– NAJGORE JE KADA TE UBEDE DA SI VAŽNIJI OD DRUGIH -Napisao Stefan Simic


Sećam se nekih drugova i drugarica iz škole koji su bili omiljeni kod nastavnika i profesora. Tako samouvereno su vladali gradivom kao da su čitave nauke bile krojene po njima. Uvek su znali šta rade a na ostale su gledali podsmešljivo, kao na niža bića. Čitav svet su merili po poziciji koju su zauzimali u školi i naivno su pomislili da ih svuda čekaju otvorena vrata i divljenje. Međutim, danas, obaraju poglede pred životom, kriju se. Zamenili su raniju radost i samopouzdanje nekom gorčinom i cinizmom. Vidim im u pogledu razočaranost i nemogućnost da naprave iskorak iz života u koji su se nevešto zacementirali. Gledaju me poraženo ali i dalje sa visine pokušavajući, valjda, da nametnu autoritet koji su godinama imali i koji se preko noći, iznenada, istopio. Najgore je kada te ubede da si važniji od drugih a još gore kada počneš da pokazuješ to. Tada si gotov. To je početak tvog kraja. Tada ostaješ potpuno sam a opet zavisan od priznanja svih. Društvo te istog momenta nemilosrdno saseče, kao što matori ratar oblikuje svaku grančicu koja strči… Nađem se ponekad sa takvima u društvu i gotovo u svakoj rečenici mi dokazuju da su važni, da rade nešto veliko. Ne znam, možda, međutim ništa nije tragičnije od samoveličanja, hvalospeva i to naročito pred onima koji su nezainteresovani. Naučeni su na pažnju i divljenje, navikli su na poseban tretman i čim neko ne obrati pažnju na njih, oni gube tlo pod nogama i napadaju sve oko sebe bez razloga.
Ne shvataju da je sa podrškom drugih kao sa jahanjem divljih konja. U jednom trenutku možeš da poletiš, da ti svi aplaudiraju i da ti se dive a već u sledećem mogu da te bace na zemlju, izgaze i zaborave… Problem je kada nasedneš na sve to, pomisliš da si važniji, da zaslužuješ posebna prava, da ljudi treba da ti se klanjaju i onda, vremenom, izgubiš poziciju i zamrziš čitav svet. Uradiš nešto, nevažno šta, to prođe nezapaženo i ti potoneš kao da nikada nisi ni postojao. Sve vreme se žališ kako su te svi zaboravili a ne postavljaš sebi pitanje da li se ti nekome javljaš? Sve vreme kriviš druge za nebrigu i nepoštovanje a ne postavljaš sebi prosto pitanje šta si ti uradio za druge?
Ne smem ni da pomislim koliko je na svetu neostvarenih i osujećenih. Njihova nesreća nije u tome što su visoko leteli, već što pri padu nisu znali da se dočekaju na noge i da nastave život dalje. Od svakog neuspeha napravili su tragediju i poistovećivali su se sa njom. Dopustili su svojim porazima da im zagade sve drugo…
Koliko tih nekadašnjih talenata u sportu, glumi i drugim profesijama trune usamljeno u nekim sobama prepušteni zaboravi da ih nosi. Čitava njihova priča se ne svodi na to šta su uradili, već šta su mogli da urade. U jednom momentu su doživeli slavu, otvorila su im se sva vrata a već u sledećem su izvisili i ostali da čekaju po strani svoju šansu. Ljudi su pronašli uzore u drugima (kao što uvek pronađu), pojavili su se bolji (uvek se pojave bolji) a oni su gubitkom podrške koju su dobijali izgubili sebe, osećaj važnosti i smisao koji ih je do tada nosio. Tako je i sa mojim drugovima i drugaricama, oni će godine i godine potrošiti dokazujući sebi i drugima koliko su važni, veličaće svoje živote gde god stignu, ne sluteći da time samo odbijaju druge ljude. Ne shvatajući da treba da se opuste i da žive jer, u krajnjem, nisu oni jedini na ovom svetu…
A i sve tako neumorno prolazi da će vremenom postati smešni sami sebi zbog silnog truda koji su uložili da bi dokazali drugima, celom svetu da su u pravu. U krajnjem, koga briga za to…

 

11 comments on “– NAJGORE JE KADA TE UBEDE DA SI VAŽNIJI OD DRUGIH -Napisao Stefan Simic

  1. Sa postovanjem svim tragaocima za Istinom

    Jedan lijep opis onoga sto mi u stvari nismo a mislimo da jesmo.

    Autor teksta je dotakao jedan primjer koji je da nekazem klasican
    za sve Inkarniranje Duse koje su izgubile orijentaciju u osobnom
    nastojanju da dodju na neki nacin u balans sa samim sobom.

    Bezbroj puta je dosada potvrdjeno da sve sto nam treba na nasem
    putu da se samorealizujemo tojest da izadjemo na kraj sa samim
    sobom, nalazi se u nama samim a ne izvan nas, jer svi ostali su
    nista vise a i manje samo jedna obicna ogledalna slika nas samih.

    Ah taj EGO nenadmasni majstor kamuflaze i pretvaranja koji da
    nekazem drugacije zivi rentijerski na nas racun, uzimajuci nam nadasve
    prijeko potrebnu vitalnu energiju koju bi mogli itekako dobro iskoristitimo
    da jednom napkon odrastemo ali u duhovnom smislu.

    P.S.
    Vjerovali ili ne jednom kada nam to podje za rukom i kada
    nas EGO dozivi transformaciju u NEego, dobicemo najvjernijeg
    saradnika u cijelome Univerzumu.

    Sa postovanjem

    Matija

  2. Poštovani čitatelji,
    Poštovani Stefane,

    Krasno si rekao, ali sada treba reći što se radi na ovim blogovima, tko je ubijeđen da je najbolji, jer neka veza sa bologovima treba da bude.
    Mi smo u timu prof. Davor Pavuna, svjetski fizičar, vizionar koji istražuje geomagnetizam Planete u jednom švicarskom institutu. On je savjetnik predsjednika B. Obama-e. Posebno študira Levitaciju i Teleportaciju. Nas je odabrao da budemo u njegovom timu znastvenika jer je ustanovio da sa Obrnutom Genetikom riješavamo sve zloćudne bolesti i sa PANACEA-om,
    prirodni lijek testiran u laboratorijima u Milanu, Beču i Zagrebu.
    Jedan profesor i dva magistra Medicinskog fakulteta u Zagrebu proveli su naučno istraživanje od 3 mjeseca na 71 pacijentu koji su većinom imali zloćudne bolesti. Referirali su reziltate medicinskim i državnim vlastima, pa zajedno sa stotinama lab. analiza da su ozdravili od najtežih bolesti, da ne trebaju nikakvve transplantacije organa, Ministarstvo pravosuđa je izdalo Licencu da možemo sa tom metodom liječiti bolesnike u Hrvatskoj, a imamo Licencu u Rimu za Italiju, u Londonu za Veliku Britaniju i cijeli Commonwealth. Imamo Licencu i za lijek Panacea-u za sve bolesti.
    Ako mi daš tvoju privatnu adresu, poslat ću ti poštom stotinu lab. analiza.
    Da opišem samo jednu analizu: Prof. neurokirurg KBC Rebro u Zagrebu,
    potpisao je nalaz elektromedikalnog aparata da gospođa ima tumor u mozgu od 17 mm. i aktivan Alzheimer sindrom. Nakon naših terapija tumor je nestao i Alzheimer je išao u regresiju. Ako pitaš profesora neurokirurga kako se može riješiti tumor u mozgu, znamo što će reći: otvoriti lubanju, operacija a poslije kemoterapija ili zračenje. Koliko miliona pacijenata u svijetu umire dnevno od te metode? On je potpisao te nalaze jer je pošten i jer je to aparat izmjerio, inače ne bi to niti spomenuo nikome, on i dalje otvara lubanje. Nemoj se zaustaviti da sam ti opisao samo jedan nalaz – stotinu različitih ću ti poslati.
    Znači, da nas nitko nije ubijedio da smo najbolji, nego je NFSH – National Federation of Spiritual Healers u Londonu dao mi doktorat jer sam obnovio pluća jednoj pacijentici koja su bila tri puta operirana zbog karcinoma. To su oni ustanovili sa roentgenom da su cijela pluća regenerirana, ponovno rođena. Nitko me nije ubijedio, nego činjenica da se to desilo, pa neka se zna, zašto se sakriva ISTINA? U Bibliji piše da se ISTINE svjedoče, a zašto ćemo danonoćno na vijestima slušati ubojstva, ratove, gladi, poplave itd.
    Na blogu Vesne ja sam predložio da netko telefonira gospođi Božici u Križevcima u Hrvatskoj da ispriča što smo učinili, mi u Zagrebu a oni u Križevcima, koliko smo puta u suradnji s Andjelima, ne da smo mi došli u Križevce, a one su gledale kako se rastvara pijavica koja je nosila krovore u predgrađu, a kad je taj oblak došao na njih samo je obilna kiša pala a pijavica nije više nosila krovove i zahvalili. Da smo rastvorili oblake od tuče nismo brojili koliko puta. Neka vam Božica reče koliko su se puta krave mučile pri porodu, veterinar ustanovi da je tele se prezentiralo sa prednjim nogama, da treba carski rez, a baka Jana se molila 45 minuta i mi u Zagrebu, tele se okrenulo i rodilo. Ali to ne sa jednom kravom. Kad su imale neku bolest nisu htjele jesti i temperaturu. Veterinar kaže da ne mogu pomoći antibiotici. Mi učinimo u limenim posudama na daljinu lijek, one počnu piti, nitko im nije rekao da nakon energizacije voda postane lijek, prije nisu pile, svih 7, poslije su pile, pa počnu jesti pa su žive i njihovo mlijeko su odmah zdravo prodavali, a da su dobile antibiotik 15 dana ne smiju ga prodavati. Zahvalni su za cijeli život i slali, i šalju priloge kako osjećaju i kako mogu jer produciraju sireve i prodaju mlijeko.
    Da li su nas ubijedili ili smo im konkretno pomogli pa su zahvalili nakon što su dobili koristi. Neka vam opišu snahu kopju su u bolnici pri porodu htjeli operirati, temperaturu je imala, mlada prvipara, pa smo intervenirali. Zahvalili su.
    Neću ići dalje – tri knjige možemo napisati, ali ako te ne zanima vidjeti analize i ISTINE, onda ne odgovaraj, jer ti imaš svoje mišljenje i sve u redu.
    Do sada na ovim blogovima samo malo njih je zahvalilo, a nije naš cilj dobivati pohvale, jer praktična djela i istinita svjedočenja potvrđuju ISTINE, a ne riječi. Što nam služi pohvala ako se ne dokazuje sa djelima.
    Oni koji neće niti da čuju ovakve lijepe stvari, BJEŽE od ISTINE, a oni koji bježe od ISTINE bježe od BOGA, jer BOG JE ISTINA.
    NEKA NAS SVE OBASJA BOŽJA LJUBAV.
    Giovanni Garbin.

  3. Gospodine Simicu, hvala za prekrasan tekst a Dragoj Vesni za objavljivanje istog.
    Gospodine Garbin procitah Vase pisanje a kako mi je suprugu napalo zlo „rak“
    molio sam Vas u par navrata za misljenje-pomoc u ovome ali od Vas ni glasa.
    Na upit gos. Vesne da se javite opet nista osim price……Zato Vas molim da procitate ovaj tekst vise puta.
    Volim Te.

    • Dragi Pčela,
      Otkuda vam to da se nisam javio, a napisao sam svoj e-mail da mi se javite? Kako to da niste pročitali? Može se i to desiti da je bilo izbrisano zbog strateških razloga.
      Evo vam moj e-mail, javite mi vašu e-mail adresu i poštansku, to sam napisao, pa ću vam poslati sve upute kako ćete početi sa terapijom na daljinu.
      Ali ako ne vjerujete da imamo na stotine lab. analiza potpisanih od doktora i profesora raznih bolnica, kako sam napisao, onda mi ne možemo pomoći – treba onda da se obratite tamo gdje vjerujete.
      Zar vi znate više od profesora medicine ili netko tko vas informira? Zar bismo imali Licence za liječiti ljude a da vlasti medicinske i državne nisu provjerile da li je istinito? Ne bismo imali, bismo bili izbrisani iz evidencije udruga i poduzeća d.o.o.
      Poslat ću vam po vašem e-mailu na kojem blogu Vesne sam napisao moj e-mail, jer sam bio upućen baš od Vesne da tako učinim. Znači da niste pročitao, a ja to imam u wordu što sam napisao dan i sat kad sam stavio u blogu, pa ćete vidjeti zašto.
      E-mail je: giovanni.garbin@zg.t-com.hr
      Javitemi da li ste pročitao i da li vjerujete u ovaj gornji komentar što radimo tolike godine.
      Lijepi pozdrav svima – Giovanni Garbin

  4. Mnogo mi je krivo sto moram ovo napisati, ali da neko sa svojim komentarima koji nemaju veze sa tekstom iznad, poremeti ceo tok…i to nije prvi put. Gospodine Garbin, ja vas molim po milioniti put, nemojte moje ime i ovaj blog vise uzimati u ni jednom kontekstu u usta. Vi vecito imate „Ali“. Opet sam ja nesto brisala po vama, opet hajka na mene, non stop nesto sumnjate, a predstavljate se kao boziji covek. Vi da ste sa bogom u tesnoj vezi kako se predstavljate ne bi imali takav strah, paranoju, sumnju i ostale negativne parametre. I kakve veze ima Pavuna, Obama i nekakva Bozica a i ostali… sa gore napisanim tekstom? Vase hvale je preko mere i mislim da su vas svi skuzili sta zelite. Skinite se vec jednom i predjite na svoj blog, tamo solite pamet ljudima, ostavite nas ovde da funkcionisemo slobodno, nemojte ostavljati vise svoje komentare ovde na blogu.

    Ja vam rekoh da cu u buduce sve brisati…

  5. Dragi čitatelji,
    Evo vidite gdje smo. Vesna može pisati da sam: “S bogom u tesnoj vezi kako se predstavljate ne bi imali takav strah, paranoju, sumnju i ostale negativne parametre. I kakve veze ima Pavuna, Obama i nekakva Bozica a i ostali… sa gore napisanim tekstom?“
    Ja sam na te LAŽI napisao ISTINE i ona briše.
    U redu – vidjet ćemo kako će to ići dalje, a neće dugo. Veze ima sa ovim riječima gosp. Simića, jer ne tiču se mene nego baš se tiče Vesne koja se popela na katedru a nije nikakvi stručnjak da se može uspoređivati sa profesorima medicine, sa profesorom post-kvantne fizike, savjetnika Obame kojeg interesira zašparati milijarde dolara zbog krivog liječenj alzheimeraaša i cerebralaca.
    Vidite kako joj je drago bilo da je Pčela pisao da mu se nisam javio, a javio sam svoju adresu i po drugi put. Drago bi joj bilo da se ne javljam i da nitko od vas ne telefonira najprije Božici kako zaustavljamo oluje, poplave, pijavice, a onda da vam dam adrese i e-mailove da provjerite da li zaustavljamo oluje u Njemačkoj i SAD-u.
    Tako sam napisao jer su me komentatori špotali da ne može biti istina da to radimo – znači da ima veze da sam tako se javio, neka provjere BOŽJA DJELA.
    To se ne smije znati i onda vas vara da vas voli, a ona voli samu sebe.
    Može izbrisati sve što pišem, ali na mom wordu neće izbrisati, datum i što je ona napisala, pa će hrvatska policija odlučiti da li mene kao pravnu osobu udruge i poduzeća d.o.o. može tako na internetu tretirati ili mora šutjeti a ne lagati.
    Žao mi je ali ona inzistira, a ja sa ISTINAMA neću odustati. Ali stroži ZAKON je BOŽJI. Svugdje u knjigama piše: Kad saznaš da netko oslobađa ljude od zločestih nevidljivih entiteta, nemoj mu se zamjeriti. Ona nije samo se zamjerila – išla je mnogo dalje i vidjet ćemo kako će me vlasti zaštititi po državnom zakonu, a poslije ćemo vidjeti ostalo.
    Sretno svima. Giovanni Garbin

  6. OVAJ KOMENTAR JE IZBRISALA – vidi s datum i sat postavljanja:
    ggarbinGiovanni Garbin
    februar 5, 2013 @ 8:56 pm
    Budite smirena, nakon ovog zadnjeg objašnjenja, vjerujte da neću otvarati blog gdje je samo jedan komentator, na blogovima gdje sam prisutan ima više od 50 komentatora. Ali su ljudi koji rezoniraju, koji se ponašaju parlamentarno i demokratski, bez starih utjecaja zabrana i pljuvanja na BOŽJE ISTINE, na ISTINE potrebne Čovječanstvu, na ISTINE naše mlađe Braće Životinja, na ISTINE Biljaka i Minerala. Nisu ove ISTINE ničije vlasništvo, a zabrane znamo tko je u cijeloj povijesti radio i danas rade na svakom polju. Njima ISTINE smetaju jer bi oni na silu htjeli biti VAŽNIJI OD DRUGIH. Oni znaju više od onih koji provode u djela ono što je danas neophodno potrebno Planeti, čovječanstvu, i ostalim Božjim Bićima. Nikakvi argumenti, nikakvi stručnmjaci ne znaju više od njih koji su važniji, jer su ih ubijedili samo neki čitatelji da su važniji od drugih.
    Sve je točno rečeno u tekstu, ali nije moguće da i komentatori postaju učitelji koji preporučuju: ”Pročitajte više puta ovaj tekst, jer je za vas važan da se pronađete da ste se vi uzdigao, jer ti stručnjaci medicine, ti lab. nalazi, to zaustavljanje oluja – sve su to priče i ne treba da niti čitamo ni slušamo jer nam smetaju i to nije u duhu ovoga bloga – mi ćemo reći svoje jer smo iznad svih, mi smo vlasnici bloga – odstranite se koji smetate”.
    Gospođo Vesna nemate pravo govoriti ono što nije istina, na svom blogu.
    Kažete da se predstavljam kao boziji covjek, a imam takav strah, paranoju, sumnju i ostale negativne parametre. Znači potrebna je arbitraža. Tko napada ako čovjek nije mogao pročitati a ja sam napisao? Samo je trebalo objasniti, a ne da planete prema meni i iskalite mržnju koju gajite prema meni. Zar onda treba LAŽI pisati, da imam paranoju i negativne parametre? Velika je to mržnja koja ne donosi ništa dobro. Pogledajte gdje ste, samo čekate da LAŽNO I ŽESTOKO NAPADATE, to je blog? Sramota i nemate stida !
    Meni su rekli oni koji znaju nešto više od svih nas, da kad me pitaju za pomoć, kažu oni, pomogni im a ne da šutiš i da se skineš sa bloga. U naslovu ovog bloga piše da je namijenjen da ljubitelji stvarnosti saznaju ono što nam je malo poznato. Znači, ako se na blogu stalno ponavlja da su ovo priče, a vlasti i medicinske i državne su ustanovile da su istinite, pa su ovi stručnjaci medicine nitko i ništa a pohvaljeni su oni koji ne mogu tvrditi da lab. analize ne vrijede, njihove riječi su iznad tih stručnjaka koji su sa aparatima zaključili ozdravljenja. Onda ima pravo Stefan Simić: ”NAJGORE JE KADA TE UBEDE DA SI VAŽNIJI OD DRUGIH”. Pitajmo se za koga to vrijedi? Za stručnjake koji su medicinski dokazali kako se liječe sve bolesti?
    Onda ćete nositi na grbači one koji bi bili dobili pomoć, a zbog zabrana nisu dobili. Ali barem nemojte se predstavljati da pomažete, jer nije istina.
    Pčela piše: ”Gospodine Garbin procitah Vase pisanje a kako mi je suprugu napalo zlo “rak” molio sam Vas u par navrata za misljenje-pomoc u ovome ali od Vas ni glasa. Na upit gos. Vesne da se javite opet nista osim price.”
    Mislim da bi trebalo čovjeku objasniti, a ne planuti, jer mene je više uvrijedilo da od mene ni glasa. Zašto nije pročitao, a čekao je i otvarao blog. On samo zna da od mene nema glasa, samo priče, a pozvao sam sve, naravno ako hoće, da provjere da nisu priće, da su djela. Ako nećeš provjeravati, onda šuti AKO SI ČOVJEK, jer ne znaš i nećeš da znaš.
    Smatram se u skladu sa naslovom bloga, da ljubitelji stvarnosti saznaju ono što nam je malo poznato. Zabrane nisu u skladu s blogom, jer onda treba u naslovu napisati da je samo za neke osobe koje prihvaćaju ono što se piše, bez da komentiraju, niti da pitaju ako bi trebali pomoć ili nešto saznati. Koliko smo puta čitali da neka im se pomogne, pa su dobili odgovor? Ali
    ove istinite novosti su diskriminirane, ne smiju se znati kao niti u medijima koji su pristrani. Ne smije se znati da postoje prirodni lijekovi koji liječe sve zloćudne bolesti, da ne trebaju operacije, transplantacije, umjetne oplodnje, skupi aparati i lijekovi. Sve to je ok, jer ubijeđeni imaju vlast u rukama i ono što oni pišu i kažu je amen. Kako kaže Stefan: ”Sećam se nekih drugova i drugarica iz škole koji su bili omiljeni kod nastavnika i profesora”. Sada bi to trebala biti prošlost, a tako educiranih postoji i dalje u našem društvu. Ovi argumenti ne bi bili napisani, jer je naša dužnost opravdati BOŽJE ZNANJE, jer se sa lažima napadaju NEPOBITNE BOŽJE ISTINE.
    Neka se netko javi tko misli da zna više i neka zdravo procijeni argumente, LJUBAV i ISTINA ĆE TE SPASITI, kažu Sveta Pisma.
    Sretno svima – Giovanni Garbin.

  7. Oooo dragi gospodine Garbin, zaustavljajte vi kise i oluje, ali mene zaobidjite, jer me ne interesuju ni vase isprazne price, niti hvale, niti zaustavljanje bura i oluja. Svako radi onako i na nacin kako je njemu najprimerenije. Pustite ljude da disu slobodno i ne namecite im vise svoje tehnike. Lepo sam vam rekla, povucite se na svoj blog i tamo pricajte price do mile volje…Vidite li da vam se skoro niko ne odaziva na vase komentare i ne daje replike, zar se niste zapitali zasto, zar mislite da su svi drugi glupi i ispod vaseg nivoa, strucne spreme?, ne dragi moj, nego nece da gube energiju na vase isprazne i dosadne price koje ponavljate kao papagaj po celom blogu.
    Nemojte otvarati blog nikako, ja vas molim i gde ima i gde nema komentara. Premestite se na svoj ili neki drugi blog pa malo njima sirite price o poplavama i olujama… Nadam se da je to ok i sa moje a i sa vase strane, da ne bi isli u dublju diskusiju, samo vi odite i srecan vam put.
    P.S. Tek sada sam procitala sve vase komentare ne zna se da li je smesnije ili zalosnije to sto pisete. Covece sta ste se nakacili na mene i ovaj blog, aman ostavite me vise na miru. Da li vi primecujete da sa vama nesto nije u redu? Idite trazite sebi pomoc ili si pomognite sami, vec kada imate moci kako pricate…

    • Svakome je jasno kad pročita prvu rečenicu: ’’ Oooo dragi gospodine Garbin, zaustavljajte vi kise i oluje, ali mene zaobidjite, jer me ne interesuju ni vase isprazne price, niti hvale, niti zaustavljanje bura i oluja.’’
      Znači da treba zaobići vas, a da li ljude interesira da mu oluje ne nose krov i da mu ne zapliva u kući – to nije važno, važno je da ne uznemirujemo vaše UBIJĐENJE DA STE VAŽNIJA OD DRUGIH. Pitajte one koji su u očaju jer su ostali bez krova ili im je zaplivalo u stanu gdje više ne mogu živjeti dok ne kupe što je potrebno, da li ih interesira? Na Haitima su masovno plakali da su tri puta ponovno sagradili siromašne kuće koje normalno imaju. Rekli su da neće više ostati tu, idu u North Carolinu¸ a nedavno je baš to područje i New York doživio oluje i siromašne kuće su nestale.
      Znači, Sveta Pisma daju riješenja ovim katastrofama, a mi sa prijedlozima iz tih Pisama predlažemo da se spriječi – ne pustimo ljude da slobodno dišu, a bolje dišu nakon poplava, potresa i umiranja od teških bolesti? Pitajte se, za koga navijate? Stalno tvrdite da se ne javljaju jer nisu glupi.
      Znači da za njihovo DOBRO ne treba ništa poduzimati, neka idu u propast. Vidimo da se psiha ljudima pogoršala, gledaju samo sebe, ali na sreću su samo oni koji su izabrali tugu, bol i gledaju zlo, a zapostavili su LJUBAV.
      U Brevijariju Katoličkog svećenika piše kako će svećenik se obratiti Molitvom BOGU i s Andjelima će rastvoriti oluju. Kad sam bio ministrant u Crkvi, 8-9 godina, naš svećenik na selu stavio bi se MOLITI otvorenog prozora od Plovanije gdje je stanovao, prema sjeveru i 20 godina nije nikad bilo tuče niti nevremena u cijelom području. Kad je otišao došle su tuče kao i drugdje.
      Za vas su ’’isprazne priče’’, jer znate više od Biblije i Brevijarija.
      Nemojte stalno me tjerati – DOK GOVORITE DA SU ’’ISPRAZNE PRIČE’’ neću prestati ići dalje sa sve većim nepobitnim dokazima jer nisu moje priče to su BOŽJA DJELA i za Njih stalno tvrdite da nisu istinita. Velika sramota.
      Velika je LAŽ PROTIV BOGA I SVETIH PISAMA SVIH RELIGIJA, ma tko mislite da ste? Sve više se dokazujete da ovo što je napisao Simić se odnosi baš na vas. Što pitate gdje su oni koji se javljaju na moje komentare, a ne pitate se gdje su oni koji se javljaju na vaše blogove? Gdje su?
      Zahvaljuju ponekad 2-3 i UBIJEĐENA STE DA STE VAŽNIJA OD DRUGIH. I to je opsesija u vama, nitko u svijetu ne zna, sve su priče. Vlada mi je pisala da pokrećemo Zdravstveni turizam cijelu godinu u Hrvatskoj sa našom metodom liječenja, nesposobni su i retardirani kad to vjeruju, jer vaši selekcionirani komentatori nisu odobrili, a neki jesu. Oni koji razumiju su otišli. Vrlo jednostavno je to razumijeti, ali za onoga koji je UBIJEĐEN ne može znati da na ovakve komentare nemaju što reći, a nemaju niti što reći na vaše blogove, jer ne znaju, samo zahvaliti, ktasno, lijepo, hvala i ništa drugo, samo Matija nešto reče. Znači pišete samo za njega, a mene zabranjujete. Nekoliko puta sam vam zahvalio i to srdačno da ne bi bio saznao mnoge stvari da nisam pročitao na ovim blogovima, ali kad napišem ISTINU, a svrha je naučiti ISTINU, onda je krik: ’’Basta, Basta’’ i niz LAŽI.
      Samo nekoliki su meni rekli hvala na informacijama, ali Alakh Niranjan je odobravao, a zadnji put je napisao da svaku moju riječ potpisuje i povukao se sa rečenicom da što će gubiti vrijeme na tim blogovima. On ima na Wikipedia-i opisanu Apsolutnu Istinu, a vrijedno za puno naučiti. Dakle, ovdje su samo neki prisutni koji se javljaju samo sa par riječi, jer nisu sposobni i ne razumiju teme, ali kad je bio blog o sparogama, neki su se ’’pokazali’’ da znaju kako se zovu. Pitajte sebe gdje su vam komentatori.
      Biblija ima, a sigurno i pravoslavni svećenici i muslimani imaju te MOLITVE za rastvarati oluje.
      Zašto govorite da nikoga ne interesira ono što je danas problem cijelog svijeta? Onda ne gledate svoje blogove – tko komentira i kako?
      Pogledajte gdje sam na blogovima kad sam napisao pred više od godine dana zašto se događaju poplave i nevremena u sjevernoj Italiji koji su ostali najveći siromasi, a bili su najveći bogataši. Oni su refundirali komunizam, jedini u svijetu, svugdje je propao a oni su ga ponovno uspostavili, tako i ateizam. Ostali su bez radnog mjesta, bez tvornica, bez kuća i u više navrata u različitim područjima, sve su izgubili i zbog velikih potresa – sada žive u šatorima, nemaju vodu, grijanje, plin, nemaju plaće i žive od milostinje ostale Italije od koje su se htjeli odijeliti, jer njihovi dio novaca je išao u Rim. Sada Rim im snabdije šatore i hranu za preživjeti, a nemaju nikakve budućnosti, a sve je kriv bog novac kojeg su odabrali i slavili – što će njima BOG dati kad je sve to iluzija, a sve po načelu komunizma.
      Nažalost, danas onakvog svećenika što smo imali u mom selu nema. Pokazao se u javnosti vlč. Zlatko Sudac koji je to i više od toga radio, ali je smetao, pa ga je Vatikan eliminirao, jer smeta. Preuzeli smo mi laici ulogu da sve činimo što piše u Brevijariju – NEGATIVCI NAS NEĆE ZAUSTAVITI.
      Imamo licence od državnih vlasti i nitko nam ne može zabranjivati. Mi nudimo svakome, ako hoće saznati da to postoji – telefonirajte u mjesto VRSNO blizu Šibenika gdje mještani šireg područja svjedoče da oko 15 godina nisu imali tuče niti oluje jer je tamo Slobodan koji je sa Andjelima 65 puta rastvorio oblake tuče i nevremena i liječi godinama ljude na daljinu.
      Tko želi znati, neka mu telefonira: 00385022/566 594.
      Nema razlike u informaciji ovog telefona i linkova na blogu da tko hoće može provjeriti da je preneseno sa tog sajta.
      Želimo sve najbolje svima.
      Neka nas sve OBASJA BOŽJA LJUBAV.
      Giovanni Garbin

Ostavite odgovor

