UMESTO RAZNIH DEZODORANSA KOJI NAM STETE ZDRAVLJU

Evo jedan dobar savet svima, onima koji se jako znoje i koji imaju problema sa neprijatnim mirisom znoja. Znamo da znoj sam po sebi nema nikakvog mirisa i da ga necemo osetiti dok ne dodje u kontakt sa bakterijama na nasem telu. E tek kada se spoji sa bakterijama na nasem telu, onda pocinje ‘igranka’.:D Jos uvek imam i sama problem, jer volim jako da koristim lepe francuske parfeme (kada imam mogucnosti, priustim sebi takvu radost). Razmisljala sam koliko je i to dobro i zdravo, kakve sve hemikalije i sastojci postoje u tim i slicnim parfemima. Verujte razmisljam da sve te hemijske/vestacke preparate odbacim jednom za uvek. Kazu da ne trebamo savete deliti drugima, osim u slucaju da i sami imamo to iskustvo. Uglavnom sve ono sto smatram da je za mene dobro trudim se da to i usvojim, tako se po malo resavam raznih antiperspiranata, sprejeva…i vec duze vreme koristim cisti limunov sok koji nakapam u ruku i namazem ispod pazuha na cistu kozu. Delotvorno je i mozemo se sa tim posluziti u raznim situacijama. Jos bolji preparat je soda bikarbona koja u prvi mah deluje bez veze, ali nije verujte, jer je sa sodom sprecen dugotrajno neprijatan miris. Na cistu, opranu kozu dok je jos vlazna nanesemo sodu bikarbonu na telo i to je sva mudrost. Kada znate da svi antiperspiranti deluju negativno na nase zdravlje i dokazano izazivaju rak dojke kod zena, posebno oni koji u sebi sadrze aluminijum, onda cemo razmisliti sta je bolje i zdravije za nas. O sodi bikarboni i njenom delotvornom nacinu lecenja sam cula jos u detinjstvu od moje bake koja nam je pripovedala stare nacine lecenja i efikasnost Sode bikarbone. Sada se setio i Italijanski lekar Dr. Tullio Simoncini da nam priblizi i pokaze kako je ona jako mocna i u lecenju karcinoma koji izaziva bakterija Candida Albicans. Na sodu bikarbonu me je jos podsetila dr. Sladjana Velkov neko vece na predavanju, jer je i sama to potvrdila kao tacno i korisno. Probajte, nista ne kosta a efikasno je, zdravo i korisno… :)

11 comments on “UMESTO RAZNIH DEZODORANSA KOJI NAM STETE ZDRAVLJU

  1. “……. razmisljam da sve te hemijske/vestacke preparate odbacim jednom za uvek.”

    Isti tip akcije, već neko vrijeme, je preuzet i sa moje strane. :)

    Ostalo je još da se nađe zamjena za šampon i nešto da zamjeni pastu, za zube mada je i jabuka jako efikasna. Umjesto vode za ispiranje usta koristim HEXORAL iz apoteke …… ima dosta biljaka u svom sastavu.

  2. Apsolutno se slažem sa svim komentarima,koji su naravno samo lična iskustva,u koja su i najbolja preporuka..No da ne bi bila reklama,mi u Srbiji imamo preparate bez konzervansa i dodataka hemije,za kompletnu negu.Prirodni minerali,etarska ulja,proizvodi od meda….Priroda za sve ima rešenje,samo joj treba pokloniti poverenje.

  3. Umesto dezodoransa – krisalni kamen. Bez mirisa, al jako efikasan…. Ja sam dobila iz Egipta, al ima i kod nas da se kupi u apoteci ili u Dm – od Balee. To je obican kamen, od morskih soli i minerala…. Malo se pokvasi pod vodom i nanese. Moze i na noge, protiv mirisa nogu.

  4. Povratni ping: Umesto Dezodoransa(limun,sodabikarbona) | Glas prirode

  5. Ja već godinu dana koristim sodu bikarbonu umesto dezodoransa (čim sam o tome pročitala na nekom američkom sajtu). Jako sam zadovoljna. Tamo sam pročitala i kako da se napravi pasta za zube. Pomeša se jedna kašičica sode bikarbone i pola kašičice fine morske soli i u to se doda nekoliko kapi peperminta ili slatke pomorandže ili esencijalnog ulja od cimetove kore, toliko da se može prstom promešati da se dobije forma paste. Ne sme da bude previše tečna nego mora da stoji na četkici.

  6. Treba otkloniti svaku kemikaliju, a osobito kad se stavlja na kožu koja stalno diše. Vidim da nitko nije spomenuo da kad dišemo dezodoranse koje smo upotrijebili, liječnici u Italiji su objavili da te osobe si prouzroče alergije, jer na stalni taj miris organizam najzad stvori alergiju, pa osoba traži zašto je i to doživio.
    Komentirao Giovanni Garbin – doktor Duhovne medicine.

  7. U zadnje vrijeme koristim je za puno toga. Jeftina je i zdrava. Soda bikarbona sa vodom i octom odlična za čišćenje u kućanstvu…..!!

  8. MEni je sumnjiva bila ta baka Vesne krila je tajne SALIM SE NARAVNO OVAJ SAJT TREBA I DOZU HUMORA. Treba vjerovati ovome ako je potvrdjeno da djeluje i kod zena ali nadam se i kod muskaraca jer gradjom ipak nismo isti.Moje saznanje ide u pravcu kristalnog kamena kojeg kupim u apoteci stavi se pod tekuci mlaz nekoliko sekundi i namaze ispod pazuha djelovanje znojenje neutralizria tj neutralizira miris iispod pazuha. Medjutim treba pribjeci i ovome napisanom

  9. ja protiv znojenja koristim baby puder, posle tusiranja uvek stavim i mnogo mi pomaze :D cak i kada se oznojim nekako bolje “mirise” nego kada stavim antiperspirant i isto se oznojim tako da pre biram ovu soluciju. Ali, da bi ovo bilo efikasno mora da se nekoliko puta u toku dana tusnem :))) samo se nadam se ovo nije stetno za kozu…

Ostavite odgovor

