index

MOJE RAZMISLJANJE I SPOZNAJA O DANASNJIM RELIGIJAMA

– Kada covek bude dosao u vise stanje svesti, kada spozna da je bog u njemu, tada mu nece biti potrebne postapalice i razni rekviziti kao sto su svece, ikone, krst, uskrsnja jaja i razna druga pomagala…Tada nece samo verovati, tada ce znati, da je bog u njemu i da se kreira upravo kroz njega, a onda ce imati i vecu odgovornost prema sebi, svom zivotu, Bogu i svemu onom sto ga okruzuje od ljudi, zivotinja, pa na dalje. Sve to, sto do danasnjih dana covek koristi, koristi iz straha pred bogom, straha, koji mu je nametnut upravo od strane religija. Tada mu nece biti potrebne kuce od kamena gde ce ici traziti boga, vec ce znati da bog i duh bozanski stanuje u njihovim srcima. Mnogi paganski obicaji se i dan danas koriste i namecu ljudima kroz razne zvanicne religije, iako oni tvrde drugacije, za neuki narod, a ljudi su vremenom vec isprogramirani tako da im ne pada tesko sve sto im crkveni/dzamijski/religijski poglavari namecu kao bozije i bozansko, oni bez pogovora prihvataju… Cak i vencavanje po crkvama/bogomoljama je isto manipulacija, samo da bi ljudi posto poto ostali u zajednici, jer po nekim ljudskim verovanjima brak je svetinja. Jeste, ako je normalan, ali, ako se svaki dan upada u jos veca sranja, ‘blato’ u losem braku, onda se urusava ne jedna dusa, nego vise njih, duse svih onih koji zive u toj zajednici… Otuda i tolike prepreke da se crkveni brak razvenca. Moraju se traziti nekakve silne dozvole od razne popovske hijerarhije i oni odlucuju u ime coveka kako ce da zivi, da li da ga razvencaju, ili da ga jos malo pritegnu…
– Meni je jedan pop jos davno rekao na jedno moje pitanje postavljeno njemu, kako i dokle da zena trpi muzeve lazi, prevare, nasilje psihicko i fizicko…, on je odgovorio da je zena ta koja treba da trpi, da cuti, postuje muza i da oprasta, jer boze moj, svi coskovi kuce su na zeni… Tako da se i tu krije manipulacija, provlaci se i spocitava zeni, ako je kojim slucajem haos u kuci, nesloga, i coskovi kuce se ruse, onda je zena sama zasluzna i kriva, a muskarac je opet opravdan i njegovi postupci od strane crkvenih muskaraca. Jer mi smo te koje trebaju da cute, da trpe, da oprastaju, a muskarci su bogom dani i njima ni dlaka sa glave ne sme da fali…oni su izabrani… Postovanje muskog deteta, muskarca, se jos uvek provlaci u primitivnijim krajevima i kod primitivnijih ljudi, a zensko dete je nesto sto se podrazumeva, ako se desi, da se istrpeti, eto kad se vec rodilo. Secam se kako je moj svekar reagovao na vest kada sam rodila moju mladju cerku, rakao je onako sav potisten i razocaran “Ej, breeee opet zensko, bas me hoce zenske, eno i tele smo dobili zensko, i sve zene…” Ma mozete zamisliti.. Bio je jako razocaran sto mu se nije rodio unuk, muskarcina, naslednik (samo ne znam cega), valjda prezimena, bogatstva, kucnog praga, krsne slave, ili ko zna cega jos. I, obavezno u takvim situacijama snajke su krive sto se nije musko rodilo, a pojma nemaju da je tu upravo njihov ‘muskarcina’ – sin, odigrao glavnu ulogu u radjanju muskog, ili zenskog deteta…😀

– Ne mislim ni ja da je sve lose sto bi nam se trebalo desiti u buducnosti kao novi nacin lakseg zivota, ali pod uslovom da to ne steti coveku i da to ne ide na teret covecijeg zivota. Evoluciju niko ne moze da zaustavi, ona se dogadja i dogadjace se, promene su neminovne, a sada kome to odgovara, ili ne odgovara, to je druga prica. Religijskim vodjama i njihovim predstavnicima sigurno ne idu u prilog neke od ovih buducih promena, koje slede na planeti Zemlji, jer ljudi ne zele vise da zive u uverenju kako ce boga naci upravo tamo, u kamenim kucama, vec da ga svi imamo u sebi i oko sebe, gde god da smo, zbog toga se i toliki strah rodio kod njih, strah za sebe i svoje fotelje, za te institucije koje u tom slucaju nece imati potrebu da postoje, taj strah prenose na ljude kako bi se i u njima stvorio haos, e onda oni mogu lakse da manipulisu sa neosvestenim i uplasenim narodom. Kada bi ljudi shvatili da bog nije u crkvi niti u dzamiji, vec u njima, u njihovim srcima, a sve ostalo da je manipulacija ljudskih umova i institucija, bilo bi sve normalnije i bolje. Bog deluje kroz nas i mi jesmo bozanstveni. Idemo ka tom vremenu…Znam i to da ce neki reci kako iz mene govori djavo, ali ja im kazem da to nije tacno, iz mene govori Bog Istine i ljubavi koga vi sada ne poznajete, jer mu ne sluzite, vec sluzite onom na suprotnoj strani, a da nije tako propagirali bi mir u svetu na svim nivoima, ljubav nesebicnu za sve sto postoji, da se prestanu ubijati nasa sabraca.subliznji zivotinje koje imaju dusu, koje nas mole da ih postedimo mucenja i ubijanja, koje su nam date da u njihovoj lepoti uzivamo i da im pomazemo na njihovom putu evolucije, a ne da ih koristimo za krkanluk, da trpamo nase debele stomacine sa izmucenim, ubijenim, mrtvim mesom/lesevima tih jadnih zivotinja.. Znam da mene i moje stavove mnogi ne shvataju, ali nisam jedina, bilo ih je kroz istoriju jos…Shvatice, kada dodje taj trenutak, kada se budu svi pojedinacno zapitali, sta li to rade od svojih i tudjih zivota…😀

– Bog ne trazi od nas da mu udovaljamo na razne nacine…, vec da udovaljamo i postujemo brata i sestru na zemlji, nase bliznje, bez obzira na naciju, veru, veroispovest i boju koze. Da postujemo subliznje (misli se na zivotinje), jedino na takav nacin moze nastati jedinstvo u Bogu i u nama samima. 812/11

– Dejan Gagic je napisao: Verovati političarima znači verovati illuminatima, koji ih kontrolišu, isto važi i za takozvane “sveštenike” zvaničnih religija koji služe silama mraka!
– Kada sam procitala ovaj kratki tekst Dejana Gagica, vise se nisam morala pitati da li je uvid koji sam dobila poodavno tacan ili nije. Jedino sto sam se pitala, zasto bas meni ‘stizu’ takvi uvidi?, a onda mi je palo na pamet da mi stizu zato sto imam “petlju”, hrabrosti i da ih javno saopstim. Uvid je:

– Kada se crkve i ostale bogomolje (religije) vrate unutrasnjoj religiji, Bogu u coveku, kada se spoji vanjska Svest sa Duhom bozanskim, tada ce prestati da sluze onoga koji je na suprotnoj strani Boga. 1112/12

– Sta je svest? Svest je Bog! 1611/11

– Ko živi u Istini, vidi šta drugi ne vide i čuje šta drugi ne čuju; on će stoga svakom ostaviti svoju veru.
Ljudi u Duhu Boga, neće ni osuđivati niti proganjati bližnje koji iz drugih izvora dobijaju duhovno znanje i tome odgovarajuće ga tumače.
Svaki čovek je vođen prema stanju svoje svesti, često preko mnogih prepreka ili drugih izvora, dok ne bude u stanju da prepozna izvor Istine-UniverzalniZivot

Dodajem i dva za mene najlepsa i vredna citata Nikole Tesle koji glese:

– “SMRT NE POSTOJI, a samim tim saznanjem, nestaje i strah od iste! – ‘I zapamtite: nijedan čovek koji je postojao, nije umro. Pretvorili su se u Svetlost i kao takvi postoje i dalje.Tajna je u tome da se te svetlosne čestice vrate u prvobitno stanje. Vraćanje u neku od prethodnih energija. Hrist i još neki znali su tu tajnu. Ja sam tragao za time kako da se očuva ljudska energija. Ona je jedan od vidova Svetlosti, ponekad ravna vrhunskom nebeskom svetlu. Nisam tragao za tim radi sebe, već radi dobra svih. Verujem da će moja otkrića učiniti ljudima život lakšim, snošljivijim i boljim, i usmeriti ih na duhovnost i moralnost..” – Nikola Tesla

– “Radim za budućnost, govorio je, i savremenici me neće razumeti, ali će jednoga dana prevladati naučni zakoni prirode čije sam tajne otkrio i sve ce se izmeniti, kao dlanom o dlan, sve će se promeniti. Nastupiće nova era čovečanske mudrosti, čije će glavne odlike biti razumevanje vremena, otkriće izvora beskrajne energije i oblikovanje materije po volji naučnika. Ljudska svest pomeriće granice života i biće moguće razgovarati sa dušama umrlih odvojenim od tela. Ova saznanja dodatno će promeniti naše shvatanje o razlici života i smrti”.”Uveren sam da je celi kosmos objedinjen, kako u materijalnom tako i u duhovnom pogledu. Postoji u svemiru neko jezgro otkuda mi dobijamo svu snagu, sva nadahnuća, ona nas večno privlači, ja osećam njenu moć i vrednosti koju ona emituje celom svemiru i time ga održava u skladu. Ja nisam prodro u tajnu tog jezgra, ali znam da postoji i kad hoću da joj pridam kakav materijalni atribut, onda mislim da je to SVETLOST, a kad pokušam da ga shvatim duhovno, onda je to LEPOTA i SAMILOST. Onaj koji nosi u sebi tu veru oseća se snažan, rad mu čini radost, jer se sam oseća jednim tonom u sveopštoj harmoniji.” – Nikola Tesla


 

“One Day I’ll Fly Away” – Randy Crawford (2006)
http://www.youtube.com/watch?v=VdM3NHDU7Mk

6 comments on “MOJE RAZMISLJANJE I SPOZNAJA O DANASNJIM RELIGIJAMA

  1. Poštovana, puno ili dosta pametnih misli je rečeno. Moglo bi se još puno toga dodati ali ništa oduzeti. Ljudima je potrebno slikovito, likovno pretstavljanje. I to je onda internacionalno shvatanje. A što se tiče našeg Nikole Tesle, mogu reći da smo mi to sve i zaslužili. Tekovine koje je on izmislio sada se lično nama lupaju o glavu. Ali nek budemo žrtva, kad smo to i zaslužili. Naš stav i ponašanje prema svemu što je napredno i pametno je vrlo konzervativno i nazadno. Pokušavam godinama, da svojim bar bližnjima predložim ili predočim nešto od tih misli koje ste izložili, i sa kojima se u potpunosti slažem. Ali slaba vajda. Ljudi jednostavno ne misle svojom glavom i ne vide svojim očima. Slepi kod očiju, jednom reči. A Istina nam se mota oko nosa i nameće. Ali pitam se kome, i zašto baš nama, i otkud baš meni? Meni je najteže kada mi neko kaže : Znaš bio si ti u pravu! A stalno kontriraju i govore : Ne i Ne! Imao bih i imao sam prilike da i Vam nešto kažem ali vidim da i Vi imate preča posla. Pozdravljam Vas i pratim Vaša nastojanja da ljudima približite Istinu, kad oni neće njoj! Odmaram oči od ostalog čitanja, pisanja i piskaranja crnim po belom, čitajući Vaše tekstove. Poudrav Petar

  2. Како и сам наслов блога каже „Моје размишљање…“, то је Ваше размишљање, засновано на личним искустваима, осећајима… Ипак Хришћанство траје много, много дуже него Ви и ја. Ружно је то што толике вернике називате неуким. Препоручујем да прочитате неко од многобројних дела Владике Николаја, а он никако није неук. Рецимо „Мисионарска писма“ где је сигурно написано нешто и о овоме што сте Ви написали, „поштапалице“ нпр, да не бих ја сада дужио причу јер свакако ја то не бих могао лепо да напишем како је тамо написано.
    Поздрав и свако добро.
    Драги.

  3. Draga Vesna, u potpunosti se slažem sa tobom što se tiče manipulacija ljudi od strane eminencuja, ekselencija, crkvenih velikodostojnika, jer čovek jeste sam hram Svetog Duha i Bog boravi u svakome od nas, zato nam ne trebaju zastupnici koji će nas voditi, jer Hrist u nama je jedini vođa i učitelj. Bog se ne može studirati, može se spoznati, doseći životom po božjim zakonima, Bog je apsolutna istina i apsolutna ljubav, zato ne verujem u crkvenu hijerarhiju, rituale, dogme, uostalom Hrist nikad nije odlazio u crkvu, tužno je kako su mase ljudi slepe kod očiju, kako ne razmišljaju svojom glavom. Ne može nama sveštenik oprostiti naše grehove, to može samo Nebeski Otac, ako se iskreno pokajemo od srca i molimo bližnjeg za oproštaj i ako nam taj bližnji oprosti, tada će nam i Otac oprostiti. Onaj koji nosi svetlo u sebi govoriće istinu gde god da je, sa kim god da je, jer Snaga Hrista je sa njim. Prvobitni hrišćani, tj, prahrišćani nisu odlazili u crkve, nisu verovali u ikone, sveštenike, tzv. krštenja (kojim se već malom detetu nameće pripadnost crkvi, ne poštujući njegovu slobodnu volju), a Bog je svakom od nas dao u nasleđe slobodnu volju. Pa gde mi je tu sloboda izbora…znam mnoge koji pripadaju crkvi a da ne znaju ni zašto žive, ni gde žive, ni šta je Bog, ni gde je…jer ih sveštenici uče da je sve to Božija tajna. Ma koja bre tajna, pa BOG je ISTINA, a to što su vekovima ubijali prosvetljene i one koji su bili poslati da prenose Božju reč…šta sad reći? Ako je Bog vrhunska inteligencija, apsolutna svest, zašto bi imao Tajne? Pričam ti priču…da te držim u neznanju i pokornosti…ja „izabrani“ od Boga teolog, a ti rajo radi…i daj priloge za sve živo i poreze razne, pa još kao žene da budemo pokorne mužu…a mnoge od njih sposobnije, pametnije, vrednije, inteligentnije, bolje u mnogim stvarima, ma „ne vredi gajiti svinju od 100 kg. zbog 100 gr. mesa“ reče neko sa humorom a ja videh živu istinu…POZDRAV!

  4. Како је све лепо речено у Светом писму да ми не би имали дилеме и долазили у заблуду. На пример, Христ је Цркву, ушавши у њу, назвао домом својим. Жена није подчињена у Цркви. Напротив, речено је да је од жене дошло спасење и ту се јасно види колики значај има жена, а муж је тај који треба да је штити и чува, укратко речено. То што постоји неки ред не треба гледати на тај начин и из појединачних примера глобално закључивати. У сваком житу има кукоља, то јесте чињеница. Да се не осврћем на све горе написано, потражите сами одговоре на та питања и дилеме и биће вам много јасније.
    Поздрав и свако добро.
    Драги

  5. Dragi, mene interesuje sta vi imate da nam kazete o Bogu iz vaseg licnog iskustva, ko je Bog, sta je Bog, ko smo mi svi, pojedinacno? Kakvo licno iskustvo mozete sa nama podeliti iz svoje samospoznaje, a da nije procitano iz neke knjige i da nije tudje iskustvo?

    Kazete: „Ипак Хришћанство траје много, много дуже него Ви и ја.“

    Ko to moze sa sigurnoscu potvrditi, da je istina. Kosmicki Zakon Reinkarnacije, (koji je izbacen i sakriven od ljudi, iz Biblije) drugacije ‘govori’!

    Zar vam ovo nista ne govori?
    „Dajte mi kontrolu nad školskim udžbenicima i ja ću kontrolisati državu.“ Hitler

    Vladike Nikolaja, neke citate (one koji pripadaju univerzalnoj istini) volim da procitam, sve ostalo ne, jer svako ima razlicit pogled na istinu, posebno svoju… Nisam od onih koji slepo veruju, posebno ne, jer su ih ovozemaljski boziji ‘sluzbenici’ prozvali svetima, kako sa katolicke, tako i sa pravoslavne strane, ali i sa drugih. Ljudski zakoni ovozemljski i ljudska merila ne vaze i u bozanskom zakonu i ne mere istim arsinima, cak sta vise nemaju dodirnih tacaka verovali ili ne. Neko ko je ubijao, naredjivao ubistva i zverstva da se cine, ko je radio lose, na kraju da ga prozovete svetim i slepo sledite ono sto je on naucavao (govorim uopsteno). Za takve koji ne razmisljaju sa svojom glavom sam rekla da su neuki. koji slepo i pokorno slusaju one koji su im se nametnuli kao pametniji, kao vodje bilo koje kaste..
    http://sr.wikipedia.org/sr/%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%98_%D0%92%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%9B

    http://forum.burek.com/ko-su-bili-sta-su-radili-i-kako-su-zavrsili-ljoticevci-t10998.html

    Vise verujem u ovo, iskreno, i znam da nisam na krivom putu, vec sam se dobro uputila na put ka Bogu i sebi…🙂
    BLOG – SVI SMO JEDNO
    https://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/2012/11/30/svi-smo-jedno/
    😀

Ostavite odgovor

