RECEPT DA POSTANETE PONOSNI NEPUŠAČ CIGARETA

Evo recept i to ozbiljan, jednostavan za bezbolno prestajanje pušenja cigareta! Po njemu ja ne pušim već punih 6 godina(tačnije, prestala sam sa pušenjem 2006.god.) a pušač sam bila preko 30.god. i to strastveni. Imate vremena da se psiholoski pripremite do svakog sledećeg mladog meseca, pa kada se odlučite-odlučite, krenite u akciju. Svi nas nešto opominju, govore nam kako pušenje nije zdravo, mi tada kao iz nekog inata još više pušimo,  ali tome može vrlo lako doći kraj, samo donesite odluku. I nećete verovati, vaša usta neće više podsećati na ustajalu pepeljaru punu opušaka … :) 

Dan kada je mlad mesec je jako bitan i jako je bitno  baš na taj dan prestati sa konzumiranjem cigareta. Potrebno je izdržati samo 7 dana bez cigareta i kasnije vam neće padati na pamet da zapalite. Potrudite se da izdržite! (Ako ste bas jako nedisciplinovani i ne možete ni po koju cenu izdrzati dalji tempo, posle 7 dana, onda vam niko ne brani da se i dalje nastavite družiti sa cigaretama). Tu informaciju sam čula na TV-u pre 5 godina, od jednog čini mi se Astrologa. Verovali ili ne, meni više nisu padale na pamet a doduše, bila sam jako odlučna da više ne pušim, što zbog zdravlja, što zbog same pomisli da kao nešto radim na sebi, a još uvek imam taj porok koji ne ide sa svim tim, bar tako kažu..😀

Slika: Zdrava Pluća       –      Bolesna Pluća

U periodu kada sam prestajala pušiti i kada mi je padalo na pamet da zapalim ili kada nisam znala šta da radim sa rukama, uzimala sam po jedan ljuti bombončić i brzo bi me prošla želja za pušenjem, jednostavno zaboravite na želju da zapalite. To mi je pomagalo na samom početku. Taj period traje vrlo kratko. Nema onih teških mora kroz koje pušači prolaze kada ostavljaju cigarete. Svakoga dana na kraju budem ponosna na samu sebe što sam izdržala bez cigarete, čestitam samoj sebi na tome što sam jaka i izdrzljiva i nastavim sa sledećim danom isto… Verujte kada sam bila pušač, pušila sam do duboko u noć sve dok sam budna i opet sam jedva čekala da prođe noć, da osvane jutro, pa da opet natenane (laganica) onako “majstorski” oćeifim uz kaficu i ohoho cigareta i tako iz dana u dan, godinama.🙂 Eto to je bilo moje iskustvo. Svi oni kojima sam to savetovala postali su nepušači. Mesec inače ima uticaj na nas i na naš organizam, plima i oseka…sve je to ukomponovano sa tim, pošto je naš organizam sazdan od većinskog procenta tečnosti… Čini mi se da mlađak olakšava da čovek nema one pušačke napade, borbu sa samim sobom, delirijum je tada izbegnut…🙂

Ta faza prođe bezbolnije, nego kada prestanete pušiti u periodu kada nije mlad Mesec.

IZDRŽITE SAMO 7 DANA…PROBAJTE i verujte svaki dan ćete likovati sami nad sobom, bićete ponosni sami na sebe, jer je prošao još jedan dan bez cigareta i tako dan po dan i SREĆNO…!!!

P.S. Veceras sam čula jos jedan recept koji možete kombinovati sa gornjim receptom, mladim Mesecom.

Pre mladog Meseca na tri dana jedite samo jabuke, četvrti dan neka vam se spoji sa prvim danom mladog Meseca i tada nastavite normalno jesti sve kao i pre a prestanite pušiti.

(Za ovaj recept sa jabukama rekoše da su ga čuli od neke časne sestre).

Zapamtite da se u svakom mesecu jednoga dana pojavi mladi Mesec, pa ako se ne odlučite u ovom a onda u nekom drugom…  Izdrzite 7 dana, probajte….🙂

Srecno i veliki pozdrav od Vesne😀

 

10 comments on “RECEPT DA POSTANETE PONOSNI NEPUŠAČ CIGARETA

  1. Cigarete (duvan, uopsste) se ostavljaju SAMO I JEDINO ODLUKOM: DOSTA! Kao kada ugasite sijalicu u sobi klikom na prekidacc. Sve drugo su partikularna iskustva, sa da/ne/mozzda… Ali, da bi ugasili tu duvansku sijalicu potrebna je ekstremna volja. Ostalo je igrarija koja traje danima, mesecima, pa recidiv, pa ovo, pa ono. NE! Samo ODLUKA = GOTOVO ressava situaciju. Pozdrav.
    N.B. Ccetvrtu paklu sam otvarao kada ukucani legnu da bih mogao na miru da radim. Pussio sam od 1966 do 2008. Nijednu cigaretu od onda. NIJEDNU! Znacci mozze bez bombona, terapija,… MOZZE!

  2. Slazem se s prisutnima ovdje bez JAKE VOLJE NEMA RJESENJA NI U CEMU.Licno ne pusim i nije mi jasno tko uopste uziva u tome jer duhan nema okusa ni mirisa poput neke hrane ili pica. To je nametnut stil radi toboze vaznosti u drustvu ili nekakve muskosti i tih gluposti jer eto nisi vazan ako ne pusis i pijes kafu. Smatram da seovih posasti ljudi trebaju ostaviti kao i kafe.

  3. Pušim 36 g. kutiju i pol do dvije i kao i autorica članka, kao nešto ozbiljnije radim na sebi, na duhovnom planu. Uz ovakav porok , obična sam varalica, tako da ovaj put ništa ne želim prepustiti slučaju. Uz naj jaču volju do sad, jer pokušavao sam već nekoliko puta prije, pričekat ću i mlađak 18.06., a i sa jabukama ću krenuti 16., javit ću vam se 25. sa iskustvima……….

    • 25. jula biće dve godine kako sam prestala da pušim zahvaljujući čudotvornoj knjizi Alana Kara, Lako je ostaviti pušenje … Verujte mi dragi pušači, knjiga je prava stvar, ali mora dobro da se pripremi na taj korak ko god želi da se oslobodi ovog stravičnog poroka. Ja sam bila strastni pušač punih 40 godina … Mogu vam reći samo to, zaista je bilo lako, i sad sam presrećna što sam se našla u grupi nepušača. Živeo Alan Kar …

  4. Bila sam pusac preko 30 godina. Jednom sam ostavila cigarete 1992 godine negde oko 11 meseci nisam pusila i pocela opet, tada sam postala jos gori pusac. Po tri cigatrete su se znale naci u istom momentu upaljene…Zelela sam se tog poroka i navike resiti, to sam i napravila kada je bio mlad mesec kako sam i napisala. Sigurna sam i u to da mesec odigra veliku ulogu, a sta ne bih znala reci, isto kao sto i pun mesec utice na nasu psihu kao i plima i oseka, sve je to povezano sa tecnoscu u nasem organizmu. Znam da nisam imala nikakvih propratnih pojava u toku ostavljanja cigareta, kao sto ljudi znaju imati..Ko zeli da ostavi cigarete sigurna sam da ce za to naci i volju, pa sve jedno uz drugo i eto resenja. Probajte, nista vas ne kosta…😀

  5. Vesna je potpuno u pravu. Za taj „recept“ cula sam odavno (pre vise od 15 god.) od starijeg kolege koji ga je primenio i prestao da pusi. Isprobala sam na sebi 2 puta i deluje, zaista nema kriza. Moj tata je na precac odlucio da ostavi cigarete.
    Doneo odluku = gotovo, kao sto kaze gosp.Stefanovic, medjutim, imao je sve one krize i to je trajalo vise od godinu dana. Zaista je to tesko podneo, ali je izdrzao. Ja nisam imala nikakve krize.

Ostavite odgovor

