KAKO SE PODMLADITI ?

TEHNIKA PODMLADJIVANJA

Evo u prilogu jos jedna efikasna tehnika podmladjivanja: koju je dobila ruska isceliteljka Nadezda Korolova (Karoljova)sa svojim muzem i prosledila ljudima. Oni su iz tima poznatog naucnika, dr. Grigorija Grabovoia. Tehnika se radi mentalno i namenjena je svima onima, koji zele da se podmlade, posebno je efikasna za one koji vole da mastaju, vizualizuju… Prosledjujem je vama u zelji da svi budemo mladi, lepi i pametni, da se podmladimo, polepsamo, postanemo mudriji i pametniji, nego sto smo bili do sada… ;)
U visini grudi, na udaljenosti od 25cm, postavite sledeci brojcani niz: 915777918934198… Umesto tackica na kraju brojcanog niza, zamislite vas omiljeni broj (na kraju niz ima ukupno 18 brojeva) Osvetlite brojcani niz srebrno-belim svetlom i govorite: “Vracam mladalacku fazu svog zivota nazad i otklanjam 20 godina od svoje starosti.”(mozete programirati vremenski period u kom zelite da se to dogodi).
Misaono pocnite sa obe strane rukama komprimirati/sazimati/skupljati brojcani niz u smeru centra. Brojcani niz se sve vise smanjuje i na kraju nestaje.
Izvor: Nadezda Korolova
;)

 

 

 

 

 

8 comments on “KAKO SE PODMLADITI ?

  1. DAJTE informacije DA LI J E GRABOVOIJ PREVARANT ILI NE KAZU DA JE PACIJENATE VARAO ILI MU PODMECU BIO JE U ZATVORU. OVO JE INTERESANTNA I OZBILJNA TEMA VALJDA NETKO IMA DA POTVRDI TA NJEGOVA CUDA GDJE IMA VIDEO O NJEGOVIM ISCJELJENJIMA

  2. VESNA NISI MI DALA ODGOVOR LIJEPO PITAM VIDIM I TI SI KORISTILA OVE METODE GRABOVIJA JER IMAJU REZULTATA MENE ZANIMAJU S STANOVISTA DUHOVNOSTI NE BOLESTI. TKO JE KORISTECI GRABOVOIJEVE TEHNIKE ILI BIVAJUCI NA S EMINRU
    UOPSTE IZLLIJECEN OD BILO KOJE BOLESTI NJEGOVIM BROJEVIMA NITKO SE NE JAVLJA DA JE. INACEI MAMI NFORMACIJ U OVDJE OD DRAGE PLECKE 35 GODISNJEG
    COVJEKA KOJI PROUCAVA ALTERNATIVU DA JE GRBOVOIJ PREVARANT VARAO JE PACIJENTE. PA BIH VOLIO DA NETKO IZNESE REZULTATE

  3. Mene interesuje ova metoda za podmladjivanje, da mi malo objasnite i dali oci moraju da su zatvorene, zato sto sam imala facijalis parezu i nisu mi simetricne strane lica i misici su mi malo stegnuti kako da ih opustim hvala Vam odnapred.

  4. Zorane jako ste radoznali, sami ste pitali sami davali odgovore, sta ce vam neciji odgovor kada ispada tako da vi sve zbnate..😀 Evo primer sam ja, imam jako dobrih rezultata sa brojevima, jos pre nego sam i cula za Grabovoia, jer su brojevi mnogo pre Grabovoja postojali i koristili se u razne svrhe, ali i u svrhu isceljenja. Ucila sam kod Alana Ambroza iz Kenta Radioniku, medicinu cetvrte dimenzije, koja ne podleze zakonitostima nase trece dimenzije. Radim vec godinama na radionickoj masini koju i Grabovoj spominje u njegovoj knjizi sifara na engleskom..i savrseno radi…Lekari svaki moj ‘rad’ na radionickoj masini okarakterisu sa: „desilo se cudo“, ovo je jedan od 1000 slucajeva izlecen“…😀

    Jasna, slobodno radite, vezbajte, ne moze vam odmoci i nema veze sto su vam oci otvorene i tako morate procitati broj dok ga ne naucite napamet. Srecno i svako dobro vam zelim, od❤

    KNJIGA SIFARNIK BROJEVI G.G. NA ENGLESKOM JEZIKU – http://www.neologicaltech.com/SearchResults.asp?Cat=62

    Evo i Šifarnik, koji sam pripremila, ali jos nisam sve zavrsila, moram po malo dijagnoze pisati sa prevodom..za sta je koja..a tu treba dosta vremena, pored svih mojih obaveza. Ma snaci cete se vi i bez toga…😉

    BLOG – ŠIFARNIK – ISCELJIVANJE BROJČANIM NIZOVIMA GRIGORIJA GRABOVOIA
    https://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/2015/09/21/isceljivanje-brojcanim-nizovima-grigorija-grabovoia/

  5. Ja moram da pitam sve vas koji koristite tehniku sa brojevima na koju foru vi uspete da vizualizujete toliko brojeva u jednom nizu, tj.da ih zapamtite i gledate u njih…ja generalno imam problem sa brojevima i njihovim pamcenjem i kad vidim ovoliki niz brojeva zavrti mi se u glavi da ih procitam uopste a kamo li pamtim i vizualizujem…Niko se vidim ne zali..ne moguce da je samo meni to problem…ima li neko neku foru kako to olaksati?

    • Petrovicolivera, dok ne zapamtite brojcani niz, naravno da cete ga koristiti i citati gledajuci u njega, jer kako bi drugacije, ne umanjuje efekat, samo vi radite i vezbajte, u radu sa brojevima nema greske…😉

  6. Eleanor Roosevelt je jednom prilikom rekla: „Lepi mladi ljudi su slučajnost prirode, a lepi stari su umetnička dela.“

    Sa cim se naravno ne slazem, jer slucajnosti ne postoje, sve imamo po nasim zaslugama, ako ne u ovom, onda u prethodnim egzistencijama smo zasluzili.

    Postoji još jedna izreka, koja kaže : Do 40 godina imamo lice kakvo nam je Bog podario, a posle 40-te, imamo onakvo kakvo smo zaslužili.

    Sa tim se slažem!😀

Ostavite odgovor

