SRODNE DUSE – By Vianna

283/14

Moja priča
Godinama mi se u snu prikazivao muškarac sa kojim ću kasnije deliti život. Znala sam da će imati smedju kosu i plave oči. kako je vreme prolazilo, slutila sam da će ta osoba biti iz Montane. Takodjer sam znala da je stočar ili farmer,a nisam mogla oderditi šta tačno, ali sam bila sigurna da je nešto od ta dva i da će imati dete. Kada sam ga prvi put sanjala, znala sam da je već oženjen, ali da će se razvesti. Kako se bližilo vreme našeg prvog susreta znala sam i da će voziti stari kamion plavo-bele boje te da je njegovo dete sada već dečak. Iz nekog neobjašnjivog razloga nisam mogla direkno doći do tog čoveka već sam ga nastojala dosegnuti kroz dečakove snove i poručiti mu da dolazim. Godinama sam s vremena na vreme sanjala da postajem velika vučica i jurim sa čoporom. U liku te vučice utrčala bi u dečakove snove i pokušala bih mu reći da ću jednog dana doći da vidim njegovog oca.Ti su snovi užasavali dečaka i on se budio sa vriskom i sav u suzama. Snovi su se ponavljali nekoliko godina, ali nismo uspeli uspostaviti kontakt. Tek sam kasnije 1997-me godine srela tog čoveka. Prema tim snovima uvek sam ga nazivala *Moj momak iz Montane*.(engl.guy).Bezbroj puta sam pitala Stvoritelja kako mu je ime,no svaki put bi mi rekao da je to *moj momak iz Montane*. Na javi, u svakodnevnom životu, govorila bih prijateljima kakav tip muškaraca bih želela,nadajući se da je moj čovek iz Montane baš taj. Jednom sam o tome raspravljala sa svojom prijateljicom. Sada shvatam da sam zapravo menifestovala svoju Srodnu Dušu, jer sam počela konkretno navoditi kakve osobine očekujem od muškarca. Ako ne bude tako, onda ću odustati. Govorila sam joj da želim visokog smedjokosog muškarca sa plavim očima, da mora biti stabilan i da to treba biti osoba koju sam sanjala, moj momak iz Montane. Godine 1997. srela sam čoveka koji se zvao Gay Stibal. (Shvatate. Stibal zvuči kao stabilan). Kasnije, kada je moja prijateljica čula Guyevo prezime, rekla je: Što ti znaš manifestovati!!! Guy je bio farmer i stočar. Radio je na porodičnoj farmi u Idahu, a preko leta na ranču u Montani. Rekao mi je da je njegov sin dugo vremena sanjao vukove, da su oni često dolazili u njegove snove i budili ga. U svojim vizijama videla sam tog čoveka tako detaljno da sam, kada sam ga napokon srela, mislila da Stvoritelj zbija šalu sa mnom, jer nije valjda da to ide tako lako! Do danas znam da vam Stvoritelj daje sve potrebne odgovore. Ime mog supruga je Guy i on je iz Montane-*Moj momak(guy)iz Montane*. On je moj partner na ovom životnom putovanju i potpuno me podržava u radu na Theta isceljivanju dok obilazimo mnoga mesta u svetu i podučavamo ljude. Ova priča je posvećena mom suprugu, i podsetnik je vama da imate poverenja u svoju intuiciju.


SRODNE DUSE
Mnogi ljudi su zbunjeni izrazom Srodna Duša, a to je stoga jer za svaku osobu postoji više od jedne Srodne Duše na planeti. Srodna duša je svako koga ste poznavali iz nekih drugih mesta, vremena i života. Srodne duše su nam katkad kompatibilne, katkad nisu, ali vaše srce će ih instiktivno prepoznati i zavoleti. Srodnik po duši imam magnetsku privlačnost koja vam ubrzava otkucaje srca i oznoji dlanove. Srodne duše imaju nešto posebno u sebi. Vaše srce je uzbudjeno kada ih vidite, a kada ste razdvojeni ne možete dočekati trenutak da opet budete sa njima. Verujem da od 1998. godine ljudi pronalaze svoje srodne duše više nego li ikada pre kroz istoriju. Zbog promene u elektromagnetnoj sili zemljine teže i zbog duhovnog razvoja kojeg dosežemo, vreme je da konačno počnemo voleti sebe. Kada ste u stanju istinski voleti sebe, tada ste spremni za svoju srodnu dušu. Ona vas može usrećiti ili unesrećiti, u zavisnosti od toga kakve osećaje gajite prema samom sebi. Ako još niste stigli do tačke da to možete, odnos sa srodnom dušom će biti veliki test za vas. Čim počnete voleti sebe u srcu se stane stvarati zanimljiva energija. Ta energija stimuliše vašu sakralnu čakru, što takodje privlači vašu srodnu dušu. Kada počnete prizivati svoju srodnu dušu, u vaš život će pristizati osobe koje su privučene vašom energijom. Neće svako ko je privučen vama biti vaša srodna duša. Jako je važno da prizovete prikladnu srodnu dušu, koja će biti vaš saputnik u životu. Kada molite Stvoritelja za srodnu dušu, pazite da zatražite PODOBNU srodnu dušu. Uvek budite konkretni kad pitate Stvoritelja i naglasite da srodna duša bude najpodobnija za vas. Neki ljudi su zbunjeni pa traže od Stvoritelja svoju drugu polovinu. Vaša druga polovina je neko potpuno nalik vama, i ukoliko istinski ne volite sebe, većina ljudi će otkriti da taj spoj nije baš najpodobniji. Srodna duša vas samo nadopunjava. Nijedna druga osoba vas ne može učiniti potpunim, vi prvo sami trebate biti potpuni. Ako niste celovita osoba u sebi i sama po sebi tada nemate ništa za ponuditi u odnosu. Budite krajnje pažljivi kad pitate za srodnu dušu, znajte tačno šta pitate tako da možete prepoznati tu osobu kad se pojavi. Srodne duše su deo zemljine evolucije. Kao istinski partneri, dvoje u paru mogu se zajedno menjati i razvijati. Deo evolucije ljudskih bića je da nauče prihvatati druge onakvim kakvi jesu i šta jesu. Veoma je važno da vaša percepcija o partneru ne bude toliko romantična da propustite videti kakav on uistinu jeste. Izraz “ljubav je slepa” se može primeniti i na srodne duše. Važno je da kada pronadjete svoju srodnu dušu da je prihvatite takvu kakva jeste. Mnogi ljudi su po prirodi širokogrudi i skolni su svo vreme darivati. Zbog te osobine, oni će privući srodnu dušu koja nije tako darežljiva i koja će u odnosu više primati nego darivati. Budite sigurni da ste spremni za srodnu dušu koja će vam uzvraćati ljubav. Ako želite kompatibilnu srodnu dušu, uvek se uverite da ste u stanju primiti i prihvatiti radost, primiti i prihvatiti ljubav. Energetski se testirajte na program da ljubav boli i zamenite ga programom koji vam Stvoritelj ponudi.

2 comments on “SRODNE DUSE – By Vianna

  1. Dirnuo me tvoj tekst i tvoj blog i tvoj san, hvala ti što si to podijelila s nama. Vraća mi nadu da možda nisam luda ipak! HVALA🙂

  2. Dragi čitatelji,
    Drage žene cijelog svijeta,
    Najveća je današnja tragedija u svijetu da smo ovdje a nitko nam nije rekao zašto smo došli na ovaj svijet. Naravno da većinom ljudi kad vidi u kakvom smo svijetu, razočarani su i najviše bi voljeli da uopće ne postoje, jer se moraju boriti sa teškim situacijama. Kad bi čovjek znao zašto postoji, lakše bi mu bilo. Roditelji nas šalju u školu i kažu nam da treba da naučimo neku profesiju, ili šalju nas u autoškolu jer nam treba vozačka dozvola – onda ćemo pretrpjeti da moramo učiti i susreti se sa problemima. Za ovaj život nam nitko nije rekao zašto se trebamo susretati sa tolikim, a sada i teškim problemima, pa mnogi odluče da si oduzmu život, a poslije, kad je kasno, vide da su pogriješili.
    Mi smo u Školi Života – da naučimo Prirodne Zakone i da možemo živjeti bez ikakvih problema. Nisu nas to naučili ni u školama, ni u Crkvama a niti u obitelji jer ne znaju. Došao si ovdje i snađi se, kako žive drugi, tako se i ti prilagodi kako znaš. Evo onda frustracije, razočarenja, čekaš srodnu dušu a sam nisi dozrio da budeš srodna duša. Tražiš od drugoga da te usreći, a i on ili ona traži da je usrećiš, a niti znaš kakva je to vječna sreća. Poznaješ samo momentalnu sreću kao i dijete koje dobije na dar nešto, ali poslije par dana želi drugo i tim čežnjama nema kraja.
    Najtragičnije je da su nas u školi naučili da povežemo solar pleksus sa mozgom i da sa svojom voljom čeznemo za ostvarivanjem fizičkih nagona, čežnji, želja, udobnog života, da netko za nas radi, da se ne trudimo niti znojimo. Na taj si način tumačim život i tako treba da bude, inače sam nesretan ili nesretna. Upadnemo u depresije, umorni od svega, ništa nas ne zadovoljava jer se nije obistinilo ono što smo maštali kakav smo si život zamislili.
    Pogledajmo osobu koja je povezala energetsko srce sa mozgom, jer je razumjela da treba ENERGIJA LJUBAVI u svojoj volji. Neću zahtijevati niti osjećati da će me netko usrećiti – NEGO SAM JA SRETAN DA NEKOGA USREĆIM. To je energetsko srce povezano sa mozgom, onda sam druga vrsta čovjeka, neću čekati srodnu dušu da me zadovolji, jer moja želja i osjećaj ne žude za time, nego da USREĆIM i bilo u kom pogledu. Imam želju da nahranim ptice, životinje, da im pomognem, da ih usrećim sa komadom kruha ili žitaricom, da usrećim psa ili mačku. Ali obično takvi ljudi i žene su smatrani da su čudni, nastrani, i kažu ti da što te briga za druge, misli za sebe i ne mogu shvatiti što ti je, gdje si. Obično takvi ljudi rijetko pronađu srodnu dušu, jer su one rijetke, a oni koji pronađu su presretni u životu, brinu se i razviju jaku Ljubav jer imaju povezano energetsko srce sa mozgom i sa svojom voljom, pa i sa VOLJOM BOŽJOM jer je BOG LJUBAV.
    Ovo bi bilo dovoljno za živjeti sretno, imati svijet u LJUBAVI, a danas gdje je svijet? Pitajmo se, i zašto se to desilo? Da su nas u školi, u Crkvi, u obitelji naučili imati povezano energetsko srce sa mozgom da li bi se bilo ovo desilo? Sigurno ne bi.
    Razmislite malo o ovome, pa će vaša VJERA u LJUBAV ojačati i nikakva kritika, niti svjetonazor većine ljudi neće pokolebati, a niti udaljiti od ove ISTINE.
    Sretno svima.
    Giovanni Garbin – doktor Duhovne medicine – egzorcist – Sluga Božji

Ostavite odgovor

