SVE O MARGARINU – NEDOSTATAK VITAMINA D – UZROK MULTIPLE SKLEROZE

Margarin je izvorno stvoren radi tovljenja ćuraka. Kad je izazvao njihov pomor, ljudi koji su uložili sav novac u istraživanja, želeli su vratiti uloženo. Tako su zbili glave da bi smislili – šta učiniti s tim proizvodom, kako bi vratili novac? Margarin je u to doba bio bela stvar, ni najmanje nalik na hranu, pa su mu dodali žutu boju i poceli prodavati ljudima kao zamenu za maslac-puter. Kako vam se to svidja? Smislili su još i dodatnu mudrost: dodali su margarinu razlicite ukusne stvari.

ZNATE LI UOPSTE… Koje su razlike izmeðu margarina i maslaca-putera?

Procitajte do kraja ovaj tekst… Postaje vrlo zanimljivo!

I margarin i maslac-puter imaju približno istu kalorijsku vrednost.

Ali, konzumiranje margarina može povecati srcane bolesti kod žena za 53% u odnosu na konzumiranje maslaca-putera, kako to navodi najnovije istraživanje Harvard Medicala.

O MASLACU – BUTERU/PUTERU

Maslac je nešto bogatiji zasicenim masnocama (8 grama) u odnosu na margarin (5 grama).

Konzumiranje maslaca povecava apsorpciju mnogih drugih hranjivih tvari iz drugih namirnica.

Maslac ima mnoge hranljive prednosti, dok ih margarin ima svega nekoliko – a i to zahvaljujuci tvarima koje su dodate u njega!

Maslac je mnogo ukusniji od margarina i može pojacati i poboljšati ukus druge hrane.

Maslac je deo prehrane stolecima, dok je margarin ušao u upotrebu pre nepunih 100 godina.

 

A sad, o margarinu…

Vrlo mu je visok sadržaj masnih kiselina.

Utrostrucuje smrtnost od oboljenja srcanih arterija.

Povecava ukupan holesterola i LDL (loši holesterol) te smanjuje HDL (dobar holesterol).

Povecava peterostruko smrtnost od raka.

Smanjuje kakvocu majcinog mleka.

Smanjuje imunitet i imune reakcije organizma.

Smanjuje proizvodnju insulina.

I sada ona najpogubnija cinjenica… I TO JE NAROCITO ZANIMLJIVO!

Margarine je tek JEDNU MOLEKULU udaljen od toga da bude PLASTIKA… I ima 27 sastojaka kao i BOJE!

Vec i ove cinjenice dovoljne su za izbegavanje margarina do kraja života, kao i sve ostalog što je hidrogenizovano (što znaci da je dodat vodonik, menjajuci time molekularnu strukturu doticne stvari…

Poslužite se i sami eksperimentom:

Kupite kutiju margarina i ostavite je otvorenu u garaži ili na nekom mracnom mestu. Nakon nekoliko dana, primeticete nekoliko pojedinosti:

* ni jedna muva, pa cak ni one dosadne sitne vocne mušice, nece ni prici margarinu (to bi vam trebalo nešto reci…)

* margarin se nece pokvariti ni promeniti miris, a to je zato jer nema hranljive vrednosti. I ništa nece narasti na njemu: ni gljivice, ni bakterije… Cak ni oni sicušni mirkoorganizmi nece na margarinu naci podlogu na kojoj bi se udomili. A zašto? Zato jer je margarin gotovo plastika. Da li biste rastopili svoju plasticnu posudu i namazali je na svoju krišku hleba?

*Pošaljite ovaj prilog svojim prijateljima i poznanicima (želite li ih pouciti…)

*Jer, kineska poslovica kaže ovako:

Podeli li neko s tobom nešto vredno, pa imaš od toga dobitka,

tvoja je moralna obaveza podeliti to saznanje s drugima…

NEDOSTATAK VITAMINA D  – UZROK MULTIPLESKLEROZE

Nedostatak vitamina D je jedan od uzroka multiple sklerozeDa li je to istina, da ljudima koji pate od multiple skleroze samo je potrebno malo sunčanja?Istraživači na Univerzitetu Oxforda misle da je to tako. 2006. je bila objavljena studija Američke Liječničke Udruge o tome, da velike doze vitamina D mogu smanjiti rizik od pojave multiple skleroze.Sada su istraživači sa Oksfordskog Univerziteta potvrdili prethodnu studiju novim dokazima.Osim toga, pretpostavljaju da manjak vitamina D utječe na to, kako se naše tijelo bori sa infekcijama.Ova studija potvrđuje da multiplu sklerozu uzrokuje nekoliko čimbenika, ali je očigledna povezanost između ove bolesti i nedostatka vitamina D. Nedostatak vitamina D u razvijenim zemljama Danas fenomen nedostatka vitamina D vidimo posvuda u svijetu, posebice u razvijenim zemljama koje se nalaze sjevernije.Zanimljivo da je u takvim državama postotak oboljenja od multiple skleroze puno veći.Naprimjer, u Škotskoj stopa ovog oboljenja je najveća, dok je multipla skleroza skoro nepoznata u Africi.Međutim, čak i u sunčanim područjima ljudi mogu imati nedostatak vitamina D ako se dovoljno ne izlažu suncu.Da li je to zaista tako jednostavno – samo se trebamo sunčati da bi izliječili ovu bolest?Istraživači na Univerzitetu Oxforda pretpostavljaju da sunčanje vjerojatno neće izliječiti multiplu sklerozu, ali može biti odličnom mjerom prevencije ove bolesti i spriječiti njezin daljnji razvoj.Osim toga, uz pomoć vitamina D ljudi sa multiplom sklerozom mogu ojačati svoj imunitet.Prema istraživanju, dnevna doza od 4,000-8,000 IJ vitamina D ne samo da štiti od multiple skleroze, nego i od infekcija, artritisa, nekoliko vrsta raka i dijabetesa tipa 1.U zdravstvenim časopisima rijetko se govori o važnosti vitamina D. Zato se puno piše o štetnosti UV zraka.Ali kada 90% populacije pati od nedostatka vitamina D, nije li vrijeme da se ipak počnemo izlagati sunčevim zrakama? Nekoliko zanimljivih činjenica o vitaminu D:besplatan je: naše tijelo ga stvara iz sunčevih zraka15 minuta sunčanja dnevno je dovoljno za naše zdravljedobiti dovoljne količine vitamina D iz hrane skoro je nemogućekreme za sunčanje sprečavaju stvaranje vitamina Do vitaminu D ovisi apsorpcija kalcija u organizmuAko patite od multiple skleroze, počnite se redovito izlagati suncu. To će ojačati Vaš imunitet i spriječiti daljnje pogoršanje bolesti.To ne znači da morate satima sjediti na pržećem suncu. Dovoljno je da se izlažete suncu 15-30 minuta ujutro ili navečer.

Vitamin D: mitovi, činjenice i statistika15 činjenica koje niste znali o vitaminu D i suncu. Vitamin D sprečava osteoporozu, depresiju, rak prostate, rak dojke, utječe na dijabetes i pretilost. Vitamin D je vjerojatno jedini vitamin, o kojem se ne govori puno u svijetu nutricionizma.Možda je to zbog toga da je vitamin D u potpunosti besplatan: Vaše tijelo ga stvara, kada sunčeva svjetlost dodiruje Vašu kožu.Ljekarne ne mogu prodavati sunčevu svjetlost, zbog toga promocija vitamina D nema smisla. Upravo zbog toga mnogi ljudi ništa ne znaju o tome, koliko je vitamin D važan za naše zdravlje. Naša koža proizvodi vitamin D kada je izložena sunčevoj svjetlosti – UV zračenju iz prirodnog izvora.Iscjeljujuće zrake sunca, iz kojih koža stvara vitamin D, ne mogu proći kroz staklo. Zbog toga kada se nalazite u kući, uredu ili autu Vaša koža ne stvara vitamin D.Skoro je nemoguće dobiti adekvatne količine vitamina D iz prehrane. Izloženost sunčevoj svjetlosti je jedini siguran način da dobijete dovoljne količine ovog vitamina.Potrebno je dnevno popiti 10 čaša mlijeka, obogaćenog vitaminom D, da bi unijeli minimalne količine ovog vitamina u organizam.Što dalje živite od ekvatora, tim duže trebate biti izloženi suncu da bi dobili dovoljno vitamina D.Ljudi sa  tamnom kožom trebaju 20-30 puta više sunčanja, da bi dobili istu količinu vitamina D što i ljudi bijele kože.

Upravo zbog toga rak prostate je toliko proširen među crncima – to je zbog nedostatka vitamina D.Dovoljne količine vitamina D su presudne za apsorpciju kalcija u organizmu. Bez vitamina D naše tijelo ne može apsorbirati kalcij, što čini dodatke prehrani sa kalcijem beskorisnima ako imate manjak vitamina D.Kroničan nedostatak vitamina D ne možete riješiti preko noći. Potrebni su mjeseci i mjeseci izlaganja suncu ili uzimanja vitamina D u obliku dodatka prehrani, da bi povratili ovaj vitamin u kosti i živčani sustav.Čak i slabe kreme za sunčanje (SPF 8) blokiraju stvaranje vitamina D za 95%! Stvarajući manjak vitamina D u organizmu, ove kreme za sunčanje na takav način uzrokuju bolest.Nije moguće se „predozirati“ sa vitaminom D. Tijelo samo regulira proces stvaranja ovog vitamina iz sunčevih zraka, uzimajući toliko, koliko je potrebno.Snažno pritisnite prsnu kost. Ako Vas boli, moguće je da patite od nedostatka vitamina D.Prije nego što tijelo može iskoristiti vitamin D, naša jetra i bubrezi ga moraju „aktivirati“.Kod osoba, koje pate od bolesti bubrega ili jetre, može se smanjiti sposobnost aktiviranja i iskoristivosti vitamina D.Industrija krema za sunčanje ne želi da Vi saznate o važnosti vitamina D. To bi smanjilo njihov profit.Ovaj najvažniji vitamin je u potpunosti besplatan, jer ga organizam stvara iz sunčevih zraka. Zanimljiva je činjenica da antioksidanti povećavaju sposobnost našeg organizma da apsorbira više vitamina D, jer omogućuju da duže ostanemo na suncu, bez da izgorimo.Astaksantin na primjer, povećava ovu sposobnost za 200%. Drugi antioksidanti koje možete koristiti su acai bobice, šipak (nar), borovnica itd. Bolesti povezane sa nedostatkom vitamina D: Osteoporoza je obično povezana sa manjkom vitamina D, jer nedostatak ovog vitamina smanjuje apsorpciju kalcija.Vitamin D sprečava depresiju, šizofreniju, rak prostate, crijeva, dojke i jajnika.Rahitis je bolest kostiju, uzrokovana manjkom vitamina D.Nedostatak vitamina D može smanjiti stvaranje inzulina i pogoršati dijabetes.Pretilost smanjuje iskoristivost vitamina D. Zbog toga gojazni ljudi trebaju unositi dupla više vitamina D.Vitamin D se široko koristi u svijetu za liječenje psorijaze.Manjak vitamina D može uzrokovati šizofreniju. Hronični nedostatak vitamina D ponekad se pogrešno dijagnosticira kao fibromialgija zbog sličnih simptoma: slabosti i bolovima u mišićima.Rizik od bolesti poput dijabetesa i raka se smanjuje za 50-80% izlaganjem prirodnoj sunčevoj svjetlosti 2-3 puta tjedno.Djeca, koja redovito uzimaju vitamin D (2000 jedinica dnevno) imat će za 80% manji rizik od dijabetesa u idućih 20 godina. Šokantna statistika: – 32%  zdravstvenih djelatnika imaju nedostatak vitamina D- 40% građana SAD-a imaju manjak ovog vitamina- 48% djevojčica u dobi od 9-11 godina imaju manjak vitamina D- 76% trudnica pate od ozbiljnog nedostatka vitamina D. Za njihovu djecu to povećava rizik obolijevanja od dijabetesa, artritisa, multipla skleroze i šizofrenije kasnije u životu. Što možete učiniti? Sunčajte se! Razumno izlaganje sunčevoj svjetlosti je jednostavan i besplatan način da dobijete dovoljne količine vitamina D i poboljšate Vaše zdravlje. (To ne znači da se trebate sunčati na najjačoj vrućini, između 12 i 15 sati.)Izlaganje sunčevoj svjetlosti može drastično smanjiti postotak kroničnih oboljenja u svijetu. Izlaganje suncu je zaista jedna od najmoćnijih terapija, čiji efekt premašuje djelovanje moderne medicine.Ne postoji lijek, tehnologija niti kirurški zahvat, koji ima toliku moć iscjeljenja kao prirodna sunčeva svjetlost.Za više informacija o vitaminu D potražite knjigu Michaela Holicka „The UV advantage“.

4 comments on “SVE O MARGARINU – NEDOSTATAK VITAMINA D – UZROK MULTIPLE SKLEROZE

  1. ovo su zaista pozitivno šokantne informacije,a vrlo korisne sobzirom da za ove činjenice zna vrlo malo ljudi hvala na informacijama.! Bogdan

  2. gledao sam, a naročito u poslednje vreme, i to na RTS-u i drugim našim televizijama, popriličan broj emisija posvećenih zdravlju u kojima se pominjalo upravo ovo naučno saznanje: DA JE ORGANIZMU DOVOLJNO SAMO 15 MINUTA DNEVNO DA BUDEMO IZLOŽENI SUNCU DA BI SE U NAMA STVORILO DOVOLJNO VITAMINA D (ZA TAJ DAN) I ŠTAVIŠE REČENO JE DA NIJE ČAK NI POTREBNO SUNČATI SE U TRADICIONALNOM SMISLU TE REČI, VEĆ JE DOVOLJNO OSUNČATI LICE I DLANOVE!
    u svakom slučaju vaš napis je pun veoma korisnih informacija i što je još bitnije univerzalno korisnih. svako dobro vam želim i puno uspeha u daljem radu.

  3. Dovoljno je da se glega u sigurnim satima u sunce, sat vremena po izlasku ili pri zalasku sunca. Krece se od 10 sekundi do 45 minuta (prvi dan 10sekundi, drugi dan 20sekundi, treci dan 30sekundi i tako do 45minuta). Imate ovde na blogu sve objasnjeno a imate i na YouTube-u videa sa Hirom Ratan Manekom i ne mozete pogresiti. Oci su jedini delovi na nasem organizmu kroz koje suncani zraci, fotoni mogu da prodju i dodju u krv direktno a to nas dovodi do izlecenja svih bolesti pa cak i onih najtezih.

    Nikola Tesla je rekao – Lepotа i miris ruže mogu se uzimаti kаo lek, а sunčevi zrаci kаo hrаnа.

    Ratan Manek, solarna joga-2.dio-3/4

    Nešto o SUNGAZINGU (Solarna Yoga)
    http://sungazingorganizacija.weebly.com/postupak-i-benefiti.html

  4. Povratni ping: Ghee (pročišćeni maslac) | Blog Vesne Mihajlović

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s