FOTOGRAFIJA KOJA JE OBISLA CEO SVET I RASPLAKALA LJUDE SIROM SVETA

Dječak iz sirotišta koji je nacrtao svoju mamu na podu i zaspao u njenom naručju. Ovu fotografiju je objavio sajt The Muslim Times

Fotografija koja je rasplakala ljude širom svijeta – Dječak iz sirotišta nacrtao mamu na podu i zaspao u njenom naručju

 

14 comments on “FOTOGRAFIJA KOJA JE OBISLA CEO SVET I RASPLAKALA LJUDE SIROM SVETA

  1. Zbog sve trullavosti sveta i nepravde nemam zelju da se vise ikada inkarniram.I inace imam pojacane aritmije a ovakve slike ce me jednom i dotuci.Prevse…ali previse tuge je na ovom svetu…trebao je neko da me upozori na to pre rodjenja…

    • g.Branko, rođen sam 1958. i sa 8 godina ostao bez majke!
      Ta tragedija i nedostatak ljubavi, pratiće nas dok smo živi…
      Želim Vam dobro zdravlje!

    • Ma, ja sam je imala ali kao da i nisam. Uveče kad bi nas spremila na spavanje umjesto da nas poljubi za laku noć i miran san „razapela“ bi se na vrata i izgrdila nas za dnevne nestašluke. Moj stariji brat i ja smo piškili noću u krevet do moje 11.g.starosti (on je 2.g. mlađi). Da je umrla dok sam bila nejaka možda bih i ja žalila kao vi a ovako sam rasla sa traumama pa i sad u starosti posledice nisu nestale.

  2. E bas zato trebamo da nadjemo, izvucemo i delimo ono najbolje u nama…uspostavicemo ravnotezu za dalja pokoljenja…ako nemam nesto ili mi nedostaje ili mi je oduzeto (na bilo koji nacin) idem dalje i necu da prenosim tudje greske ….zivecu i radicu na sebi do god bude ziv.

  3. Hocete li prestati vise da mi pisete i koristite moju mejla adresu? Ne zelim Vase prepiske i uznemiravanje.

    2013/8/12 „Blog Vesne Mihajlović“

    > ** > vesnamih posted: „Dječak iz sirotišta koji je nacrtao svoju mamu na > podu i zaspao u njenom naručju. Ovu fotografiju je objavio sajt The Muslim > Times „

  4. NISTA CUDNO posljedica losih brakova nesrecnih zena i muskaraca ne moze se ovo spreciti ,kako spreciti nekoj zeni da pobaci ili cak ubije dete svoje u nekoj histeriji nikako. Jedino kad bih ovake devojcice i decake odgajali normalni ljudi je resenje sve ostalo je prica jer ovi domovi po meni su stratista robije.Razmislimo samo malo o ovome i starosti odbace ljude nema emocija ljubavi srece i zbog negativnih misli strada mladi covek ili zena.Takav je svet u kome zivimo zato i jesmo u ovoj recesiji jer vlada ona uzmi novac i tko koga sljivi.Valjda ce se i ovo promenit jednog dana

  5. Mislim da ste sa ovom temom postali dosadni.Previše dugo je ekploatitišete. To je vidljivo po tome šta imate malo komentara.
    Vaš blog je lepo uređen ali činite neke neoprostive greške. Bela slova na crnoj pozadini otežavaju čitanje. Teme su na prvi pogled interesantno, ali sve je uglavnom arhaično i za savremenog čitaoca neinteresantno.Čist promašaj. Niko ništa ne radi čisto amaterski bez nekog interesa, pa je moguće predpostaviti da i vi računate (za naivnog čitaoca prikriveno) na neki iinteres.
    Ako je Blog namenjen ljudima koji govore srpski, onda sve treba da bude na srpskom jeziku.Englesi jezik koji često koristite je ponekad teško razumljiv i za one kojimaje to matarnji jezik. Pokušajte da pronađete nešto zasavremenog čitaoca zanimljivije, jer ljudima je dosta raznih nesuvislih saveta. Njima je potrebno nešto što posredno ili neposredno donosi neku korist.

  6. Ne znam koliko cu jos puta morati da pisem ovde na blogu za pojedince da ja sa bloga nikom nista licno ne saljem, vec se to automatski odradi, jer ste prilikom registrovanja na blog potvrdili da zelite postu sa bloga.�ivica Simi�. Vama i slicnima koji ne zele da su tu, preporucujem da se jednostavno iskljucite i bicete mirni i zadovoljni.

    Branko Micic, ako sam vam dosadna kako pisete sa mojim ucescem na blogu i vi se jednostavno iskljucite, niko vas ne tera da se zadrzavate na blogu. Nista nije pod moranje. Ponovicu, da nemam nikakve koristi ni od koga i nisam placena, jer ovo sto radim, radim iz zadovoljstva i iz ljubavi i takve kao sto ste vi sumnjicave i negativne ne zelim ubedjivati ni u sta. Ako vam se ne svidja ovde na blogu, imate dve solucije, ostati i izabrati ono sto vam odgovara, ili se jednim obicnim klikom iskljuciti skroz. Srecno..😀

    conan , hoce se sve promeniti na bolje kada ne budemo ocekivali od drugoga da se menja, vec da svako pojedinacno to radi za sebe. Kada se promenimo na bolje mi, i nasa okolina se automatski menja.

Ostavite odgovor

