DRZAVA JE TRUDNU I GLADNU OSTAVILA DA UMRE OD RAKA!

Marija Kastratović (25) u sedmom mesecu trudnoće boluje od raka grlića materice, stara se o sinu (6) i bolesnim roditeljima i na sve to – ostala je bez posla i bilo kakve pomoći..

Foto: Facebook / marija.kastratovic.35Foto: Facebook / marija.kastratovic.35

Marija Kastratović (25) u sedmom mesecu trudnoće boluje od raka grlića materice, stara se o sinu (6) i bolesnim roditeljima i na sve to – ostala je bez posla i bilo kakve pomoći.

Rak grlića materice Mariji je otkriven pre tri meseca. Međutim, kako piše dnevni list “Informer”, ona nije u mogućnosti da radi niti da se leči, jer nema novca čak ni da plati kartu od Opova, gde živi, do Beograda.

Sumnjaju da se rak proširio i na limfne žlezde, zbog čega mi je dat uput za Beograd. Bukvalno nemam čime da odem, već sedim kod kuće i molim se bogu za svoje zdravlje – kaže Marija.

Foto: Facebook / marija.kastratovic.35

Foto: Facebook / marija.kastratovic.35

Ona sa sinom i bolesnim roditeljima živi skoro gladna, u kući bez struje, sa svega 7.000 dinara mesečno, koliko iznosi alimentacija koju za dete dobija. Otac bebe koju nosi ostavio ju je čim je saznao da je bolesna, a na poslu, gde je radila neprijavljena, dobila je otkaz.

Najneobičnije u ovoj priči jeste to što joj pojedine državne službe savetuju da bebu da u hraniteljsku porodicu!

– Tražila sam pomoć od Centra za socijalni rad u Opovu, gde mi je direktorka Gordana Nikolić Nestrovo rekla da nemam pravo ni na kakvu nadoknadu jer primam alimentaciju za prvo dete.Jedino što mi je ponudila jeste da po rođenju devojčice koju nosim dam dete u hraniteljsku porodicu – ispričala je ova žena.

Ona je odulučila da se svog deteta ne odrekne, čak i po cenu da ne dobije socijalnu pomoć. Dobra vest je da su joj lekari rekli da postoje šanse da se oporavi:

Ginekolog u Opovu mi je rekao da bi moj oporavak, posle operacije, koja ne može da se uradi pre porođaja, trajao najviše šest meseci. Ali, ne znam sa kojim parama da preguram to vreme, niti da li ću i da preživim, kad nemam sa čim ni na kontrole da idem

Da nesreća bude veća, osim o sinu, Marija brine i o bolesnim roditeljima: majka joj je težak dijabetičar a otac je hospitalizovan.

Otac mi je godinama radio, ali je u međuvremeni duševno oboleo i leži u bolnici u Kovinu.Država kaže da ni on nema pravo na invalidsku penziju, već mora da čeka da ispuni uslove za starosnu. A meni do tada šta Bog da – kaže Marija.

Svi koji žele da pomognu Mariji mogu to uraditi na račun u Banci Intesa, broj 160-5100100302805-28.

(Telegraf.rs / Izvor: Informer)

http://www.telegraf.rs/vesti/794723-uzasno-drzava-je-trudnu-i-gladnu-ostavila-da-umre-od-raka

P.S. Ljudi u zemlji Srbiji, su zabili glave u pesak, o empatiji da se i ne govori, kada skrecem paznju na nepravilnosti, mnogi me napadaju i misle kako sam protiv ovoga i onoga. Nisam ni protiv naroda, niti protiv drzave, ali sam protiv mnogih vidnih nepravilnosti u svim segmentima nasih zivota i uvek cu ukazati na to, neka se prociscava na svim nivoima…😛

12 comments on “DRZAVA JE TRUDNU I GLADNU OSTAVILA DA UMRE OD RAKA!

  1. Draga Marijo,
    Zadnja tvpja rečenica koju si navela: “A meni do tada šta Bog da – kaže Marija“. me ponukala da ti napišem da ne treba nikakvi novac za dobiti zdravlje. MOLITVA koja je uslišana je potrebna i VJERA.
    Ako želiš, poslat ćemo ti kako ćeš MOLITI i MEDITIRATI da ozdraviš.
    Za dobiti informaciju o novostima koje još široka masa ljudi ne poznaje
    Otvorite Google za dobiti sve novosti u Duhovnoj medicini koje su vam potrebne:
    https://www.google.hr/#rlz=1C2SAVI_enHR523HR523&sclient=psy-ab&q=www.www.poslovni.hr%2FOsnovana+Agencija+za+kvalitetu+u+zdravstvu+&oq=www.www.poslovni.hr%2FOsnovana+Agencija+za+kvalitetu+u+zdravstvu+&gs_l=hp.12…

    http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=27467
    Od srca ti želimo da ozdraviš i da budeš sa svojom djecom.
    Komentirao Giovanni Garbin – doktor Duhovne medicine – egzorcist – Sluga Božji.

    • Dragi garbin – za zdravlje mozda ne treba novac ali za hranu za nju i dete i tek kako treba – a hrana je ta koja i potpomaze zdravlje. Pokusajte vi bez prebijene pare sa detetom da prezivite od svoje molitve – cula sam da zurenje u nebesa ima narocito dobar ukus ako se konzumira za vreme uzine. Vreca gluposti! U nevojli ljude navlacite na svoju vodenicu!

      • Draga Svetlana,
        Znamo vrlo dobro da treba i hrana i ostalo za živjeti.
        Ne može se sve objašnjavati na svakom blogu.
        Da li si čula da MOLITVA daje i ZDRAVLJE i HRANU i sve što je potrebno?
        Prouči MOLITVU koja je uslišana, pa ćeš saznati što znači.
        Giovanni Garbin.

      • NJena sudbina je toliko teska da nikoga ne moze ostaviti ravnodusnog. Danas niko (bar vecina) nema previse, ali ima sigurno vise od ove nesretne zene. Molim vas, ostavite mi na mailu njen kontakt telefon.
        Pozdrav,
        Svetlana

  2. Smucila mi se ova drzava srbija,Ona nema osecaja ni za koga .Ona je meka za kriminalce i lopine svasta bih rekao jos ali verujte mi nemam vise volje ni zasta .Koliko sam bio patriota ove iste srbije toliko mi se sad smucila .Lopinama koji vode ovu drzavu nista nije sveto sem njihovih bankovnih racuna .Gazic i po lesevima samo da zgrnu milione od ovog naroda
    .Molio bih bilo kog prakticara rekonektivnog iscelivanja ako ga ima u blizini da uradi ovu osobu besplatno ,ja bih je uradio da je u zrenjaninu besplatno da im olaksam koliko toliko zivot .Novca nemam da im posaljem posto ni ja nisam radio godinu dana .sad sam poceo kod privatnika ,neznam ni koliko cu dobiti platu ,ako je u opste i dobijem Jer ovo je srbija .Uspeli su da sve rasture ,svuda su lopine od sudstva policije vlade opstine svuda i svi gledaju svoj interes .Zabole njih sto Marija nema primanja bitno da oni imaju da se razbacuju .Marija zelim ti sve najbolje i oprosti mi sto nisam u mogucnosti da ti pomognem materijalno pokusacu da te radim na daljinu posto ima tvoja slika .Puno pozdrava iz Zrenjanina

  3. Aporpos post scriptum-a “ Ljudi u zemlji Srbiji, su zabili glave u pesak, o empatiji da se i ne govori, “ – ovo apsolutno nije istina i to je dokazano vise puta. To sto se mnogi ljudi ne hvale da pomazu ne znaci da to i ne rade

  4. Svetlana, apropo vaseg komentara, mislila sam u globalu, nisam mislila na pojedinacne slucajeve, koji pomazu u zemlji Srbiji.
    **************

    Sudbina trudnice dirnula Srbiju: Taksista je besplatno vozi na lečenje
    Marija Kastratović (26) iz Opova ujutru će prvi put ići kod lekara taksijem. Zahvaljujući pažnji vozača „Beo taksija“ koji je čuo za njenu životnu priču, ova mlada žena koja je u sedmom mesecu trudnoće i boluje od raka grlića materice imaće mogućnost da u jednom danu obavi sve potrebne preglede.

    – Zvao me je i rekao da će doći po mene da se ne batrgam na 35 stepeni po prevozu. Jako sam srećna u ovoj mučnoj situaciji što su ljudi uz mene. Svi su mi pružili podršku i pomoć da istrajem i verujem da će na kraju sve biti kako treba. Evo neke žene iz Pančeva će mi doneti stvari za decu, telefon stalno zvoni. Nije mi bilo lako da izađem u javnost sa ovako ličnom pričom, ali nisam više znala šta da radim. Verujem da će, ipak na kraju i za mene i za moju decu sve biti kako treba – priča Marija dok sa strahom i strepnjom iščekuje nove lekarske izveštaje.

    Zna da je čeka težak period, ležanje u bolnici, medicinska ispitivanja, ali je nada ne napušta.

    – Brinu me te otečene žlezde koje su lekari primetili, u grču sam. Na svim uputima piše da sam hitan slučaj, tak da verujem da će se ova agonija što pre završiti – kaže dok skuplja poslednje atome snage da pripremi čaj.

    APEL ZA POMOĆ

    Svi koji žele mogu da pomognu nesrećnoj porodici uplatom na žiro račun 160-5100100302805-28 u Banci Intesa, na ime Marija Kastratović.
    ŽRTVA SISTEMA
    Marija je nezaposlena samohrana majka šestogodišnjeg dečaka, a u oktobru će roditi devojčicu. Bez posla je ostala kada je gazda saznao da je u drugom stanju. Primorao ju je da sama ode.

    Pošto se izdržava od 7.000 dinara alimentacije i isto tolike socijalne pomoći koju dobija njena majka koja boluje od dijabetesa i epilepsije, zatražila je od nadležnog Centra za socijalni rad neku vrstu pomoći dok se ne izleči i dok ne bude mogla da počne da radi.

    – U Centru su mi rekli da mogu da mi daju socijalnu pomoć u visini detetove alimentacije, a morali bi od pomoći da mi odbiju alimentaciju, pa bih došla na isto. Zato se nisam odlučila da podnesem papire za socijalnu pomoć iako imam sve što je potrebno – kaže Marija Kastratović.

    Pročitajte još:
    Trudnicu Mariju Kastratović (26) obolelu od raka pazi šestogodišnji sin
    Srce za decu: Bori se sa nemaštinom, bolešću i birokratijom
    I LEPE I STRAŠNE VESTI

    Marija je za svoju bolest saznala nenadano. Dok je išla na pregled za utvrđivanje trudnoće, ginekolog je primetio ranicu na grliću.

    – Odmah je urađena biopsija i dok su stigli rezultati već sam bila u trećem mesecu. Rekli su mi da imam prvi stadijum raka, što je dobro. Kada se porodim odstraniće mi deo grlića. Pa čak i da mi odstrane celu matericu znam da ću biti zdrava žena. Imam sreće što je moj slučaje prihvatila ugledna doktorka Anja Pikula iz GAK „Narodni front“ – priča neustrašiva Marija.

    Prema iskustvu ginekologa i akušera, ukoliko se u trudnoći utvrdi karcinom radi se procena stanja pacijenta. Nekada se rade hitne operacije tokom trudnoće, a nekada se čeka da prođe porođaj.

    Centar za socijalni rad Opovo: Pomoći ćemo Mariji

    Marija Kastratović je dobila jednokratnu pomoć od Centra za socijalni rad opštine Opovo u iznosu
    od 5.000 dinara.
    Gordana Nikolić Nestorov, direktorka Centra, kaže da je to sve što mogu da urade u ovom trenutku u skladu sa Zakonom.

    – Marija nije korisnik socijalne pomoći. Da bi to postala morala bi da podnese dokumentaciju, a ne može da koristi i pomoć i da prima alimentaciju. Takav je zakon. U njenom slučaju razlika da prima pomoć u odnosu na novac koji dobija za prvo dete je oko 500, 600 dinara. Jedino što bi još mogla da dobije je dečiji dodatak. Kada se drugo dete rodi i kada ga bude prijavila uradićemo sve da joj izađemo u susret – rekla je za portal „Žena“ Nikolić Nestorov.

    Marija kaže da nikada nije podnela papire za dodatak, jer bi to značilo da treba da putuje u Beograd, a za to nema ni snage ni novca.

    http://zena.blic.rs/Porodica/16918/Sudbina-trudnice-dirnula-Srbiju-Taksista-je-besplatno-vozi-na-lecenje

Ostavite odgovor

