ISCIJELI SE UNOM NA 1, 2, 3

Većina nas se priklanja liječenju, jer liječenje ublažava bol i rješava i bol i bolest izvan dometa našeg shvaćanja. Na sigurnom tlu neznanja. Stoga smo stalno u procesu liječenja nečega, jer, da bi bili izliječeni, morali bi prihvatiti iscjeljenje kao Jedinu opciju. Zato ga i ostavljamo kao posljednju opciju.

Ono što stručnjaci nazivaju holističkim, zapravo znači da sva svoja stanja trebamo prihvatiti kao Jedno, koje se, kao Una, pretače iz jednog organa u drugi, mijenjajući njihove boje i oblike, a zapravo svaki organ traži svoje mjesto u procesu iscjeljenja. Liječenje se fokusira na bolesni dio, baš kao što se mi u Dolini Une borimo jedni s drugima, uvjereni da je baš onaj drugi – taj bolesni dio kojeg treba izliječiti.

Iscjeljenje je, pak, kao Una: svi bolesni dijelovi povezuju se u Jedan i samim prihvaćanjem Jednote – bolest ne samo da nestaje, nego spoznajemo da je nikad nije ni bilo; da je svaki pojedini dio samo žudio za ujedinjenjem, dok ih je, svakog pojedinačno i naizmjenično, razdirala bol razjedinjenja. Moglo bi se zaključiti: živimo Jednu bol, udvoje.

Proces iscjeljenja ima još jednu sličnost sa Unom: on teče. Htjeli mi, ili ne, voda Života nosi, ali i donosi nove bolesti. No i iscjeljeni je poput Une: on i dalje teče, Jedan, Jedinstven, sam sebi dovoljan, sa svima i svime zadovoljan.

I ne bi valjalo kad iscjeljenje ne bi imalo i treću bitnu sličnost s Unom – mir svih bolesnih dijelova kao konačni Cilj. Iako se mi naizgled borimo da sačuvamo Njen vječni Mir, zapravo se borimo sa nemirima svog nepotpunog razumijevanja Njenog Puta, ne shvatajući potpuno svoj vlastiti.

Una je već u Svjetlu, koliko god nam mračni izgledali Njeni putevi, zaJedno sa svom Prirodom koja Je okružuje. Snaga vode i snaga sunca dva su dijela koja se spajaju u Jedno, a pustoš koju mi vidimo je samo sekvenca Spajanja – mi, koji još jasno ne vidimo Svjetlo svog Putovanja.

Dok se liječnici i iscjelitelji, ekonomisti i ekolozi, tužioci i branioci, bore oko suprotnih stanovišta Istom, Jednom pristupu, Una teče, ćuti i iscjeljuje, s pravom zaslužujući epitet Majstorica Iscjeljenja, vijekovima Majstorski čineći Jedno, te Isto, dok i posljednji dio ne bude od boli slobodan. Sama sebi sedre pravi, da bi se njima razdvojila i, nedugo zatim u još većoj Ljepoti spojila. Sama sebi hlad izrodi, da bi ga uklonila i ponovo sunce zagrlila. Sama u sebe sa hrabrih visina skače, da bi strahove, koje joj dajemo, u bisernu pjenu pretvorila.

Kakvo li Joj je oko kojim određuje dozu lijeka, lokaciju na koju će oboljelog dovesti?! Kojim Znanjem nekog liječi jednom dozom, s produženim djelovanjem, a nekog udarnom, poput morfija, opčini zauvijek, do kraja!? Kakvim sredstvom pustoš, koju Njoj predskazujemo, izvuče iz nas i kako li tim Istim, Jednim sredstvom pustoš, s kojom Joj dođemo, nekom oplodi smislom postojanja? Kojim nas Jezikom dozove iz daleka, da svoje Svjetlo Njome zaokružimo?

Kolika li je Ljubav koja je goni da tako predano, do zadnje kapi, vjeruje i dočeka da jedni drugima pružimo ruke, obasjamo Je radosnim pogledom, koji kaže:

“Jedan je naš Put, samo Ga udvoje putujemo.

Ti si ja, ja sam ti, samo drugačije gledamo.

Moja je lijeva ruka, tvoja je desna, spojene naše su Njegova,

Mir naš je srce na dlanu, kada se moje tebi, tvoje meni poklanja.

Meni je sunce, tebi, od kiša Njegovih, nabujala Una lijek,

dijele nas samo lađe što putuju u Vječnost oduvijek.

Vidim te u dubinama mene, gledaš me u dubinama sebe,

Dušom Une što pjeva: Zauvijek!

Izvor gornjeg teksta: https://probudisvojdar.wordpress.com/2013/04/05/iscijeli-se-unom-na-123/

P.S. Ako je mir u meni, mir je i oko mene, ono sto je u meni, ispoljava se i oko mene. Ali, ako je nered u meni, nered u mojim mislima, osecanjima i delima, onda je nered i oko mene. Ljudi su skloni, cesto cujem, da traze krivca za sve u drugima, a ne shvataju da niko osim nas nije kreirao nasu okolinu, desavanja u nasim zivotima. Nase misli doprinose da se nadjemo upravo u odgovarajucoj sredini i situaciji. Iz ovoga mozemo svi izvuci pouku i uraditi nesto po tom pitanju, samo mi, svako za sebe, jer to umesto nas ne moze niko drugi da uradi…”Cistimo” nase misli…😀

Fotografije sam napravila 2012. god izmedju Bihaca, Bos. Krupe, Bos Otoke… iz autobusa i rado sam ih ukomponovala u Erminin tekst…🙂
BELESKA – https://www.facebook.com/notes/vesna-mihajlovic/iscjelimo-se-unom-na-1-2-3/10153392521324823?pnref=story

By vesnamih Posted in Razno

2 comments on “ISCIJELI SE UNOM NA 1, 2, 3

  1. Povratni ping: POGLEDAJTE JEZIVO SVEDOCENJE O STANJU JUZNE MORAVE! (VIDEO) | Blog Vesne Mihajlović

Ostavite odgovor

