– SAMO NJU NE POMINJI – Napisao Stefan Simic

Ako se sretnemo, negde, nekad, ti i ja, možemo da pričamo o svemu. O putovanjima, o umetnosti, o politici, o čemu god. Samo mi, molim te, nju ne pominji… Ako se sretnemo možemo o svemu. Ti kreni, ja se uključujem. Samo me ne pitaj za nju, ništa. Pravi se kao da ne postoji… Nemoj ni o raskidu, davanju, uzimanju, zagrljajima. Ljubav nikako ne pominji. Ni tvoju, ničiju. Neću to da slušam. Nemoj o tome. Nemoj u ovom veku, posle može. Možda… Kada se vidimo, ti pričaj, ja slušam. Pričaj o svemu, šta ti god padne na pamet, samo mi je ne pominji. Ništa njeno. Nikako nemoj njeno ime. Niti bilo šta što počinje na M. Nemoj. Nemoj molim te… Ako vidiš da sam nesrećan, a jesam, samo me razumi, zagrli i to će mi biti dovoljno. Samo mi nju ne pominji, ni reč… Ne pitaj ništa jer će se vratiti bol, nemir, ono pitanje – možda smo ipak mogli, možda me i dalje voli ili nije srećna sa njim? Ne pitaj, jer onda ću poželeti da je pozovem, onda ću poželeti da je vidim, onda ću poželeti da je ljubim. A to neće izaći na dobro… Samo mi je ne pominji. Rećiću ti ukratko, samo sad i nikad više. Ona neće. Ja hoću. Ona ne voli. Ja volim. Ona ne daje ništa. Ja dajem sve. Ona je sa njim. Ja sam bez nje. Ona je lepa, to se valjda podrazumeva. Ja sam lud, to se valjda vidi. Ona je najlepša, bar za mene. Ja sam izgubljen, za ceo svet. Ja sam bolestan. Ja sam nenormalan. Ja sam, ja sam, ja sam…
Toliko. Ne pitaj me ni ko je, ni šta je, ni šta hoće od života. Ne pitaj me ništa. A ja ću ti reći, jednom, sve ono što sada ne mogu. A ti ćeš me razumeti…
Sada nemam snage, izvini…
U stvari, imam snage, i te kako imam snage da ti pričam o njoj, da se borim za nju, da živim za nju, ionako to sve vreme i radim ali ne želim više. Moram da stanem, moram da se zaustavim, moram da započnem novi život.
A ne mogu.
A ne mogu bez nje…
Samo mi je ne pominji. Bar ne u ovom veku, posle može. Možda…

 

By vesnamih Posted in Razno

7 comments on “– SAMO NJU NE POMINJI – Napisao Stefan Simic

  1. Ništa novo iz šuplje glave.Bolje da piše tekstove za narodnjake,nešto bi i zaradio na ustrajavanju na gluposti koje mu ne fali.

  2. Zašto ljudi misle da mogu i moraju da daju svoj sud i komentar o tekstu koji ne razumeju i ne osećaju. Očigledno je ljudi da niste doživeli LJ od ljubavi a kamoli osetili pravu ljubav. Ja vam to želim da doživite pa se onda javljajte da date komentar za ovakve tekstove koje su gola emocija. Očigledno je ovo životno napisano. Mene je pogodio

  3. Dragi čitatelji,
    Opće je poznato da oni koji se jako emotivno vole, imaju u sebi i suprotno. Jaka emotivna ljubav ima u sebi jaku emotivnu mržnju. Svaka osoba, muško i žensko, ne mogu to razumijeti. Treba barem sazrijeti u sebi majčinsku ljubav. Ona će voljeti i sina koji je dobar i ljubazan , volit će i ako je sin postao delinkvent, tj. ima u sebi majčinsku ljubav i neće ga nikad zamrziti. Barem ćemo to postići u žikvotu, a onda ćemo biti na putu da saznamo i za BEZUVJETNU LJUBAV, iako doživimo da nas netko mrzi, mi ćemo mu uzvratiti LJUBAV, a ne emotivnu mržnju koja će upropastiti i jednoga i drugoga. Ako volimo onoga koji nas mrzi, naša će Ljubav neutralizirati njegovu mržnju i on će postati dobar, a mržnja sa mržnjom će stvoriti vrlo jaku negativnu energiju koja će uništiti i jednog i drugog.
    Ova je priča poučna u tome da nam pokaže koliko ju mrzi jer je lijepa i dobra, on joj nije znao odvratiti Ljubav i ona ne mari za njega, a onda je on mrzi i sebe uništava.
    Sretno svima.
    Gikovanni Garbin

Ostavite odgovor

