VAMA KOJI NE PRIHVATATE I NE POSTUJETE RAZLICITOSTI

Ovaj tekst sam napisala na racun jedne grupe sa Facebook-a, jer sam na noj procitala uvredljivu pesmu koja proziva sve one koji nisu isti, kao sto bi pojedinci zeleli, koja je inicirala ovaj tekst. Onaj ko je tu grupu napravio, krije se iza naslova nekakve “Ljubavi” i zeli da sto vise ljudi privuce na nju, a sakuplja sebi istomisljenike zadojene nacionallizmom i radi politickih interesa, vec su ga skuzili mnogi, jer se na jos jednoj makedonskoj grupi koju je osnovao isto pokazalo. Nemam osecaj da na toj grupi siri ljubav, toleranciju i prihvatanje raznolikosti, vec se iza njega krije jedan ostrasceni, zao mentalitet coveka koji rusi sve pred sobom za rad svojih licnih dostignuca i uspeha. Krije se nacionalista i covek koji ne meri istim arsinom za sve i  ima  sasvim nesto drugo u cilju. Ne radi se tu o sakupljanju i postovanju razlicitosti. Grupa nosi takav naziv, gde bi se moglo ocekivati suprotni tekstovi od ovih na koje nailazimo, ali on to fino ‘upakuje’, umota u najlepse ‘omotace’, pa ko shvati, svatio je. Onda sam pomislila, zasto da ne stavim tekst i ovde na blog pa neka ljudi citaju. Znam da ce biti onih kojima se tekst nece dopasti, ali isto tako me nije briga sta ce ko reci, vec mi je u cilju da se ljudi osveste i da pocnu razmisljati drugacije, bolje pozitivnije prema sebi, ali i prema drugima, jer smo dobro zagazili u 21 vek i moze nam se desiti, svima kolektivno, da nemamo vise pravo na popravni ispit…😀

Grupa- Nasa razlicitost je bogatstvo koje…

http://www.facebook.com/groups/143122835809262/permalink/264659720322239/ 

 
Naterali ste me da napisem jedan kraci tekst, vi koji halabucite i prozivate, vi koji bi po kratkom postupku da sudite, da se resite pedera kako ih nazivate, homoseksualaca, gejeva. Vi bi da ih se oslobodite, a? E pa da vam kazem draga braco i sestre, ljudski rode, dragi moji bliznji po Bogu, Srbi, Hrvati, Muslimani i svi ostali… Ne dolaze homoseksualci tamo negde iz neke nedodjije da bi vama krojili sudbinu i remetili vase zivote, vec dolaze iz vasih sredina od kuda i mi svi poticemo, iz vasih porodica, i, ako za to ne znate, da, da, ne znate, to su vasa braca, sestre, ocevi, majke, tetke, prije, prijatelji, strine i stricevi, ujaci i ujne, deca, amidze i amidzinice, dajdze i dajdjinice, samo se vesto prikrivaju, upravo zbog hajke i linca koji bi im se mogao desiti, koji bi im svojim razotkrivanjem predstojao, da se kojim slucajem razotkriju Udaju se i zene, dobijaju decu, sve iz razloga da se ne sazna za njihovu muku. Upravo zbog toga i traze svoje pravo glasa… Da li ste se zapitali, sta bi bilo dobro uraditi pre nego osudimo bilo koga? Da li bi mozda trebalo da se u nasim gradovima, varosicama na celom tlu Balkana osnuju edukativni centri, skole, pa ako treba i fakulteti za sve uzraste, pa da se tata i mama, deca i svi ostali gore nabrojani edukuju/skoluju o vaspitanju/odgoju dece od malih nogu, da se deci da zasluzena ljubav i paznja, da se bavimo sobom i sa nasim bliznjima, da ucimo o zivotu, smrti, kosmosu i ostalim jako potrebnim i cak mislim prioritetnim oblastima, koja nam mogu doneti samo dobro, a ne nekim besp[otrebnim predmetima, suludim idejama i nacinima zivota… Tu treba da smo jaki i jedinstveni, a za ovaj broblem pronalaziti sistematsko resenje koje ce doneti dobrobit svima, cak i buducim generacijama. Ovde na Facebook-u imam medju mojim prijateljima ljude, mladje i starije koji su iz Hrvatske, Srbije(verovali ili ne iz srca Sumadije), Bosne i iz ostalih delova, republika, da ne kazem drzavica u okruzenju. Ne zagovaram takav nacin zivota i verujte da sam zena 100% ona koja voli i obozava muski svet…, ali isto tako dozvoljavam i razlicitostima da zive isto kao i mi „normalni“😀. Ti mladi ljudi su, valjda, osetili moj siroki duh, moju liberalnost i bozansku iskru koja ne osudjuje, koja kako kazu iz mene zraci i nekako su mi se poverili o svojim zivotima, opredeljenju, seksualnim nastrojenostima…naravno da njihova imena, odnosno njihov identitet necu reci nikada, jer to nije ni bitno. To su mladi ljudi, pametni, inteligentni, fakultetski obrazovani manje vise svi, miroljubivi koji ne traze mnogo, jer ni oni nisu trazili da budu to sto jesu i zele, biti prihvaceni. Svaki stanovnik nase planete bi trebao cuti njihove ispovesti i dozom empatije pomisliti kako je to vase dete, vas brat, otac, majka, sestra, amidja, dajdza…Znam da to nije jednostavno, ali, ako smo mi u pitanju, e, pa ne verujem da bi u tom slucaju majka digla ruku na sina, otac na cerku, brat na sestru…mada na zalost ima i takvih slucajeva, cak da se svoga rodjenog deteta i odreknu, ne razmisljajuci zasto im se to desilo, gde je njihov udeo u svemu tome…Zbog nerazumevanja zakona o inkarnaciji, otuda toliko neznanje i haos, jer nam zvanicne religije ne daju odgovor ni na jedno pametno postavljeno pitanje, nima ne ide u priolog da se Univerzalna istina zna. Razmislite kakvu karmu/dug duse sebi pravite samo vasim komentarima, mislima i recima, a kamo li delom…Napadnite bogomolje koje su nas unazadile vekovima pricajuci nam o Bogu i Ljubavi, a sve su kontra radile, napadnite one koji nas truju sa svih strana, lekovima, vodom, hranom, iz vazduha. Zar mislite da medju pravoslavnim svestenicima, katolickim fratrima i kaludjerima, muslimanskim i ostalim predstavnicima religija nema homoseksualaca, pedera kako ih zovete pogrdno, pedofila? Ma dajte molim vas, u svim konfesijama ih je oduvek bilo i bice, dok se ljudski rod ne okrene pravilnom zivotu i funkcionisanju na svim nivoima. Zar mislite da vas komsija sa kojim se druzite, jedete i pijete, ne bi mogao biti gej samo zato sto se vesto prikriva, zar vasa lekarka koja vas leci ne bi mogla biti ljubavnica vase supruge i obrnuto? Nemojte me pogresno shvatiti, ali, mozete me i napasti sada i osuditi da zagovaram homoseksualce i njihov nacin zivota, da ih na neki nacin stitim i branim. Verujte nisam peder, niti bilo ko moj, ali uvek cu biti na strani napadnutoga, jer ljudi ne poznaju RAZLOG za sto se sta desava, nece o tome da razmisljaju….Verujte mnoge licemere sam upoznala koji poste sve hriscanske i ostale nehriscanske postove, idu u bogomolje redovno, klanjaju se i mole nekom svom Bogu, Isusu i  Alahu, misle da su na pravom putu, a sve druge osudjuju, jer nisu isti kao oni. Verujte mi na rec, mrze sve one koji nisu njihovog soja! Zagovornici su ubijanja zivotinja i to odobravaju i opravdavaju, svalerisu se pored muzeva/zena, kradu, lazu, ubijaju, svadjaju se, mrze, slave slavu i pricaju na sva usta kako su veliki vernici, ovi ili oni, nebitno, jer su dali silne pare da bi se napravile bogomolje i misle kako su pred bogom vazniji od onih materijalnih siromaha. Mnogi odlaze na hadz, tamo gde se nekad nije moglo tek tako otici, jer su isli samo zasluzni starci, potvrdjeni sa svojim zivotom i dobrim delima, bogougodnim zivotom, ali danas svaka šuša ima novaca, a kazu da para vrti gde burgija nece, verovatno da bi pred Bogom oprali neciste savesti i sto je najgore, oni su i sebe ubedili u te svoje lazi i misle kako su na pravom putu prema Bogu. Znam coveka, koji je pozajmio pare od drugog coveka koji je na zalost kasnije poginuo, taj covek koji je uzeo pare nikad ih nije vratio porodici nastradalog, ali je za te pare platio sebi put u Meku i Medinu da bi postao pred narodom postovani Hadzija, postovan pred narodom, ali ne i pred Bogom, jer Bog ne podrzava licemere u to budite uvereni i sigurni.

MOJE SLIKE SA ZIDA SA SVIM KOMENTARIMA

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=4259320315225&set=a.1989169802881.113930.1052407793&type=1&theater

12 comments on “VAMA KOJI NE PRIHVATATE I NE POSTUJETE RAZLICITOSTI

  1. Zaista je tako,bas lepo napisano i ostavlja dubok utisak.Zaista treba razumeti sve i ne dirati nikoga,svak ima pravo na zivot pa i homosexualci,a to o popovim i hodzama da se i ne prica,crkve,dzamije,ratovi u ime boga,pedofilija…BLJAK!

  2. Bravo Vesna…homosexualnost nije izbor..oni su rodjeni takvi i imaju pravo na zivot kao i svi ostali.Ko smo mi u stvari i ko nam daje pravo da mozemo da sudimo o drugima? I po cemu je nako ko je straight bolji od nekoga ko nije???? Dajmo pravo svima na zivot i tako ce i nama biti lepse..Ako volimo sve ljude bezgranicnom ljubavlju i svet ce voleti nas…:))

  3. Ej Rado..ma kenjas!
    Ko im uskracuje pravo na zivot!?
    Pederastije i ostalih pojava je od kada je gavran pocrneo
    i tu niko nista ne spori.
    „Ko smo mi u stvari i ko nam daje pravo da mozemo da sudimo o drugima?“
    ..ej, pa ceo svet je jedna palanka, zivi se od abrova i
    pljuvacine. Pa mi smo male bebe, mislim na teritorije ex YU, u
    odnosu na npr Italiju, Spaniju…
    „I po cemu je nako ko je straight bolji od nekoga ko nije?“
    Uf…pa prvo treba da se rese pitanja ravnopravnosti zena i
    muskaraca, a definitivno zena ima jos uvek podredjenu ulogu
    u ovom nazovi drustvu. Sta je sa pravima crnaca, indijanaca..
    Dobro ljudi, zar stvarno nemate sluha, zar ne vidite kuda ide
    ovaj svet…zar vam je malo:
    -odobravanje istopolnih brakova
    -usvajanje dece istih
    -brisanje pojma MAMA i TATA i uvodjenje RODITELJ
    Eto toga sutra i nama ovde
    Gore u tekstu se spominje halabuka…pa naravno, halabuka stvara
    halabuku. Akcija-reakcija…preterase brate mili!!!
    I ovakve stvari radjaju strasan revolt, ipak da bi se „sacuvao mir
    u kuci“ treba malo vise pricati o porodici, vaspitanju i pravilnom
    usmeravanju dece..a to je pakao u danasnje vreme karleusa, bokija13
    pinka, rijalitija..trenutaka istine, odvratne holivudske A produkcije
    besmislenih pucacina-igrica
    Kada ste seli i procitali dobru knjigu?
    Nema se vremena, jel..e pa onda ste u centrifugi sumanutog zivljenja
    odnosno jurcanja za zivotom. posvetimo se nama, jer ce tek onda drugima
    biti bolje.
    Vesna, poslednji pasus je veran opis lonca u kome se nalazimo!

  4. *POSTOVANA “ DAMO „* * MOLIM VAS UBUDUCE NE SALJITE MENI PORUKE ,* * JER IH NE ZELIM!* * I NE TUMACITE NIJEDNU MOJU REC POGRESNO* * VEC SAMO KAKO JE NAPISANO!* * SVAKO IMA PRAVO IZBORA ZAR NE?* * ZATO POSTUJTE I MOJ IZBOR!*

    *ZAHVALJUJEM NA RAZMEVANJU!* *DANIELA*

  5. Draga Daniela, ne znam o cemu pisete, jer ja nikom nista ne saljem sa bloga. Verovatno postoji opcija kada ste se registrovali na blog i pitanje da li zelite postu ili ne, to znaci da ja sa tim delom nemam nista. Drugo, opet mi nije jasno sta sam ja to tumacila vas i gde? Naravno da postujem svaciji izbor, zar se iz teksta to ne vidi i ovo su vase reci pa mi ih pojasnite malo bolje molim vas, da bi znala o cemu se tu radi i drugi put iskljucite Caps Lock da ne vicete kao da ste ljuti. Hvala vam.🙂 „I NE TUMACITE NIJEDNU MOJU REC POGRESNO* * VEC SAMO KAKO JE NAPISANO!* * SVAKO IMA PRAVO IZBORA ZAR NE?*“ ???

  6. Ma nije fora u razlicitosti! Da je samo u tome stvar- lako bi mi… I ovi sto slusaju trance muziku su razliciti pa im niko ne brani da prave svoje dogadjaje po sumama i planinama i slusaju muziku koju vecina smatra nenormalnom i drogiraju se i orgijaju i valjaju po blatu, nista ne jedu i ne spavaju danima i bave se raznim nelegalnim aktivnostima pa nikom nista! Moras priznati da takav model ponasanja takodje nije drustveno prihvatljiv.

    Ali ne namecu taj model drugima kao nesto sto mora! Ko razume razume i to je to.

    Jesi videla na sta lice organizatori te parade „ponosa“? I kakve izjave daju? Koga sve i kako pljuju? Pa oni su ti koji su ljudima ogadili gej kulturu- sami sebi su napravili negativnu kampanju!

    Ja postujem njihova prava i ne pada mi na pamet da nekog bijem ali ja postujem i prava rudara- prava seljaka- prava izbeglica- prava parova koji ne mogu da imaju decu… A gde su njihove parade? Gde su njihovi skupovi? Gde su njihova prava i kada ce njima biti bolje? Kada ce Drzava da ucini da njima bude bolje? Ta ista policija koja u velikom broju obezbedjuje Pradu Ponosa ( a drugi put cemo o tome sta je to „Ponos“ i sta to znaci- imam i ja svoj „ponos“ i to izuzetan primerak pa ga ne paradiram!) rasteruje skupove ovih drugih koje spomenuh…

    Suma sumarum- Homoseksualnost je kod nas odavno prestala da bude seksualna i postala je socijalna kategorija!!! A kao takva ne treba da se tolerise!

    toliko!

  7. Nerado komentarisem ljudima koji nemaju svoje pravo ime i prezime iza koga stoje glavom i bradom, vec se kriju iza kojekakvih pseudonima. Mogu samo reci da se mi ne poznajemo ‘JA’ i osetila sam u vasem komentaru malu zluradost, ali, naravno, svako ima pravo da iznese i da ima svoje misljenje pod uslovom da nikoga ne vredja, da mu ne steti. Vase ime „Ja“ i „Opet ja“ govore mnogo o vama i vasem izrazenom egu…🙂

  8. Ma kakva zluradost, nemam ja vremena ni snage da se radujem zlu!

    I ovo sto sam napisao nije samo moje misljenje- ovo je jedna socijalna analiza fenomena gej kulture u Srba i Srbije- u jednoj kratkoj formi.

    Ako vam treba moja slika i broj pasosa ili licne karte da bi iskomentarisali ono sto sam ja napisao- na zalost necete je dobiti… Ne dajem iz principa… I ne vidim da je bitno, komentarisemo i polemiziramo, ne prodajem vam kravu i tele na stocnoj pijaci pa da znate od koga kupujete ili hocu da se ozenim vasom cerkom pa da znate iz kakve sam familije.

    Ja mislim da neke cinjenice iz mog kratkog teksta stoje. Cela ta ekipa koja se pojavljuje na TV-u i organizuje tu paradu ‘ponosa’ u ime svih homoseksualaca je odvartna. Ne mislim samo fizicki- odvatna je karakterno. To za njih kazu i mnogu homoseksualci koje ja poznajem i kojima ne pada na pamet da idu na tu paradu.

    I jesu sami sebi napravili negativnu kampanju- to ce bilo koji marketinski strucnjak da vam kaze i to svaki noramalan i svestan covek vidi pa i Vi…

    I ja nikom ne uskracujem pravo na borbu- naprotiv, podrzavam svakog ko hoce da se bori protiv neporavde jer sam i sam nemalo puta bio u situaciji da to radim. Ali od kuda tim homoseksualnim udruzenjima toliko prostora u medijima? Odakle im novac za sve skupove, manifestacije, reklame i propagandu? I na kraju krajeva sta ti ljudi rade u svom zivotu? Koji je njihov posao? Da nisu zaposleni u rudnicima i njivama? U skolama i bolnicama? U policiji i vojsci? Gde su zaposleni i ko ih finansira?

    Ja ne pricam o obicnom coveku homoseksualne orijentacije koji svakog dana ustaje i ide na posao, koristi sebi i drzavi u kojoj zivi i nikog ne ugrozava. Ili koji cami na birou rada kao sav posten i normalan svet, koji nema ni zdravstveno ni socijalno, ni stan ni nista!

    Shvatate li o kome pricam i sta je poenta moje price?

  9. Ako neko od vas ne vidi da su gejevi šikanirani, to je samo zato što ne želi da vidi. Bio sam voditelj jedne tribine i imam drugarivu koja radi u jednoj LGBT organizaciji. Verovali ili ne, na mesečnom nivou dolazi nekoliko desetina slučajeva teške diskriminacije. Kad se sazna da su gejevi, dolazi do masovnog izbacivanja iz kuće, sa posla. Otac ili brat ga pretuku… Doalzi do samoubistava… Život gejeva je jako težak i svaki dobar i pametan čovek to mora da uoči. Zato bravo Vesna. To što neko primećuje da mnogi gejevi kritikuju avramske religije (hrišćanstvo, islam, judaizam), to se da oprvdati. Upravo avramske religije i nose najviše represije i diskriminacije i zastrašivanja paklom. Zbog takvog šikaniranja ja sam i napustio pravoslavlje i opredelio sam se za new age. Ne treba mi religija koja se ne ograđuje od agresije, šikaniranja, diskriminacije žena, različitih… Dosta mi je Amfilohija i Pahomija. Želim koncept koji nudi ljubav i razumevanje, širinu.

  10. Eugenika i Ja za ministre kulture! Sve su lepo objasnili.
    A što se nekog mog utiska tiče o svemu tome, mislim da protiv homoseksualaca niko ništa nema, nego oni imaju kompleks od toga pa misle kako neko ima nešto ptrotiv njih – i otuda sva konfuzija, konflikti itd. Takođe, ne želim da ih niko tuče ili da gube posao zbog toga, ali ulica zaista nije mesto gde se raspravlja o pravima.

  11. Svaka cast vama na hrabrosti.Ja je,priznajem,nisam imala a iznerviram se i potresem svaki put kada pojedinci ili grupa upute poziv na linc onih koji ni za sta nisu krivi osim sto su se takvi rodili.Cesto ih uputim na pedofile,one koji zlostavljaju druge ljude,da ne pricam o incestima i seksualnim zlostavljanjima male dece…ima toga jos.Njih treba ganjati…koliko samo nesrece oni seju oko sebe.Kada ce se samo ljudi osvestiti i prepoznati da sve dok je nesto na dobrovoljnoj,obostranoj bazi,nije nasilje.Hvala vam na ovom hrabrom tekstu.Nisam gej i nemam nikakvih pretenzija prema istom polu,medjutim poznajem neke od njih…i oni su divni ljudi.

  12. Ovi sto osudjuju, a kriju se iza raznih objasnjenja, verujem kako su „veliki“ boziji vernici koji idu u crkve, dzamije, slave slavu, kriju se iza Hrista, Boga, Alaha, a tako bi rado preko kolena da sude i krojili bi pravdu, ali po svom nahodjenju i vidjenju, po svojim ovozemaljskim arsinima…, zar mislite da se bilo sta na Zemlji desava slucajno?, ne dragi moji, sve sto se na ovoj planeti desava je po bozijoj promisli i odraz je nas svih i nasih ponasanja, uzrok pravi posledicu. Znate kako S.N.Lazarev kaze u jednoj svojoj knjizi, „Nered je visi stepen reda“, a vi na tu temu razmisljajte i gresite dusu, ako ne losim delima, a onda mislima, umesto da radite na sebi, da sebe ‘prociscavate’od raznih ‘prljavstina’ vi ste se nasli da sudite i mislite kako ste besprekorni… Kada bi vam se svi javno otkrili, javno rekli, „da, ja sam gay“ verujem da bi pola sveta pocrkalo od muke, jer bi otkrili da se i u njihovim porodicama mnogi tako osecaju i zive, ali sakriveno, tajno da ne vudu izopsteni iz porodica i odbaceni/osudjeni. Garantujem da je pola Srbije gay, garantujem da je pola Bosne gay, garantujem da je pola Hrvatske gay, Crne gore, Makedonije, Slovenije… i u svetu inace…Ljudi su sa svojim pogresnim/devijantnim nacinom zivota, vekovima, doveli do situacije u kojoj smo. Dok god ljudi budu ubijali nasu sabracu, nemocne zivotinje za rad svoga krkanluka…, zar mozemo ocekivati neki sklad, lepotu i radost zivljenja? Ne mozemo naravno, ako se krv necija proliva, eliksir zivota, a gde su jos i sve ostale devijantnosti iz nasih zivota, okruzenja.. Ne zagovaram nikoga i nista, niti podrzavam, ali, ako se nismo naucili toleranciji, prihvatanju razlicitosti i postovanja istih, priroda ce se za to pobrinuti da nam naplati dug na neki drugaciji nacin, kroz bolesti, razne traume, sudbinske udarce, sve od individualnog pa do globalnog nivoa. Postuj bliznjeg svoga kao samog sebe, jer u suprotnom pravis haos i neravnotezu na svim nivoima naseg postojanja, a to nam se kasnije svima obija o glavu. Zivi svoj zivot, ali pusti druge da zive svoj, ako te ne ugrozavaju. Nema pravo niko nikoga ugrozavati ni po kom osnovu!
    Mene interesuje kako ce se resiti ovakve situacije i da li ima resenja na vidiku, ili ce se ljudi i dalje zlostavljati, medjusobno ubijati, zbog netolerancije, zbog ne prihvatanja razlicitosti, zbog nesvesnosti, zbog zaostalosti, zbog divljastva, zbog ega i gordosti, zbog mnogo cega? Jedni likuju, drugi dobijaju batine, krvare i idu u zatvor? Ko je tu na bozijoj strani, oni sto masu krstovima i lazno prizivaju boga, igraju se sudaca, ili oni koji su napadnuti, koji ne zele rat, jer su po prirodi mirna bica, a ne agresivna i zlocesta…

    Ovo su razmisljanja i komentari nekih ljudi na gornji tekst..

    – Evo i kako su neki nazvali jedan video…oni uzivaju u haosu, a ocekuju da ce im bog pomoci i cude se zasto im se desavaju lose stvari i zasto ce ih ostati tek toliko da stanu pod jednu krusku ili sljivu, tako kazu Tarabici, a sami sa svojim mislima i postupcima sve rade da do toga i dodje…😦
    – VIDEO – Ovako treba da izgleda parada ponosa (srama), pet minuta uzivanja!

    Pitam se imaju li neki ljudi pravo suditi, vredjati, prozivati i nazivati sodomom i gomorom, a u svojim redovima imaju sve to, jos i gore, od pedofilije.. do homoseksualizma…?
    VIDEO – Митрополит Амфилохије о смраду содомском

    – VIDEO – Bojan Jovanović – Prljave rabote Đavoljeg vladike http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7bk8I5Ze48#!

    BLOG – VIDEO SKANDAL POLJUBAC: Vladika Kačavenda usta na usta sa mladićem?! VEROVATNO U IME BOGA – SAMO ZA STARIJE OD 18 GODINA https://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/2013/04/21/video-skandal-poljubac-vladika-kacavenda-usta-na-usta-sa-mladicem-verovatno-u-ime-boga-samo-za-starije-od-18-godina/

    Videa prenela sa stranice „Srbija“ https://www.facebook.com/pages/%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B0/629024140443070

    BLOG – KADA JE HOMOSEKSUALNI BRAK BIO KRSCANSKI OBRED https://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/2013/04/23/kada-je-homoseksualni-brak-bio-krscanski-obred/

    Sladjana Velkov – Citira deo iz teksta…
    Prijatelj, visi oficir u penziji, mi je pricao o bioloskom oruzju koje izaziva homoseksualizam o cemu su ucili na casovima u vojnoj akademiji jos pre mnogo godina. Istrazila sam malo na internetu i pronasla da takvo oruzje zaista postoji.
    „Americke vazduhoplovne snage (Wright Laboratorija u Ohaju) je 1994 godine zatrazila 7,5 miliona dolara da konstruise bombu koja sadrzi snazne afrodizijacke hemikalije koje izazivaju homoseksualno ponasanje da bi uticali na disciplinu i moral u redovima neprijateljskih jedinica.“

    „Wright Laboratorija je dobila Nobelovu nagradu 2007 za podsticanje istrazivanja i razvoja hemijskog oruzja takozvane „gej bombe“, koje cine neprijateljske vojnike neodoljive jedne drugima.“
    https://sites.google.com/site/bioterrorbible/BIO-WEAPONS/Homosexual-Bio-Weapons

    Gardian
    http://www.guardian.co.uk/world/2007/jun/13/usa.danglaister

    K.Mišak: Fluoridni horor
    http://radioliberum.com/k-misak-fluoridni-horor/

    Sladjana Velkov – Evo iste informacije na BBC strani. Znaci ne radi se o komediji vec o stvarnim bojnim otrovima koji su bili u upotrebi jos 1984 po recima pukovnika u penziji.
    http://news.bbc.co.uk/2/hi/4174519.stm

    Zabranjeni film Smrtonosna prasina.mp4
    http://www.youtube.com/watch?v=VkSqRKa1frM#at=11

Ostavite odgovor

