JEDAN OD MOJIH ZALAZAKA SUNCA – GLEDANJE U SUNCE

Vecerasnji zalazak sunca sam odgledala sa neobicnog i interesantnog mesta u blizini moje zgrade i to po prvi put. Pronasla sam jedno brdasce i tu sam iskopala, isceprkala mali deo prostora da bih se uzemljila. Izula sam se, stala bosa na golu zemlju i namestila vreme na mobilnom telefonu na minutazu, koja mi je veceras odgovarala. U blizini je lokalna autobuska stanica i necu vam pisati o zacudjenim pogledima prema meni dok sam se izuvala da bih odgledala sunce. Tu sam se nasla na zalasku i nisam htela gubiti dragocene minute i sekunde, nije mi bila namera da izazivam poglede znatizeljnika.  Lepo sam odgledala, cak i slikala na kraju zalazak. Vracajuci se kuci, svratim u trgovinu i u apoteku da kupim neku kremicu.Kada Kada sam zavrsila sa placanjem, okrenem se prema izlazu, kad ispred mene stade devojka, ili zena u belom mantilu sa recima „Da li zelite da vam izmerim vitaminskomineralni status u organizmu?“ Ja onako iznenadjeno prihvatim uz osmeh i saljivi komentar  „Moze, samo da ne boli“ na sta se ona nasmejala. Odradila ona sve u kratkom roku i svi od potrebnih vitamina i minerala su bili ok uz njen zacudjujuci pogled i pitanje  „Sa cim se vi to zdravo hranite, kada su vam svi rezultati super“?  Posto sam jos bila pod utiskom gledanja u sunce odgovorih joj kao iz topa uz osmeh „Hranim se sa suncem“. U tom trenutku, zena ili devojka menja izraz lica i uz visokogrleni komentar kaze „Neeeee…, to ne smete da radite, to je opasno po zdravlje, vi cete se razboleti, znate li vi sta radite, uzas jedan”, onda se okrece prema farmaceutkinji koja radi u apoteci i nastavlja svoj monolog… “sta je ovim ljudima, sta se ovo desava”, pa opet prema meni, “halo zeno, da li ste vi svesni sta radite, ubicete se, oslepicete….“ i dok je ona tako ‘brojala’ ja sam smireno cekala da ona zavrsi. Kada se stisala, valjda se i sokirala sa mojim mirnim stavom i laganim smeskom, na sta sam joj rekla.“pa zar mi ne rekoste sada, da mi je sve u organizmu ok?“ Ponovo je pocela da vristi, ja sam se zahvalila i izasla napolje. Eto bilo mi je veseo zalazak sunca, a i zadovoljna sam, jer su mi svi minerali i vitamini na zavidnom nivou…😀

FOTOGRAFISANO 26.08.2011.

14 comments on “JEDAN OD MOJIH ZALAZAKA SUNCA – GLEDANJE U SUNCE

  1. 🙂 onda bi ja po njoj vec sav izgoreo a ne samo oci, Vesna samo napred, Vi ste zena kojoj se veruje i koja zna, vasa iskustvo ne pomaze samo vama vec mnogima
    ILY❤

  2. Draga Vesna, i ja sam jedno od „gledateljica u sunce“. Stigla sam do 45 minuta, a sada već 300. dan po 15 minuta. Imam 70 godina, odlično se osećam, hodam bosa i baš me briga za sve komentare – to je njihov problem, mada sada poneki već pitaju u ćemu je tajna mog izgleda (što meni više i nije najbitnije, značajnije mi je kako se osećam). Želim Vam sve naj…. i puno pozdrava od Marjane (inače iz Ljubljane, ali ovo pišem u Filipjakovu)

  3. Imam 54 godina i trenutno sa na 37 minuta gledanja u Sunce. Meni ova terapija izuzetno prija ali je problem što sam se ugojila bar 5kg od početka gledanja u Sunce do danas. Glad ne osećam malte ne do 14 časova (obično gledam zalazak Sunca), a onda navalim kao mećava…Ima li načina da konačno utolim veliku želju za hranom u poslepodnevnim časovima?

  4. Ljiljana, vrlo prosto, ne čekajte da vam toliko padne šečer, već svaka tri sata pojedite neko voče, popijte smuti, pa salatice i to je to. Obično sangejzing ide uz sirovnjaštvo a sirovnjaci se ne goje nego podmlađuju…

    • Jasna, hvala na odgovoru. Sangejzing me je naveo da se oslobodim mesne ishrane, a nadam se da će me i podmladiti, jednoga dana, odnosno pri jednom izlasku Sunca..Za sada se nadam da ću smanjiti svoj apetit uveče…da, nisam se setila toga, znači šećer je u pitanju!

  5. Већина сангејзера се хране сировом храном, то си у праву Јасна. Иначе мени одговара да гледам у сунце ујутро јер ми је онда цео дан феноменалан. Тежина ми је на око 75 кг – висок см 180 цм, већ годину дана и не мења се. Соларна јога је нешто најјаче што сам до сада у животу искусио и свима је препоручујем. Иначе сам завршио процес по ХРМ и сада гледам колико могу у границама сигурног времена. Поззз из Прокупља где такође има доста људи који практикују ову древну методу.

  6. Zorane Petrovicu, i na tarabi pise „ona stvar“ pa nije…😀
    Taj sajt je neko namontirao iz svoje zlocestoce, samo da bi uplasio ljude kako je Sunce Lucifer, kako su sve to sotonska i djavolska posla, kako je samo pravoslavlje cisto, pravo i netaknuto, a sve drugo je bljak, i sve to ide njemu na stetu.. I sami mozete zakljuciti ko iza takvih tekstova i sajtova stoji, upravo oni koji sluze djavolu, iako se kriju iza Boga.. Zamislite samo da nas Sunce prestane grejati, samo mesec dana, da se ne pojavi, sta bi od nas na Planeti Zemlji bilo, i da li bi nas uopste bilo. Ljudi, nismo vise u eri vestica, lomaca, verujte svom srcu sta vam iz sekunda u sekund govori, slusajte svoja unutrasnja osecanja a ne um koji vas vara i laze…😛

Ostavite odgovor

