RAZNEZICETE SE: KAKO SE PRAVI BEBA U JEDNOM AFRICKOM PLEMENU

Raznježićete se: Kako se pravi beba u jednom afričkom plemenu

Roditelji su ti koji odlučuju da li će i kada imati dijete, ali dijete u stvari samo bira svoje roditelje i pronalazi put do njih, vjeruju u jednom afričkom plemenu, na osnovu logike za koju ćete poželjeti da bude realna.

Postoji pleme u Africi gdje se datum rođenja djeteta ne računa od dana kada je došlo na svijet, niti od momenta kada je začeto, već od dana kada je dijete bilo misao u majčinom umu. I kada žena odluči da ima dijete, ona odlazi i sjedi pod drvetom, sama, i sluša dok ne čuje pjesmu djeteta koje želi da dođe.  I pošto čuje pjesmu tog djeteta, vraća se muškarcu koji će biti djetetov otac, da je i on nauči. Zatim, kada vode ljubav da fizički začnu dijete, neko vrijeme pjevaju djetetovu pjesmu, kao način da ga prizovu. I kada zatrudni, majka uči babice i druge stare žene u selu djetetovu pjesmu, da bi kada se dijete rodi, stare žene i ljudi oko nje pjevali djetetovu pjesmu za dobrodošlicu. Kasnije dok dijete raste, i drugi seljani uče djetetovu pjesmu. Ako dijete padne, ili povrijedi koljeno, neko će ga podići i otpjevati mu je. Ili kada dijete uradi nešto divno, ili prođe kroz obrede puberteta, ljudi u selu pjevaju njegovu ili njenu pjesmu. Ako u bilo kom trenutku u toku njegovog života, ličnost počini zločin ili aberantan društveni čin, pozovu je u centar sela i svi ljudi iz zajednice je okruže. Zatim joj pjevaju njenu pjesmu. Pleme shvata da korekcija antidruštvenog ponašanja nije kazna, već ljubav i podsjećanje na identitet. Kada prepoznate svoju sopstvenu pjesmu, nemate želju ili potrebu da učinite bilo šta što bi povrijedilo nekog drugog. Ne morate da odrastete u afričkom plemenu koje će vam pjevati vašu pjesmu na svim krucijalnim životnim prelazima, jer vas život podsjeća kada ste u skladu sa sobom, a kada niste. Kada se osjećate dobro, to što radite je u skladu sa vašom pjesmom, a kada se osjećate užasno, nije. Na kraju, svi ćemo prepoznati našu pjesmu i pjevaćemo je dobro. Možda malo drhtite u ovom momentu, ali to se dešava i najboljim pjevačima. Samo nastavite da pjevate i otkrićete put da se vratite kući.

Izvor: S media

9 comments on “RAZNEZICETE SE: KAKO SE PRAVI BEBA U JEDNOM AFRICKOM PLEMENU

  1. Topli pozdrav svim blogerima!!
    Ovo je nesto predivno i vise od toga! Ovo upravo dokazuje ono sto prirodna filozofija naucava ,da dusa sama bira kada , gde i kod kojih roditelja ce se roditi , i ne moze biti realnije!! Odusevljena sam njihovim shvatanjem da korekcija antidrustvenog ponasanja nije kazna nego pokazivanje ljubavi, a navodni „civilizovani ljudi“ , njih zovu divljacima!! Kakav apsurd!! Kada bi malo bili ponizniji, naucili bi mi i od njih i od Aboridzina kako zaista treba ziveti na ovoj planeti! Ovo me podsetilo na jednu predivnu i dragu osobu , a to je Milica Novkovic ,koja u svojoj knjizi „Porodicni bukvar“ kaze, citiram:“ Moramo se odreći kazne i nagrade kao spoljašnjih motivacionih sredstava jer je vreme dresure čoveka za nama. Stiže prelepo vreme u kojem će život postati „berza” samo onih vrednosti koje su nastale kao posledica Dobrote i Ljubavi, dve osnovne večne vrednosti.

    Za verujuće mogla bih reći i na drugačiji način: dolazi vreme istinske vere u Boga i istinske stvaralačke Ljubavi. Nada da će vreme Ljubavi stići i vera u Boga, pomogli su nam da trajemo kroz milenijume autoritarne istorije.“

    Zelim svima svako dobro i lep i uspesan dan!!

  2. Ne znam da li sam u nekom od proslih zivota bila deo ovog plemena,ali ova prica mi je ulepsala dan,jer oduvek verujem da dete zaista bira svoje roditelje,te zato svakodnevno nastojim da pazljivo oslusnem sve poruke koje mi moje dete salje, na vidljive i nevidljive nacine, kako bih sto bolje shvatila smisao svoje privilegije odabrane mame.I svakodnevno ucim od svog deteta nesto novo,ili pak obnavljam znanja koja sam ponekad u banalnosti materijalne svakodnevice sklona da zaboravljam.Neverovatno je i divno cudo zivota, i nepogresivo u svojoj milosti da nas uvek zaustavi bas tamo gde je potrebno i bas onda kad je potrebno, i da nam upravo preko deteta posalje poruku koja nam je tog trenutka potrebna.Neopisivi su ti momenti prekrasnog jedinstva roditelja i deteta i nemerljiva njihova vrednost za nas zajednicki rast.Ja to jednostavno telesno osecam.I svaki put se celim mojim bicem razlije dozivljaj blazenstva, a srce mi ispuni zahvalnost sto me je moj andjeo Mihajlo odabrao da mu budem saputnik kroz divno cudo zivota.
    Kada smo pre devet godina moj muz i ja pozeleli dar roditeljstva, u jednoj divnoj noci punog meseca,svetlo jedne prekrasne zvezde uselilo se u moju utrobu.I nije to bila samo metafora, vec bukvalno fizicki dozivljaj.A kada se,ubrzo potom, u moje bice uvukla bojazan u vidu pitanja da li cemo dobiti zdravu bebu, nebo mi je poslalo poruku, san u kome mi se nezni glasic obratio iz stomaka,govoreci mi da ne treba da brinem, da je sa njim sve u najboljem redu i da mu je unutra predivno.Poverovala sam mu bez imalo rezerve. Shvatila sam tada jos i to da cekamo decaka,jer govorio je u muskom rodu.
    U toku trudnoce od sve muzike u kojoj sam uzivala najvise mi je prijala Enya.Njen andjeoski glas uvek bi me uvodio u stanje neopisivog blazenstva i neverovatnog mira.Mogla sam da je slusam satima.Bili su to trenuci u kojima smo,znala sam to nepogresivo, uzivali i ja i Mihajlo.Razgovarala bih tada sa njim,cesto i naglas,zeleci da saznam da li mu prija mamin izbor muzike, a on mi je odgovarao bezglasnim vibracijama topline koja se nezno razlivala celim mojim telom.I ta nasa zajednicka plovidba bi onda trajala, i trajala…Kroz vreme, koje se pretvaralo u bezvreme…
    A onda smo se konacno i upoznali,opet u jednoj noci punog meseca.Sisao je u ovaj nas svet, i pogledao me sirom otvorenih ociju, u kojima se ocitavalo saznanje necega sto ni sada ne umem da verbalizujem.
    Moj andjeo je rastao i uzivao u muzici.Stalno sam mu pevala, ija i svi mi koji smo u njegovom odgajanju ucestvovali.Mnogo je vremena provodio sa dekom, mojim tatom,koji mu je takodje pevao.A najvise je uzivao u zvucima pesme Mesece srebrni,plovis daleko ti…Naravno, nisam morala da se pitam zasto je upravo ta pesma bila prvi izbor mog andjela, niti zasto je deka,i ne znajuci za Mihajlove i moje tajne, odabrao da mu stalno pevusi bas nju, kao sto se nisam pitala ni zasto moje dete obozava da bulji u mesec svake veceri, nestrpljivo iscekujuci kada ce ponovo biti velik i okrugao kao lopta.
    Mihajlo je i dalje rastao, uz mesec i muziku, a onda smo, jednog dana, dok smo prevrtali po gomili diskova, moj muz i ja iz nje izvukli Enyju.Toplo smo se osmehnuli i pogledali.Vec sledeceg trenutka andjeoski zvuci su se razlivali kroz nasu sobu i nasa bica.Njihova carolija je ponovo ozivela.Mihajlo, koji se kraj nasih nogu zabavljao igrajuci se kutijama sa diskovima, samo je na trenutak prekinuo svoju zabavu i obratio mi se komentarom: „Mama, pa ja nju znam!Mnogo mi se svidja!“I nastavio da se igra.A mi smo se samo osmehnuli, zagrlili i nastavili da uzivamo, blagosloveni sto je ovaj andjeo kraj nasih nogu odabrao bas nas za svoje roditelje!
    I danas je dan punog meseca.Dok moj andjeo u skoli resava svoje zadatke, a ja kuckam po tastaturi redove nase autenticne zivotne bajke, mogu samo da jos jednom zahvalim ovom divnom cudu zivota i Mihajlu sto me je odabrao za svog roditelja! Hvala i Vama, Vesna,sto ste mi objavljenim clankom ulepsali dan!A ovu pricu saljem sa zeljom da i ona nekome ulepsa dan!

  3. ZDRAO VESNA…BAS JE DIRLJIVA OVA TVOJA PRIPOVJETKA ALI VJERUJEM JA DA IMA U SVJETU MNOGO JOS PLEMENA KOJI IMAJU SVOJ DUHOVNI ZIVOTNI PUT…I NARAVNO SAMO ONI ZNAJU ZASTO JE TO TAKO JER MODERNI SVJET TO NE ZANIMA…NOVA CIVILIZACIJA SE MNOGO UDALJILA OD BOZJE SRZI I DUHOVNOG ZIVOTA….ZA TEBE VELIKI POZDRAV I ZELIM DA SE DRUZIMO…

  4. Krasno. To je još jedan nepobitan dokaz da se nije smjelo ići na umjetnu oplodnju. Nesposobni svećenici svih Religija, nisu naučili da je dijete DAR BOŽJI, a ne da se traže veliki novci za umjetnu oplodnju. Takvo dijete ne pripada toj obitelji, a ono što majka sluša pjesmu budućeg svoga djeteta, pripada i vibracijiski se kanalizira u svoje Genealoško Stablo.
    Svećenici iako su saznali da su neplodni parovi išli se moliti u Medjugorje i dobili Dar Božji, jedan Fratar u Hrvatskoj je dokazao kako je sa Molitvom mn oštvo neplodnih parova osposobio da dobiju Dar Božji, jer mi smo stvoreni po Duhu Svetome i po Prirodnom Zakonu plodnosti Majke Zemlje, koji je prisutan u našim majkama.
    Papa Wojtila je dobio referat Prof. Damira Bukovića, ginekologa kako je dokazano sa 165 naučnih istraživanja kako je pogubno za majku doživjeti prisilne ovulacije koje dovode do karcinoma, rode se bolesna djeca, a roditelji s njima imaju velike probleme jer ne pripadaju njihovom Genealoškom Stablu i nemaju razloga živjeti zajedno u obitelji.
    Predložili smo vlastima Prirodnu oplodnju po Božjem Zakonu, ali oni vole novac, ne interesira ih kako su naše bake i majke rađale pomoću babice, bez forčipa i bez carskih rezova. Djeca potpuno zdrava bez potrebe cjepljenja ni antibiotika.
    Sretno svima – Obiljni Blagoslov svakome.
    Giovanni Garbin.

  5. Prekrasna priča Vesna.Afrička plemena imaju svoju duhovnost i mudrost.Od njih bi mogli mnogo toga naučiti iakoto na prvi pogled izgleda čudno.Spremam se u misiju u Afriku,i akomi Bog pomogne bit ću sretna da svoj dugogodišni san pomaganja ostvarim.Elizabeta Jačov za mbnoge čudakinja i smiješna osoba

Ostavite odgovor

