EVO TI RUKA PRIJATELJU – Marija Mihajlović Davidović


Evo ti ruka, prijatelju!
Ustani pa makar ja pala!
Evo ti poslednje pare iz mog džepa! …Kupi i ne pričaj nikom da sam ti dala!
Ne pitaj me hoću li pomoći, samo mi ispričaj šta te muči!
Saslušaću te, zato sam tu, da zajedno stanemo na kraj tvojoj muci!
Hoću li sutra biti tu za tebe? Ne znam i nemoj me pitati!
Ako budem živa, ako budem… zdrava, poleteću i uz tebe stati!
Pitaš me kako da mi zahvališ..ne zahvaljuj i ne pitaj više!
Ne tražim zahvalnost ni protivuslugu!
Tražim samo da vičeš na mene, kad posustanem i kad ne želim dalje!
Želim da me guraš, kad mi olovne noge ostanu bez snage!
I lupi mi šamar.. onaj najjači, kad počnem da kukam nad životom i kad počnem da žalim sebe!
Pokaži mi prstom ono što imam, pokaži mi one koji to nemaju!
Ne tražim ništa, samo me podseti da dišem i podseti me da ima i onih, koji ne dišu više!

Napisala Marija Mihajlovic Davidović
http://marijamihajlovic.blogspot.com/

7 comments on “EVO TI RUKA PRIJATELJU – Marija Mihajlović Davidović

  1. Hvala zoricabalac, Marija Mihajlovic Davidovic je medju mojim dragim Facebook prijateljima. Znam da pise mnogo dobre tekstove/poeziju, ali nisam znala do sada da je to njen tekst, jer sam ga nepotpisanog i pronasla negde na facebook-u, zbog toga sam stavila n.n. da ga i dalje ne bi zloupotrebljavali.. Jer, iza ovakvih reci moze da stoji, samo pravi ‘MAJSTOR’!

    Ljudi kopiraju jedni od drugih i ne vode bas racuna o tim bitnim sitnicama. Ja sam jedna od tih, koja stalno opominje da se tudji tekstovi oznace, obeleze, potpisu autorom teksta..ako ne, onda barem da se oznace, da se stave pod navodnike.

    Veliki pozdrav i hvala, drago mi je da se pronasao pisac teksta, meni jako draga, Marija…😀

    p.s. Izvinjavam se svim ljudima od kojih sam uzimala tekstove i kopirane stavljala ovde na blog, a ispod njih mozda nisam stavila i obelezila na neki nacin njih kao autore, pisce..To nikako ne znaci da sam se htela kititi tudjim perjem, vec iz neznanja i nemogucnosti pronalaska autora teksta/pisca. Na samom pocetku mog rada na ovom blogu, priznajem da nisam bas bila vicna svemu tome i kako sve to ide, ali vremenom sam se naucila, nadogradila i vodim racuna o svemu. Mnogi tekstovi se pronadju na fb stranicama i profilima i nisu potpisani, otuda sve te greske.Tekstova na ovom blogu ima jako puno, i kako koji i kada mi dodje pod ruku, sigurni budite da ce nenamerne greske biti ispravljene, ako ih ima.. Svima lep pozdrav..❤

Ostavite odgovor

