PRICA O PROMJENAMA – MOĆ ENERGIJE – MOJA PERSPEKTIVA

01.03.2013 autor: Branimir Stojanovic Matafun

Prvotno je ovo trebala biti samo jedna priča o nestašnom Suncu ili kako je svima postalo vidljiva promjena o kojoj se priča zadnjih par godina sa kulminacijom na zimski solosticij 2012. Međutim vrijeme je toliko ubrzalo da događaji pretiču jedni druge. Da bi vam bila jasnija pozadine ove priče prvo ću napisati par slova o sebi. Živim ispod Kastva pored Rijeke i kad sad sa ove vremenske distance vrtim film (idući mjesec ću 37) nikad nisam bio normalan po ljudskim mjerilima, ali nekako sam se uklapao. U jesen 2006. se pojavio jedan energetski val (čak se spominje u majanskom kalendaru) i ja sam se počeo buditi, tjelo mi počelo trokirati nisam više mogao trčati (a godinama sam trčao između 10-20 km par puta tjedno), koljena su me boljela da sam jedva ulazio u auto, išao sam na preglede i uspostavilo se da se raspadam od stresa. Poslije Nove 2007. neke čudni porivi su me počeli obuzimati, napravio sam si visak od vijka i matice, uživao sam u dubljenju na glavi, a nikada nisam prakticirao yogu. Pravi visak sam kupio 8. 3. 2007. i od onda računam da sam se probudio, pri korišćenju viska dobivao sam podatke kao da ih netko lijeva u mene, o prošlim životima svojim i ljudi oko mene, o prošlim civilizacijama, vanzemaljcima, piramidama kojih ima i u Hrvatskoj i stvarima koje sad gledate u Na rubu znanosti. Jednom sam vidio kraj ove naše civilizacije (da li je naša ili samo statiramo u njoj). Vidio sam kako nestaju gradovi, države (Kina bi trebala doć na 5%) sadašnje populacije, pola Evrope i drugih kontinenata nedostaje, nema trgovina, nema novca, škola, bolnica, ničega poznatog. Uhvatila me panika, ali sam počeo osjećati neki impuls, energiju, misao, koji mi je govorio kako je to dobro, da se ničega ne bojim i da je to što slijedi prava stvar. Čak mi je rečeno (to rečeno je u biti misao koja ne izlazi iz glave, stalno je tamo dok to ne učinim) da pričam o tome svojoj okolini. Kakva je bila reakcija možete samo zamisliti, da nisam onakav kakav jesam sigurno bi me strpali na psihijatriju. Sa svjetskom krizom od studenog 2007. situacija se počela mijenjati, neki su se priupitali kako sam to mogao znat, e sad je super, jedino što sad osjećam neku nelagodu okoline spram mene, car je gol i sad kao da sam im ja kriv.Kroz ove godine mnogo toga mi je bilo rečeno, tako da sad kujem noževe, naučio sam gađati iz svih vrsta lukova, 5 godina sam vegetarijanac, s tim da par dana u tjednu ni ne jedem, učim pjesme na bretonskom (keltski), danskom ili ruskom, hodam bos po šumi, gledam u Sunce, godinama sam pio samo izvorsku vodu, firmu koju sam imao sam pustio da propadne, naučio sam sve sjajne zvijezde koje se vide od nas (tek tad sam vidio koliko ima sjajnih objekata na nebu koji nisu zvijezde, a sjaje poput njih, kreću se i nestaju, nema ih od sredine kolovoza). Tu počinje priča o nestašnom suncu. Gledajući nebo zadnjih 3 godine zapamtio sam da kad iz svoje kuće gledam masiv Učke i Ćićarije, Sunce zalazi za ekvinocij i solosticije uvijek na istim mjestima, do ove jeseni. Vidio sam 9. 11. 2012, da ako Sunce nastavi ovim tempom prema jugu, preći će svoju graničnu točku. I tako je i bilo, obično za zimski solosticij Sunce zalazi između dva brežuljka desno od repetitora (Primorci znaju o čemu pišem), ovaj put je par dana oko solosticija, Sunce malo skutalo, jedan dan bi zašlo za sam repetitor, drugi malo lijevo, pa malo desno, očito da se zemlja počela ponašati kao zvrk koji gubi energiju i počinje preskakivat. Kako je Sunce išlo previše na jug, mi smo išli previše na sjever i to objašnjava ove enormne hladnoće i sniježne padaline, na sjevernoj polutci i rekordne vrućine na južnoj. Australija i Tasmanija su nedavno imali ne zabilježene vrućine preko 45 stupnjeva, požare itd. Pa kao i snijeg u Zagrebu, rekordno od kad se mjeri.

Zemlja se uobičajeno naginje za 23.5 stupnja po sezoni, zbog toga imamo godišnja doba, očito da se kut povećao i uvijeti postaju ekstremniji. Mislim da Uran se naginje 60 stupnjeva po sezoni. Kako je ove zime kod nas snijeg padao 4 puta (a to nikada ni bilo, pogotovo na Primorju) nebo je bilo u glavnom oblačno pa do prije par dana nisam preko mjesec dana vidio zalaz. I sad kad ga već par dana gledam vidim novu stvar. Prvo sam mislio ako je Sunce išlo ubrzano prema jugu, ići će ubrzano i prema sjeveru, ali ne. Do proljetnog ekvinocija imamo manje od trećine puta, a sunce je prešlo pola puta i zbog toga je i dalje toliko hladno i do neki dan je i kod nas bilo puno snijega. Bio sam zbunjen dok se nisam sjetio ove knjige kanaliziranja „Christoph Fascing – Planeta Zemlja postaje nova Zvijezda“ dobro bi je bilo pročitati, jer daje odgovore na mnoga pitanja. Zemlja se sa promjenom i sama mijenja te će se polako smiriti i neće više biti sezonskih nagiba, nestati će godišnja doba i mi koji ostanemo birati ćemo pojas za život po vlastitom ukusu. Ovo je po prvi put da su se pojavili očiti dokazi promjene koje mogu svi vidjeti, ako žele naravno. Prvotno sam vam trebao napisati samo jednu priču, ali u ovih par dana pojavila se još jedna. Dok ovu priču sa Suncem mogu svi provjeriti, ova druga je već sa one granice trenutne ljudske percepcije. Tiče se upotrebe viska kao pomoći pri spajanju sa višim sferama, ulasku u akaša arhiv kad tražite neke podatke iz prošlosti, možete gledati kako rade čakre vama ili nekom drugom, možete tražiti vodu, zlato, ljude, spajati se i sa demonima, uklanjati parazitske entitete ali i komunicirati sa njima. Visak je jednostavan, univerzalan ali i opasan, lako se promjeni frekvencija i znaju vam se u komunikaciju ubaciti oni koje ne želite. Zbog toga kad je situacija uzburkana kao zadnjih par mjeseci ja ga rijetko koristim i to za benigne stvari poput, kako mi se danas vrte čakre ili pogledat frendu što je bio u prošlom životu. Petljati se sa osobama koje nisu prisutne i gledati njihove odnose sa drugima može biti loše. Nikada pak ne znate sa kim su ti drugi već povezani. Sigurno se pitate kako sam ja siguran u svoje spoznaje, istina je su i mene dosta puta zeznuli tamni, ali u meni je anđeoski osigurač. Za jednostavnije stvari osjetim da, kad je odgovor da čitava leđa do vrata mi zatitraju, osjetim tu anđeosku energiju koja me vodi i mogu se po njoj ravnati. Kako sam se u ovih 6 godina povezao sa sličnima sebi, jedan prijatelj mi početkom veljače rekao čuvaj se 23. 2. nešto će tad biti. Kako sam imao već gadnih situacija zadnjih par mjeseci, malo sam se trgnuo i pripremio. U jutro tog 23. 2. ja sam se sanjao kako ležim u jantaru kao zaleđen, taj jantar se otopio i ja se budim i čujem glas koji mi govori ti si star, ti znaš što sad slijedi samo se moraš odmoriti i prisjetiti. Nakon toga sam sanjao još predivnih snova kako se i drugi bude. Poslije u pekari dobijem na dar kiflu sa marmeladom, besplatno mi se pojavi nova kružna pila. Idila, sam se pitam koji je ovo …., nisam navikao da sve bude dobro, barem ne zadnjih 6 godina. Čak i trenutni posao odradim z gušton. Jedino sam osjećao neku povećanu potrebu za snom i za vikend sam bio doma, a to je rijetkost. U nedjelju 24. 2. popodne posjeti me bivša djevojka i osjetim da mogu sa viskom pogledati što se to događa u njezinoj novoj vezi. Nešto mi je bilo sumljivo i ispadne da njezin novi dečko od 19. 2. nju više ne voli, ona to vidi i kaže da se nešto događa, ali nije kužila da je tako ozbiljna promjena. Promjena je rapidna i još je nisam vidio do sad, 18.2. na večer je voli i visak se vrti pozitivno od 19. 2. u jutro visak se vrti negativno. Ona malo zbunjena ode doma, a ja pred večer se nađem sa onim prijateljom koji me upozorio na 23. 2. (on se isto bavi čim i ja pa možemo komparirati rezultate). Skužimo da su se ljudi oko nas unormalili, kao da je hipnoza oslabila, može se doprijeti do njih. Pričali smo nekih tri sata i dotakli se nekih bliskih parova koji su u nekim previranjima. Kad sam došao doma pojavila mi se misao da idem čačkat po odnosima unutar jednog para i za nju sam se sa lakoćom konektirao ali za njega mi se pojavila zabrana. Misaona poruka je glasila sa suvišnima je petljanje završilo. Suvišni i suvišno je moj termin za sve one i ono što se ne uklapa u promjenu i prelaz u 5D, tj. to su oni koji nastavljaju sakupljati iskustva u 3D. Ta sad shvatio što se dogodilo, 19. 2. 2013. u 6 sati i 41 minutu je došlo do definitivnog razdvajanja na A uzašlu 5D i B silaznu 3D Zemlju. Ovo vam pišem u noći 26. na 27. 2. već tjedan dana živim na Novoj Zemlji i polako postajem toga svijestan. Jučer u ponedjeljak 25. 2. sam čitavo popodne surfao i tražio da li ima još onih koji osjećaju ovu promjenu, kad sam došao na stranicu Georgi Stankova bio sam zapanjen da mu ljudi iz čitavog svijeta šalju poruke u kojima opisuju velike energetske promjene, na sebi i okolini. Po postovima se vidi da su promjene postale vidljive 21. 2. 2013. diljem Zemlje. Kako sad dalje? Polako i strpljivo, ono što slijedi ne možemo unapred spoznati jer je van naše trenutne percepcije, kao da daltonisti opisujete boje. I možete činiti ništa. Ja osjećam da se konačno vraćam tamo gdje pripadam i da sve dolazi na svoje po samom Stvoriteljevu planu. Osjećam strah kod ljudi, a to je jedino što trebate izgubiti. Kako sam pročitao skoro sva kanaliziranja vezana za ovo doba jedna je poveznica kod svih, na Zemlji je previše suvišnih bića koji su izmješani sa onima koji prelaze u 5D i doći će do čišćenja, trebate zauzdati emocije, možda je vaš muž, djevojka, majka, brat, stric odabrao 3D, možda je duša sa greškom i ide na rastakanje, to se vas ne tiče, suvišno je o tome razmišljati. Trenutno ste jedino sami sebi bitni. Za druge ima tko će brinuti, a to niste vi. Pazite jedino da vas tamni ne povuku u ambis manipulirajući upravo vašim emocijama. Oni će se boriti do samog njihovog kraja na ovoj planeti, prisjete se sukoba Mitrandira i Balroga iz Gospodara prstenova. Ova priča je ozbiljna i upozoravajuća, duhovni put nije baš posut cvijećem sa gomilom nasmješenih i sretnih ljudi, gdje se svi vole i sve je super. Po mom iskustvu je teška blatnjava rovovska borba za svaki pedalj vlatite slobode. Mi smo došli na ovu planetu, ne imati obitelji, školovati se, obogatiti se, putovati ili biti slavni, već probuditi se iz ove hipnoze negativnog matrixa u koji ulazimo samim rađanjem. Probuditi se i biti, ne imati. Zadnjih par godina sam 3 puta slikao auru i na svakoj slici je vidljivo da mi je krunska čakra otvorena. Svi se iznenade pošto ja baš ne djelujem kako se zamišljaju duhovni ljudi. Kakav matrix takvi duhovnjaci.

IZVOR TEKSTA: http://www.elementi.hr/text-vise.php?TextID=897

4 comments on “PRICA O PROMJENAMA – MOĆ ENERGIJE – MOJA PERSPEKTIVA

  1. Ti si bre čoveče potpuno bolestan i treba da ideš na lečenje mozga negde u matrix!Skroz si ga prolupao i nemaš blage veze sa vezom.

    • Dokle vise reci mrznje i vredjanja.Ne znam cemu opste sluzi ovakav komentar sem mozda da nam malo vise kaze o vama i vasim frustracijama za koje ovo nije ni mesto ni vreme.Molio bih i Vesnu ako ikako moze da ne dozvoli ovakve uvredljive komentare.Moram i da napomenem da nemam nista protiv razlicitih misljenja ali ne na ovakav uvredljiv nacin.hvala.

  2. Iskreno se zahvaljujem na ovom tekstu! Dragoceno je svako iskustvo i uopšte svaka misao i trud da se drugima prenese informacija, kao i da se pomogne u transformaciji koja predstoji, a koja je počela i koja traje. Lično me raduje sam tekst i zaista se nadam da ćemo ostvariti taj pomak koji je neophodan i da ćemo uspeti da našu predivnu Planetu učinimo boljim mestom za život!

  3. Zeljko, sve se nadam da ce takvi ‘pametnjakovici’ koji ne znaju nista drugo, nego vredjati one sa kojima se ne slazu i sami napustiti blog. Hocu da verujem da ce takvi napustiti blog odmah i sada! Ne zelim da brisem komentare, ljudi su pametni pa neka ocene ko je kakav. Uglavnom mi sami pricamo o sebi, jer su nam drugi ‘ogledala’ u kojima prepoznajemo nasu nesavrsenost i nase „djubre“ koje trebamo naci nacina da „ocistimo“, da bi lakse isli napred…Hvala vam svima sto ste tu i sto ulepsavate vreme jedni drugima..

Ostavite odgovor

