969155_10200718598181312_1272296739_n

SVAKODNEVNA ZALAZENJA NA VISI DENZITET – U OBICNIM ZIVOTNIM SITUACIJAMA

“Po čemu se razlikuje taj nivo, nivo uzvišenosti ili uzašlosti, od tvog sadašnjeg života? Možda ti se čini da će se nešto posebno desiti i da ćeš se ti naći u nekoj drugoj formi, u drugom telu, u drugom svetu. U vreme ovih osobenih planetarnih promena to će se dešavati drugačije. Stvar je u tome da ti shvatiš da se već, lično, tamo, u stanju uzvišenosti, nalaziš, tj. da se možeš nalaziti. I da si se uvek nalazio.
Stari mistici i Uzašli Majstori govorili su o svom Uzašću, kao o iznenadnom prosvetljenju i o mutaciji atoma u drugu formu svetlosti.
Danas je to kao kada se kroz vrata uđe u drugu sobu.
TI SVE ODREĐUJEŠ SVOJOM NAMEROM, GDE SE NALAZIŠ, GDE ĆEŠ SE NALAZITI. KADA SE UDUBLJUJEŠ U SEBE, KADA SE NASLAĐUJEŠ PRIRODOM, ILI KADA RADIŠ NEŠTO POZITIVNO TAJNOVITO – TI VEĆ MOŽEŠ DA SE NALAZIŠ U ČETVRTOM ILI PETOM DENZITETU. Kada ti, potom, neko dođe i nešto te zapita, ti se vraćaš kroz vrata kroz koja si u taj drugi denzitet prošao, vraćaš se i ponovo se nalaziš na starom fizičkom nivou. U suštini – to je vrlo jednostavno. Ti prolaziš kroz dimenzionalna vrata, da bi se bavio zemaljskim delima, ali ti poneseš i delić duše sa visokog nivoa. Kada ti svest sazri za ove oscilacije, ti više nikada ne možeš da deluješ samo trodimenzionalno. To se danas dešava. Ti ideš na svakom koraku, svakodnevno, tamo i nazad. Potrebno je to znati.
KADA MAŠTAŠ I SEBI PREDSTVALJAŠ DRUGAČIJI ŽIVOT, BEZ RATOVA, BEZ GLADI, BEZ INDUSTRIJSKIH REAKTORA – TI FORMIRAŠ VIŠI DENZITET. U njemu je sve moguće, i osnova svega toga je postojala uvek. Osobenost je samo u tome što ti podižeš svoja iskustva na više nivoe i tamo svi zajedno, ovakvim naporima, formirate nešto novo.”
Iz „Poruke Uzvišenih Bića – za čovjeka i čovječanstvo“
Izbor delova objava ili kanalisanih poruka i prevod:
Miroslav Prvulović


 

P.S. Ovo sam i ja znala vec odavno da nam se desava… Jos 2008-2009 kada sam bila na jednom seminaru kod Alana Ambroza koji je napisao jednu od knjiga koja se zove „Cetvrta Dimenzija“, desilo mi se upravo to. Desava mi se da iz cista mira dozivim upravo takav ‘prelazak’ i da se ‘vratim’, kao da ‘odlazim’/’dolazim’. Dozivela sam to tada po prvi put, tako sto se cela prostorija i svi mi koji smo sedeli za dugackim stolom na tom seminaru, kao na pokretnoj traci premestila na drugo mesto i svi smo bili tamo na trenutak, kada sam se „vratila“ bila sam zbunjena i pitala sam ih onako u cudu „Ljudi moji sta se ovo meni sada desilo?“ i objasnila sam im sve kako sam i dozivela, tada je zena koja je sedela nasuprot mene isto to komentarisala da je dozivela, ali nije odmah odreagovala, jer je i ona bila zbunjena. Alan nam je onda objasnio da je to bio spontani prelaz u cetvrtu dimenziju i da se sa Radionikom koju smo tada ucili kod njega, vrlo brzo ulazi i napreduje, jer je i Radionika medicina cetvrte dimenzije…

Ostavite odgovor

