SINOVČE… NEĆAČE… ciklus BALKANIKE – by Nena Miljanović

SINOVČE… NEĆAČE… ciklus BALKANIKE – by Nena Miljanović
Zakrviše nas
Seme im se zatrlo
Ne mogu ništa onom ko nas je
Da mogu
Našo bi ga vala u mišjoj rupi
Našo bi ga pod zemlju da se sakrije
Krio se gubav pred ljudima dabogda
I mene su našli kad sam se krio
Izvukli su me ko kera položaru
Ko po kukavici su pljuvali
A nisam kukavica sinovče
Samo nisam teo u taki rat
Ako je da se koljem sa dušmanom tu sam
Pušku o rame pa kom opanak kom obojak
Metak mi je metak mu je
Pucam da glavu i zemlju sačuvam
Na svom sam
Tuđin je
Al kako na svog da pucam
I on i ja svoj na svome
Nećače
Ne znaš ti kako je na pobratima nišaniti
Ta do juče smo želi i jeli zajedno
O Bajramu i Božiću jednako čestito
Čestitali se i pitali ko ljudi i svoji
Jakako neg svoji
Ta prvi smo jedan drugome uz među i kuću
I kad se raduje i kad se tuguje zajedno
Barabar kad se potegne i vino i plug:
“Bože koji si da si pomozi”
U kog da pucam sine i brate
More zajedno se od kad se za sebe zaznalo
Zajedno smo sinove Ibru i Iliju ženili
Ista je radost unucima se nadati
Plakali o saranama očeva Marka i Murata
Svejedno dal idemo za sandukom il tabutom
Smrt je smrt ne bilo je
I sad mi kaži jesam li bio kukavica
Što nisam mogo u svog da pucam
Ibro moj
Pobro moj
I tebi je bilo vako ko meni
I sad je
Di si mi sad da me spomogneš
Di sam ti sad da ti se nađem
Ne našlo decu našu ko nas
Ni sinovce
Ni nećake
Ne našlo nikoga nigde
Ko nas na Balkanu
By © Nena Miljanović
http://www.facebook.com/notes/nena-miljanović/sinovče-nećače-ciklus-balkanike/505835709464511

 

One comment on “SINOVČE… NEĆAČE… ciklus BALKANIKE – by Nena Miljanović

Ostavite odgovor

