tko na tebe baci kamen, ti njemu baci kruh, kaže poslovica.
    Komentirao Giovanni Garbin – doktor Duhovne Medicine – Sluga Božji.

Ostavite odgovor

