MUHO MUJANIC – TRAVAR IZ SELA LISNJA KOD PRNJAVORA LECI RAK

Napisala Danijela Joksimovic Djordjevic …
Ovo je Čovek, čuveni Muho Mujanic, travar iz sela Lišnja kod Prnjavora, tačnije izmedju Banja Luke i Prnjavora, koji je zaslužan za izlečenje mnogih ljudi obolelih od raka…..koji je i mene izlečio…Ko god je uzimao njegov lek protiv ove opake bolesti, izlečio se…nije se izlečio samo onaj ko nije uzimao ili…ko nije imao dovoljno vremena…
http://dvornauni.wordpress.com/2013/03/09/prica-o-djedu-muhi/

– TRAVAR MUHO MUJANIC- SELO LISNJA KOD PRNJAVORA – TELEFON- 387-51-682-217
U Prnjavoru kod Banja Luke ima jedan stari travar koji 100% lijeci rak
http://www.slideshare.net/dobronosac/u-prnjavoru-kod-banje-luke-ima-jedan-stari-travar-koji-100-lijeci-rak

Trazila sam pomoc za Facebok za prijateljicu, ciji je otac saznao da ima karcinom pluca. U inbox sam dobila poruku koja glasi:

„Zdravo Vesna! Pisem ovu poruku kako bih pomogla. Ima jedan caj koji se kupuje iz Bosne, covek se zove Muho Mujanic, evo broj 0038751682217
Mi smo kupili za mog tatu i za kratko vreme je dao dobre rezultate, ali na zalost nije imalo vremena da mu produzi zivot. Nemojte hemoterapije i zracenje to ubija sve sto je zdravo u organizmu.
Pozdrav zelim brz oporavak.“ Sve je dobro, ako se na vreme reaguje.

17 comments on “MUHO MUJANIC – TRAVAR IZ SELA LISNJA KOD PRNJAVORA LECI RAK

    • i mene je njegov sin iz sanskog mosta izljecio imao sam karcinom na plucima popio sam tri ljeka i karcinom je smaket i bolje se osjecam nek mu dragi bog podari sve naj bolje od❤ im zelim sto je i sinu ostavio taj recept u amanet..evo vam broj i od sina 066364642

      • to je prevarant i prestavlja se kao da on zna nesto jer je od oca uzimao taj lijek govorio kako treba njemu. ja sam muhin unuk koji to vec sa dedom radi 6 godina i ja sam to nasljedio. pravi je broj 00387 51 682 217

  1. Da Bog ga je nagradio jer je dokazao da zivi po zacrtanom putu. Oprostio je palikucama, pljackasima iz tih 90.tih. Divim mu se, jer je na svom ogmjistu nanovo a sam sam iako izgubio sve materijalno, bez mrznje otisao u svijet-Australiju da pocnem iz pocetka.Od Boga sam darovan da mogu imati krasnu obitelj, imanje za pozeljeti I krasnu unucad . Dokazano da je Ljubav najjaca.
    Iz Prnjavora sam.
    Volim te !

  2. Nedavno smo bili licno kod dede Muhe,culi njegovu pricu,sam je sebe izlijecio od karcinoma,davno.Deda izgleda vitalno,prica nam da mu dolaze mnogi Dr.,po lijek koji se pravi na bazi meda i trava.Uzeli smo za brata koji ima mikrocelularni karcinom na plucima.Iskustva s lijecenjem ostavicu kad vidimo kakav ce biti ishod.Mogu da kazem da ih zovu sa svih strana,bivse YU.Ovo je broj tel-051/682-217(ako zovete van BiH kucajte ispred 000387)Mobilni 066/086-997.Inace selo se nalazi na putu izmedju Banja Luke i Prnjavora.I cijena je 50 EU 2.5 kg traje 40 dana.

  3. Otac mi ima maligne promjene na plucima. Do sada je popio dvije tegle lijeka.Ima ucestale stolice, i poceo je nesto da iskasljava.Uporedo prima i hemioterapije?Zna li neko da li je to u redu?Da li moze biti da se tumori ciste?Hvala unaprijed.

    • Dragana, moja mama koristi vec mesec dana isti preparat. Ima sekundarni tumor na plucnoj maramici i jetri. Oseca se bolje i bolovi su znatno smanjeni. Tebalo bi da je normalno da se iskasljava i da ima ceste stolice, valjda se organizam cisti.Ja sam licno kontaktirala jednu gospodju iz BG, koja je koristila preparat i po njenoj preporuci smo ga i uzeli.Mozes potraziri na netu Prica o djedu muhi i tu ces naci njene komentare. Volela bih da mi kazes kako se tvoj otac oseca s obzirom da koristi preparat duze od moje mame.
      Unapred hvala.

      • Nisam se javljala jer mi je tata umro prije 10 dana…Njemu nije pomoglo…Citala sam toliko toga o njemu, ali uzalud….Nadam se da ce tvojoj mami vise koristiti…Javljaj mi,bas bih voljela da znam…Srecno..:)

        2014-02-06 15:59 GMT+01:00 „Blog Vesne Mihajlović“ :

        > ljiljana commented: „moja mama uzima cetvrtu teglu muhinog > melema…ako mogu snezana i draana da mi se jave na mail da razmenimo > iskustva..poz i hvala dejanovicp@gmail.com“ >

  4. ne brljavi ima jos njiha koji znaju praviti ima u mostaru zenici gradiskoj kljucu bihacu nisi jedini koji ovo znas i ja sa otim radim a tetka mi u bihacu radi sa otim ljekovima i tako nepricaj

  5. Ako neko ode kod Muhe Mujanica i uzme lek koji nudi, nadam se da ce nam ovde dati odgovor, kakav god da je, sta se desava i da li je to bas tako kako ljudi pisu i pricaju. U svemu sam oprezna pa tako i u vezi tog slucaja..jer danas je mnogo onih koji love u mutnom.. Evo vidite gore, sada se pojavljuju sinovi, unuci, svi bi da isceljuju kao i Muho…Pare cuda cine…Svako preuzima odgovornost za sebe i svoje postupke, nikoga ni na sta ne nagovaram, samo stavljam informacije, koje vec postoje na internetu, sami birate i odluke donosite..

Ostavite odgovor

