DVA VUKA

 

Jedne veceri, stari Chiroki indijanac pričao je svom unuku o borbi koja se odvija unutar svakog čoveka. Rekao je:
Sine moj, bitka koja se odvija unutar nas je bitka dva vuka.
Jedan je Zlo: To su ljutnja, gnev, bes, zavist, ljubomora, sujeta, oholost, netolerancija, arogancija, tuga, žaljenje, pohlepa, samosažaljenje, krivica, inferiornost, laži, lažni ponos, agresivnost, superiornost i ego.
Drugi je Dobro: To su radost, mir, ljubav, nada, iskrenost, poniznost, brižnost, darežljivost, osećajnost, velikodušnost, samilost, tolerantnost, blagost, smernost, istina, saosecajnost i vera.
Unuk je razmislio za trenutak o onome sto je čuo i upitao je dedu:
– Koji vuk pobedjuje?
Stari Chiroki mu odgovori:
– Onaj kojeg hraniš.

2 comments on “DVA VUKA

  1. ***** Tamo gde burgija neće,ispliva istina *****
    —————————————————–
    *** Istina isceljuje ***
    —————————————————–
    * Svih ovih godina nadamnom je gnev i osveta Gospodnja,od svojega gneva i mržnje,od svoje sebičnosti i licemerja,nisam mogao da vidim,jer je moja mržnja meni samom oslepila oči,mislim na duhovan način * Čudna je moja svest,valjda od mnogo karanja sa raznih strana u moj mozak,došao sam do otkrivenja da sam ja kurva i kćer sionska, što se odmetnula od svog Boga,iako sam muškog pola,jer moje teme malo po malo ćelavi već dugo godina * Iako sam se odmetnuo,molim Gospod Boga,da do kraja života mene stižu nevolje i neka ja bivam osramoćen i unižavan,a onima što ih volim i onima što me ne vole,mojoj porodici i svima ostalima,ti Gospode učini dobrotu i milost,ovo molim u ime Hrista Isusa * Bojim se i ne bih voleo,a verovatno ću uskoro završiti u jezeru ispunjenom ognjem i ključalim sumporom gde su mučenja bez prestanka,a možda i mnogo lošije završim u onaj dan,sem ako mi na temenu ne izraste kosa,malo da se našalim,jer i Bog zna da bude duhovit * Nisam merodavan,a nije loš savet i hoću reći,ne u svim situacijama,ali uglavnom u svakom slučaju : treba se čuvati samog sebe,slušati svoje roditelje u Gospodu,i verujte da nećete biti osramoćeni kao ja,nećete proći kao ja,prolazićete veoma dobro i dug život ćete imati,a tako je svima koji žive po Božijim zapovestima,jer obećanje je Gospodnje,a ne moje * Treba se podsetiti da i danas slepima vraća vid,mrtve iz groba podiže,bolesne isceljuje i djavole izgoni Isus * Verovatno će i ovo moje pisanje nekima biti beskorisno,a onima kome treba,nadam se da neće * Ako bude,do sledećeg iščitavanja,sve pozdravljam *
    —————————————————–
    *** Isaija 43,46 i 47 ***

  2. Dragi moj Anonimo, sve to nema nikakve veze sa Bogom, veruj meni, sve su izopacili i plase narog sa svim tim sto je gore napisano. Sami stvaramo svoj ‘raj’ i ‘pakao’ u svojoj svesti sa svojim delima ili nedelima i kako sejemo, tako i zanjemo. To je vidljivo svima, posebno u ova sadasnja vremena…od raznih teskih bolestina, sudbinskih udaraca, raznih tragedija. Zar moze biti veci pakao za coveka nego da ‘izgubi’ svoje voljeno dete?

Ostavite odgovor

