SUNCE – ENERGIJA BEZ KOJE NAM NEMA ZIVOTA, U OVOM OBLIKU!

„U stvari, postoji samo Sunce, a sve što živi, diše, gamiže, leti, sja ili cvate, samo je odblesak tog Sunca, samo jedan od vidova njegovog postojanja. Sva bića i sve stvari postoje samo utoliko ukoliko u svojim ćelijama nose rezerve Sunčevog daha. Sunce je oblik i ravnoteža; ono je svest i misao, glas, pokret, ime.”  –  Ivo Andric

42 comments on “SUNCE – ENERGIJA BEZ KOJE NAM NEMA ZIVOTA, U OVOM OBLIKU!

  1. A onda ovi naši civilizovani "prosvećeni mudraci" ruglu izvrgavaju one od nas, "zaostale i zatucane", koji duboko u sebi neguju intuitivnu spoznaju da je sunce Tvorac, odnosno "BOG" – iliti barem "Božanski portal" – ako ništa drugo, onda makar ovog našeg delića univerzuma…

    • Dragi čitatelji, Ovaj komentar bio je postavljen, pa izbrisan. Kome su to uvrede kad je sve istinito – to samo smeta jer su ISTINE i ne smiju se znati.
      jul 31, 2013 @ 12:34 pm
      Dragi čitatelji,
      Dragi Klinjo,
      Mi smo sve one citate ponovno čitali, iako smo ih bezbroj puta čitali, jer svaki put nam daju NOVE spoznaje. To je sigurno tako – svaki put dođe nova intuicija, jer mi se Duhovno razvijamo. Nažalost ima onih koji nisu ni čitali a još manje slijedili, pa umjesto da govore o BOŽJIM DJELIMA koje se razvije čitanjem Biblije, oni govore o falsifikatima. Nama nije nikakvo iskušenje, jer smo dokazali sa DJELIMA što je BIBLIJA, a mnogi koji ne znaju kako opravdati se da bježe od BIBLIJE, pronašli su izgovor da je i tako falsificirana. To je VELIKO ZLO nuditi čitateljima da saznaju LAŽI, jer BOG nam daje ISTINU koju ćemo razabrati iako tražimo u smeću. To ne znaju oni koji inzistiraju. Što znači OČISTITI PŠENICU OD KUKOLJA? Naprijed znanstvenici – objasnite nam barem to. Mnogli su pokušati falsificirati jer nisu čitali na zadnjoj stanici Biblije: ”Tko nadoda nešto ovoj knjizi, bit će mu nadodano u zlu koje je opisano u njoj. Isto tako tko oduzme nešto ovoj knjizi bit će mu nadodano u zlu”. Znači da je to izazov za one koji SUDE a ne za one koji dokazuju Božja Djela.
      Pronađi u sebi tko te odvraća od ISTINE, pa onda komentiraj. Da poznaješ samo malo Božje Zakone ne bi inzistirao da je Biblija falsificirana. Možete probati i opravdati da tko radi taj i griješi – DRUGO JE KAD RADI I INZISTIRA SUDITI ČAK I SVETO PISMO JER ON ZNA VIŠE OD TOG PISMA. Poslovica ima pravo: ”Griješiti je ljudski, inzistirati u greški je dijabolički”.
      Krasna oholost koja spada u SMRTNI GRIJEH i po logici ne samo po ZAKONU.
      Dragi čitatelji – potrudite se biti SKROMNI, oholost vas nigdje u dobro ne vodi, samo u velike probleme i vas, vašu obitelj i potomke. To je jedna žalosna konstatacija, jer mi molimo za svako Božje Stvorenje da izabere LJUBAV i DOBRO u svom životu.
      Blagoslov svima.
      Komentirao Giovanni Garbin – doktor Duhovne medicine – egzorcist – Sluga Božji.

  2. Uvaženi g.Giovanni Garbin,

    i pored sveg truda, moja malenkost nije uopšte uspela da shvati Vašu ‘mudru’ poruku!?
    Poslednja rečenica koju ste napisali, za mene je životni putokaz i stoga Vas molim da budete konkretniji i jednostavniji…
    Želim Vam dobro zdravlje.
    Iskreno,
    ing.Sopček Đura

  3. Ko radi,taj i griješi.Još nije majka rodila niti jedno a da nije barem jednom u životu pogriješilo,a to da je Biblija korigirana od mnogih,a najviše od Konstantina i njegove ekipe – jasno je vjerojatno svima koji žele istinu.
    Radost spoznaje svima🙂

  4. Poštovani svi, nisam Vas pratila protekli tjedan, pa ne znam o čemu se radi, no osjetila sam poriv komentirati. Neizmjerna je zasluga pojedinaca koji svoj život posvećuju širenju informacija i buđenju svih. To ne znači da su oslobođeni vlastitih bitaka, sumnji, strahova i da se ne moraju nositi s izazovima. Često su kušani na načine koje ne možemo niti zamisliti. Kad pokleknu, podržimo ih mirom i ljubavlju, pričekajmo da izbiju svoju bitku i vrate nam se u punom sjaju. Namaste (klanjam se Božanskom u svima nama)

  5. a za kog sam ja tamo citate navodio? nije ništa falilo komentarima, šta je posle bilo neznam ali niste ni malo fora Vesnamih. loša vam je to reklama, igrati se sa životnim principima.

    • Nisi ni ti Dani zanimljiv. ni meni nije ni malo drago śto je pobrisana ta tema, što se ne izjasni autorica? igra se previše

      • Što nisam ja vas poučio da se postovi ne brišu? u izrečenom se vidi sva istina, a vi previše marite šta drugi kažu, očito je da ste slabi. Gospon Garbin je talijan i oni vole parlati a vi ugušujete tuđi govor, neće li vam se to vratiti? na silu sami silni se usuđuju, a to nije lijepo. čitam Tao Te Čing i zaista bi vam vrijedilo da malo te duhovnosti upijete ako mislite isijavati svjetlost na druge. grub ja ili ne, vi ste prvi prema Garbinu grubi i u redu bi bilo da se ispričate a ne šutite..sve šta on kaže svi mi vidimo, nisko je da mu branite komentirat. no meni se se čini da vi imate teških problema🙂 neću vas čitat uopće više ako se ne ispričate

  6. Na pocetku bloga je lepo napisano da ce biti obrisano sve ono sto na bilo koji nacin vredja, bilo koga. Nicije ime ne treba uzimati u usta i pothranjivati svoj ego sa tim. Nema Vesna protiv nikoga nista, bar se za mene zna da sam veliki kosmopolita, cak sta vise rodjena sam u Hrvatskoj, italijanstina mi je bliska, volim sve ljude bez obzira na veru, veroispovest, naciju i boju koze. Nemojte mi pripisivati nesto sto nije istina. Ne moze se na blogu vredjati niko, pa ni ja. Necemo uzavrele nacionalne parole, sve brisem sto nije u skladu sa konceptom ovog bloga. Sam Garbin me ne izostavlja iz usta u svakom svom kilometarskom komentaru i to na celom blogu. Ne treba da me dira, ima svoj blog pa neka tamo prosipa svoju filozofiju od koje nema nista osim obicne hvale, jer ponavlja sve iznova i iznova kao papagaj. I ne moze on meni naredjivati sta cu ja da stavim na blog, ili ne. Blog je sarenolik i teme postavljam ja, vase je da komentarisete, ako vas je volja, ili ne. Da li vam se to svidelo ili ne, tako ce biti, svi imate slobodnu volju pa izvolite. Toliko nepristojnih i vulgarnih komentara nisam nigde videla, kao ovde na blogu, kakvi smo mi to ljudi, kao da smo dosli iz dzungle? Malo kulture i lepog ponasanja nije na odmet. Oni koji se ne slazu sa koncepcijom ovog bloga slobodni su, neka promene frekvenciju i pronaci ce nesto sto njima odgovara, neka odu, bar sada na internetu ima svega i svacega. Svima lep pozdrav i nadam se da na ovaj moj komentar nece slediti opet ponovne kilometarske replike.😉

    • Dragi čitatelji,
      Koliko smo puta pisali da nećemo odustati od komentara dok se VRIJEĐA, SUDI i PSUJE da je BIBLIJA falsificirana. To je naša dužnost i dok se ne bude razumjelo mi ćemo ponavljati što treba da bi NEGATIVNA PISANJA protiv BOŽJEG PISMA prestala biti na ovim blogovima. Znači da je LAŽ da mi vrijeđamo nekoga – ona vrijeđa i BOGA i nas koji VOLIMO SVETA PISMA i našeg STVORITELJA.
      Ako brišete svakoga koji vrijeđa na bilo koji način bilo koga, onda treba da brišete samu sebe. Ovaj put neće proći nijedan blog, svugdje će biti citirano kolike ste LAŽI rekla za nas znanstvenike tima Prof. Davor Pavuna koji predlažemo električnu centralu na Orgonsku Energiju, Obrnutu Genetiku za sve zloćudne bolesti, rastvaranje oluja, poplava, uragana u suradnji sa Andjelima. Zašto to stalno činite? Jer znate više od svih nas. Nismo nikad čitali da “veliki kosmopolita“ LAŽE na blogovima i odbacuje svakoga koji se javlja da predlaže SPAS ZA ČOVJEČANSTVO i PLANETU. Kosmopolita neće nikad reći da se Nikola Tesla hvalio za svoja otkrića. Mi smo otkrili ono što je on predvidio da će se za struju otkriti daljnje novosti. Stotinama godina se traži lijek za bolesti, mi ga primjenjujemo i predlažemo svijetu, zaustavljamo oluje i PRESUDA “velike kosmopolitanke“ je da se HVALIMO a sa ovim otkrićima se rješavaju svi današnji problemi živih bića i Planete. Procijenite, da li se hvalimo ili smo humanitarci, dokazujemo sa DJELIMA.
      DOHA – OVO ĆE NA SVIM BLOGOVIMA BITI NAPISANO. Ako je brisano nakon 10 minuta će ponovno biti napisano, jer nije vrijeđanje samo je uvrijeđena njezina OHOLOST i ona koja LAŽE na blogovima, jer je ona veća i znanstvenija koja SUDI BIBLIJU SA LAŽIMA.
      Koliko smo puta ovo napisali i nije prihvaćeno, nego i dalje VRIJEĐA i UZDIŽE SE jer je veliki kosmopolita. Citirati ćemo SVE LAŽI I VRIJEĐANJA NA BLOGOVIMA, pa neka saznaju oni koji nisu čitali blogove gdje se te sramotne LAŽI pišu.
      Nastavlja se.
      Sve najbolje želimo svima.
      Giovanni Garbin.

  7. Jovana kada se prijavite, imate opciju koja vas pita da li zelite primati postu sa bloga, ili ne. Ja nikome nista ne saljem licno, sve se automatski odradi..

    Dragi Garbin, mene interesuje u cije ime vi pisete kada pisete u mnozini, pa kazete: „Necemo odustati…“, da li vi to sebi persirate, ili vas stvarno ima mnogo u okruzenju…?😀 Kada cete shvatiti da ja ne tvrdim nista, ali dajem ljudima na uvid ono sto je vec neko napisao. Moje licno verovanje cu zadrzati za sebe, jer je mnogo onih koji prete i sude, kao sto ste vi…😛 Mene interesuje da li na ovoj kugli zemaljskoj postoje i takvi ljudi koji veruju da su te svete knjige netaknute od samog njihovog postanka. Pa uzmite samo jednu obicnu knjigu da je prevodite pa cete se naci u iskusenju da promenite neku rec, jer vas um tako vidi da je bolje i istinitije, a kamoli vekovima unazad, koliko je samo prepisa bilo, zar mislite da citate „istinu“ iz originala, pa ste tako zapenili braneci svoje misljenje?…? pogresno dgagi moj Garbine. I Kuran i Bibliju su nam pogresno tumacili i dalje je pogresno tumace, zbog toga toliko mrznje i netrpeljivosti u narodu, zbog toga silni ratovi i proivanje krvi..Ako znate, a znate, da su zakon Reinkarnacije izbacili, sta dalje treba pricati. Nisu to radili ovi danasnji,(mozda neki i jesu) ali predjasnji jesu, kao sto su razni Jeronimi i ostali. Otuda ovoliki pokolji u svetu i ratovi.., agresija, mrznja, bolesti, netrpeljivosti i sve ostalo, samo zbog njihove lazi i licemerstva..Kako ce se istina saznati, ako znamo samo jednu stranu, potrebno je saslusati i videti sve strane ko sta ima reci, tek tako se moze nesto prozvati, ili reci da je istina. Ni jedna sveta knjiga sa bilo cije strane ne nosi potpunu univerzalnu istinu, pa tako ni biblija. Zao mi je ali sada je vreme razotkrivanja lazi i evo ponovo cu staviti tekst koji sam prekucala iz brosurice “Biblija je falsifikovana” iz Univeerzalnog Zivota, koju mozete kupiti u Vojvode Supljikca 6 na I spratu u Beogradu, Novom Sadu, Zrenjaninu i u jos nekim gradovima i ne samo tu knjigu nego mnogo dobrih i istinitih knjiga u kojima se razotkriva istina o mnogo cemu. Tekst jos nisam do kraja prekucala, ali radim po malo na tome, dodajem na ovaj vec postojeci tekst. Mene interesuje kako cete se vi ponasati Garbin, ako se stvarno dokaze da ste ceo zivot i mnogi koji su vekovima mislili kako je to knjiga istine, a na kraju se ispostavi da i nije bas tako? Onima koji su izbacivali i nadodavali, njima ce biti, ili vec jeste sudjeno, a ovi koji to sada donose na uvid svima, oni sa tim nemaju veze, mi cemo jos Garbine biti nagradjeni sto iznosimo istinu na lice dana…😀 Nadam se da ce se javiti oni ljudi koji se bolje u sve to razumeju nego ja i vi Garbine. Svi fanatici nisu nikad realno sudili…😛
    I NEMOJTE MENI TRPATI NA TERET NISTA OD TOGA, SVE JE TO VEC NEKO REKAO, PRIZNAO, NAPISAO, PROVERIO, PREVEO…😉
    BIBLIJA JE FALSIFIKOBANA – JERONIM JE CRKVENI FALSIFIKATOR BIBLIJE https://www.facebook.com/notes/vesna-mihajlovic/biblija-je-falsifikobana-jeronim-je-crkveni-falsifikator-biblije/10151634476384823

    • a ja mislio da je Jeronim otkrio falsifikate, a to on falsificirao😀 di ja gledam😀 pa što niste rekli da o Novom zavjetu se tu radi, i Isusovo evanđelje dakle isto istinu(vegetarijanstvo) pokriva. nisam jos do kraja evandjelje to procitao, a dosta se i slaže u nekim djelovima. ali niste morali brisati temu onu di sam citate navodio. i neznam što vam gospon Garbin smeta, meni je baš simpatičan🙂 bolje da ima komentara nego da vam blog zjapi prazan, ovako ljudi vide što koga privlači i što ima za reći. jest malo ste surovi Garbin i mnoštvo vas smeta, no naći ćemo svi mi zajednički jezik🙂 btw meni se isto čini ovo što Vesna prevodi da ima smisla, a vi Garbine isto mislim da ćete se složit ako ste pročitali ovaj link zadnji. Blagoslov svima🙂

      • Dragi čitatelji,
        Dragi Klinjo,
        Što se toliko pjenite za te falsifikate? Onda ne znate zašto piše u Bibliji da treba odvojiti kukolj od pšenice. Razmislite što je to. Nikakvi falsifikat nas nije razdvojio od ISTINE po Zakonu Privlačnosti, ISTINU dokazujemo sa DJELIMA. Zar još ne razumijete da svaku stvar treba dokazati sa djelima?
        Što ustvari svi mi tražimo? Pitajte se. Ako si ti miran i šetaš pa te netko fizički napadne, zar se nećeš braniti? Ako Biblija piše da od neprijatelja i od zla se treba braniti s MAČEM LJUBAVI i to nam ponavljaju Poruke Majke Božje u Fatimi, Lourdes-u, Medjugorju – zar ću to zanemariti i brinuti se da je Biblija falsificirana? Nitko se nije pitao što je to MAČ LJUBAVI svih ovih 2000 godina, jer su se prepustili da s njima vlada oni koji manipuliraju i koji komanduju u svim podrocjima života.
        Oprostite, ali na ovo stalno naše pitanje nitko nije odgovorio. Što tražite od života za sebe i za svoju obitelj i za čovječanstvo? Pitajte se. Pa se gubite u glupostima, a novi čisti i besplatni energent za čovječanstvo vas ne interesira, rješenje za riješiti SVAKU BOLEST vas ne interesira, nego idete stalno na marihuanu i drugo, rastvoriti oluje i poplave vas ne interesiraju, sada najnovija metoda priziva kiše da se spriječi suša vas ne interesira. Znači da vas interesira ono što nije bitno niti važno.
        Ne obraćam se onima koji prihvaćaju važnost da se spasimo, protivnicima se ob.
        Gdje ste? Što želite – što hoćete? Da čitamo knjige, a što će nas naučiti te knjige? Da je Biblija falsificirana, a sa svih strana negativa nas uništava. To želite? Objasnite mi. Zašto stalno ponavljate – ne kao papagaj, nego kao neuračunljivi da je to naše mišljenje. Zar je naše mišljenje ovo što pokrećemo sa DJELIMA? To su Prirodni Zakoni a ne naše mišljenje, jer mjerite one koji znaju kao i sebe, tj. se zrcalite a niste svjesni da je DJELO ono koje dokazuje, a vi sa riječima biste htjeli nešto dokazivati. Što će nam riječi bez djela, a i nikome ne služe. Problemi su jasno prisutni, a mislite da mi ćemo se začuditi kad se budu dokazale negativnosti koje ne utječu, niti okrznjavaju ISTINU – ona ostaje netaknuta i manifestira se u DJELIMA.
        Što ste postigli kad mislite da ste dokazali, da si date pravo i da se više OHOLITE?
        A uništavanja sa svih strana neka se slobodno dese? Onda podržavate zlo.
        Sretno svima i razmislite na ovo što smo napisali.
        Giovanni Garbin.

  8. Nemam ja Klinjo, protiv nikoga nista i niko mi ne smeta, ali procitajte sve Garbinove komentare ne samo na ovom statusu, nego na celom blogu pa cete znati zasto to pisem.. Zao mi je na ovako divan citat Ive Andrica da se moramo prepucavati. Ljudi su valjda zeljni da napadaju druge, da ih kritikuju, da im ‘sole’ pamet, da im prete…, samo zbog toga jer su i sami neispunjeni i zivot im je izgleda prazan…Ovaj blog je izgleda nekima izduvni ventil..😀

    • Vesna, na svijetu ništa nije slučajno, osim našeg neznanja. Vi Garbine koliko znam ne podržavate crkvu jer ni oni ne podržavaju vas. ovi falsifikati za sad koliko vidim samo mesojede „osuđuju“ a i vi ste protiv mesa. dakle?
      Vesna jel ste pročitali tu knjigu do kraja, na što se još odnosi osim vegetarijanstva? otkud i Isusovo evanđelje? bio bih zahvalan za neke odgovore.

      Garbine, Isus je tražio da nasljeđujemo njega i njegovog Oca, mislite li da je Isus tako na silu tražio obraćenje? ni Božja politika takva nije, dakle kako da me uvjerite da ja sad molim Anđele po vama kad se ni Bogu naznam pomoliti? kako da se uopće molim vašim Anđelima? dajte mi link od vaseg bloga ako tamo to piše. I znajte da Isus nikoga nije nazvao lažljivcem i to mu u oči gurao. Mač ljubavi za koji prvi put čujem se prije odnosi na ljubav koja razumjevanjem raskida sve spone zla i neznanja. dakle širimo ljubav i toleranciju, a ne nesuglasice, protivljenje i svađu jer to je od zla.

      • Mt’13
        Pristupe mu učenici govoreći: „Razjasni nam prispodobu o kukolju na njivi.“ 37On odgovori: „Sijač dobroga sjemena jest Sin Čovječji. 38Njiva je svijet. Dobro sjeme sinovi su Kraljevstva, a kukolj sinovi Zloga. 39Neprijatelj koji ga posija jest đavao. Žetva je svršetak svijeta, a žeteoci anđeli. 40Kao što se kukolj sabire i ognjem sažiže, tako će biti na svršetku svijeta. 41Sin će Čovječji poslati svoje anđele da pokupe iz njegova kraljevstva sve zavodnike i bezakonike 42i bace ih u peć ognjenu, gdje će biti plač i škrgut zubi. 43Tada će pravednici zasjati poput sunca u kraljevstvu Oca svojega.“ „Tko ima uši, neka čuje!“ 44″Kraljevstvo je nebesko kao kad je blago skriveno na njivi: čovjek ga pronađe, sakrije, sav radostan ode, proda sve što ima i kupi tu njivu.“ 45″Nadalje, kraljevstvo je nebesko kao kad trgovac traga za lijepim biserjem: 46pronađe jedan dragocjeni biser, ode, rasproda sve što ima i kupi ga.“ 47″Nadalje, kraljevstvo je nebesko kao kad mreža bačena u more zahvati svakovrsne ribe. 48Kad se napuni, izvuku je na obalu, sjednu i skupe dobre u posude, a loše izbace. 49Tako će biti na svršetku svijeta. Izići će anđeli, odijeliti zle od pravednih 50i baciti ih u peć ognjenu, gdje će biti plač i škrgut zubi.“ 51″Jeste li sve ovo razumjeli?“ Odgovore mu: „Jesmo.“ 52A on će im: „Stoga svaki pismoznanac upućen u kraljevstvo nebesko sličan je čovjeku domaćinu koji iz svoje riznice iznosi novo i staro.“

        Cijenim vaš trud i želju da na svijetu zavlada mir i zdravlje dragi Garbine, ali vi niste opunomoćeni anđeo da to ostvarite. čitao sam upravo vaš blog, link s drugog posta, magnicius, i sve je to u redu. ali protiv vlasti ne ide očito tako kako bi vi htjeli jer vi niste anđeo već sluga. čudi me pored svih vaših ozdravljenja da ste toliko gorljivi izvana, zašto da svojoj nutrini naudite? i ja sam ovdje govorio o spasenju pomoću molitve, predanosti i odricanja od svjetovnog, što mislite o tome? kakvo spasenje se pitate? Kraljevstvo nebesko, probuđenje, prosvjetljenje, svetost… vjerujete li u to? Jehovini svjedoci su mi slični vama po gorljivosti vašoj, ali oni samo na sebe misle da su za spasenje koja nas čeka, kakve li zablude! ako volite moliti, pomolite se za svoj unutarnji mir, da vas se ne dotiče patnja u svijetu na krivi način, nemir da vam krivi stvara. već da iskusite samu dubinu života i njegove tajne. vjerovali ili ne, i ja sam kao i vi zaprijetio svijetu i vlastima u svojoj ljutnji, ali đabe mi to kad nemam sebe.

    • Zašto ne odgovarate na postavljena pitanja? Tko vas je naučio da na pitanja odgovarate sa pitanjima van teme?
      Da li vas interesira da se ljudi ozdravljuju na Prirodan Besplatan način? Ne odgovarate. Zašto? Jer hoćete i dalje manipulirati jadnike u neznanju. Tko razuman ne bi na to odgovorio? Da li vas interesira da se zaustave poplave, oluje, nevremena, bolesti, pošasti? Ne – ne odgovarate na ta pitanja. Ali sada 26.05.2014. PRIRODA VAM ODGOVARA sa poplavama i katastrofama u cijelom okrugu gdje su se zbili ratovi mržnje. Pogledajte minska polja – tko ih je postavio i sada umiru ljudi, životinje, usjevi i u kućama se ne može stanovati.
      Da li je važno toliko pisati o falsificiranju BIBLIJE ili ste se trebali MOLITI da vam se te katastrofe ne dese? Dali smo vam mogućnost da provjerite, da vam obični ljudi reču da zaustavljamo oluje, poplave, katastrofe – smijali ste se – sada plačete.
      Nećete odgovoriti na ta pitanja, ALI ĆE VAM ODGOVORITI PRIRODA, još nisu završene OPOMENE, još će doći, mi ćemo uzalud za vas moliti, Andjeli ne mogu intervenirati tamo gdje je ateizam, nevjera, grijeh, mržnja, psovka i gdje se odbacuju BOŽJA DJELA, jer po vašem neznanju DJELA ne dokazuju ništa, samo vaše laži dokazuju i nepobitne su u toliko stoljeća inzistentnih tvrdnji.
      Pogledajte si državu i oko vas – valjda ćete nešto shvatiti, a ako ne shvaćate Priroda neće odustati da vam praktički dokaže da griješite i da vam nitko nije kriv.
      Probudite se – RAT JE ZAVRŠEN – treba se osvijestiti pod hitno da ne stradate.
      Sretno i Blagoslov svima.
      Giovanni Garbin

    • Zašto ne odgovarate na postavljena pitanja? Tko vas je naučio da na pitanja odgovarate sa pitanjima van teme?
      Da li vas interesira da se ljudi ozdravljuju na Prirodan Besplatan način? Ne odgovarate. Zašto? Jer hoćete i dalje manipulirati jadnike u neznanju. Tko razuman ne bi na to odgovorio? Da li vas interesira da se zaustave poplave, oluje, nevremena, bolesti, pošasti? Ne – ne odgovarate na ta pitanja. Ali sada 26.05.2014. PRIRODA VAM ODGOVARA sa poplavama i katastrofama u cijelom okrugu gdje su se zbili ratovi mržnje. Pogledajte minska polja – tko ih je postavio i sada umiru ljudi, životinje, usjevi i u kućama se ne može stanovati.
      Da li je važno toliko pisati o falsificiranju BIBLIJE ili ste se trebali MOLITI da vam se te katastrofe ne dese? Dali smo vam mogućnost da provjerite, da vam obični ljudi reču da zaustavljamo oluje, poplave, katastrofe – smijali ste se – sada plačete.
      Nećete odgovoriti na ta pitanja, ALI ĆE VAM ODGOVORITI PRIRODA, još nisu završene OPOMENE, još će doći, mi ćemo uzalud za vas moliti, Andjeli ne mogu intervenirati tamo gdje je ateizam, nevjera, grijeh, mržnja, psovka i gdje se odbacuju BOŽJA DJELA, jer po vašem neznanju DJELA ne dokazuju ništa, samo vaše laži dokazuju i nepobitne su u toliko stoljeća inzistentnih tvrdnji.
      Pogledajte si državu i oko vas – valjda ćete nešto shvatiti, a ako ne shvaćate Priroda neće odustati da vam praktički dokaže da griješite i da vam nitko nije kriv.
      Probudite se – RAT JE ZAVRŠEN – treba se osvijestiti pod hitno da ne stradate.
      Sretno i Blagoslov svima.
      Giovanni Garbin

      • Mislim da je g:Garbin u pravu iako je nekad malo preoštar u stavovima , bar po mom mišljenju.
        Evo dokaza da je g. Garbin u pravu, za to dajem izvod iz knjige
        Masaru Emoto
        Poruke skrivene u void
        naslov izvornika:
        Masaru Emoto
        THE HIDDEN MESSAGES IN WATER
        MIZU WA KOTAE WO SHITTEIRU by Masaru Emoto
        Početak citata:
        Želite li se uvjeriti kakav utjecaj vaša svijest ima na
        svijet, predlažem vam da provedete mali eksperiment,
        igru pod nazivom »uklanjanje oblaka«. želim da snagom misli pokušate raspršiti oblake.

        Odaberite vedar dan, pogledajte u nebo i odaberite
        omanji oblak. U ovoj su igri osobito važne vaše misli i
        zato je važno vjerovati da će oblak nestati, ali nemojte
        se previše truditi. Ako se prejako koncentrirate, nećete moći odaslati energiju.
        Kad budete spremni, zamislite nevidljivu zraku
        energije koja se proteže od vaše svijesti prema oblaku I raspršuje ga u komade. Zamislite kako laserske zrake pogađaju čitav oblak, a ne samo jedan njegov dio.
        Tada recite u prošlom vremenu: »Oblak je nestao«; istodobno recite svojoj energiji (opet u prošlom vremenu):»Hvala ti .to si to napravila«. Pridržavate li se tih koraka, siguran sam da će oblak postajati sve tanjim i nestati zanekoliko minuta.
        Kao što to ovaj eksperiment pokazuje, ljudska svijest
        može imati golem utjecaj na svijet koji nas okružuje. Oblaci se sastoje od vode u plinovitom stanju i zato osobito brzo reagiraju na našu volju.
        U tradicionalnom smislu, svatko tko ustvrdi da svijest
        ima utjecaj na fizički svijet izlaže se riziku da njegovo
        mišljenje proglase neznanstvenim. Međutim, znanost je napredovala do točke na kojoj neuspjeh u razumijevanju svijesti i uma ograničava spoznavanje velikoga dijela svijeta oko nas.(kraj citata str. 120 i 121).
        Probao sam ovo i vjerujte -fercera mogu da uklonim oblake, ja obični čovjek. Možemo zamisliti kakva je snaga volje većeg broja ljudi ( hiljadu, 5 hiljada …100.000 itd). Problem je samo u vjeri, mora se vjerovati. Kad sam pokazao rezultate i uklanjanje oblaka svojoj supruzi i sinu (19) bili su prilično skeptični u mjeri da ne vjeruju svojim očima (komentari tipa: oblak bi se svakako sam raspao) – odbijajući da i sami pokušaju da to obave! Ljudi teško prihvataju nešto novo što prethodno nisu naučili u školi ili na neki drugi za njih prihvatljivi način (rekao im pop u crkvi ili pročitali u raznim, pa i vjerskim knjigama.”Zna se” da oblake mogu razbiti vjetar Ii protivgradne rakete, a ne neki penzioner sa balkona na V spratu.Volim ih, ali su toliko uskogrudi da ne žele ni da pokušaju, valjda se bojeći rezultata, koje se ne bi uklopio u njihove stereotipe.
        Na kraju veliki pozdrav g. Garbinu g. Vesni Mih. i ostalim sa pozivom da djelujemo pozitivno, kako na oblake tako i na našu okolinu. Stvaralac nas je učinio moćnim-iskoristimo to!

  9. Dragi čitatelji,
    Dragi Klinjo,
    Hvala na savjetima i na pitanjima koja si postavljaš, a koja dokazuju da istražuješ sa presudom i svojim uvjerenjem. Kad se govori o ISUSU treba si objasniti zašto je prevrnuo stolove trgovcima kad su u Hramu i ispred njega trgovali i zašto je rekao puno stvari Skribima i Farizejima da su slijepi iako misle da vide itd. da ne nabrajam. Nisi ni prvi ni zadnji da ono što si čitao na Magicus info ne vjeruješ. Tako treba reći: dragi Giovanni, ja sam toliko naučio duhovnost da sam saznao da to što sam čitao na blogovima i komentarima – TOLIKO ZNAM, DA TO NE MOŽE BITI ISTINA. Evo, tako se rješava i sve u redu. Nikoga se ne prisiljava niti nagovara da vjeruje ako njegovo unutarnje mišljenje ZNA da ne može biti istina. Mi se nikome ne dokazujemo ako ne vjeruje, simbolički opisano u Bibliji, “istresite prašinu od svojih cipela i proslijedite gdje će vas prihvatiti“.
    Kad su vlasti u Hrvatskoj pročitale da je neki dr. Giovanni digao na noge nepokretnu ženu sa vodom, i u članku na dvije stranice ARENE je pisalo da je ona od dvije bolnice imala uputnicu za rezanje obiju noga zbog gangrene, poslali su inspekciju u Ivanić Grad. Pitali su je da li zna da je slika njezina u ARENI i da vozi bicikl a imala je gangrenu. Ona je pokazala uputnice od bolnica i pokazala noge, inspekcija je referirala da je sve istinito i ostala svjedočanstva na dvije stranice. Zašto je išla provjeriti inspekcija? Da su otkrili da je to novinarska patka, poslije deset minuta Giovanni bi bio u zatvoru, a novinari kažnjeni i sa zatvorom. To je bilo 03.10.1996. i od onda su me počeli proganjati svi mediji i zabranili da se o tome piše. Nisam više smio na OTV svakih 15tak dana doći sa živim svjedocima da svjedoče i sa laboratorijskim analizama, nisam smio doći svakog ponedjeljka u 09,15 pola sata emisije na Obiteljski radio u Zagrebu. Sa lažima na internetu, pa sam morao tužiti medije i državu da me nije zaštitila od laži jer sam pravna osoba direktor poduzeća d.o.o. i predsjednik udruge, predstavnik talijanske nacionalne manjine u Zagrebu.
    Nemam ništa opravdavati i braniti ono što smo postigli, jer nisam sam, a to sam puno puta objasnio, pa me se provocira da opet objašnjavam i onda se piše da ponavljam kao papagaj.
    Dragi Klinjo, ako po Zakonu Privlačnosti nisi primio informacije da su profesori Medicinskog fakulteta u Zagrebu tri mjeseca ispitivali 71 pacijenta a najviše su bolovali od zloćudnih bolesti i referirali na Kongresu službene medicine rezultate tog istraživanja i provjere lab. analiza prije i poslije istraživanja i ti i dalje ne vjeruješ reci mi i sve je ok. Nije na meni da nikoga uvjeravam. Tako je sa svima ostalima. Ne treba da mi predočavaš da imam gorljivost za spasiti Planetu kao i Jehovi svjedoci.
    Znači da ne vjeruješ u ništa što si pročitao, ali ti znaš da ja nisam ovlašten Anđeo da pomognem – to je istina, ali da vjeruješ da predlažemo stvari koje mogu pomoći patnicima da ne umiru od zloćudnih bolesti, da dajemo i druge projekte. Neka se jave oni koji to predlažu, ali ne sa riječima. Tko ne vjeruje nema pravo govoriti i pisati da su nebuloze i da piše ono što nije istina, ako nije provjerio. Vlasti su protiv ovih prijedloga, ali su izdale licence da možemo pomagati ljudima sa svim bolestima. Kardinal Bozanić, nakon što je slušao audiokazetu i vidio pismena svjedočanstva od vlasti da oslobađamo ljude od zlih duhova, pismeno je zahvalio da u Hrcatskoj širimo Duhovnu medicinu.
    Potpisao je 2003. ugovor sa Premijerom Račanom da će na Svetištu Majke Božje u Mariji Bistrici sa liječnicima i ministarstvom zdravstva sudjelovati u pokretanju Duhovne medicine, podučiti svećenike na tu metodu liječenja.
    Napisale su novine: “Bog na zdravstvenoj knjižici. Država će iz proračuna financirati liječenje molitvom u nacionalnom svetištu u Mariji Bistrici“. Nakon toga su bili izbori nove vlade i on nije dobio još jedan mandat, pa je HDZ sve rasturio.
    Na svim portalima je napisano kakva je danas situacija što se tiče naših prijedloga koja su prihvaćena od savjetnika premijera, od Sabora i od svih savjetnika predsjednika republike da se pokrene Zdravstveni turizam u RH.
    Imamo licence u Rimu, u Zagrebu i u Londonu za cijeli Commonwealth.
    Ako netko ima nešto da me pita slobodno neka me pita, ali da ću ponovno pisati ono što je više od 30 godina napisano svugdje – neću se upuštati u to.
    Komentirao Giovanni Garbin – doktor Duhovne medicine – egzorcist – Sluga Božji

    • Krivo ste me shvatili, nisam opovrgnuo vaša ozdravljenja već to što ste ovo rekli „Dragi čitatelji,
      Dragi Klinjo,
      Što se toliko pjenite za te falsifikate? Onda ne znate zašto piše u Bibliji da treba odvojiti kukolj od pšenice. Razmislite što je to.“ , jer predočio sam vam taj citat koji se na nešto drugo odnosi. isto tako vi niste Isus da ga oponašate razbacajući stolove u hramu, vaše poveznice nemaju istinskog smisla jer vi nemate istog duhovnog pokrića. jer da imate ne bi se toliko zamarali vlastima već bi radili ono što vam najbolje ide, ozdravljenja koja uporno obznanjujete. znate da je Isus rekao da u svjetlu i Bogu neka sve radimo kako bi naša djela bila primjer drugima, a vas su onda vlasti odlučile potpuno ignorirati i zataškati i uspjeli su u tome jer jedva da sam čuo za vas. ja vam ne želim zlo već puno sreče u otkrivanju vašeg višeg životnog smisla. ako ste duhovno nastrojeni onda nečete toliko trošiti razne riječi jer jedino to upada u oči a pokriće pravo izostaje.

  10. Eto sada ste i sami shvatili o cemu ja pisem… Evo ovde imate mnogo tekstova o teskim bolestima, leukemija, karcinomima…, tekstovi se nalaze ovde na blogu. Masu puta sam molila Garbina da se ukljuci u komentare na ovim tekstovima i da pomogne ljudima koji vape za pomoci, ljudima koji se hvataju za slamku spasa, ma se nije pojavio ni na jednom da bar prokomentarise, vesto izbegava, pitam zbog cega, ako ne prodaje maglu? Zasto ne pomogne ljudima na daljinu, jer on vrlo dobro zna kako kvantna energija deluje, da nije potrebno da je covek u blizini fizickoj sa pacijentom. Ali kako bi onda ego dobio nagradu da niko ne sazna kako je Garbin nekom pomogao…😀 Nije nigde ni prokomentarisao, pitam ga da mi odgovori, zasto, ako ima toliku zelju za pomoci, a tvrdi da zna i moze?

    http://www.google.rs/?gws_rd=cr#sclient=psy-ab&q=rak+karcinoma+blog+vesne+mihajlovic&oq=rak+karcinoma+blog+vesne+mihajlovic&gs_l=hp.12…3650.15157.0.18296.35.35.0.0.0.0.301.3854.14j20j0j1.35.0….0…1c.1.23.psy-ab..11.24.2653.1ocv1kxr2Fg&pbx=1&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.50165853%2Cd.bGE%2Cpv.xjs.s.en_US.seW1cfrvSKg.O&fp=eca18033be62832d&biw=1024&bih=653

    • Dragi čitatelji,
      Vi koji ste čitali blogove saznali ste što znači na daljinu pomoći ljudima, a Vesna inzistira da: “Nije nigde ni prokomentarisao, pitam ga da mi odgovori, zasto, ako ima toliku zelju za pomoci, a tvrdi da zna i moze?“
      Onda vi recite koji ste čitali moja objašnjenja u više navrata kako se može na daljinu pomoći. Nije istina da nisam “nijednom“ a postavit ću ponovno sa datumima. Kad je Pčela pitao pomoć za svoju suprugu, sve sam mu objasnio, pa je Vesna napisala da valjda nećemo na blogu se dogovarati, neka se po privatnim mailovima dopisujemo. Nije se uopće Pčela javio da pita za pomoć i kako se to postiže. Na drugim blogovima sam napisao da se treba žarko MOLITI i vjerovati, onda ćeš dobiti. Onda sam bio optužen da tražim da se dođe u Zagreb i da se plati. Objasnio sam sve, neću ponavljati, da onaj koji nema ne plaća ništa i ne treba da dođe u Zagreb, ali da slijedi upute kako doći do zdravlja. Samo se zahvaljuje BOGU, Duhu Svetome i svojoj Duši. Pa sam i ispričao slučaj jedne vjernice koja je čekajući u Zadru trajekt dala 100 kuna sirotici da si kupi cipele i nakon godinu dana, ili koliko je bilo, došla je nama na terapiju i kad je završila terapija rekla je da nema niti za kruh kupiti, pa sam joj dao 100 kuna. Sve je snimljeno na audio kazeti. Onda je ispričala taj slučaj kako je pomogla sirotici. Odgovorio sam joj da sam mogao joj pomoći, ali i sa 20 ili 50 kuna, zašto sam joj dao 100? Ono što ste dala sirotici, dobila ste natrag onda kad vam je bilo potrebno. Dakle, sve je objašnjeno, a Vesna je već i nakon što sam objašnjavao kako se na daljinu može pomoći, pisala iste rečenice, da nisam “nijednom“ objasnio. Da li mogu reći da je u redu, ili da šutim na LAŽI? Naći ću vremena, imam sve napisano na wordu pa ću u svakom blogu postaviti.
      Znači, po mišljenju neznalica, može se ozdraviti cijeli svijet na daljinu i sve u redu, oni će i dalje ne vjerovati, psovati, ponašati se protiv Božjih Zakona? Onda neka se ne predstavljaju da žele druge podučavati kada niti to ne znaju nakon objašnjavanja.
      A što znače ISUSOVE RIJEČI? “Kad vas pitaju za pomoć, pomognite“. Kad je ISUS prolazio i slijepac se obratio Njemu i pitao ga za pomoć, ISUS ga je pitao da li vjeruje da mu može pomoći da vidi. Učitelju, vjerujem da ti mi možeš pomoći – ili neke riječi slične, nemam pri ruci Bibliju da citiram.
      Ako nije dovoljan odgovor momentalno, pročitat ćete i sa datumima kad je više puta to objašnjeno i znači da je važno pisati laži, a pisala je da nema ništa protiv Garbina.
      Sretno svima.
      Giovanni Garbin

  11. Dragi Klinjo,
    Nisam rekao da ću prevrtati stolove, zašto onda mi tumačiš kako nemam mogućnost da ga oponašam. Suvišne su to pretpostavke, a ne osrvrćeš se na bit što znače Njegove Riječi. On je Svestran, ne znači samo ono što ti kažeš, svugdje treba odvojiti kukolj od pšenice, pa i u Bibliji ako su falsificirati, po Zakonu Privlačnosti ćemo odvojit lažno od ISTINITOG. Ti procjenjuješ kao da si političar.
    Kako si protumačio: “Vi ćete činiti veće stvari nego sam ja činio“. Nakon toga je rekao da ostanemo u vezi s Njim, jer ide OCU na NEBESIMA. Rekao je: “Da sam čekao da budem savršen, ne bi bio niti sada došao da vam pomognem“. Što to znači? Budući da ide OCU, saznat ćemo stvari koje još nisu u njemu sazrele, a vi koji budete u meni a ja u vama, saznat ćete te novosti. Evo zašto možemo činiti više nego je ON imao prilike pokazati. Ne zato da ćemo biti veći od Njega, nego da naučimo slijediti i oponašatii Njega jer je ON PUT, ŽIVOT i ISTINA.
    Pa evo u Marko 16, 15-18 piše koji će znakovi pratiti one koji uzveruju. Što to znači? Nikakve filozofije ne vrijede, SAMO DJELA i stalno u Bibliji to piše. Neka se pokaže svaki, ako hoće naravno, sa tim znakovima. Riječi, pretpostavke, misli da smo veliki vjernici, oholi autoriteti, demagogi, svi me priznaju da širim Božju Riječ itd. itd. bez ovih znakova NIŠTA NE VRIJEDE. Svuda u nauci vrijede samo DJELA. Prouči malo ono objašnjenje hodanja po užarenim ugljenima. Da li se može netko mjeriti sa onima koji su imali dozvolu Prirodnog Zakona da to učine bez posljedica?
    Pogledaj se, pa onda nam donesi zaključke i tvoja mišljenja. To nije nikakva uvreda, svi smo ovdje da naučimo – mi svaki dan učimo od kontakata sa bilo kakvim mislima svakakvih ljudi. To sam osobno činio 40 godina i činit ću otkako mi je Učitelj rekao da svakoga slušam i onda učim, a tamo gdje je VJERNIK, ako traži i ako je potrebno, dajem mu pomoć da bi postao još veći vjernik.
    Dragi Klinjo, zašto govoriš da me vlasti potpuno odlučile me ignorirati i da su me zataškali kad su u Saboru, premijer i predsjednik svi su prihvatili da treba puniti proračun sa turizmom. Budući da ne znaju kako privući turiste, ovo je jedini način. Govoriš sa sigurnošću kao da ti je netko rekao da su me vlasti potpuno ignorirale.
    Sretmo svima.
    Giovanni Garbin.

    • Ja neznam dal je to zbog jezične barijere ali ono što citirate i ono što s tim povezujete nema neke logike. upravo zato sam vas usporedio s jehovinim svjedocima jer kao i vi vide citate kako njima paše i skreću sa sam srži. ovo što sam rekao za vlasti da vas ignoriraju sam vidio na vašem blogu (otkad je hdz došao jel) a i ovdje pišete da ih ne zanimaju vaše tehnike za spas čovječanstva (uključujući i SAD).
      i šta ovo znači, „Dragi Klinjo, zašto govoriš da me vlasti potpuno odlučile me ignorirati i da su me zataškali kad su u Saboru, premijer i predsjednik svi su prihvatili da treba puniti proračun sa turizmom. Budući da ne znaju kako privući turiste, ovo je jedini način. “ odnosno ima s tim?
      gdje ste i ovaj citat izvadili? „Rekao je: ”Da sam čekao da budem savršen, ne bi bio niti sada došao da vam pomognem”

      „Kad se govori o ISUSU treba si objasniti zašto je prevrnuo stolove trgovcima kad su u Hramu i ispred njega trgovali i zašto je rekao puno stvari Skribima i Farizejima da su slijepi iako misle da vide itd.“
      „Dragi Klinjo,
      Nisam rekao da ću prevrtati stolove, zašto onda mi tumačiš kako nemam mogućnost da ga oponašam. “

      zato po što onom gore rečenom vi opravdavate svoje ponašanje odnosno način izražavanja, ili neznam što bi drugo to inače citirali. i opet za kukolj se opravdavate kad spominjete falsifikate a jasno piše tamo da će anđeli taj kukolj odvojoti i ‘spaliti“. uostalom morate dati prilike da kažu oni koji tvrde da su falsifikati u pitanju jer znate da je crkva vršila veliki progon na heretike i heretička evanđelja, a vi slično svojim držanjem to oponašate. u Nag Hamadiju nisu našli gluposti već dubine poimanja Isusovog učenja, ali samo zato što se i mala crtica u njima kosila s crkvenim „pravilima“ oni su te ljude proganjali do krajnje mjere. pa da je Isus bio na čelu crkve, zar bi sve to odobrio? Rimsko carstvo je u pitanju bilo i njihov opstanak

  12. Dragi Klinjo,
    Probudi se, misliš da samo tvoje vrijedi, a ono što se DJELIMA dokazuje, to niti govora od tebe. Da li imaš na sebi znakove opisane u Marko 16?
    Onda potrudi se da ih dobiješ.
    Pogledaj blog o Bibliji koji je danas objavljen pa se malo pozabavi.
    NEKA NAS SVE OBASJA BOŽJA LJUBAV !!!
    Sretno svima.
    Giovanni Garbin.

    • Pa velim, čudno mi je bilo jer ispočetka otkad sam tu, primjećujem vaše komentare razne i o vezi biblije, pa onda i onih 4 i po miljarde molitelja i sve mi to bilo čudno pa odlučih ispitat. a još čudnije da onda i čuda izvodite među bolesnima. ja jesam grešnik i imam svojih problema no jeste li čitali tu da sam upoznao svetost? i da sam bio iskušan kao i Isus u pustinji i podlegao napasti? zar ništa vam to ne znači, nikakva pitanja da vam stvara?

      • O Vesna što vas plaši da ste i to izbrisali?
        ovako vam to bilo dragi Garbine, pred deset godina sam gledao dokumentarac o egzorcizmu i tu večer kad sam išao spavat spopao me strah i u mene se uvukao zloduh koji mi je ulijetao u misli svojim mislima i to se nastavilo svaki dan..već tu večer sam uzeo bibliju novi zavjet pod ruku zajedno sa svjetlom upaljenim jer mi je to bilo šok..da bi se izlječio od tog dodatnog glasa dosadnog koji mi je skretao misli i plašio me, krenuo sam moliti, čitati bibliju i postiti. s vremenom je taj glas se smanjio a zatim iščezao iako me je kušao u svemu i posrtao sam također u napastima..kako bijah u molitvi našao ozdravljenje odlučio sam se potpuno predati i vidjeti što se nalazi s druge strane..molio bih Oče naš, Zdravo Marijo, te Slava Ocu i zatim bih svoje želje s naglaskom na savršenstvo izgovarao Bogu kroz nadu, nadam se Bože da ćeš ovo pa ono, i to bih izgovarao sve tiho i razmišljao o rečenom prije nego što bih drugo zatražio…sve sam više postajao mudriji u sebi i molitvi se predavao jer me jedina ispunjavala..ubrzo sam se osjećao sve više blisko Bogu i sve manje željan svijeta.. jedne večeri ležeći, kroz samilost i ljubav koju osjećah prema svemu, rekoh Bogu spreman sam za nešto više. istog trena je svjetlo ušlo u mene i tri dana i noći sam bio ispunjen tim svjetlom i u meni i oko mene sve je svjetlilo, posebice priroda. bijah ispunjen mirom i blaženstvom. već drugi dan me nagnalo da probam pustit psa svog s lanca da vidim hoće li me poslušat i ne pobjeć kad ga dozovem..no nije poslušao kao ni prije do tada i tog trena izgubih malo mira svog. kad sam „sišao“ s te svijeti blaženstva osjećao sam da mi fali vremena za sve što bih htio uraditi, vidjeti u životu. i rekoh Bogu da mi da pred oči samo ono što mi treba, i istog trena se osjećah još dalje od Njega..daljnje kušnje su me tog mladenačkog svijeta pobijedile jer bi mi nešto u meni uvjek reklo: ma probaj, neće to Boga smetat. i time bih se još više otuđivao od Njega..prije svetosti kad bih postio odlučio bih ono što me tjera na napast ostaviti na 40 dana a danas sam alternativnije orjentiran.. tada davno shvativši veličinu dostignutoh rekoh si da nađem alternativu za svakog uključujući meditaciju i drukčiju molitvu..a od svega toga najvažnije je biti predan Bogu.

  13. Ne znam sta sam to izbrisala i sta me pitate, odnosno zbog cega se cudite i pitate me cega se bojim? Ne bojim se i nemam nikakav strah ni od koga i ni od cega, savest mi je cista po svim pitanjima…😉 Sta mislite Klinjo da ja samo cucim ovde na blogu i cekam kada ce ko sta napisati.. Verujte da ne stignem sve ni procitati, a kamo li na sva pitanja da odgovaram. Imate se tu na blogu pa medjusobno caskajte, komentarisiite, pitajte i odgovarajte do mile volje. Razmenjujte iskustva.. Uzivajte..😀

    • Pa što ste onda izbrisali temu O ISUSU HRISTU I HRISCANSTVU gdje sam pisao o tome?? još jedan važan detalj je pisao tamo, a to je da ovu svetost nije pametno probuditi dok sama ne bude htjela, kako opominje tri puta Salomonova Pjesma nad pjesmama u starom zavjetu.
      Svako dobro

  14. Poštovani,vjerovatnoća da su mnoga saznanja kroz prepise raznih tekstova tokom 2013 godina,izmjenjena svesno ili nesvjesno, je veoma velika. Zavisno od političkog trenutka tokom rada na tekstovima vjerovatno je dolazilo do „štimanja“ i raznih drugih „prilagođavanja“ Nažalost sve što prođe kroz ljudske ruke postaje subjektivno, a to se i odnosi posebno na utvrđivanje,odnosno mijenjanje pojedinih dogmi (npr. božanska priroda Isusa, reikarnacija itd.) na koncilima,kako prije tako i poslije raskola. To se dešava i u savremenom svijetu gdje se pojedine dogme(a naročito one propisane od Velikog brata ne smiju dovoditi u pitanje). Bio sam šokiran kada je u julu 2013 godine pod sumnjom izgovorom da se u avionu nalazi bjegunac Snowdan nekoliko uzornih EU zemalja zaustavilo avion Gvatemalskog predsjednika. Taj događaj je gotovo ignorisan u glavnim svjetskim medijima, iako se u osnlobovi radi o pravom skandalu gdje se zaustavlja avion predsjednika suverene zemlje.Naravno treba razumjeti i crkve, gdje bi im bio kraj kada bi ¨ svaka šuša¨ mogla da uzdrma dogmu. Crkve često ignorišu suprotna mišljenja , U Vatikanskim arhivama i blibliotekamaa a možda u arhivama drugih hrišćanskih crkava sigurno leže odgovori na brojne dleme. Gdje je ovdje izlaz? Nek svako vjeruje u ono što želi i mora. lli Oko za oko zub za zub ili Okreni i drugi obraz…pa izvolite. Što nas više bude vjerovalo u ljubav i nenasilje, jedinstvu sa ostalim ljudima (pa i onima koji su izabrali suprotno od našeg izbora) i prirodom to bolje.Kao što papa Franjo reče prije neki dan: Ko sam ja da im sudim…

Ostavite odgovor

