AFIRMACIJE ZA LEPSI I ZDRAVIJI ZIVOT – Lujza L. Hej

53/14

MOZETE PONAVLJATI, IZGOVARATI NA GLAS ILI MENTALNIM PUTEM KADA GOD SE SETITE I NASA PODSVEST CE ODRADITI ONAKO KAKO JOJ ZAPOVEDIMO, A SRCE CE SE RADOVATI.

“U MOM ZIVOTU JE SVE U NAJBOLJEM REDU“

NOVI NAČIN RAZMIŠLJANJA

LICE (akne): Volim i prihvatam sebe
ovde i sada. Prekrasna sam.
Ja volim i prihvatam sebe
bas ovakvu kakva jesam.

SINUSI: U jedinstvu sam sa životom.
… Niko me ne može naljutiti, ako ja to ne
dopustim. Mir, harmonija. Ne priznajem
nikakva verovanja u kalendare.

OČI:Slobodna sam. Slobodno gledam
unapred, jer je život večan i ispunjen
radošću. Gledam očima ljubavi. Niko me
više ne može povrediti. Ja sam sigurna.

GRLO:Mogu govoriti u svoje
ime. Izražavam se slobodno. Kreativna
sam. Govorim s ljubavlju.

PLUĆA: Dah života protiče kroz mene s
lakoćom.
(Bronhitis):Miiiiir. Niko mi ne
smeta.
(Astma):Slobodna sam preuzeti
odgovornost za svoj život.
Ja uzimam svoj zivot u svoje ruke.

SRCE:Radost, ljubav, miiiir.
S radošću prihvatam život.
Ja volim zivot.

JETRA:Oslobađam se svega što mi više ne
treba. Moja je svest sada očišćena i
moji koncepti su sveži, novi i puni života.

DEBELO CRIJEVO:Slobodna sam i
oslobađam se prošlosti.
Proslost nema nikakav uticaj na mene,
na moju sadasnjost. Život protiče
kroz mene s lakoćom i sam srecna.
HEMEROIDI: Oslobađam se svih pritisaka i tereta.
Razni pritisci sa strane
nemaju nikakav uticaj na mene.
Ja sam slobodna i sve zivotne esencije
lako i savrseno proticu kroz mene.
Živim u radosnoj sadašnjosti.

POLNI ORGANI (Impotencija): Snaga.
Dopuštam svom potencijalu, svog
seksualnog principa izražavanje s lakoćom
i radošću. S ljubavlju i radošću prihvaćam
svoju seksualnost. Ne postoji krivica i
kažnjavanje. Sve sto se desilo,
sve je dobro i ima svoj smisao.

KOLENO: Opraštanje, tolerancija,
saosećanje. Krećem se prema napred
bez oklevanja, hrabo i sigurno koracam
cvrstim i sigurnim korakom.

KOŽA: Svojom pozitivnošću privlačim
pažnju. Sigurna sam u sebe i sve oko sebe.
Niko ne preti mojoj individualnosti.
Smirena sam. Svet je siguran i
prijateljski nastrojen prema meni.
Oslobađam se sve ljutnje i ogorčenja,
besa, oholosti, gordosti, strahova,
agresije svesne i podsvesne.
Sve što trebam, uvek će se naći ovdje.
Kosmos u svakom trenutku misli na mene
i daje mi sve sto mi je potrebno.
U miru sam sa svim malim
stvarima u životu. Prihvatam sve dobro koje mi kosmos nudi bez osecanja krivice.

LEĐA: Život me podupire i pridrzava stabilnom.
Verujem Kosmosu. Slobodno iskazujem ljubav i
poverenje.
Donji deo leđa: Verujem Kosmosu.
Hrabra sam i slobodna, neovisna.

MOZAK: Sve se u životu menja.
Moji putevi razvoja uvek su novi.

GLAVA: Mir, ljubav, radost, relaksacija.
Opuštena sam dok prolazim kroz život i
dopuštam da život prolazi kroz mene s
lakoćom.

UŠI: Slušam Boga. Čujem veselje života.
S ljubavlju slušam. Radujem se životu.

USTA: Ja sam odlučna osoba. Prihvatam
nove ideje i nove koncepte.

VRAT: Fleksibilna sam. Prihvatam i druge
poglede.

RAMENA (Bursitis): Oslobađam se ljutnje
na bezopasan način. Ljubav oslobađa i
opušta. Život je radostan i prepun
slobode, sve što prihvatam, dobro je.

ŠAKE: S ljubavlju i lakoćom postupam sa
svim idejama.

PRSTI: Opuštena sam, jer znam da će se
životna mudrost pobrinuti za sve detalje.

ŽELUDAC: S lakoćom upijam nove ideje.
Život je u skladu sa mnom, ništa me ne
može uznemiriti. Mirna sam.

BUBREZI: Posvuda tražim samo ono što
je dobro. Preduzimam samo ispravne
akcije. Ispunjena sam.

BESIKA – MEHUR: Oslobađam se svega starog i
pozdravljam novo sa dobrodoslicom.

ZDELICA (Vaginitis): Izrazi se mogu
promeniti, ali se ljubav nikada ne može
izgubiti. Ljubav je uvek u meni.
(Menstruacija): U ravnoteži sam
sa svim promenama ciklusa.
Blagosiljam svoje telo, s ljubavlju. Svi
su delovi moga tela zdravi i prekrasni.

KUKOVI: S radošću se krećem prema
napred, podržavana i podupirana
snagom života. Sigurna sam.
(Artritis): Ljubav. Opraštanje.
Dopuštam drugima da budu što jesu.
Slobodna sam.

ŽLEZDE: U potpunoj sam ravnoteži.
Moj duh i telo su u najboljem redu.
Volim život i slobodno se krećem.

STOPALA: Idem prema istini.
S radošću se krećem prema napred.
Imam duhovno razumevanje.

Novi načini razmišljanja (pozitivne afirmacije),
mogu isceliti i opustiti vaše telo zauvek, zato u akciju. 😀

Iz knjige “Kako iscijeliti duh i tijelo” – Louise L.Hay
uz moju malu nadogradnju.. :P  Procitajte, uzivajte, radujte se, ljubite i volite sebe bas takve kakvi jeste, volite sebe i sve oko sebe, oprastajte sve sebi i sve svima, jer to je najbolji lek za sve bolesti…😀

One comment on “AFIRMACIJE ZA LEPSI I ZDRAVIJI ZIVOT – Lujza L. Hej

Ostavite odgovor

