JEDNOSTAVNA I BRZA SAMOPOMOĆ SA SFEROM

(Sfera je zamišljen okrugli, ovalni oblik, kao na slici).

Pokušajte, ništa vas ne košta, šta god da je u pitanju, bitno je da pomogne, jer i tako se sve nalazi u nama, u našem unutrašnjem biću.

Od srca vam preporučujem, jer je već isprobano i verujte ima efekta.

 

SLIKA 1.

“JA”, tj.osoba koja radi proces rastvaranja nepoželjnog osećanja (nepoželjne realnosti)

 

Osećanje tuge u grudima (žuta sfera) / Nepoželjno osećanje (zamisliti oblik trodimenzionalne sfere), (crvena sfera).

 

SLIKA 2.

“JA”, tj. osoba koja radi proces rastvaranja nepoželjnog osećanja (nepoželjne realnosti) zamišlja kako ulazi unutar oblika nepoželjnog osećanja koje je prethodno zamislila.

Nepoželjno osećanje u ovom slučaju – osećanje tuge u grudima (zamisliti oblik trodimenzionalne sfere)

 

SLIKA 3.

“JA”, tj. osoba koja radi proces rastvaranja nepoželjnog osećanja (nepoželjne realnosti) zamišlja i oseća kako se širi sve više i više unutar oblika nepoželjnog osećanja koje je prethodno zamislila, sve dok ne prođe kroz granice tog oblika.

Nepoželjno osećanje u ovom slučaju – osećanje tuge u grudima (zamisliti oblik trodimenzionalne sfere)

 

SLIKA 4.

“JA”, tj. osoba koja radi proces rastvaranja nepoželjnog osećanja (nepoželjne realnosti), nakon izlaska van granica zamišljenog objekta – sfere nepoželjnog osećanja, skreće pažnju na suprotno pozitivno osećanje (u ovom slučaju osećanje radosti u grudima)

Osećanje radosti u grudima, kao suprotno osećanje, osećanju tuge.

3 comments on “JEDNOSTAVNA I BRZA SAMOPOMOĆ SA SFEROM

  1. Moji roditelji su umrli jedan za drugim u roku od 8 dana, prije 21 godinu. Otprilike godinu dana nakon njihove smrti, javili su mi se u snu i rekli da ne brinem za njih, da se oni sele daleko, ali da će im biti dobro i da ću ja biti dobro. Ne sjećam se više detalja ali kad sam se probudila osjećala sam se smireno i prestala sam brinuti o budućnosti.

  2. Mislim da bi bilo u redu da napisete da je ovo tehnika diskreiranja emotivnih stanja iz knjige“ Integralni Ekskalibur „Zivorada Mihajlovica Slavinskog. Ekskalibur sam prosao jos 1996. godine, vise ga ne radim jer je Zivorad u medjuvremenu napravio nekoliko savrsenijih sistema sa raznim tehnikama za uklanjanje nepozeljnih stanja i kreiranje pozeljnih. Slicica malo podseca na onu iz knjige Ekskalibur, ali je ok. Ne zelim da vas kritikujem, ali je opasno raditi samo tehniku rastvaranja ili diskreiranja bez da se kreira pozitivno stanje nakon toga. Opasno je zato sto covek radeci samo diskreaciju pravi rupe u svojoj auri, u koje pre ili kasnije uvuce slicne sadrzaje. U medjuvremenu upada u lakse ili teze depresije. Provereno vise puta. Drago mi je sto pisete i rado citam vase tekstove, ali kad date pola informacije mozete da naskodite onom kome pomazete. Pozdrav, i molba da se ne naljutite na mene.

  3. U svakom slucaju dobro je znati, namera je pozitivna. To je najvaznije pripremiti sebe za pozitivam pomak u svim Sferama.

Ostavite odgovor

