PRAKTICNA VEZBA IZ KNJIGE “ TAJNA BRZOG ISCELENJA” OD FRENK DZ. KINSLOU

Sada cu vam pokazati jednu vezbu kako bolje da shvatite koju moc mi ljudi u sebi imamo i kako cemo u buducnosti moci da delujemo pri isceljivanju, lecenju i regeneraciji organa… Iz knjige „Tajna brzog iscelenja“: od Frenk Dz Kinslou, zacetnik procesa Kvantum Entrainmet.

VEZBA:

Ispred sebe spojiti ruke kao na slici, kao za pozdrav Namaste. Otvoriti sake, ali da su spojene sa strane, na strani malih prsta, tako da oba dlana gledaju prema vama. Izravnajte linije srca na obe ruke, to su linije koje idu ispod malih prasta u smeru kaziprsta. Kada ih lepo spojite da izviru iz istog mesta ispod malog prsta, sada ih ponovo, lagano spojite dlan o dlan i proverite da li su vam prsti u istoj ravni. Kada se uverite da su vam prsti u istoj ravni onda spustite desnu saku na sto ispred sebe sa rasirenim prstima i dlanom prema gore. Smirite ruku, izaberite jedan prst (ja sam izabrala srednji) i dajte naredbu ‘ovaj prst ce se izduziti, porasti’. Skoncentrisite se na taj izabrani prst tacno 1 minut i onda ponovo izjednacite linije srca, sklopite ruke i proverite koliko vam je prst porastao, koliko se produzio. To je sve, lepo se zabavite, kao sto se i sama zabavljam eksperimentisuci…😀

12 comments on “PRAKTICNA VEZBA IZ KNJIGE “ TAJNA BRZOG ISCELENJA” OD FRENK DZ. KINSLOU

  1. g.Vesna,

    Uz dužno poštovanje, zar ne mislite da su ovakvi tekstovi ORDINARNA BUDALAŠTINA !?
    Ukoliko ubuduće budem dobijao tekstove ovih „kvaliteta“, biću prinuđen da štedim svoje dragoceno vreme!

    Želim Vam dobro zdravlje i uspeh u daljem radu!
    Iskreno,
    ing.Sopček Đura-Zemun

  2. super je ovo, samo sam cuo da to nema nikakvog efekta na osobe koje ispred svog imena i prezimena stavljaju i svoje ,,titule,, …..nemam pojma,samo sam cuo…..

  3. Sopček Đura, ja vam sa bloga nista ne saljem. Kada ste se registrovali na blog da bi mogli komentarisati, kliknuli ste na opciju koja vas je ‘pitala’ da li zelite dobijati postu sa bloga, ili ne, tako da se to automatski odradjuje. Sto se mene tice, ja ne ovisim o ljudima sa bloga, jer nisam placena za ovo sto radim, ovo je moja dobra volja, jer me ispunjava i to sto radim radim iz ljubavi, niti moj zivot ovisi od bilo koga, kako su se prikljucili, tako se mogu i iskljuciti i nemate potrebe pretiti, ja cu stavljati ono sto ja budem htela, a vama zelim srecan put i mirno more od srca… Nisam vezana ni za sta i ni za koga, mogu potpuno samostalno da funkcionisem…😉

  4. Bila sam na seminaru Dr.Kinslowa i mogu vam reći da njegovaq tehnika savršeno funkcionira kad se primjeni pravilno da vjerom, ljubavlju i dobrim namjerama. Srdačan pozdrav, blog Vam je super, nastav ite i dalje, Zlatica

  5. Um je kao padobran, dok nije otvoren, ne funkcioniše. To bi bila moja poruka, za sve skeptične, cinične, zlovoljne i negativne osobe, sa isto takvim komentarima. Bilo bi lepo da ste se nasmešili na članak i produžili dalje. A verovali, ili ne, kod nekoga je ova vežbica i upalila.🙂

Ostavite odgovor

