QUANTUM K’ LEKOVITO ISKUSTVO – LEKOVITA MEDITACIJA I KNJIGA

Dobro došli! Želim vam ponuditi jedno besplatno lekovito iskustvo – bez  zamki, bez sakrivenih troškova. Jednostavno, mogućnost da napravite jedan dalji korak, na vašem licnom putu izlečenja. Ovo posebno iskustvo bazira na kombinaciji iz zvuka, boje, fraktalne geometrije, gornjih tonova i simbola. Ti koncepti su prvo bili ispitani u QuantumK priručniku. On je napisan prvenstveno za moje klijente i terapeute u Velikoj Britaniji, koji se bave alternativnim metodama lečenja. Uspeh i omiljenost tog priručnika, ohrabrio me da upotrebim ovaj novi medij. Moj cilj je da kroz prenos stranica priručnika sa 23-minutnim Website-Iskustvom, uvećam njegov lekoviti potencijal i da preko Interneta bude pristupačan jednoj neograničenoj publici.

Preporučujem da ovaj Website upotrebljavate po sledćem redoslijedu:

1. Počnite sa delom – ‘Konzepti & ČPP’. Tu ćete sebi stvoriti prijegled, kako ovaj sistem lečenja deluje. Molim vas, mislite na to da ne morate razumeti svaku pojedinost, da bi u potpunosti, od njega imali koristi.

2. Sada si možete dati nešto mira i vremena, da bi mogli uživati u QuantumK-Iskustvu. Ono traje 23 minute. Vi ga možete, kad god hoćete, ponavljati.

3. Ako osećate da vam to pomaže, možete razmisliti o tome da si kupite „Quantum-K“ rezonatore. To su mali elektromagnetski čipovi, koje možete pričvrstiti na vaš ručni sat ili vaš mobilni telefon. Tako možete svuda imati, stalni prilaz tom potencijalu lečenja i prilaz  zaštiti ovog sistema. Ako vam se svidela muzika, možete isto kupiti ceo album lekovitih vibracija.

4. Ako hoćete saznati više o tim konceptima i drugim intesantnim stvarima, koje su sa njima povezane, vi možete Čitati „Quantum-K“ knjigu, na PC-u ili je presnimiti. Ta knjiga sadrži najnovije informacije i tehničke spoznaje. Knjiga je besplatna.

Pre svega: Ako ovo iskustvo cenite, ispričajte ga svojim prijateljima i poznanicima.

Sa Ljubavlju, Svetlom i Najboljim Željama,

Andrew Kemp

VIDEO – Quantum K – Ljekovita Meditacija – Kvantna medicina
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WH6LXAq7X2k IZVOR: http://www.quantumk.co.uk/

Qvantum K-Prirucnik

Ovaj prirucnik za lecenje je najnovija napisana verzija os “Quantum K” Iskustva na Websitu. QK-Iskustvo je jedan besplatan isecak sa najvaznijim temama, koje su u prirucniku istrazivane, ali ova knjiga je jedini izvor potpunog kljuca (koda) za izlecenje. Za sve one, za koje je ova knjiga nova, vredi: Molim vas procitajte sva poglavlja knjige ili je odstampajte. Knjigu dobijate besplatno i ako je upotrebljavate po opisu, mozete samima sebi, doneti veliko i savrseno izlecenje. Ako vec imate odstampanu verziju, proverite poglavlja na aktualnost. Od poslednjeg izdanja, posebno je prosiren duhovni deo. Prirucnik ce se korak po korak prevoditi na Hrvatski jezik. U medjuvremenu vam je na raspolaganju, potpuno englesko ili Nemacko izdanje. (Hvala svima onima koji su nam omogucili da dodjemo do ovako lepih sadrzaja i mogucnosti da si covek pomogne.)

Kliknite na dole postojece PDF-Linkove da vidite sadrzaje.


Prijegled i Uvod


Poglavlje 1 – Quantum K – Sistem


Poglavlje 2 – Pomoć sebi kroz Quantum K


Poglavlje 3 – Rad sa drugim ljudima


Poglavlje 4 – Univerzalni model liječenja


Poglavlje 5 – DNK


Poglavlje 6 – Rezonancija


Poglavlje 7 – Fraktalna Geometrija


Poglavlje 8 – Harmonije


Poglavlje 9 – Sveta Geometrija


Poglavlje 10 – Koraci prirodnog liječenja


Poglavje 11 – Glavni principi liječenja


Poglavlje 12 – Lijčenje Tijela


Poglavlje 13 – Liječenje Osjećaja


Poglavlje 14 – Općenito Liječenje


Poglavlje 15 – Duhovno Liječenje


Poglavlje 16 – Liječenje Č

akri


Poglavlje 17 – Afirmacije

Izvor: (Hvala) http://www.quantumk.co.uk/quantumk_read_croatian.htm

EO – Quantum K – Ljekovita Meditacija – Kvantna medicina
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WH6LXAq7X2k

6 comments on “QUANTUM K’ LEKOVITO ISKUSTVO – LEKOVITA MEDITACIJA I KNJIGA

  1. MOlim Vas najljubaznije prestanite sa slanjem poruka meni ,ne zanimaju me Vase price . Unapred hvala

  2. Poštovana Danijela,
    poruke se šalju automatski nakon što se osoba na njih pretplati. U svakom je mailu link na kojem tu pretplatu možete otkazati u bilo kojem trenutku tako da nema ni svrhe ni potrebe iznositi taj „problem“ u komentarima, a smatram da nije ni najpristojnije.
    Hvala.

  3. Hi!
    Ja citam redovno tvoje tekstove i jako mi se dopada tvoj blog. Do sada nisam osjecala potrebu da nesto komentarisem, ali kad sam ugledala ovaj prilog, , morala sam reagovati.
    I radi se o “ slucajnostima “ ( ja vec dugo znam za samu sebe da nema slucajnosti).
    Sinoc sam preko nekog foruma stigla na stranicu o Quantum K i pocela citati prvo knjigu koja opisuje kako to sve funkcionise. Danas sam knjigu i dovrsila i pogledala video. I onda pogledam sta ima od poste i “ slucajnosti“ da i ti o tome pises.
    Prije svega, izvini sto ja jednostavno pisem „ti“ a ne “ vi“, sad mi je to palo u oko, to je vjerovatno jer vec dugo dobivam postu od tebe i nekako si mi bliska.
    I ja sam procitala brdo knjiga i s obzirom da me ove teme vec godinama interesuju nije bas cesto da naidjem na nesto savim novo ( za mene). Ne cudi me kad dodju meni poznate teme i poznati textovi, ali do sada jos nikad ( iako puno kopam po internetu) nisam cula nista o Quantum K i onda jos dobijem postu od tebe sa istom temom. E to je vec „slucajnost“.
    Ja mislim da je ovo super stvar koju radis, tvoj blog i sigurna sam da cu imati priliku procitati jos mnogo super textova.
    Jedno veliko hvala od mene i puno toplih pozdrava!
    Sladja

  4. Sanja draga, nije to slucajno i ne radi Daniela Stanojkovic to zbog toga sto joj zaista smeta, zna ona da ima opciju kako da se iskljuci, ali u pitanju je nesto drugo. Ona zeli da mene isprovocira, jer joj nesto od tekstova ne odgovara na blogu, ne odgovaram joj ja sto sve ovo radim i zbog toga tako dugo i konstantno to radi ovde na blogu. Ima jos nekoliko slicnih kao i Daniela, ali problem je u tome sto ja trebam ocistiti ‘programe’ kod sebe da prestanem privlaciti takve provokatore, jer verovatno i u meni negde u podsvesti postoji tako nesto slicno. Tek kada prepoznam kod sebe sta je to i „ocistim“ takvi ce se i sami povuci, nece ih na blogu nista zadrzavati niti privlaciti. Vec duuuugo vremena ona ostavlja takve poruke na manje vise svim tekstovima, ja sam joj jedno vreme odgovarala, ali sam prestala, jer sam shvatila sta je u pitanju. Neka joj Bog bude u pomoci, ja joj saljem mnogo ljubavi iz srca. Vama Sanja, hvala i veliki pozdrav…😀

    Hvala Sladjana Figgen, nista slucajno se ne desava u nasim zivotima, tako ni to, sve ima svoj razlog, samo trebamo prepoznati. Kazu da su to koincidencije, sinhroniciteti, najnoviji izraz Vortex, kada ste u skladu i sinhronizovani… Evo vam dobar tekst pa ga malo prostudirajte..😀
    http://www.delphium.mobi/hr/znanje-atlantide/delphium/vortex

    VIDEO – Vortex što je zapravo realnost, tko su realisti i vortex u praksi… – Ana Bučević
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d7Id5wzjgUE

Ostavite odgovor

