IZLECILA SE GLEDANJEM U SUNCE I NEMA POTREBU ZA CVRSTOM HRANOM

Ovo je ispovest Facebook prijateljice koja je u saradnji sa Dr. Sladjanom Velkov dosla do zavidnih rezultata na kojima bi mogli mnogi pozavideti. Kako ja kazem, svi imamo sansu na neki nacin da se uhvatimo u kostac sami sa sobom i sa svojim zivotom.😀

Landscapes-Road-to-the-Sun (1)

Ljiljana Marinkov  –  29. Oktobar, 2011

Slađana dobro veče. Pitala sam vas bila za hodanje po betonu na kojem padaju sunčevi zraci jer nisam imala priliku za hod po zemlji na koje ste mi dali potvrdan odgovor. Mogu da vam se pohvalim da sam završila praksu solarne joge i da sada svakodnevno gledam u sunce po 15 min.Inače sam bila bolesnik koji je imao dva moždana udara i jako puno propratnih bolesti koje sam sa solarnom praksom eliminisala. A takođe prateći vaša predavanja i uz pomoć solarne joge koja mi je obuzdala apetit odlučila sam se za ishranu sirovim voćem i povrćem kao i raznim koštunjavim plodovima i semenkama što mi je dodatno pomoglo pri lečenju mnogih bolesti tako da već tri meseca ne uzimam nikakve lekove a nekada je taj broj iznosio čak 13. Još uvek ima po neka sitnica koja se nije dovela u normalu ali se nadam da ako nastavim ovako da će se i to regulisati. I zato sada koristim priliku da se još jednom zahvalim vama i suncu na moje dobro zdravlje.Jedan veliki sunčani pozdrav.

Sladjana Velkov

Veoma me raduje da su moje reci pale na plodno tlo. Puno toplih pozdrava .🙂

Ljiljana Marinkov  –  24. Decembar

Draga Slađana dobar dan. Htela sam vam izneti moje trenutno iskustvo vezano za SG i zamoliti vas kada budete u prilici da mi date u vezi toga neki savet ako mislite da treba. Završila sam praksu SG i sada sam već 4 meseca na 15 min. Pre nekoliko dana sam izgubila svaku želju za hranom i danas je već 9 dan kako je ne konzumiram. Osećam se super aktivna i bez ikakvih problema. U toku dana popijem 2 do 3 čaše soka od limuna ili napravim sama sok od cvekle, šargarepe, jabuke limuna i peršuna ali oceđen. Pa me interesuje šta biste imali vi da mi kažete povodom toga. Da li treba da pijem puno vode ili ne i šta se dešava sa stolicom posle dužeg perioda ne jela ako ste imali kod nekog slična iskustva. Unapred vam se puno zahvaljujem i pozdravljam.

Sladjana Velkov

Draga Ljiljo, veoma ste me obradovali vasim uspehom. 🙂

Da li imate potrebe da popijete sokove ili pijete jer mislite da treba. Opisite mi taj osecaj nemanja zelje za hranom. Da li vas privlace mirisi? Jeste li izgubili na tezini za ovih 9 dana?

Obicno posle gubitka zelje za hranom, se izgubi potreba i za tecnostima ali do tada uzimajte onoliko koliko vase telo trazi. Ljudi koji ne jedu imaju jednom nedeljno stolicu, konzistencije i kolicine kao ptice. Telo metabolise mrtve celije i izbacuje ih na taj nacin.

Srdacno vas pozdravljam draga Ljiljo. 🙂

Ljiljana Marinkov

Dobro veče Slađana. Hvala vam na vašem vremenu posvećenom meni. Danas je već 11 dan da ne uzimam hranu. Vodu i sokove forsiram jer mislim da treba inače ne osećam neku potrebu a i nisam ni razmišljala o tome već se instiktivno kljukala misleći da tako treba zbog rada bubrega. Što se hrane tiče uopšte me ne privlače više ni ukusi ni mirisi mada sam skoro po ceo dan u kuhinji i spremam mojoj porodici baš primamljiva jela pogotovo sada priprema za praznike. Malo me je to brinulo sa stolicom jer znajući da je stolica najbitnija kod moždanih udara koje sam kao što sam vam već i pisala imala. Primećujem da i gubim na kilaži ali s obzirom da je imam previše čini mi se slab gubitak. Neznam koliko će ovo trajati ali koliko god to bilo mislim da će mi ovo samo još više doprineti boljem zdravlju. Zahvaljujem se na odgovoru i želim vam puno sunca i svetlosti u vaš život i dom. Ljilja  ♥

Ljiljana Marinkov

Moje lično iskustvo je počelo tako što sam pre dočeka 2003 god. imala jak bol u vratu za koji su mi lekari rekli da je od kičme i prepisali mi injekcije od iste. Da bih ubrzo posle samo nekoliko dana pala i ostala nepokretna a uzrok je bio moždani udar što je za mene bio jako veliki šok. Nisam mogla verovati da neću moći ustati i hodati. Prošla sam strašan pakao i užase suočavajući se činjenicama da sam zavisna od drugih. Ali ipak sam se svim silama trudila da stanem na noge što sam i uspela ali bez obzira na to nisam bila sposobna za rad. Ubrzo su me oterali u penziju zbog čega sam pala u depresiju. Imala sam lep privatni posao i stalan kontakt sa strankama koji me ispunjavao u svakom smislu jer sam bila jako društvena i vesela osoba. Saznanje da sam ostala invalid koji se sklanjao od pogleda ljudi doveo je do još jednog moždanog udara i još niza bolesti izazvanih sa njim. 9 godina nisam mogla zaspati bez tableta za spavanje. Stalno sam imala srčane napade zbog kojih sam često koristila nitro glicerin i usluge hitne pomoći. Bolove u kostima, mišićima, krvnim sudovima koji su bili nepodnošljivi. Ceo abdomen mi je bio u haosu, išijas, visok pritisak ,krvni sudovi su mi stalno pucali i non stop sam imala modrice po telu i još hiljade propratnih bolesti koji su bili posledica mož. udara. A uz to sve i kilaža koja se uvećavala usled slabog kretanja. Svakog jutra sam ustajala sa suzama i žaljenjem što nisam umrla a čak što više u jednom momentu sam i poželela da skratim sebi život. I onda jedne noći uključim TV i odgledam emisiju Kosmos u kojoj je bilo reči o SG-u. U momentu sam osetila da je to nešto što mi može pomoći. Odmah sam uključila kompjuter i saznala sve što me interesovalo da počnem da radim SG Počela sam 7 jula 2010 god. i prvo što sam osetila bilo je jak bol u nozi koja mi je buknula da bi bol ubrzo nestao i nikad se više nije ni pojavio. Posle nekih mesec dana kada sam jedno jutro ustala shvatila sam da nisam popila lekove za spavanje i od tada više nikad. I tako iz dana u dan mi je bivalo sve bolje i bolje. Primetila sam da mi je gušenje i bol u grudima prestao i da više nemam potrebu za nitro glicerinom. Kašalj ,kiselina u želucu, vrtoglavice koje su mi ograničavale kretanje, bolovi u rukama, nogama, išijas, cista na desnima su mi potpuno nestali. Hod mi se popravio i prestala sam vući nogu a ko ne zna nebi ni primetio da sam imala taj problem. Apetit mi se smanjio tako da sam izbacila meso i suhomesnate proizvode iz upotrebe. Iz dana u dan se osećam sve bolje i bolje i zadovoljnije sa životom. Potpuno sam se posvetila sebi i svom fizičkom i duhovnom razvoju. Imala bih vam pisati još mnogo toga ali to ću ostaviti za kasnije da vas imam čime bodriti da ustrajete u ovome što ste započeli. Iako mnogi od vas još uvek ne vide efekte neka budu strpljivi jer samo će jednog dana posvedočiti sebi da im je nestao neki problem ili bolest koju su imali.I ja sam za mnogo šta bila sumnjičava ali kao što ste čuli sve je moguće i nekaže se uzalud nema ne izlečivih bolesti već samo ne izlečivih osoba. I zato već kad nam je bog dao sunce koristite ga u izobilju i s ljubavlju. Hvala BOGU i hvala SUNCU.

Ljiljana Marinkov

Još me interesuje vaše mišljenje koliko je dovoljno da gladujem da mi se organizam očisti s obzirom da sam sangejzer. I da li se može prekinuti i praviti pauza pa ponoviti post.

Sladjana Velkov

Draga Ljiljo,  zaista impresivno iskustvo. Za potpuno ciscenje organizma savetujem post 2 meseca, ali vi verovatno ni nemate potrebe vise jesti cvrstu hranu. Tecnosti mozete piti koliko imate potrebe, posle gubljenja apetita prestaje i zedj. Hvala vam sto ste sa mnom podelili vase iskustvo.  :)  ♥

Ljiljin komentar u grupi dr Sladjana Velkov:

Dobar dan. Evo izneću vam moje iskustvo. Pošto sam bila veliki gurman a uz to i jako bolesna počela sa raditi solarnu jogu koja mi je uveliko smanjila apetit zbog čega sam se i odlučila da poslušam Dr. Slađanu i prešla na sirovu hranu. Mada moram priznati da sam po nekad i jela pečene krompiriće jer ih jako volim a nisam ih mogla jesti sirove. Posle tri meseca konzumiranja sirove hrane počela sam jesti po 1 cveklu, jabuku, šargarepu, pola limunovog soka 1 kašiku meda i šaku seckanih oraha (sve rendano). To bih stavila u teglu i u frižider i jela kad god sam imala potrebu nešto da pojedem ili se osvežim da bih posle nekih mesec dana odjednom izgubila svaku želju za hranom i danas mi je već 23 dan kako ne uzimam ništa od hrane. Ne uzimanje hrane je dovelo do toga da se osećam zdravije nego sam ikad bila bez vrtoglavica, drhtanja, mučnine koje su propratni simtomi gladovanja. Ne znam koliko će ovo trajati ali koliko god da traje neću mučiti sebe. Pratim samo svoje instikte i potrebe a svakom ko je iole bolestan preporučila bih da krene ako je ikako moguće mojim stopama jer ovo je nešto što se ne može opisati rečima. Osećaj potpune čistoće i svežine tela kako spoljašnjeg tako i unutrašnjeg.Pozdrav.  :)  ♥

Original prepiska: http://www.facebook.com/notes/sladjana-velkov/izlecila-se-od-bolesti-i-nema-potrebe-za-cvrstom-hranom-/10150796272494974

6 comments on “IZLECILA SE GLEDANJEM U SUNCE I NEMA POTREBU ZA CVRSTOM HRANOM

  1. Sve je više ljudi koji koriste energiju sunca. Ja sam primećivao da mi je uvek bilo predivno kad sam bio u prirodi i na letovanjima u vreme zalaska sunca. Nije mi se išlo kući … ali to ipak nije ni blizu ovih iskustava. Moram priznati da me mami da pokušam …

    Čestitam Vam na kvalitetnom blogu na kome sam već dosta toga korisnog naučio.

  2. Voleo bih se oprobati u ovome pošto sam i ranije nešto slušao.Interesuje me kada je najbolje gledati u sunce (u koje doba dana i koje godišnje doba) i kako se u stvari počinje?
    Unapred zahvalan i sve najbolje!

  3. SG se praktijuje u ranim jutarnjim satima ILI vecdernjim.. Tacnije, u vrijeme prvog sata izlazeceg tj zalazeceg sunca. Jako je vazno da se nagasi da se glasiti da se krece sa 10 sekundi, pa povecava svaki dan za 10sek. Obavezno! Koliko god da tip prvih 10 sek necete ni osjeti. Meni vise prija izlazece od zalazeceg sunca..ali,na vam je da vidite. I, treba ici samo na jedno od ta 2 nikako oba. Na internetu mozete pronaci dosta toga o solarnoj jogi. A preporucila bih da pronadjete i o solarnoj vodi.. Jako jednostavno,a djelotvorno

Ostavite odgovor

