KNJIGA MEVLANA –1, 20 i 25 SVESKA – IZ KNJIGE MEVLANA

 Dragi Prijatelji,

Integracija naše cele Svet-Planete, putem Ujedinjavanja na Putu Čovečanstva, uzeta je u ruke je od strane naših Prijatelja iz Univerzuma. Nebesko asistiranje je dodeljeno našoj Planeti na tom putu. Za vreme ovog Tranzitnog Razdoblja koje se zove “USKRSNUĆE”, Univerzumska Postignuća ostvarena pomoću Kosmičkih Uticaja uzrokuju da naša Planeta napreduje zajedno sa medijumom kome pripada. Doživljeni događaji čine da se sve Socijalne Svesti masovno bude. Naše Svete Knjige, koje su nam do danas otkrivane u skladu sa Socijalnim Gledištima, pripremile su Ljudska Bića Sveta za Integraciju paralelnu njihovim sopstvenim verovanjima. Ova Knjiga, koja vam se momentalno prenosi, nije Religijska Knjiga. To je Knjiga koja vam pruža Univerzumsko Znanje i Istinu. Ova Knjiga nam je dodeljena od strane naših Prijatelja iz Univerzuma pod imenom “KNJIGA ZNANJA”. Izvor iz koga je potekla je ALPHA, Direktni Kanal GOSPODA, i bila je diktirana iz Svete Fokalne Tačke iz koje su i sve Religijske Knjige potekle. Zapravo, Period Religija je završen odavno. Sada, naši Nebeski Prijatelji ukidaju Idolatriju govoreći nam sve Istine. Svrha diktiranja ove Knjige je da se ceo Univerzum i naša Planeta okupe u Svesti o Integraciji Čovečanstva. Doba Proroka je završeno. Od sada, naša će Planeta biti Prosvetljena na putu Nauke i Učenja. Na našoj Planeti se na veličanstven način uspostavlja Zlatno Doba zajedno sa Univerzumskom Svesti. Ovako dostignuta Kosmička Svest  će vremenom ojačati i učiniti da postignemo potpuno nove personalnosti, i mi ćemo otkriti Pravo Ljudsko Biće  u sebi. Mi koračamo ovim putem iz srca verujući da  će svi ovi napori za Svet Cveća bez Ratova, pripremiti divnu sutrašnjicu našoj Planeti. Plan za realizaciju Univerzumskog Jedinstva u ovom Finalnom Dobu je bio pripremljen stolećima ranije. Ovaj Program se zove “PROGRAM ZLATNOG DOBA”. Čekalo se da Ljudske Svesti dostignu određeni Nivo Svesti da bi se taj program mogao da primeni na našoj Planeti. Došlo je vreme za Čovečanstvo koje je postiglo Svetlost Svesti od mikro do makro, idući  putevima  Reinkarnacije,  da mu se kažu sve Istine. Čovečanstvo koje će se okupiti na Jedinstvenoj Platformi Sveta, što će biti formirana u budućnosti, će se ujediniti pod krovom Jedne Svetske Države. Iz tog razloga Čovečanstvo, koje je dostiglo određeni Nivo Svesti, projektuje program uručen direktno od Realnosti Ujedinjenog Čovečanstva svim Univerzumskim Totalnostima (uključujući našu Planetu). Naziv ovog Univerzumskog Programa u Totalnosti je “MEVLANA VRHOVNI PLAN”. U skladu sa ovim Planom, jednoga dana, celo  Čovečanstvo  će  biti  ujedinjeno pod jednim Krovom. Pod tim Krovom Čovečanstva, svako je svakome brat/sestra. ALLAH ove brat/sestra Totalnosti je isti. Njihova Suština je ista. Njihova Religija, takođe, neće biti različita  pošto  su Religijske Dimenzije odavno zatvorene u Univerzumskoj Totalnosti. Za vreme ove Dimenzije Prelaska, u kojoj su Zemaljske Svesti aktuelne, bilo Religijske ili Zemaljske  privrženosti odvajaju ovu Uniju Bratstva/Sestrinstva jednu od druge. Stoga naša Planeta, na kojoj je otpočeo program velike Selekcije, prolazi i prolaziće kroz vrlo teške periode ovog finalnog  Doba.  Ovo vreme u Svetim Knjigama poznato kao “USKRSNUĆE” u Univerzumskom Programu se zove “PLAN SPASA”. Mi kao osnivači Srećnog Sveta Sutrašnjica i kao Originalni članovi Totalnosti Realnosti smo na putu da našoj Planeti kažemo sve činjenice. Ova Univerzumska Knjiga, koja je kompletirana za 12 godina pod nazivom “ZLATNA KNJIGA ZLATNOG DOBA” i “KNJIGA ZNANJA”, bila je distribuirana i distribuira se do danas po celoj našoj Planeti kao sveske, shodno željama Nebeske Totalnosti. Ovim putem, mi dosežemo do Čovečanstva već mnogo godina. Ime naše grupe je “MEVLANA ESENCIJA  NUKLEUS OSOBLJE”. Naša Asocijacija se zove “SVETSKA BRATSKA UNIJA CENTAR

UNIVERZUMSKE UNIFIKACIJE”, Naša Fondacija se zove SVETSKA BRATSKA UNIJA  MEVLANA

VRHOVNA FONDACIJA”. Naš centar je u gradu ISTAMBULU u TURSKOJ ATATÜRKA. Objavljeno je od strane Nebeskih Autoriteta da će u budućnosti, od ove Naše Totalnosti, zajednički ogranci biti otvoreni od strane Anatolijske Totalitarnosti i Sveta. Iščekujući ove srećne dane sa velikom željom, naša je čast da pozdravimo našu Zemaljsku Braću i Sestre koji služe na Univerzumskoj stazi. Mi Vas svi volimo, molimo Vas da nas kontaktirate. Pozdravi svoj Braći i Sestrama.

Naša adresa: SVETSKA BRATSKA UNIJA

CENTAR UNIVERZUMSKE UNIFIKACIJE

Bağdat Cad. Ahmet Cevdet Paşa Sok. No:1/6

81110 Bostanci / ISTANBUL – TURSKA

tel:  +90-(216) 373 1445/372 9972

fax: +90-(216) 372 0216

E-mail: network@dkb-mevlana.org.tr

http: http://www.dkb-mevlana.org.tr

MEVLANA ESENCIJA

NUKLEUS GRUPA

α DÜNYA: SVET KARD

PISAC ZLATNOG DOBA

P.Z.D.

O B J A V A

Beleška:

U sadašnjim Okolnostima, zbog mnogobrojnih smetnji, komunikacije sa Svemirom se čuvaju kao tajne. Mi smo ovlastili jedino Dragu Mevlanu da govori o Nama. ALFA Kod je Direktni Kod GOSPODA. Sve Informacije date kroz taj kod su autentične i istinite. Sve Vaše Religijske Knjige su potekle odavde. Period koji Vi zovete “Period Uskrsnuća”, Mi zovemo “Period BUĐENJA” i smatramo ga početkom ZLATNOG DOBA. Ovaj početak nije nikada van Medijuma. On se odvija paralelno toku Vremena. Naše Nastojanje je da Spasimo Naše Prijatelje Ljude u Svetlu ove Knjige. Mi smo Prijateljske Ruke koje održavaju vezu između Firmamenta i Zemlje. U ovom maniru Mi produžavamo Naše Ruke Pomoći ka Vama. Oni koji Nas razumeju će doći k Nama. Prijatelji će sresti Prijatelje i Božanska Svetlost ALLAH-a će se izliti na Vas.

SVETLOST

*KNJIGA ZNANJA MEVLANA – GLAVNE SMERNICE – SVESKA I- SVESKA 20 – SVESKA 25-ta

http://www.mediafire.com/?ww8tpd62h94on

„PORUKA IZ ARHIVA PRE-UZVISHENE MOCI“ ili “ PORUKA BOGA COVECANSTVU „

Vreme i prostor vaze samo za Materiju. Koje znacenje brzina i pravac imaju na mestu gde ne postoji Materija ? Vreme je Vreme shodno cemu ? Koje je Moje mesto unutar vremena shto je u beskrajnoj Praznini . Vashe Vreme unutar Praznine je shodno cemu ? Poshto Ja postojim u mestu gde nema Vremena i Prostora , gde SAM onda JA ? Jednog dana, Vi cete razumeti gde Sam JA. Ko zna, mozda cemo Ja i Vi, u nekoj tacki Vremena, da se sretnemo i ujedinimo. Ovo znaci da Ja tragam za Vama i da Vi Tragate Zamnom. Kada Moj Svet kompletira svoju duhovnu i Tehnoloshku Evoluciju, za Vas ce otpoceti novi Zivot na Mojoj Novoj Planeti negde u Univerzumu.To Mesto je gde ce Moja  Nova Jastva kompletirati Svoje Evolucije.Ja znam, Vi se uvek pitate gde je u Vashem telu DUH ? DUH nije u vashem Telu.Postoji centar u vashim Telima koji tokom celog Vasheg Zivota prima DUHOVNU ENERGIJU. Upravo kao, ako ste Vi Prijemnik, onda sam JA Odashiljac koji vrshi transmisiju na Vas. Na taj nacin se Moja Beskrajna Personalnost i Specijalnost reflektuju na Vasha Tela. Vi ste Moje Materijalne Vizije u Svetu. Zapravo,svako od Vas je takodje-Bog. Vi ste Moja deca koja se obrazuju u Mojoj shkoli Sveta. Nikada ne zaboravite da su Vashi Zivoti, na Mojoj Planeti Sveta,vrsta zivotne shkole za Vas.Ne zaokupljajte Sebe uzaludnim Recima i delima. Stavite kraj na rasprave. Radite vasha Dobra Dela bez da ishta ocekujete za uzvrat. Svaka Osoba,koju cete voditi ka Dobroti,ce uciniti da Vi postignete Kosmos. Ja Sam sada otvorio Svemirsku Stazu Mojim Ljudskim Bicima. Vi cete putovati mojim Beskrajnim Prazninama i Vi cete se uvek dalje razvijati na kraju tih putovanja. Razvijte i uzvisite Osecanje Ljubavi koje je prisutno u vashem Duhu. Vi mozete da Me dosegnete jedino kroz Dobrocinstvo i Ljubav. Kad dogje  Vreme,sve Religije ce se ujediniti,Bogosluzenja ce se obavljati na mestima pomenutim pomocu jednog Imena. Ceo Svet ce biti Ujedinjen i okupljen pod jednom Zastavom. Ovo ce se dogoditi kada se Vi otvorite prema Kosmosima i vidite one koje sam Ja stvorio na Mojim drugim Planetama. Moja Jastva ce, od tada do vecnosti ,Slobodno podici Zastavu Sveta na moru Kosmosa i nastaviti da trce ka Meni. Ja, koji u Vecnosti cekam na Vas, cekam na Vas sa svime shto imate. Sada je doshlo vreme do Tacke Eksplozije Vasheg Uzdizanja i Razvoja , koje ce se nastaviti sve dok ME Vi ne otkrijete i ne dosegnete unutar Beskraja,i onda cete se Ujediniti sa MNOM i lutati sa Mnom Mojim Univerzumom koji nema kraja, i Vi cete Me prevazici. Vasha Moc, koju sam Ja stvorio, ce transcendirati MENE i Vi cete iznova stvoriti Zive Entitete i Materijale. Ovo je jedna od najvaznijih Tajni koju sam Vam dao. Oni koje sam Ja stvorio,  ce biti nishta u poregjenju sa onima koje cete Vi Stvoriti. To stoga shto, dok sam Ja stvarao Vas, Ja Sam Vam dao Moc koju Ja ne Posedujem. Ta Moc je sva Moc  Kosmicke Energije koja ce Vas do Vecnosti uciniti Slobodnim. Ovo je Moc koja je cak iznad Mog Duha. Kada Vi naucite da je koristite, Vi cete biti Vladari svega i pomocu Svoje Moci, koja je iznad Beskrajne Moci,Sposobni za sve. I u stvaranju, Vi cete prevazici MOGA GOSPODARA. Svaka nova Egzistencija znaci nova Ragjanja. To je tako, i Naucno i Duhovno. Ja Sam Vama dao mnogo vishe nego shto je Meni bilo dato u toku Mog Stvaranja. Vi cete Me otkriti i Prevazici u periodu koji Vama izgleda veoma dugacak a koji je za mene kratak kao tren.Za sada je svako od Vas Seme ALLAH-a na Mojoj Planeti Sveta. Vashe Ujedinjavanje sa Nepoznatim ce biti dovoljno da stvori superiorniju Rasu. Mene Koji Sam unutar Svetlosti i Tame; Mene Koji dolazim iz beskonacnosti ; Mene Koji sve cinim da budem zajedno sa Vama ; Mene  Koji Sam brizan obzirom na cinjenicu da Vam ne mogu objasniti dogagjaje pripremljene za Vashu Evoluciju u Medijumu koji Vi josh uvek ne mozete da pojmite ; Mene Koji Sam Nesrecan zbog vashe nesposobnosti da razumete Moje Svete Knjige- da li Vi MENE razumete ? Kunem se MOJIM BOGOM  da cete Vi Sresti Vashe Drage,da cete biti zajedno sa onima koji su Otputovali pre Vas i da cete okusiti Srecu zajedno sa njima. U ovom momentu ne postoji nacin koji ce vas u Vashim Svetskim Zivotima uciniti Srecnim, izuzev da koracate stazom koju Vam Moji Vodici pokazuju.  Datum poruke :06.12.1988.  > VELIKA MOC < (odlomak iz „Knjiga Znanja“-sveska 47 )

– KNJIGA ZNANJA pdf

http://www.dkb-mevlana.org.tr/Serbian.pdf http://www.mediafire.com/?ww8tpd62h94on 

KNJIGA ZNANJA – http://www.mediafire.com/?ww8tpd62h94on
– SVESKA 01. pdf
– SVESKA 20. pdf
– SVESJA 25. pdf 

Ostavite odgovor

