RAZGOVOR IZMEDJU BOGA I COVEKA

 

„Dakle, ti bi zeleo da razgovaras sa mnom?“ rece Bog.
„Ako imas vremena“ rekoh.
Bog se nasmesi – „Moje je vreme vecnost“ .
„Sta si me hteo pitati?“
„Sta te najvise iznenadjuje kod ljudi?“
Bog odgovori: „Sto im je detinjstvo dosadno. Zure da odrastu, a potom bi zeleli ponovo da budu deca.
Sto trose zdravlje da bi stekli novac, pa potom trose novac da bi vratili zdravlje.Sto razmisljaju teskobno o buducnosti, zaboravljajuci sadasnjost. Na taj nacin ne zive ni u sadasnjosti ni u buducnosti.
Sto zive kao da nikada nece umreti, a onda umiru kao da nikada nisu ziveli.“
Bog me primi za ruku. Ostadosmo na trenutak u tisini.
Tada upitah: „Kao roditelj, koje bi zivotne pouke zeleo da tvoja deca nauce?“
Osmehujuci se, Bog odgovori:
„Da nauce, da nikoga ne mogu prisiliti da ih voli.
Mogu samo voleti.
Da nauce, da nije najvrednije ono sto poseduju, nego ko su u svom zivotu.
Da nauce, kako se nije dobro uporedjivati s drugima.
Da nauce, kako nije bogat onaj covek koji najvise ima, nego onaj kojem najmanje treba.
Da nauce, kako je dovoljno samo nekoliko sekundi da se duboko povredi voljeno bice, a potom su potrebne godine da se izleci.
Da nauce oprastati, tako da sami oprastaju.
Da spoznaju kako postoje osobe koje ih nezno vole, ali to ne znaju izreci niti pokazati.
Da nauce, da se novcem moze kupiti sve, osim srece i ljubavi.
Da nauce da dve osobe mogu posmatrati istu stvar, a videti je razlicito.
Da nauce da je pravi prijatelj onaj koji zna sve o njima, a ipak ih voli.
Da nauce kako nije uvek dovoljno da im drugi oproste. Moraju i sami sebi oprastati.
Ljudi ce zaboraviti sto si rekao.
Ljudi ce zaboraviti sto si ucinio.
Ali nikada nece zaboraviti kakve si osecaje u njima pobudio.“

Ovaj citat se po internetu razvlaci i pripisuje se nekakvom nepismenom starcu, cobaninu, koji cuva ovce na Golije, i tvrde kako ga je taj ‘mudri’ seljak rekao, ali, izgleda da su mu to prikacili neki novinari, ili se eto neko dosetio da kaze kako ima pametnih i mudrih cobana na Goliji..Ko ce znati iz kojih sve razloga ljudi to rade, valjda da bi se napravili pametni i sebi digli cenu iz nekog razloga…😦
Negde sam pronasla da je to odlomak iz knjige N. D. Walsch, „Razgovor sa Bogom“, a drugi izvor tvrdi da ga je to rekao Dalaj Lama…Ako znate, slobodno napisite u komentar, ako slucajno pravi izvor ne nadjem i sama…😀

5 comments on “RAZGOVOR IZMEDJU BOGA I COVEKA

  1. Da, ali ako nemate novca ne mozete se izleciti ako ste bolesni, ne mozete se hraniti kvalitetno…
    Ne treba robovati novcu, ali je on itekako potreban. Svi mi radimo za neku platu a dobijamo je u vidu novca.

  2. Mislim da je kompletno pogresan stav i misljenje da je novac najprljavija stvar. Otud i neimanje istoga, zato sto ga ne postujemo na pravilan nacin…Novac nije „prljav“, novac je samo vrsta energije koja treba nesmetano da tece i nju kao takvu treba postovati, ali u ljudima je problem u ljudskim glavama, jer ljudi su ti koji novac koriste za sebicne i prljave stvari. Svaki problem krece iz ljudske glave a ne iz sporednih stvari. Sa novcem je najlakse manipulisati i mnogi na zalost to i rade…, ali novac nije kriv za to, vec opet ljudi, ljudski bolesni umovi.
    Ima jedna recenica koju ja volim cesto da izgovaram, a ona glasi: Ja volim novac i novac voli mene, pristize mi iz raznih izvora, jer Kosmos tako zeli, a ja sam mu na tome zahvalna.

    Nisam bogata, ali mi novcanik nikada nije skroz prazan i neopterecujem se od kuda ce novac doci, Kosmos misli na mene..ako ne radim i ne zaradjujem ja, radi neko drugi i zaradjuje.. uvek se kompenzuje jedno sa drugim. Ja dam nesto vama, a neko drugi da meni i svima lepo i dobro…😀

  3. Imam prijatelja koji me je savetovao da novac tretiram kao decu, da ga volim, pazim i mazim, jer on je upravo materijalizacija energije koju ljudi u poslu razmenjuju i kao takav vrlo drag i potreban svima…sve treba voleti na pravi način, a izbeći bilo kakvo fokusiranje na stvari koje nisu dobro, jer im se upravo time naša energija pridodaje…ljubav i misli o dobrom, to je sve što nam je potrebno i svet je već vidim divan, jer se kreće u tom smeru

Ostavite odgovor

