U OVOJ KNJIZI DOKUMENTOVANO PISE KO JE AJNSTAJN I OSTALI ZLOTVORI CIONISTICKI…

“Obicno sve sto dobijem procitam za dan-dva…
Medjutim ovo stivo nije moguce iscitati nabrzaka.
Razlog je prost…covek je svoja enormna znanja koje je sakupljao decenijama, sazeo u oko 200 stranica.
Svaka recenica je zlata vredna.
I zaista vrsi duboko dekodiranje nasih mozgova koje je ukalupio MATRIX iluminatski, hiljadama i hiljadama godina…
Sada je vreme, vec ste primetili, kada se brisu kao gumicom, naucena i stecena uBEDjenja /citaj: drze nas u bedi/ i dobijaju se novi UVIDI, tipa „aha efekta“ kroz izgovorenu neciju rec, kroz procitanu knjigu, odslusani video klip sa you-tuba itd…VRSI SE DEKODIRANJE SVESTI jadnih i malih ljudi i konacno izrastamo u ono sto i jesmo – postajemo sve slicniji liku nasega Tvorca, postajemo BOGOVI I BOGINJE…bez dogmatisanja i slepe VERE.
ZNANJE JE VAZNO, kada imas znanje – postovan si od svih ravni postojanja…i naravno samo i jedino znanjem stices bogat i raznovrstan zivot ovde i sada, raj je na zemlji…kao sto je i na nebu…ipak, sada smo ovde zbog ovdasnjeg raja i njega treba dosegnuti samo punom svescu i spoznajom – znanjem!
Odvojite vreme, citajte po 10 stranica dnevno i dopusite da vas um i svest to svari…svako slovo je vredno odvojenog vremena…Poslati su nam VESnici da nam pronadju, donesu i olaksaju da dodjemo do potrebnih materijala, videa, spisa…Koja ce nam pomoci da se probudimo.”

KNJIGA: UDAR RUSKIH BOGOVA – Vladimir Aleksejevic Istiharov http://www.scribd.com/doc/2671412/Vladimir-Aleksejevic-Istarhov-Udar-Ruskih-Bogova

– Izgleda da nije slucajno sto sam i ja VESna i sto vam ovo sada donosim… 😀 Link za ovu knjigu sa svim gornjim komentarom i naslovom koji glasi: “U ovoj knjizi dokumentovano pise ko je Ajnstajn i ostali zlotvori cionisticki” mi je poslato kao preporuka, da bi je dobro bilo procitati, a ja cu se potruditi, ako mi uspe i ako mi bude interesantna.. zbog toga sam je prosledila ovde na blog da i vama omogucim pa ko zeli neka je cita.. 🙂


6 comments on “U OVOJ KNJIZI DOKUMENTOVANO PISE KO JE AJNSTAJN I OSTALI ZLOTVORI CIONISTICKI…

  1. Draga Vesna, pocela sam da citam knjigu i vec na pocetku se zapitala o naucnoj ili bolje reci informacijskoj podlozi ove knjige.Ovaj godpodin Vladimir u jednom momentu spominje Aboricine u Americi i u zagradu stavlja Indijanci???? Aboridzini su starosedeoci Australije a ne Amerike.Jedino ako je postojalo neko pleme Indijanaca koje se zvalo -Aboricini, mada iz konteksta to nisam shvatila.Tako da nemam neki osecaj velike verodostojnosti i iskrenih ciljeva ove knjige, uz svo duzno postovanje istrazivacu.Ja uvek volim da sledim moje Unutrasnje Ja.Kada mi kaze , da ovde nesto ne stima, ja to dobro moram preraditi i obicno na kraju dobijem informaciju, zasto ne stima.U svakom slucaju Hvala vam na linku.Procitacu je do kraja, mada mi je poprilicno ostrascena.Love and Light from Heart.Rada

    • Rec Aboridzini se u nauci cesto upotrebljava da bi oznacila pojam – DOMROROCI!! ili ti autohtono stanovnistvo- tacnije u bukvalnom prevodu znaci URODJENICI! Toliko, pozdrav

  2. Draga Vesna evo mene opet.Citam knjigu i dalje i malo sam revoltirana.Jer doticni gospodin govori o Arijevcima, spominje brdo naroda ali Srba nema nigde.Da me ne razumete pogresno.Ja nisam nacionalista i ja sam mesavina puno razlicitih nacija, narodnosti, svejedno.Zasto spominjem Srbe je podatak koji sam sam dobila krajem godine od coveka koji je bio u Kini u Kazgaru.To je jedan veoma zaostali deo Kine, uglavnom zive muslimani ali ono sto me je zapanjilo da oni jos uvek imaju nazive i jela koji postoje kod Srba!.Oni znaju da su Srbi tu ziveli pre nekoliko hiljada godina i odatle se pomerali.Imaju i reci koje koriste, koji postoje u srpskom recniku i sve se dokumentovano moze pronaci u njihovim arhivama.Mislim da bismo trebali se malo i time pozabaviti.Jer ocigledno i mi imamo poreklo, koji neki ne zele da ispliva na videlo.Ali Bozji putevi su cudni i dostupni.Ovo je vreme velikih i pravih odkrica i nadam se da ce i to isplivati.Inace ja ne volim nista ostrasceno, a ova knjiga je upravo to.Moze se sve to objasniti na jedan fin nacin, bez favorizovanja drugih, na racun proslih.Vec vidjeno i dozivljeno.Ja sam samo prenosilac ciste Univerzalne energije , bez osude i sa svom mogucom bezgranicnom ljubavlju koja moze da stane u jedno ljudsko srce.

  3. Nakon sto sam pogledao dva bloga za koje se moze reci da salju pozitivne emocije (SLEP COVEK – RUPA – KUTIJA KEKSA i POSVECENO PISMO (G.G. MARKES) )
    otvorio sam i ovaj, koji mi je vec po naslovu delovao odbojno.
    Sve stvari u zivotu procenjujem i ocenjujem pozitivno ili negativno na osnovu emocija koje proizvode (Kakvu emociju moze da izazove rec „zlotvori“?)
    Posebno su mi interesantni ljudi koji vaze za duhovne tragaoce, a plasirajuci price o zlotvorima iluminatima, kod ljudi proizvode negativne emocije – strah / mrznju.
    Kako rece Bill Hicks sve se u zivotu svodi na izbor izmedju straha i ljubavi. Onaj ko izabere ljubav, on u svom srcu nema ni malo mesta za mrznju prema iluminatima, djavolu, krivovernicima ili ne znam ti cemu.
    Vesna sta ste vi odabrali ?
    Isto mi je interesantno da neko ko kaze da nije procitao knjigu i da nema pojma sta se u njoj nalazi preporucuje je drugima uz komentar da je svaka recenica zlata vredna i uz objasnjenje kako je treba citati ???
    Vesna hvala na preporuci, ali ja nesto nemam zelju da citam takvo stivo, isto onako kao sto nemam zelju da citam ni Mein Kampf

  4. „Hey, don’t worry and don’t be afraid ever, because this is just a ride“ , …. jer uopste nema ni razloga za strah 🙂
    Covek treba samo da bude na oprezu. I to ne od takozvanih iluminata, jer oni su vam potpuno jasni. Mi znamo da se Bush jos kao mali igrao tako sto je petardama raznosio zabe, a videli smo i vidimo jasno sta je radio i sta rade i dan danas slicni njemu.
    Znaci ne od njih – covek treba da bude na oprezu od onih, za koje mislis da imaju isti pogled na svet kao i ti, koji ti plasiraju sto i jednu pricu o ljubavi, a onda uvale jednu punu straha i mrznje.
    Autor gore pomenute knjige prica o „židomasonskoj mafiji i njihovim satanskim bogovima“ koja „nema namere da preda vlast bez borbe“.
    Sta to sugerise?
    Sugerise da bi trebali istu da rusimo – normalno u krvi.
    Da li je to put? Da li na takav nacin mozemo da promenimo ovaj svet na bolje?
    Sve ima svoj razlog postojanja na ovome svetu, pa i sve te stvari koje nam se cine negativnim. I oni postoje kao iskusenje da bi mogli nesto da naucimo, a to je da se ovaj svet moze promeniti na bolje samo uz pomoc ljubavi, a ne mrznje

  5. Tek sam sada primetila vase komentare i to da imam dva teksta na blogu o istoj knjizi… 😀 Gornji komentar u tekstu i link za knjigu sam dobila kao preporuku i nisu moji, zato me nemojte poistovecivati sa njom i kritikovati. Sada mi je po malo jasno zasto sam imala mnogo anonimusa, onih koji su mi po objavljivanju tog teksta ovde na blogu pisali u inbox i pitali od kud da se ja interesujem za sadrzaj te knjige i jos uvek mi nista nije jasno verujte, jer je nisam jos procitala, ali to ne znaci da necu.Tu knjigu nisam ja pisala, valjda vam je to svima jasno, a da li sam je smela staviti ovde na blog?, i to je sve slobodno i javno, ako vec postoji na internetu. E sad, ako nesto nekom ne stima, ja sam tu stvarno nemocna.. Istina uvek na kraju ispliva o svemu, kakva god da jeste, uvek je pravicna i nesebicna, nikad ne radi u saradnji sa lazi.

    Draga Rado, na to sto pisete „oni jos uvek imaju nazive i jela koji postoje kod Srba“, zar se niste zapitali koliko je sta u svetu bas autenticno, i koliko se civilizacija, nacija i svega izmesalo, promenilo, ko jos moze sa sigurnoscu da tvrdi da je to bas njegovo i autenticno. Ako znamo da su Turci bili dosta dugo na ovim prostorima, ne mozemo biti sigurni da li je i DNK autentican a kamo li razni nazivi necega…Mesali smo se mi svi sa svima i ne verujem da ima ciste nacije na podrucju bivse Jugoslavije koliko god se ko busao i trudio da to ospori u ispravnost i istinitost. 😀

    BLOG – UDAR RUSKIH BOGOVA – Vladimir Aleksejevic Istarhov
    https://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/2012/08/29/udar-ruskih-bogova-vladimir-aleksejevic-

Ostavite odgovor

