KRUH/HLEB SA 7 KORA

Jedan deo svog zivota, moj otac je radio i ovaj, tezak rudarski posao. Nisam kao dete razumela sta to znaci kada bih kroz razgovor u drustvu svojih prijatelja to rekao, ali sada shvatam svu tezinu i muku tih ljudi. Rudar nikad nije placen onoliko koliko zaradi. Hleb koji se teskom mukom i krvavim znojem posteno zaradjuje u dubinama raznih rudnika sirom sveta, krvav je to hleb, ili jos bolje kako ga zovu, hleb sa sedam kora. Cesto sam kao dete nosila rucak na okno, gde me tata sa toplinom osmeha docekivao. Radostan sto ce pojesti nesto toplo, ali i toplo oko srca sto sam mu taj dan, bas ja donela rucak. Pomilovao bi me po glavi kao znak zahvale. Sit gladnome nikad ne veruje. Tata, pocivaj u miru bozanske svetlosti, volim te puno, cesto si u mojim mislima, a u srcu zauvek. V.M.❤ ♥❤

 

 

By vesnamih Posted in Razno

Ostavite odgovor

