10953210_730531657054065_3892404898573382305_n

BOG – RELIGIJA I LJUDSKI OVOZEMALJSKI OBICAJI – STA VI KAZETE NA SVE OVO?

Donje tekstove sam sakupila iz vise izvora.
Pitanje se postavlja, zasto zene stavljaju marame na glavu i zamotavaju se kada ulaze u crkvu i ostale bogomolje? Zar bogu nije bitno ono sto je u nasim srcima, kakve su nam misli i nasa dela, a ne kako smo obuceni. To je, cini mi se izvanjsko pomodarstvo izmisljeno od religijskoh vodja koji svoj autoritet i ego namecu narodu izigravajuci bogove na zemlji. Bog nije u crkvi, u bogomoljama, bog je energija, bog je SVEst. Sve su nas pogresno ucili i dan danas manipulisu sa neukim narodom koga su vekovima isprogramirali, tako da narod za drugo i istinitije ne zna. Nije slucajno kada kazu, ako se laz ponovi vise puta, ona na kraju postaje istina. Mnogo ce vremena jos proci dok se ljudi osveste, kada ce uzeti odgovornost za sebe i svoj zivot u svoje ruke, tako da ga ne predaju “slepo”drugima, makar to bile i religijske vodje. Imamo relaciju i izbor to nam je dovoljno, ko zeli, COVEK – BOG! Posrednici su proslost. Ljudi su ‘sludjeni’ od silnih nametanja strahova od bozije kazne, paklom i raznim izmisljenim terminima, neznanjem, a najvise manipulacijom onih koji bi trebali biti pravi predstavnici boziji na zemlji izmedju boga i nas. Mislim da dolazi vreme, ako vec nije i doslo, da nam vise ne trebaju posrednici izmedju boga i nas, da to mozemo i sami uraditi, jer ce ljudi shvatiti, da je bog u nama, a ne van nas, da se manifestuje i prozima sa svakim zivim bicem i sa svime sto postoji, tako da nece imati potrebu da ga traze po bogomoljama i u kamenim kucama optocenim zlatom i draguljima koje su sakupili manipulisuci strahom i neznanjem ljudi…Bog je ljubav i ne kaznjava nas, bog koji kaznjava to je bog kojeg su izmislili ljudi koji vode religije, da bi lakse sa nama manipulisali. I sami se zapitajte koji i ciji je to bog, u cije ime se blagosilja oruzje i salju se ljudi u rat da ubijaju svoju sabracu, mislim na sve religije koje to rade u ime nekakvog njihovog Boga, Isusa i Alaha? Da li je to bog ljubavi ili bog zla? Kome onda takvi ljudi sluze na Zemlji, bogu ili djavolu? Prosudite i sami. Mi se sami kaznjavamo i nagradjujemo sa nasim delima ili nedelima, bog samo dozvoljava da dobijemo samo ono sto i zasluzimo sa nasim mislila, i delima, po nasim zaslugama. Starac Tadej je lepo rekao “Kakve su ti misli, takav ti je zivot”, mislim da svakodnevno mozete naici na Facebook-u, po novinama i ostalim izvorima informisanja kako ljudi ponavljaju kao papagaji tu misao, a retki su oni koji su o njoj razmislili na pravilan i dubinski nacin, jos manje da deluju po njoj. Bog je jedan i on je apsolutna istina za sve!’ Isus je bio i ostao ucitelj ljubavi. Mnogi ljudi mesaju uloge Isusa iz Nazareta i Hrista/Hristove svesti koja se kroz Isusa ispoljila i ispoljava..(mozda se nisam dobro izrazila),a zbog religijskih prepucavanja i radnji koje su se desavale, mnogi su Hrista odbacili, zamrzili, upravo zbog tih fanaticnih vernika, koji i ubijaju neistomisljenike u njegovo ime. Nadam se da me posle ovog teksta sto sam objavila na blogu nece prozvati jeretikom, ili ne daj boze da me lincuju…😀

Sta kazete na ovo? Ko ne zna ruski jezik, ispod ima amaterski prevod, ali, dovoljno da se poenta price shvati.
SATANIZAM – HRISCANSTVO I BOG
Христианство сатанизм.mp4
http://www.youtube.com/watch?v=ZgLQi_oPLNE
– Katja Brdar je ukratko prevela donji video kako- tako dok ne stigne bolji prevod, kako je i sama rekla.
’U donjem videu se kaze: Kod pricesca se kaze Vino je krv Bozija, a hleb je telo Bozije.To je Satanizam. U Boga nema krvi, on je sve i u svemu. Hristos je razapet na krstu. Krst je postao simbol hriscanstva. Hristos je propovedao o ljubavi i slobodi, a ostao je vezan za krst koji simbolizuje ropstvo. Kazu Hrtistos – iskupitelj nasih greha. To je neistina, jer je Hrist dosao da nas nauci kako nasim trudom i radom, nasim odnosom prema svemu, nasim zivotom se mozemo izbaviti greha. Nema losih ljudi, ima samo ljudi koji su se udaljili od Boga. Kazu Hristos je Bog, to je isto Satanizm. Bog je sve i sve je u njemu. Hristos je dosao i sluzio Bogu kroz ljubav. Pokazao nam je da, dok ne shvatimo da smo povezani sa svim ljudima, zivotinjama, biljkama i svemirom, sluzimo Satani. Po njegovom principu, zavadi i vladaj. U crkvama se ne treba moliti, ne treba se krstiti, jer time stavljamo pecat i vezemo se. U Boga nema znakova, pecata, samo njegovih tvorevina. Ne vrsiti obrede, ne traziti tu bilo kakav smisao. Kroz ljubav mozete sve videti. Ne plasiti se nikoga pa ni Boga, jer je Bog, Bog ljubavi. Katja Brdar, jos dodaje – Ovo je amaterski prevod, ali se sustina moze shvatiti. Ovo je samo prevod, a ne moje misljenje. Ono sto sam ja dozivela u susretu sa hriscanima iz zelje, tamo gde je Isus rodjen, e to je nesto sto me nateralo da se zamislim. Za njih smo mi nevernici koji se klanjaju Hristu, a ne Bogu, i svecima. Vas Bog ima rodjake, tako kazu. I sta vam znaci taj krst na vratu, sta time pokazujete i dokazujete. Zamislila sam se. Ono sto me je prijatno iznenadilo i razgali svaki put kad vidim je da svaki kopt / egipatski hriscanin / na svojim kolima ima nalepnicu u obliku ribe u kojoj je ispisano Isusovo ime.”

– KADA JE UKINUTO VEROVANJE U REINKARNACIJU – Tekst napisao Obradin Mitrovic
”Od uvek su postojale jaće tzv. „Vladari iz senke“ koji od uvek upravljaju celim čovečanstvom. To su isti oni koji su nam omogućili da ovako komuniciramo preko FB. Oni drže SVE u svojim rukama jer im je to MISIJA da upravljaju čovečanstvom, kako znaju i umeju. To su ILUMINATI (Prosvetljeni) koji poseduju sakrivena – Tajna ZNANJA – kako se upravlja čovečanstvom. Oni su osnovali: Vavilon, Inkviziciju,sede u vhu svih politzičkih,ekonomskih,naučnih i religioznih VLASTI. Oni su osnovali UN. i sve Institucije Sveta; osnivaju i stvaraju pa onda sve ruše ono što im Ispiracije njihovog „Tajnog znanja“, saopštavaju šta treba da čine. Njihov je Inspirator što se tiče (duhovne sfere) moćno visoko duhovno biće tzv. LUCIFER. Dok, sve ono što se odnosi na (zemaljsko – materijalno) njima je Inspirator takođe još više duhovno biće „knez od ovog“ sveta tzv. AHRIMAN – Antihrist. Ne treba smetnuti sa uma da su ova dva duhovna bića, u službi čitavog čovečanstva na putu razvoja duhovne SLOBODE svakog čoveka. Sam Isus-HRISTOS, bio je podvrgnut velikom Iskušenju (tri puta) u tzv. „Misteriji na Golgoti“ – od ova dva pomenuta duhovna bića. Pogledajte hronologiju: odmah posle „Isusovog Krštenja“ na Jordanu (tada je imao 30 godina života) sledi „Isusovo kušanje“ (Mat.gl.4, 1-12 pa Mk. 1,12-13 zatim Lk. 4,1-11). Tako da posle Isusovog krštenja u Jordanu, spušta se HRISTOS – Sunčevo biće koga J. Krstitelj i svi koji su postali vidoviti doživljavaju u Imaginaciji (Golubice). Ako se ovo ne ima u vidu onda se ne pravi razlika od Isusa do HRISTA …sve do današnjih dana, naročito posle uvođenja INKVIZICIJE. Vrhunac nepoznavanja HRISTA dostignut je (869 godine na Osmom Vaseljenskom Saboru – koncilu u Konstantinopolju, kada je dekretom ukinut pojam: REINKARNACIJA i KARMA… Tako da SVE RELIGIJE više unose zablude i predrasude u duhovni pa samim tim i Zemaljski život, među svim narodima sveta. Što najmanje koristi HRISTU i Duhovnim Nebeskim Hijerarhijama, pa i samom BOGU – Tvorcu ČOVEKA … ?!!)”
Tekst napisao Obradin Mitrovic.

„Onaj ko ne veruje u reinkarnaciju, ne veruje ni u dušu, jer, po njegovoj logici duša nije postojala pre rođenja, i ne može postojati ni posle smrti tela. To je materijalistički stav. U smrtnom telu ne može nastati besmrtna duša. Ako je duša postojala pre rođenja postojaće i nakon umiranja tela, i to se zove inkarnacija. I ne postoji nijedan logičan ni duhovan razlog zašto se inkarnacija ne bi ponavljala, kao reinkarnacija. Uostalom, očigledno je da jedan život nije dovoljan da duša stekne božansku zrelost, mnogi ljudi žive monotonim i skromnim životima, a mnogi i umiru mladi. Priroda i sadržajnost života i iskustava svakoga od nas pokazuju da njegova uzročnost ne može biti ograničena samo na ovaj jedan život. Složenost i svrsishodnost biološkog života suviše su veliki da bi služili samo jednom životu sačinjenom od prehrane, spavanja, rada i umiranja. Sve ukazuje na širi kontekst, na višu perspektivu u kojoj je ljudski život u fizičkom telu samo jedna epizoda i deo. Ako bi neki đavo hteo da zarobi ljudsku svest, onda bi upravo uveo takvo verovanje: da ne postoji reinkarnacija. Time bi svest duše zatvorio u samo jedan život bez perspektive, i tako joj razvio strah i mentalitet roba.Na žalost, na takvom mentalitetu se zasnivaju sve judeo hrišćanske institucije. Crkva je zabranila verovanje u reinkarnaciju zato što je to povezano sa principom karme, vernici bi tada odgovornost za svoje spasenje tražili u sebi i svojim postupcima i tako bi se izgubio neprikosnoveni autoritet crkve, a taj autoritet crkva sama sebi daje tvrdeći da je spasenje moguće samo kroz njenu institucionalizovanu dogmu. Time bi se takođe srušila i temeljna dogma crkve da su ljudi iskonski grešni, samo zato što su ljudi, a ne zato što su nešto loše učinili. Dogma o iskonskom grehu celog čovečanstva je zapravo program za kontrolu uma putem usađivanja krivice, straha i mentaliteta roba. Učitelji izvornog, ranog (pre crkvenog) hrišćanstva su poučavali da je rođenje u fizičkom svetu silazak duha u materiju, a da je smrt u fizičkom telu rođenje u duhovnom svetu – proces ponovnog rađanja (Jevandelje po Jovanu, 3:3,5), povratak čoveka u izvorno stanje – ‘status quo pre fizičkog rođenja’…
( OVDE JE UGLAVNOM SVE ŠTO JE PAMETNOM ČOVEKU POTREBNO DA SE RASPAMETI
http://www.ivantic.net/ostale_knjiige.htm )
Duše, zapravo, imaju jedan život, ali taj se život sastoji iz mnogo inkarnacija, isto kao što se zemaljski život sastoji iz mnogih dana i noći, spavanja i buđenja. Naš ovozemaljski život je mikrokosmičko oličenje mnogo većeg života duše.
Duša se čovekova ne inkarnira cela i toliko je velika da sve što doživi inkarnirani deo, najveće stradanje i patnju u telu, samo je nalik na san i mali košmar koji ne može da ošteti dušu. Zato tako lako stradaju nevini i mladi. Mnoge duše i ne planiraju da ostanu dugo u životu, već samo onoliko koliko im je potrebno da ostvare neko iskustvo. To je za dušu isto kao za nas ovde kada sanjamo da nam se nešto strašno dogodilo u snu, a kada se probudimo ne znači nam ništa jer znamo da je to bio samo san. Još je u Bhagavad Giti rečeno da se duša niti rađa niti umire, da niko ne ubija niti biva ubijen. Iako je slobodna od istinskog stradanja, duša ima proces rasta i sazrevanja koji se uspešno razvija samo u dobroti, ispravnosti i podršci životu.“

‘Setih se jednog predavanja kada je Gabriele Vitek iz Viczburga prenosila Hristove objave kada je rekla, da Hrist vekovima upozorava da ga ne razapinjemo vise na krstu, da je njegov duh, njegova svest ziva i da ne cine zverstva u njegovo ime, da ga religije lazno predstavljaju na Zemlji, ali to sve do ljudi ne dopire zato sto su im religijske vodje ‘ispili’ mozak i nemaju sa cim razmisljati. Krst je simbol smrti i raspeca…U Gnozi, ‘PUT’, jedan horizontalan, a drugi okomit…’
– VIDEO – CRKVA I REINKARNACIJA
www.youtube.com/watch?v=WtThgpZXeEU&feature=g-upl
1. TEKST – KRIMINALNA POVIJEST PAPINSTVA- KRIMINALNA ISTORIJA VATIKANA-
http://www.ivantic.net/Ostale_knjiige/Kriminalna_istoriija_Vatikana.pdf
2. VATIKANSKE UBICE
http://www.ivantic.net/Ostale_knjiige/AlbertoRomeroRivera-Vatikanske_ubice.pdf

p.s. izvinjavam se svi gornji tekstovi su mi se izmesali, spojili su se, ne znam sta je uzrok, a slova su postala velika, slicice iz teksta su nestale. Izgleda da jos dosta vremena moram da ulozim i naucim kako se na blogu radi…😀

 

8 comments on “BOG – RELIGIJA I LJUDSKI OVOZEMALJSKI OBICAJI – STA VI KAZETE NA SVE OVO?

  1. Niko ko je pametan i razuman ne bih trebao da te uvredi i nazove jeretikom niti bilo kakvim pogrdnim imenom jer to što pišeš je dosta tačno i meni se jako dopada tekst.Jedina mala zamerka je veličanje Isusa Hrista u koga ja i mnogi drugi ne veruju,inače tačno je da Boga nema u crkvi,u crkvi je samo vlaga,smrad i ustajali smrad od tamjana od koga bi valjda i sam Sotona hp Lucifer povratio i pobegao glavom bez obzira,a narod je ovca koja satima udiše taj smrad i buđ u svoja pluća dok popovi kukajući tupe o nekim jevanđeljima i ostalim nebulozama koje razaraju um i dovode u teška depresivna stanja koja mogu ozbiljno da naškode zdravom razumu!

  2. Slažem se sa pogledom iznesenim u tekstu. Crkva i sveštenstvo su samo nametnuti tumači i bespotrebni posrednici koji svoju poziciju koriste za manipulaciju u svakom pogledu. Kršten sam u pravoslavnoj crkvi, poštujući tradiciju i gledajući na sam čin kao deo folklora, ali mi ne pada napamet da sužavam vidike, prihvatam dogme, sujeverje i ograničenja koja mi religija nameće. Ono što nazivamo bogom sigurno postoji. Da li je to energija, svetlost, misao ili nešto drugo ne znam, ali njegovo prisustvo je veoma primetno. Ja na njega gledam kao na nešto što ima razumevanja za sva ovozemaljska dešavanja i koji ne može da bude ljut, osvetoljubiv i sklon kažnjavanju kako nam crkva tumači. Pozdrav „jeretiku“ Vesni.

  3. Alakh Niranjan, hvala za divan prilog/komentar i nadam se da cu ga moci staviti ovde na blog…
    Mile, koliko god ljudi verovali ili ne, znali za to ili ne, prihvatali ili odbacivali, Hristova svest postoji i prozima sve sto postoji. To je energija koja je zaduzena za ovu planetu Zemlju, ko shvati shvatice, dobro je shvatio…Hristova svest ne pripada samo Katolicima u celom svetu i Pravoslavcima, iako ga oni sebicno svojataju, Hristova svest pripada svima na planeti Zemlji prihvatali ga ili ne, postovali ga ili ne, energijakoja je zaduzena za ovo nasu dimenziju 3D. Nisam nikakav fanatik, posebno ne u tim dogmatskim verovanjima i ucenjima. Ne povezujem Hristovu Svest ni sa jednom religijom, jer Hristova svest je van svake religije, ona pripada svim ljudime, bez obzira na veru i veroispovest, religiju, naciju, boju koze… Zamislite, da je kojim slucajem Isus bio Srbin/Pravoslavac ili Hrvat/Katolik, da na primer nije bio onaj, koji je bio, tamnoput, crnomanjast…😀 Mozete li zamisliti kako bi se ta dva „nebeska“ naroda tek, klala i ubijala medjusobno, da dokazu ko je miliji Bogu?😛 I nadam se Mile da ste shvatili da je samo prvi deo teksta moj, svi ispod su potpisani autorima od koga sam ih i uzela. Baki pozdrav i vama, i niste daleko od mene, sigurna sam, ako zagusti da ce nas sve troje u isti ‘cosak’ po kazni…Lako je vama, vi se potpisujete sa pseudonimima, Baki, cvrci, Miki, Mrki, Boki, a ja punim imenom i prezimenom, pa vi sada vidite ko ima muda od svih nas ahahahahh😛 Nekada davno u nekom prethodnom zivotu sam imala i to iskustvo, da su me spalili na lomaci, tako da je sva sreca sto sada nije vreme inkvizicije, inace bi svi nagrabusili…😀

    Na Rubu Znanosti – 2006-02-06 – Reinkarnacija
    http://www.youtube.com/watch?v=Z8Kb7Q0VxgM

  4. Moj pokojni pradeda Dušan je bio veliki vernik, jedna dobra duša, smiren, mudar,nije voleo kocku,karte, duvan, postio je sve pravoslavne postove. Naučio je mene i mog brata da je Bog svuda oko nas, da sve vidi, još kao decu. Sklanjao se od svih svađa i rasprava i podnosio ono što mu se dešava. Govorio nam je da se molimo Bogu tiho za sebe, u svakoj prilici, jer on je svuda a ne samo u crkvi. Brat i ja smo podučeni da je sve što je materijalno prolazno i da sve što može da se kupi može da se i izgubi. Učio nas je da ne pomislimo zlo a kamoli da ga učinimo. Kada je moja nana, a njegova ćerka umrla rano u 52-oj godini, bilo mu je strašno teško, ali je tešio moju majku, i nas da je njena duša otišla na bolje mesto i da je sada ona nas anđeo čuvar. Moja pokojna majka je jadna stalno bila opterećena ako pere veš na praznik, kad ne treba ništa da se radi, a ona zaboravi, a on je govorio „OPROŠTENO“ ti to nisi namerno uradila. Svaki dan učini bar jedno dobro delo, koliko je u tvojoj moći i radi, jer rad spašava od svake muke.
    Ovo sve sam napisal u želji da objasnim kako smo brat i ja našu veru prihvatili kroz priče našeg dede, bez ikakvih opterećenja. Tako sam ja prenela i mom sinu. Kako reče deda Dula“ polako, strpite se, radite i Boga će vam pomoći“!

  5. Da li ima nesto loše u zapovestima? Ako ima, molila bih da neko argumentovano obrazloži. Da li ima nešto loše u veri u vaskrslog Hrista koji je ovaploćenje samoga Boga? Možda je teško prihvatiti neke stvari ali ako mi ne možemo da prihvatimo to ne znači da to nije istina. Šta je istina? Pročitajte malo bolje Jevanjdjelja i videćete kolika slaoboda nam je data, i kolika moć. Mi posedujemo Božanske osobine a da toga nismo ni svesni. O svemu ostalom postoji toliko mnogo literature da se ne može pročitati, pa izvolite pročitati bar jedan deo. Deda je lepo rekao: “ Oprošteno ti je…“, a to je Božanska osobina. Hvala svima na razumevanju i strpljenju.

  6. Pravoslavne sam veroispovesti, roditelji su mi bili komunisti ali su poštovali običaje svojih roditelja, krštena sam1962. godine tajno u jednoj Zemunskoj crkvi, za svoje krštenje saznala sam tek u 30. godini, kada sam kao i svi koji nisu znali da su kršteni želela da to uradim sama, a onda sam saznala da smo kršteni i brat i ja, moj brat je otišao u doboku krajnost pravoslavne vere, a ja sam ostala na liniji verovanja u Boga jednog jedinog za sve narode, vere, koji prožima sve nas i sve oko nas, čineći dobro time smo više Božiji, čineći loše, time smo manje deo Njega, od nas zavisi šta ćemo biti sada i u narednim životima, nisu drugi narodi , kao ni mi krivi što su nezajažljivi koristili veru radi svojih ličnih interesa pa su postavili crkve između naroda i vladara da bi vladar lakše preko crkava vladao ‚‚ poštuj Boga svoga, slušaj vladara svoga … ‚‚ to su pisali ljudi, neka mi dokaže neko da je to rekao Bog, svi mi smo po Božijem obliku stvoreni isto tako i vladari isto tako i sluge, isto tako i svi drugi narodi, pa se s toga svakom od nas i obraća, nije za to neophodno ići u crkvu, dakle crkve su napravili ljudi, i crkveni službenici iz raznoraznih razloga, a kakvih pa eto vidimo to uglavnom danas, iako i dalje smatram da je pravoslavna crkva mnogo fleksibilnija u odnosu na druge crkve i vere jako mi smeta princip to mora tako jer je tako, bez prirodnog objašnjenja za mene to ne može biti tako. Zato posmatrajmo prirodu, odnose u prirodi, odnose među ljudima i biće nam sasvim jasno zašto je Bog izabrao ljudski rod da mu bude po obličju, naravno gledano iz pozitivnih sfera.

Ostavite odgovor

