S KIM KOMUNICIRA BOG?

https://vesnamihajlovicblog.files.wordpress.com/2011/12/18761_1321937134917_1425493330_930693_7717049_n.jpg?w=593

„Jedini nacin da se krene napred je da se zapitate:Sta bi se desilo da je sve sto sam smatrao „pogresnim“ bilo u stvari „ispravno“?

Odbacite sve pretpostavke i pocnite ispocetka.
Spremnost i sposobnost da se ne bude u pravu su vazni.

Slusajte svoja osecanja.
Slusajte svoje najuzvisenije misli.
Slusajte svoje iskustvo.

https://vesnamihajlovicblog.files.wordpress.com/2011/12/18761_1321937134917_1425493330_930693_7717049_n.jpg?w=593

Razgovarate li s Bogom? „… Skim komunicira Bog? Postoje li posebni ljudi? Postoji li posebno vreme?
Svi trenuci su znacajni i svaki covek je poseban. Ne postoje ljudi niti vreme posebnije od drugih. Mnogi zele da veruju da se Bog obraca na poseban nacin i samo posebnim ljudima. Tako masa ljudi odbija da cuje Moju poruku, a kamoli da je prihvate(sto je drugo pitanje). Ne slusate Me jer ste vec odlucili da su drugi culi ponesto o svakoj temi i slusacete njih.
Tako postupajuci ne morate uopste ni da razmisljate.
Najveci razlog sto se vecina ljudi okrece od Mojih poruka na licnom nivou je upravo taj. Ako priznate da primate poruke direktno, onda ste odgovorni za njihovo tumacenje. Mnogo je bezbednije i lakse prihvatiti tumacenje drugih (cak i onih koji su ziveli pre dve hiljade godina), nego tragati za znacenjem poruka koje mozda upravo primate.
Ali, pozivam vas na novi vid komunikacije sa Bogom. Komunikacije u oba smera. Zapravo vi ste Mene pozvali. Zato sam dosao na ovaj nacin, upravo sada, odgovarajuci na poziv.
Zasto neki ljudi, kao na primer Isus Hrist, vise cuju nego drugi?
Zato sto su neki ljudi voljni da slusaju otvorenog srca. Zele da cuju  i komuniciraju, cak i kada to izgleda zastrasujuce, ili ludo ili potpuno pogresno.
Pa, zar bi trebalo slusati Boga cak i onda kada izreceno izgleda pogresno?
Pogotovo tada. Ako mislite da ste u  svemu u pravu, kome je potrebno da razgovara sa Bogom?
Hajde, radite u skladu sa onim sto znate. Ali,imajte u vidu da ste to cinili od pocetka vremena. Pogledajte u kakvom je stanju svet. Postoji nesto sto ne razumete i to je ocigledno. Ono sto razumete cini se ispravnim, jer je „ispravno“ rec koju koristite da oznacite nesto sa cim se slazete i zbog toga ce ono sto ste propustili prvo izgledati „pogresno“.
Jedini nacin da se krene napred je da se zapitate: „Sta bi se desilo da je sve sto sam smatrao ‘pogresnim’ bilo u stvari ‘ispravno’? Veliki naucnici to poznaju. Kada se naucnik bavi necim a to ne vodi do rezultata, on odbaci sve predpostavke i pocne iz pocetka.
Sva velika otkrica su zasnovana na spremnosti i sposobnosti da se ne bude u pravu. Ovde je potrebno isto.
Ne mozete da spoznate Boga sve dok ne prestanete sebi da govorite da vec Boga poznajete. Ne mozete Ga cuti dok ne prestanete misliti da ste Ga vec culi.
Ne mogu vam reci Svoju istinu dok ne prestanete da Mi govorite vasu.
Ali moja istina o Bogu dolazi od Tebe.
Ko je to rekao?
Drugi.
Koji drugi?
Vodje. Poslanici. Svestenici. Rabini. Knjige. Biblija, zaboga!
To nisu merodavni izvori.
Nisu?
Ne.
Hm, pa koji onda jesu?
Slusaj svoja osecanja. Slusaj svoje Najuzvisenije misli. Slusaj svoje iskustvo. Zaboravi reci kad god je nesto od toga drugacije od onoga sto su ti rekli ucitelji ili sto si procitao u knjigama. Reci su najnepouzdaniji prenosioci istine…..”!Slusaj svoje unutrasnje bice, jer tamo se krijem ja, u tebi, da, bas tako, ja postojim u svemu, ja sam ti, ti si ja i svi smo Jedno!“

https://vesnamihajlovicblog.files.wordpress.com/2011/12/18761_1321937134917_1425493330_930693_7717049_n.jpg?w=593

 

4 comments on “S KIM KOMUNICIRA BOG?

  1. Nil Donald Volš u svojim knjigama Razgovori sa Bogom , je na divan način prenio poruku svojih „razgovora“…odličan izvod, Hvala VESNI

    Suštinski to je razgovarati sam sa sobom, slušati svoje osjećanje i intuiciju, možemo to činiti čak i glasno pričajući sa sobom, sa stvarima ili živim bićima oko sebe(biljke, životinje)…znate, svaki cvijet bolje napreduje kada mu pričate, tepate ili samo prosto ga volite…i ta se energija prenese i ćuteći na njega.
    Ja sam na ličnom životu , u iskustvu utvrdila da život naš funkcioniše baš onako kako ga je Nil opisao u ove tri knjige, a one su mi samo došle kao potvrda onoga što sam već spoznala.
    Ali morate znati, za iskustvo doživljaja Božanskog u sebi i oko sebe , nema dovoljno riječi za opis…to se osjeća….OSJEĆA…SVAKOG TRENUTKA MOŽEMO OSJEĆATI SPOJ SA „NJIM“.
    Cijeli naš život mi i ne pričamo ni sa kim drugim osim sa samima sobom…naše riječi „sluša“naša DNK….i mi tako programiramo svoj bioračunar.
    Kako u nama „boravi“ cijeli Univerzum, tako utičemo i na njega.
    Ja kažem od robota i mašina sa savršenim daljinskim upravljačima dijeli nas samo OSJEĆANJE.Zato slušajmo svoje osjećanje.
    Sve mašine, svi izumi, računar, bilo šta stvoreni su po slici čovjeka…i mi smo „računar“svakodnevno unosimo „podatke“ u svoju memoriju…svjesno ili nesvjesno?
    Želim vas obradovati…LJUDI SE BUDE IZ SNA, SHVATAJU SVOJE ULOGE GLUMACA U OVOM FILMU KOJI ŽIVOT ZOVEMO..A CIJELI FILM SLUŽI RADI RADOVANJA.
    ZATO RADUJMO SE.
    Hvala VESNI

  2. Ne znam da li smem da kazem da sam se jednom u crkvi skoro posvadjala sa popom. kad udjem u crkvu sa strahopostovanjem komuniciram sa ikonama, sa Bogom koga osecam svuda oko sebe i u sebi. Postila sam i dosla da se pricestim ali nisam mogla da se ispovedam svesteniku i rekla sam mu to. Bio je zapanjen i sa neprikladnim izrazom lica za crkvu upitao: Sta! Hoces da kazes da nisi gresna? Tiho sam odgovorila: Mozda sam nekog povredila ali sigurno da nisam namerno, mozda slucajno. Hoces da kazes da nisi nikad opsovaala? Odgovorila sam: Da, mozda kad se branim…. i da ne pricam kako se zavrsilo. U firmi su me pitali: kakav je to pop, jel to udbovac ili pop.
    ne znam da li je ovaj moj komentar prikladan, tek cula sam kasnije da je taj svestenik kasnije smenjen zbog jos tezih komentara. Pozdrav*

  3. Sta ste Milja ocekivali da cete tamo dobiti? …😀
    Tek cemo mi spoznati ko smo i sta smo..I sama sam imala prelepo iskustvo kontakta sa bozanskim u sebi upravo citajuci te knjige „Razgovori sa bogom“ 2006. god. Iz cista mira kroz mene su pocele ‘teci’ reci, recenice, celi referati, koje ja nisam svesno kreirala vec su reci same iz mene izlazile, kao da vam neko titluje, tako nekako. Snasla sam se i zapisivala sve sto mi je receno, postavljala pitanja, da ne poverujete kakve odgovore sam dobijala…😀 U prvi mah sam bila iznenadjena i radosna, nekako su bila sva ta osecanja pomesana, ali radost me nije napustala. Nisam se plasila, jer sam dozivljaj toga je velicanstven. Mislim, da bi covek imao takvo iskustvo treba da je donekle.. prociscen duhovno i fizicki.. Znam i to, bude li ovaj moj komentar citao neki pop ili bilo ko ko ima strah i drugacija verovanja, moze reci kako sam opsednuta, djavo/sejtan kroz mene progovara i jos mnogo drugih sranja, ali nista od toga nije tacno. Tacno je to da sam ja spoznala nesto sto mi je do tada bilo nepoznato. Ljudi su u neznanju, jer su nas vekovima sputavali, lagali, manipulisali i sve to krijuci se iza Boga, jer na taj nacin su nas drzali pod kontrolom, u prvom redu religije…, ali usli smo u eru Vodolije i sve ce biti drugacije nego u eri Ribe, sve isplivava na povrsinu, nista vise nece biti sakriveno i laz se razotkriva, istina o svemu isplivava na povrsinu… Sve je u nama i nista nije van nas. Mnogi jos uvek to ne mogu da shvate, ali dolazi vreme i za to, pristizu nam sve jace energije iz kosmosa koje nam pomazu da se ‘budimo’. Milja, niste jedini sa takvim iskustvima, ne mogu se oni dugo prikrivati, jer istina izlazi kad tad na videlo.. Negde sam vec napisala, ne trazimo mi iluminate tamo negde daleko, vesto se oni kriju iza religija i iz njih deluju..zivi bili pa videli.

Ostavite odgovor

