Feđa Štukan: BUDITE STANOVNICI PLANETE ZEMLJE, A NE OGRANICENI MAJMUNI

Nemamo se mi čime hvaliti. Nema tog tuđeg perja kojim se mi možemo okititi. Riječi „ponos“, „domovina“, „patriotizam“, izgovaraju se samo s jednim razlogom, da vas natjeraju da uzmete toljagu i da u potpunom besmislu, za njihove debele guzove i pune džepove, date svoje dragocjene i kratke živote. Uče vas kako je taj komadić zemlje bitniji od vas. Eto koliko vas poštuju, eto koliko im značite. Komadić zemlje koji ionako ne može biti vaš po prirodi stvari, koji i ne treba biti vaš.

Autor: Feđa Štukan

Bh. glumac Feđa Štukan reagovao je na kampanju ‘Ponosan na domovinu’ koja ovih dana puni stupce ovdašnjih medija, a iza koje stoji Bošnjačka akademija nauka i umjetnosti, tačnije BNF – Bošnjačka nacionalna fondacija

Biti „Ponosan na domovinu“, šta to zapravo znači?
Osjećati ljubav prema komadu vještački ograničene teritorije… Ratom i ubistvima… Zemlja ne može biti nečija; kako ja vidim stvari, svi smo tu samo privremeno. Zemlju čak možete i kupiti, ali ni tako ona neće biti vječno vaša. Ali dobro, postojale su i prije, isto ovako kao mi, teritorijalne životinje. Naprimjer, naš najbliži predak koji se razlikuje od nas samo po debljini dlake, ne čak ni po broju dlaka, nego po debljini, i po tome što je umjesto kalašnjikova u ruci nosio toljage. Pustite u pozadini muziku iz uvodne scene filma Odiseja 2001 „kako je govorio zaratustra“, i dobićete bližu sliku stvarnog patriote i zaštitnika teritorije, ženki, čopora. Da li je moguće da teritoriju trebamo voljeti i braniti toljagom isključivo zbog toga jer smo na njoj rođeni? Ja ne mogu da prepoznam kvalitet i svrhu takve ljubavi. Voljeti nešto vještački ograničeno – za mene je ograničeno! Postoje i oni koji će vas pokušati ubijediti da vam je lično Bog dao komad teritorije, npr. Izraelci, Bošnjaci, Srbi, Hrvati, i ostali teritorijalni čopori, nedovoljno razvijene svijesti o tome koliko je život kratak i šta su stvarne vrijednosti u životu; a kako vam je svijest razvijena, vjerovatno će vas u to i ubijediti. Dati taj kratki i vrijedni život za komad teritorije, zvuči li vama to besmisleno kao meni? Neki dan sam čuo od jednog našeg uglednog filozofa, čije mišljenje sam jako poštovao, kako „ako ne volite domovinu, ne možete biti čovjek“. Ja mislim da ako ne volite domovinu, ne možete biti majmun sa toljagom, a čovjek i te kako možete. I to čovjek koji je evoluirao od majmuna, neko ko se smatra stanovnikom planete i univerzuma, ko za komad krvavo oivičene teritorije nije u stanju zveknuti drugog homosapiensa toljagom po tintari, i da su riječi „patriotizam“ i „domovina“ samo bombastično artikulisane riječi – istog značenja kao i majmun i zapišana teritorija. Zato djeco, kanite se uzgajanja atavističnih emocija, ne dajte da vas pumpaju „velikim riječima“ -“ patriotizmom“ i „domovinama“, „ponos“; to su velike riječi koje izgovaraju mali ljudi da bi izgledali veliki, kao pauni koji šire svoje repove da bi prividno povećali volumen i tako pokušali da prepadnu protivnika ili impresioniraju ženke. Ponosni na domovinu? Na šta konkretno? Šta se to ovdje u zadnjih dvadeset godina desilo vrijedno ponosa? Prosvijetlite me. Osim što se „Bosna“ i „ponosna“ rimuje, ne vidjeh išta osim stvari kojih se svaki normalan čovjek može samo stidjeti. Ponosni na rijeke i planine, kao da smo ih mi gradili i kopali kanjone, kao da to nije nastalo u 4,5 milijarde dugom geološkom procesu. I rijeke i planine bile su tu i prije Bošnjaka, Srba, Hrvata i ostalih, i prije dinosaurusa i mnogo, mnogo prije toga. Nemamo se mi čime hvaliti. Nema tog tuđeg perja kojim se mi možemo okititi. Riječi „ponos“, „domovina“, „patriotizam“, izgovaraju se samo s jednim razlogom, da vas natjeraju da uzmete toljagu i da u potpunom besmislu, za njihove debele guzove i pune džepove, date svoje dragocjene i kratke živote. Uče vas kako je taj komadić zemlje bitniji od vas. Eto koliko vas poštuju, eto koliko im značite. Komadić zemlje koji ionako ne može biti vaš po prirodi stvari, koji i ne treba biti vaš. Za te ne razvijene mozgove, koji sebe vide kao velike vođe naroda, a ja ih vidim kao majmune koji ‘mjesto krzna sad imaju odijela, koji se bore za dominaciju u čoporu i za naklonost ženki, potpuno isto kao i naši preci. Nemojte dati svoj život zbog praistorijskih primitivnih nagona. Budite stanovnici planete zemlje, a ne ograničeni majmuni – ograničene teritorije!

Tagovi: http://www.6yka.com/home/tag

Izvor teksta: http://www.6yka.com/novost/34432/feda-stukan-budite-stanovnici-planete-zemlje-a-ne-ograniceni-majmuni

Ja mogu samo dodati: Bravo mladi covece i takvih bi trebalo biti vise na svim stranama, na Srpskoj, Muslimanskoj i Hrvatskoj.

23 comments on “Feđa Štukan: BUDITE STANOVNICI PLANETE ZEMLJE, A NE OGRANICENI MAJMUNI

  1. Bravo Fedja !!!!!Konacno neko ,od javne vaznosti ,ko je uspeo da shvati sta im je namera i ,kako lepo upakovano ,raspiruju i odrzavaju nacionalnu mrznju !!!!!Cerka sam bosanskog katolika i crnogorske pravoslavke i shvatila sam jednu stvar :SVI MI IMAMO JEDNOG ISTOG OCA !!!! I svi smo njegova deca !!!! I za TO je Jesus iliti ISUS otisao ,za svoju decu jer …kao sto stoji u romanu “ Koliba“ -koje dete ces poslati u pakao a koje u raj ???? I ako moras da se odlucis nekog od njih da posaljes u pakao -otici ces ti za njih! To je i Isus uradio za nas ! A mi to jos nismo shvatili , i toliko smo glupi da su uspeli da nas razdvoje sa religijom -sve sto nije kao ja -to je lose i neprijateljski !!!! Koliko smo se vezali za materiju, a ono sto zapravo treba da unapredimo na ovoj zemlji-duhovnost-to je ostalo na kraju,ili ga nema nikako. Hrabri me sto je ovakvih pojava sve vise u svetu ,ljudi se polako osvescuju…Nadam se da cemo uspeti da se spasimo ,pre nego sto sami sebe unistimo…Ljubav i mir svim ljudima dobre volje !!!

  2. BRAVO!!! to je najmanje što se može reći za ovakvo razmišljanje.Valjda će doći vrijeme kada će ljudi ovakvih stavova biti svakodnevica a oni drugi, majmuni u odjelima, PROŠLOST ili bar manjina.

  3. Bravo Fegja, cestitam Vama i vasim zdravim i hrabrim idejama-poduhvatima. Progres u pocetku uvek je bio manjina. Ovih dana sam nesto procitao sa ovih Vesninih blogova, Bravo i za Nju, da jedna pozitivna osoba utice na podizanje kojeficiente svesnosti na vise hiljada ostalih ljudi. Budite sigurni da i ova vasa poruka pokrenuce na hiljade citaoce. Volim sve vas i Bosnjaci, i Hrvati i Srbi, Abance, Turci, Grke, Makedonci i sve ostale

  4. Dragi Fedja kada sam bio mlad tako sam razmisljao,razmisljam i sad ali kako..?.Verujem da ce doci takvo vreme.Medjutim covek skoro savrseno bice kojem je Stvoritelj dao takve mogucnosti nije u stanju sam to da napravi…Uostalom tako duga istorija nije to potvrdila …Sve visi su nivoi unistavanja svega , zivota samog.Ja imam svoje ime, znam u kojoj sam grupi rodjen,vidim razlike izmedju moje i drugih grupa i to posmatram kao nesto pozitivno, kao bogatstvo izraza…ne kao merenje o tome ko je bolji ili gori…Iza mog imena stoji moje vaspitanje,obrazovanje i ono sto mi najvise pomazem ,dragi moj Fedja i ostali koji citate ove redove VEROVANJE….da savrsenstvo postoji, da necu pogresiti ako Boga stavim ispred sebe…jer sta stavljam u to se i ugledam SAVRSENSTVO, SKLAD,LEPOTU,Ljubav samu….Problem coveka sa ma kog meridijana bio, ma koje grupe,kulture…uzrasta, obrazovanja je u njemu samom sto prroizvodi haos i oko njega,rusenje vrednosti, izgubljenost, neumereniost.,..dugacak je spisak reci koje bi opisale ta bolesna stanja….Velika je rascepljenost DUSE I UMA….nezdrav odnos dok se istinski iz SRCA ne pronadje BOG-LJUBAV SAMA…razumevanje, saosecanje, milost…da je toga ne bi smo sudili, ratovali, ludovali ne bi nam trebali zakoni(zemaljski) Deluje sve ovo idealno kao i novo drustvo…Treba u to verovati ma kave boje da si, kulture….sta vec sto obelezava tvoju ovozemaljsku ADRESU .,treba staviti Boga ispred sebe i sve nase razlicitosti kao splet pojavnih ovozemljskih okolnosti mogu biti dovededene u sklad. Ti pricas o tim debelim straznjicama koje nam raspiruju , mrznju zapravo smatrajuci da su to vrednosti zbog kojih treba uzeti toljagu….Trebao svako da se stidi ukoliko se uhvati u takvo kolo,makar jednog dana kada dodje otreznjenje.Nazalost tesko je igrati , ponasati se u toj zoni omedjenoj uzrocima, povodima,sukobima gde jedni otimaju, drugi se brane itd….Meni je uvek na pameti ona Marka Miljanova – JUNASTVO JE CASNO SE BORITI SA NEPRIJATELJEM—COJSTVO -DRUGOG BRANITI OD SEBE !

  5. Feđa, to si mogao i jednostavnije reći recimo ovako:“Ljudi ja sam kukavica, za mene ne postoji ni patriotizam, ni porodica, ni nacija, ni vera….za mene postoji samo i jedino moje dupe, koje hoću da sačuvam po svaku cenu!“ Tako bi te ljudi lakše razumeli.😉

  6. EVO NOVOG MESIJE A EVO I NJEGOVIH ISTOMIŠLJENIKA, JEDNAKO PRAZNOGLAVIH A ŽELJNIH DA USREĆE NAS, OPTEREĆENE I ZAVEDENE, TAKO OPTEREĆUJUĆIM I OGRANIČAVAJUĆIM LANCIMA I TEGOVIMA, ZVANIM PATRIOTIZAM, PONOS I SL. PROSTO I JEDNOSTAVNO ZVUČI NJIHOVA SPASO NOSNA PORUKA: DA BI STE BILI SLOBODNI KAO PTICA, DA BI STE ŽIVELI SLOBODNO, SREĆNO I OSEĆALI SVETSKI, NIJE VAM POTREBNA ZEMLJA NI DOMOVINA, NI VERA, NI IME ITD! DA BI STE BILI UNIVERZALNO SREĆNI, NE TREBA DA BRANITE TO PARČE PLANETE, NA KOJEM STE ROĐENI, PRVI PUT UDAHNULI VAZDUH KOJI ŽIVOT ZNAČI, VIDELI NEBO I ZVEZDE IZNAD VAS, TO PARČE PLANETE ZEMLJE KOJE VAM JE OMOGUĆILO DA SE HRANITE, STASA TE DO PUNE SNAGE, UPOZNATE ŽIVOT U PUNOM SMISLU, UPOZNATE LJUBAV SVOG ŽIVOTA, STEKNETE SVOJU PORODICU, DECU KOJU TAKOĐE UPOZNAJETE SA ZEMLJOM NA KOJOJ SU ROĐENI, NEBOM KOJE IH ČUVA, POJI I HRANI…. OD NEKIH USIJANIH GLAVA IZ TAMO NEKE BLIŽE ILI DALJE ZEMLJE, GDE SU I ONI ODRASLI, UPOZNALI ŽIVOT, IZRODILI DECU… A ETO TAKO, IZ BESA, BOGATSTVA, NAGOMILANOG ORUŽJA ILI NEKOG DRUGOG ĐAVOLA KOJI IM NE DA DA MIRNO ŽIVE, DOĐU, DOLETE SA NAMEROM, DA NAM SRUŠE KUČE, SILUJU ŽENE I ĆERKE, OTMU ONO ŠTO SMO RADOM STEKLI I ONO ŠTO NAM JE BOG DAO! DAKLE, PO SAVETU OVOG NOVOG MESIJE, ĐAVOLOVOG SLEDBENIKA, SVE TO ŠTO IMAMO I ŠTO VOLIMO, NE TREBA DA BRANIMO?!

    LEPO, BOGA MI! PA, KAKVU O VRSTU NOVOG ČOVEKA, ŽELI DA KREIRA OVAJ „VESNIK NOVOG DOBA“? NE ŽELIM NI DA ZAMISLIM! SAMO SE SEĆAM,, DA JE JEDAN SLIČAN OVOM NOVOM MESIJI, TAKOĐE, ŽELEO, DA STVORI NOVU RASU, ČISTE ARIJEVSKE PLAVE KRVI, PA JE U TOM NASTOJANJU, PROLIO KRV MILIONA LJUDI ŠIROM PLANETE!

    NARAVNO, OVAJ MESIJA JE NEŠTO DRUGAČIJI! ON ŽELI DA OTVORI PUT SVIM OBLICIMA NASILJA SVAKE VRSTE A DA IZVRŠIOCI TOG NASILJA NE BI IMALI TEŽAK POSAO, TZV. NOVI ČOVEK, BI MORAO BITI LIŠEN SVESTI O SEBI O SVOM MESTU ROĐENJA, DOMOVINI, PORODICI, NJIHOVIM VREDNOST IMA I, NAJVAŽNIJE PO OVOM MESIJII JE, ODSUSTVO OSEĆAJA LJUBAVI I OD GOVORNOSTI A TIME I POTREBE DA VOLI I ČUV A ONO ŠTO IMA!

    SLEDEĆI OVU LOGIKU, OČEKUJEM DALJE INSTRUKCIJE, NOVOG MESIJE, VEROVATNO I TO DA, NAŠA DECA U ŠKOLI VIŠE NE UČE O SVOJOJ DOMOVI NI, LJUBAVI PREMA NJOJ, DA SE IZ REČNIKA NACIJE IZBACE REČI I POJMOVI KAO ŠTO SU, OTADŽBINA, PATRIOTIZAM, LJUBAV, PRISVOJNI PRIDEVI, MOJE, TVOJE, NAŠE, NJIHOVO ITD. ČOVEK NOVOG DOBA, PO NOVOM MESIJI, FEĐI ŠTUKANU, BILO BI JEDNO, ŽALOSNO, INFERIORNO BIĆE, OTUĐENO PRE SVEGA OD SAMOG SEBE, BILO BI MU SVEJEDNO, ŠTA JE NJEGOVO ŠTA JE TUĐE, NE BI IMAO OSEĆAJ PRIPADNOSTI PREMA DOMOVINI, PORODICI I OSEĆAJA PONOSA ŠTO IMA DOMOVINU, PORODICU! DAKLE SVE SUPROTNO BOŽJOJ PROMISLI I VOLJI!

    DAKLE, G-dine ŠTUKAN, NE ZNAM KOJI VAS JE „VETAR“ ODUVAO IZ NEKE PUSTAHIJE, GDE NIČEG NEMA, PA TU PUSTOŠ ŽELITE DA PRESADITE OVDE! ISKRENO SE NADAM, DA ĆE VAM MESTO BITI, OVDE I NA ONOM SVETU, MEĐU ONIMA KOJE JE ISTORIJA PORAZILA!!!

    17. MART 2013!

  7. Stanovnik planete zemlje je još uvek apstrakcija ali postoji realna futuristčka vizija u tom pravcu kroz formiranje i aktivno delovanje Svestke klase (World Class).Početni pilot-projekat u tom pravcu se zasniva na Implementaciji jedinstvenog internacionalnog standarda upravljanja ljudskim resursima (HR International Standard) koji bi omogućio ukidanje ponosno domovinskih i patriotiskih demagogija a debele guzovane sa punim džepovima bi zamenili stručno sposobni ljudi koji bi omogučili narodu normalan život u bilo kom delu sveta.

  8. Vidim javljaju se jedan ustasa i jedan cetnik,svejedno,isti su.Fekalija je fekalija,smrde.Vidite smradovi,dok citam Fedjin tekst osjecam srecu da jos ima ljudi na ovoj planeti s kojima se dade zivjeti.Ali kad citam sta vas dvojica serete,osjetim neodoljivu zelju da vas maznem po picici i da se zaustavite tek tamo odaklen ste ispali da poganite ovaj svijet.

  9. Ideje su jedno, stvarnost drugo, lepo je živeti u miru i blagostanju ali to nije uvek moguće.Čovek teško može promeniti sebe, a kamo li druge, zato će još dugo biti agresija i odgovora na njih. Feđa se uživeo u ulogu mesije, ne shvata da ljudi ne žive kako žele već kako moraju…ne može se ne braniti svoje ognjište, uže i šire, svedoci smo mnogih agresija, isceniranih ratova… Mir i ljubav ko želi nek’ potraži u sebi, duhovni put je svima dostupan, a svet globalno ići svojim tokom…

  10. Kako da običan čovjek bude ravnodušan na ovu priču koju ovaj Štukan priča?Kako kad ni on sam nije naveo kome je ova priča upućena. Priča o „patriotizmu“ zatim „ponosu“ on naslovljava samo na Bosnu.Pa čovječe ko već 60 godina vodi ratove po ovoj tvojoj majmunskoj planeti u ime nacionalnog ponosa? Ovdje se običan čovjek ne prepoznaje a najmanje Bošnjak.Ovde je trebalo da jasno i glasno kaže, ova priča je upućena političarima a zatim da ih poimenice prozove.Tada ova Vesna sigurno nebi objavila taj članak .A znamo i zašto! I pazi sad ,ona ,ta Vesna dodaje :“ Bravo mladi čoveče…takvih bi trebalo biti više na Srpskoj,Muslimanskoj i Hrvatskoj starani“ I eto odmah ponižavanje i vrijeđanja.A kome taj Feđa pripada ,ima li on svoj čopor?Muslimani su vjerska zajednica i ima ih preko jedne milijarde,a ja koji imam svoje ime i pripadam muslimanskoj vjeri ti mene nazivaš drugačije. Pa kako da ostanem ravnodušan. Možete VI nama pomoći .Nemojte nam davati nikakve savjete i nemojte nas dirati.Pusti ti mene i nemoj me zvati svojim imenom.Nemoj me zvati nikako ,ako me ponižavaš.Naravno da se jasno zna kome je ovo upućeno,bosanskim muslimanima ,narodu Bosne -Bošnjacima.
    Feđa molim tebe i sve takve kao što si ti ,sve koji imaju obevezu da zbunjuju jedan narod (a zbunjuju ga već 100 godina) da nas ne učite pameti.Izučili smo škole,dobro smo obrazovani,govorimo razne strane jezike ,znamo da imamo grozne političare a oni su kao i ti ,imaju svoju zadaću da nas prevode žedne preko vode.Nedamo se !

  11. Neki ljudi nikada,bas nikada nece se probuditi,progledati. Fedja nije nikakav mesija samo je otvorio oci. Kamo srece da ima vise takvih ljudi kao on.

  12. Nije mi jasno cemu ovi agresivni tonovi. Covek je Imao potrebu da javno iznese misljenje o necemu, a koliko sam razumela i mogucnosti. Izneo je svoj stav i druga strana moze sa tim biti saglasna ili ne, zar ne? Ako sam saglasna sa ovim sto je receno nemam sta da dodam jer se svakako razumemo, a ako nisam nista sto bi bilo ko, on ili neko drugi, rekao ne bi me sprecilo da uzmem toljagu i razracunam se sa svakim koga smatram da me ugrozava na bilo koj nacin. I onda, gde je resenje, u cemu je stvar. Ne znam a i dalje se stalno pitam.

    • dokle ovo moze dovesti? Zar to vec nismo vidjeli i spoznali na sopstvenim ledjima.Sramota je u ime patriotizma ,ponosa i ostalog o cemu Fedja govori dati svoj zivot jer su nas na to huskali “nasi““debeloguzi“ koji su kako se na kraju pokazalo lijepo unovcili svoju “borbu“,“patriotizam“ i ostalo iz tog repertoara.Razumijem Fedju i slazem se ali takodje se slazem s primjedbom da se to odnosi na Bosnu koju su cerecili i danas cerece -narod Bosne.Milsim da se on osvrnuo na
      “svoje “ debeloguzane u Bosni sto ne iskljucuje da isto misljenje ima i za one na drugim stranama.U pravu je i onaj ko misli da treba braniti nesto sto je sveto – od Boga dato- zivot ,ognjiste i ono parce pod Suncem na kojem bitises i sprovodis Bogom dani zivot sa svojim najblizim u familiji a onda ti dodje neki spremljen za pljacku i ubijanje i ti trebas da ga docekas sa rahatlukom i kahvom.Bez obzira sto kazu mudri da tebas neprijatelja docekati vrlo ljubazno da mu udjes u srce i da onda on zaboravi da je dosao sa vrlo losom namjerom.E dragi nasi preci hoce li biti da to ne vazi za danas jer nisu vise cista srca ljudska pa da to osjete da im ti, koje su dosli tuci i ubiti, nisu nazao ucinili i da su tu gdje ih je Bog postavio pa se postavlja pitanje a zasto su neki drugi uopste dolazili na tudje – Bogom dano drugima.I nije li se u Bosni desilo bas to da neke koji su tamo zivjeli neki dodjosi (oslobodioci i pomagaci)sa strane svojataju i odvlace koje kuda iz Bogom danog im mjesta i “tora“ Posebna je prica da je bilo onih koji su smatrali za svetu duznost braniti Bogom danu kucu i zemlju kao i ukucane iz ma kojeg da su tabora i naravno ti su ljudi na losem glasu a to su platili skupo pa neki cak i zivotom.Pitam se samo kako li je onim finim neotrovanim ljudima koji su to tako vidjeli i ostali braniti to pa su ih zbog toga nazvali “Alijinim Srbima“ Ako uzmemeo za premisu da je sveta duznost braniti zivot svoj i svojih najblizih kao i kuce svoje i imanja onda razumijem onu “zlo ciniti od zla se braneci tu grijeha nema nikakvoga “.Dakle zlo je ciniti isto sto i neprijatelj -onaj koji je dosao oteti ,ubiti i sl.ali nuzno zlo koje je kao sto se kaze sveta duznost .Nismo dakle pred Bogom gresni ako branimo te svetinje.Neljudi su dosli u Bosnu pomognuti sa svih strana da “brane “ “ugrozeno“ srpsko i unistavaju nesrpsko stanovnistvo …

  13. Vidi,vidi koga istina boli…valjda one koje si prozvao, ili prije njihove vjerne sluge koji se nadaju da će služeći njima i oni nabiti debele guze i pune džepove. Ja sam Feđa ponosna što osjećam ono što ti imaš hrabrosti reći u ovoj učmaloj primitivnoj samoživoj baruštini u koju se svijet pretvorio. Hrabrost je odlika mladih koji razmišljaju, hrabrost nije puška u rukama i ubijanje, nisu ponos groblja puna nišana i krstova, nego sramota i grehota onih koji su ih na smrt i ubijanje naveli, bez obzira kako se zvali.

  14. Neko, nekad napisa:
    „Sto više etiketa stavljaš na sebe (poput: pravoslavni, hrvatski, muslimanski, američki, srpski, visokoobrazovani, uzvišeni…), dalje si od APSOLUTNE ISTINE i Boga. Sa svakom etiketom jedna je prepreka više između tebe i Njega. Potpuno ogoljavanje je bolno i traži veliki trud, ali nagrada koja te čeka nije opisiva rečima. Svaka etiketa jedna je satisfakcija više za bolesni um. Također, ko jednom dospe u to stanje, više ne nalazi nikakvo zadovoljstvo u slušanju niskoklasnih zvučnih vibracija ovog sveta.“

    „Kad god sam i gde god sam naisao na ljude koji su pokazivali suvise razvijenu brigu za nacionalni ponos i opsti interes ili preteranu osetljivost za licnu cast i dostojanstvo, uvek sam gotovo po pravilu nailazio na ogranicen um, nerazvijene sposobnosti, tvrdo srce i grubu kratkovidu sebicnost. Ivo Andric

    Evo i drugi tekst od Fedje…

    Brate, Šoba, mi nismo dali svoje zdravlje za ovakvu BiH, a ti poručuješ sa Times Squarea – zatvorite
    depo.ba
    http://www.depo.ba/front/brate-soba-mi-nismo-dali-svoje-zdravlje-za-ovakvu-bih-a-ti-porucujes-sa-times-squarea-zatvorite-oci

Ostavite odgovor

