1535018_10202152520948485_2010337106_n

TAJNA KRALJICE NEFERTITI

Na obali Nila sedela je žena po imenu Nefertiti, najmoćnija žena u Amarni, kraljica sunca, kraljica smaknutog vladara… Apsolutna lepota. Legenda kaže da Egipat nije iznjedrio takvu ljepotu, samo njezino ime znači, „Savršena“, njezino je lice krasilo hramove širom zemlje, no ipak je isčezla s istorijske scene, poput fatamograne. Sedela je na obali reke Nil kao neka obična seljanka. Držala je noge u vodi, dok su joj ruke bile gole upijajući sunce na prohladnom zimskom danu, a misli letele  svuda… Život joj je bio na prekretnici, ne njenim izborom ili prirodnim tokom:  morala je u svakom slučaju da deluje. Žene mrze tu vrstu života, da neprirodno deluju, mimo svog biološkog sata, ali to čine efikasno i često neopozivo. Zapravo njen život  je bio u pitanju, znala je, ali je takođe vrlo dobro znala da je sve ove godine za vreme njene vladavine on svakodnevno bio u pitanju, svake sekunde vladavine Sunca protiv Sveta, kakav je bio i kakav još uvek jeste. Samo je neka ravnoteža snaga sada bila poremećena, iznenada na prekretnici posle mnogo godina spore inercije spram  Sunčeve moći. Imala je šest kćerki. Pošto je rodila treću kćerku, prestala je da razmišlja o bilo čemu drugom osim ženama na vlasti: bez oca, bez muževa, bez sinova. Nije imala ni nade ni očekivanja, život joj je bio i pun i ispunjen: njena budućnost sastojala se u naporu da se ne dopusti prekid prirodnog toka njenog života. Život bez muškaraca na koje može da računa, već samo od kojih zazire: neobičan život za ženu, u njeno vreme , na njenom položaju. Još jedna anomalija u sudbini koja joj je svakog dana, na zalasku sunca na Nilu, sa onim peščanim žutim odsjajima prašine, jednostavnu poruku emitovala: još jedan dan si progurala u istini i jeresiNjena lepota bila je kombinacija istine i jeresi. Kasnije, pojam lepote u umetnosti u istoriji, zahvaljujući kipu koji je napravio zaljubljeni skulptor genije, zapravio ni njoj  ni njenim savremenicima ništa nije značio bez  untrašnje istine sunca i spoljne slike te stvarnosti. Ona je na kraju krajeva ipak bila kraljica koja je vladala svojim sugrađanima, mužem i svojom zemljom. Sve ostalo bila je fikcija. U Dolini kraljeva, u jednoj prašnjavoj grobnici, ležala su 3 tijela. Jedna egiptologinja je došla do čudesnog otkrića: prema dr. Joann Fletcher, jedna od njih je, ni manje ni više, izgubljena kraljicaNefertiti. Da bi se to potvrdilo potrebno je krenuti na putovanje od 3000.god. unatrag. Polako nam se otkriva priča boginje na zemlji, tragična priča o moći, ljubavi, izdaji, a možda čak i ubistvu. Egipatska Knjiga mrtvih, govori o stravičnom uroku, ako je mumija osakaćena, bogovi je ne mogu prepoznati. Ne može se otputiti u zagrobni život, i zarobljena je između sveta mrtvih i živih. Takva je mumija ležala zaboravljena 3.000.god. u Dolini kraljeva.

Postavlja se pitanje: ko je ona, i zašto je prokleta ?

1912. godine u pješčanim dinama egipatske pustinje, nemački su arheolozi pronašli relikviju, poprsje zaboravljene kraljice. Taj je zadivljujući nalaz sada, uzor ljepote širom sveta, ali njen život je još uvijek zagonetka. Ime Nefertiti se često prevodi kao „Lepotica je stigla“. Na mnoge se načine postavila na pijedestal savršena kraljevske ličnosti, a lepota nije nikako sve što je krasilo tu posebnu ženu. Nefertiti je jedna od najčudesnijih ženskih ličnosti, u istoriji Egipta. Bilo je mnogo važnih kraljica, ali među svima njima, Nefertiti se zbilja ističe kao neko vrlo poseban. Kažu da niko nije nadmašio Nefertitinu moć. Odrasla je u haremu, udala se za faraona, rodila šestero djece, i sprovela revoluciju koja je zauvek promenila Egipat. S mužem je izvela narod iz staroga glavnog grada i sagradila zapanjujući grad u srcu pustinje. Za neke je bila religijski fanatik, zaverenica, izdajica. Drugi su u njoj vidjeli junakinju koja je podnijela najveću žrtvu kako bi spasila svoju zemlju. Bila je kraljica zagonetki, kraljica magije, kraljica ljubavi, kraljica ljubomore, kraljica osvete. Zahi Hawass, upravnik veća za starine, kaže: „Nefertiti je najznačajnija kraljica Egipta. Nefertitina sudbina je jedna od najvećih nerješenih zagonetki Egipta.. Identifikovati mumiju kao kraljicu Nefertiti je vrlo značajan nalaz“. Dr. Kent Weeks, egiptolog: „Nemamo dokaza, nedostaju nam bilo kakvi nalazi iz toga razdoblja. U osnovi se sve svodi na nagađanje. Malo toga je očuvano iz vremena Nefertiti“. Carstvo je plesalo na granici urušavanja. Kako bi spasila Egipat, Nefertiti je okrenula leđa svemu što je voljela, pa čak i svome bogu. Nefertiti je nasljedila carstvo u procesu raspadanja i ubrzo je preuzela vodstvo. Prvo zaštićuje sebe, pa svoju dinastiju. Tako da je udala svoju kći Ankesenamonu za posinka Tutankamona. Događaji nakon toga ostaju nezabilježeni, ali odgovor možda postoji. Pretpostavlja se da je Nefertiti napustila Amarnu i zajedno s sarkofagom Ehnatona, otišla u Tebu odakle je lakše mogla upravljati carstvom, i uvesti red u državu. Nova religija koju je bila započela s mužem bila je mrtva. Muža je trebala pokopati po starim običajima i tim gestom umiriti stare neprijatelje, Amonove sveštenike. Možda je i nanovo otvorila hram Karnaka, da bi ponovno postavila Amonove sveštenike. To je bio diplomatski potez s kojim je stare neprijatelje pretvorila u saveznike. Tragovi Nefertitine odlučnosti još žive u Karnaku. Kipovi prikazuju Tutankamona i njegovu ženu Ankesenamonu, kao tradicionalne bogove, možda ih je Nefertiti poučila starim načinima i običajima. Ali kaos kojeg su Nefertiti i njezin muž donijeli, nije bilo lako zaboraviti, ni oprostiti. Vjerojatno je Nefertiti vladala u Tebi do svoje smrti, otprilike godinu dana kasnije. Može samo nagađati kako je umrla. Prljavom igrom, ili od ruke Amonovih sveštenika. Možda su je potajno otpisali ljudi kojima je bilo u interesu izbrisati svake tragove Dinastije iz Amarne. Ne zna se što se dogodilo Nefertiti, jer ono što je zapisano jest da se spominje trogodišnja vladavina Ehnatonovog nasljednika, ali što se poslije dogodilo, poput mnogo toga iz Amarne, ostaje tajna.

NEFERTITINA SMRT

Stručnjaci koji su istraživali mumiju, pokušali su simulirati ozljede, rane pronađene na mumiji tako što su napravili eksperiment na svježoj i vakumiziranoj svinji. Zanimljivo je da se rana od oštrice ispod rebara može vidjeti samo na svježoj svinji, a ne na vakumiziranoj, tj. svinji iz koje je izvučena sva vlaga, i imitira mumiju, do nje nož uopšte ne može prodrijeti. To potvrđuje da kad je rez nastao, tjelo je bilo svježe. Prof. Don Brothwell: „Najverovatnije se radi o ubistvu, jer rana na rebrima je sigurno nastala pre smrti, dok za onu na licu nisam siguran. U svakom slučaju, ni jednu ranu nije mogla preživeti“. Dr. Zahi Hawass: „DNK danas ne daje tačne podatke o mumijama, znanstvenici će još uvijek raditi na tome. Kažu da ćemo s godinama moći raditi više toga, da se unaprijede DNA metode. A to je ono što ja čekam. Mislim da je ipak identifikacija treće mumije, nagađanje“.

REKONSTRUKCIJA LICA

Zadnji dokaz  je Nefertitino poprsje. Pitanje je da li će rekonstrukcija lica mumije nalikovati poprsju. Na 3D prikaz lobanje, nanose se kompjuterski tkivo i meso. Metoda ima značajne prednosti pred staromodnom, tj. rekonstrukcijom pomoću gline. Jer kad se radi s glinom, svaki put se dobije malo drukčije lice, što nije slučaj s kompjuterom. Po završetku, lice ide grafičkom dizajneru na završnu obradu. Na kraju, rezultat je bio zapanjujući, sličnost je bila zastrašujuća, jer 3D kompjuterski prikaz lica izgledao je potpuno jednako s poprsjem Nefertiti.

Zaključak

Nefertiti je vodila poseban život. Devojčica-nevesta, kraljica, boginja na zemlji, faraonka, jeretik. Revolucionarka koja je pokušala preobraziti Egipat, ali nije uspjela, nego je bacila svoju zemlju u vrtlog koji je možda doveo do njezine smrti. Amarna je nakon njene smrti rastavljena kamen po kamen. Svi hramovi koje je podigla pretvoreni su u prah. Nefertiti i dalje ostaje velika enigma egipatske prošlosti, jer neko se dobro potrudio da izbriše svaki trag njenog postojanja i vladanja. No ipak, pronađena mumija uz nova dostignuća nauke, mogla bi se uskoro i sa sto postotnom sigurnošću identifikovati kao slavna kraljicaNefertiti.( Autor Jasmina Tešanović: ,,Nefertiti je bila ovde“ )

MICHAEL TSARION O NEFERTITI

U svom radijskom gostovanju istraživač Michael Tsarion iznosi jednu kontroverznu teoriju o porijeklu dinastijeTUT. Naime, on na osnovu istraživanja nekih ranijih naučnika koji su se bavili drevnim Egiptom, a čiji radovi su zataškavani i potiskivani iz naučne zajednice , iznosi teoriju da su potomci dinastije TUT ustvari evropskog porijekla, te da su nki od njih sahranjivani u svojoj prapostojbini, kao na pr. u Irskoj i Škotskoj. Obratite pažnju na jedan zanimljiv detalj koji navodi Tsarion, a to je da kraljica Nefretiti potiče iz plemena „Sajbijan„(kao legendarna kraljica od Sabe, vladarka Sabejaca)

http://www.youtube.com/watch?v= Staro

nB33nxkzBAQ&feature=relmfu

Znak na dnu ove freske sa Nefertiti je srbsko obeležje sa krstom i 4 ocila jos iz doba Vinčanske kulture, stare oko 7.000 godina, znači starije od

Egipta…

Izvor: Vesna Radojlovic –http://vesna.atlantidaforum.com

7 comments on “TAJNA KRALJICE NEFERTITI

  1. Interesantno, jedan moj dozivljaj iz ovog zivota mi je hteo nesto reci.. Da li je to istina, ili samo nekakva igra nasih razlicitih mentalnih sklopova ne znam i ne razumem, ali cu vam taj dogadjaj ispricati. 2010-te godine sam bila na jednom seminaru iz Akasha zapisa/Akasha Code. Radili smo vec kako se i radi po nivoima, uz strucnu pomoc dragog prijatelja.. i vrsnog „majstora“ svog „zanata“ Delhunija Mladen. Bilo je potrebno postaviti pitanje na nivou 1, ja sam ga i postavila, a pitanje je glasilo „Kako da nadjem ravnotezu izmedju materijalnog i duhovnog, sto mi je jako bitno za ovaj moj zivot?“. Onda su se tokom rada pocele pojavljivati slike, iskrsavati detalji iz moga detinjstva koja su mi tog trenutka bili jasni kao dan, sta je sta znacilo..i zasto se sve to tako desavalo..Roditelji su mi ziveli u oskudici, u neimastini, tesko se dolazilo do dinara, posebno u onim trenucima kada je tata ostajao bez posla, mama tada nije radila..svaki dinar se vezao u milion cvorova, stalno se mogla cuti necija izgovorena rec, „nema“, „nece biti“, „moram stedeti“, “ ne smes trositi, jer nema“, itd.. Zbog tih mnogih izrecenih reci u mom prisustvu, u detinjstvu, u mojoj podsvesti su se pravili ‘čvorovi’, svaka negativna reč, bio je jedan čvor potisnut u moju podsvest. I tako put novca do mene ima mnogo zavezanih čvorova, zastoja, sakrivanja, straha, stednja za sutra, mozda nece biti, ne pustam ga da slobodno tece, i stalno razmisljam kako da se snadjem za ono nesto, za sta bi mi novac trebao i to sve u strahu podsvesnom da ga nece biti. U toku rada na nivou 2 u vezi istog pitanja sam videla Nefertiti, u svoj njenoj lepoti i sjaju. Verujte mi da u tom trenutku nisam nista znala o Nefertiti, cak ni ono osnovno znanje koje bi trebao imati svaki covek o necemu. Videla sam nekakve cudne simbole, kipove, Faraone..Tada mi je receno ovim recima: “ Sticala si bogatstvo ne pitajuci za cenu, da bi sebi obezbedila/osigurala OPSTANAK, MOC i VECNOST – uronjena u materiju grcevito se drzeci za nju i misleci da tako mozes kupiti zivot“. Vidjenjem kroz oci cuvara Akase, spoznala sam da mi je upravo dat ovaj sadasnji zivot, ovakav kakav jeste sa svim dogadjanjima, da bi se uzemljila i osvestila, da bi nesmetano isla stepenik po stepenik ka duhovnosti, da bi se tako doslo do ravnoteze izmedju tih aspekata, Materija – Duhovno. Na kraju mi je receno da ce se sve iskristalisati i da cu imati u dovoljnoj kolicini svega koliko mi bude potrebno..😀
    Ne znam kako cete vi sve ovo shvatiti i na koji nacin, ali kako god ko shvatio, to ide iz njegovog uma, ja sam to tako dozivela i videla, evo sad i podelila sa vama..😀

    Pade mi na pamet tekst koji sam neki dan stavila na moj profil koji upravo govori o duhovnim „bolestima..“😀 i inkarnacijskoj identifikaciji, sa nekim poznatim licnostima iz nase proslosti, iz istorije …😉
    Pronaci cu ga i staviti ovde u komentare i verujte mi da se nisam ni sa kim identifikovala, ali da sam to tako dozivela jesam..🙂

  2. Draga Vesnamih,sta ti matere ti uzimas prije spavanja.Ne shvatih jesi li zadrijemala u toku tog tvog seminara ili se to zbilo kod kuce kad si malo prilegla ili pak u toku nocnog pocinka.Majke mi ja sam uvijek mislila da sa mnom nesto nije uredu ili mi je mozak hiper aktivan ,a sada spoznah da nisam sama.Za utjehu zar ne?

  3. Bina draga, hvala Bogu ne uzimam nista, nemam niti sam imala bilo kakvih poroka, osim pusenja cigareta. Ako vam je za informaciju odrekla sam se i te navike pusenje cigareta/duvana, jos pre sest godina. Oduvek spavam kao beba, bez pomocnih sredstava, uljuljkivanja i imam zdrav i cvrst san. Sa svojih 59. godina sam bez ikakve terapije, moja jedina terapija je dugogodisnji rad na sebi, energetska medicina, energetske vezbe, meditacije i razna ucenja i proucavanja… Izgledam mladje najmanje desetak godina od svojih vrsnjaka, Uvek sam smatrala i verovala, sada znam da je to tacno, covek mirno spava kada mu je savest cista, tako je i sa mnom. Nisam sanjala, to sam dozivela tokom meditacije, tokom seminara i vezbe ulaska u Akasu. To je samo moja istina, odnosno moja percepcija, moje vidjenje i dozivljaj, jer istina je samo jedna, Univerzalna i druge nema, sve drugo su nase razlicite percepcije, verovanja ili vidjenja necega. Napisala sam to cisto ako nekoga interesuje kako to deluje i sta sve moze covek, odnosno nas mozak da nam priredi. Jos, ako znamo da nam mali deo mozga ima nekakvu funkciju, a sve ostalo je jos uvek nepoznanica, cak i vrsnim naucnicima, onda o cemu mozemo pricati.. E na ovaj nacin kako ja to radim.., čačne se i u neki uspavani deo našeg mozgića u neki centar koji do tada nije bio aktivan, za koga ni naucnici ne znaju cemu sluzi.. i onda doživimo nešto van naše realnosti, iz drugih percepcija i dimenzija.. Mi jos uvek nismo svesni KO SMO MI i sta sve mozemo, ali nam ide na ruku i u prilog, linearno vreme ove nase trece dimenzije … Isto tako mi se desilo da sam dosla u kontakt sa mojim najboljim umrlim prijateljem koji se preselio na onaj svet, a dve godine pre nego ce otici mi je receno da cu moci s njim komunicirati, tako je i bilo, sa mojim rodjenim bratom koji je poginuo u saobracajnoj nesreci, sa deckom koga sam poznavala samo preko TV iz emisije Kuca Velikog Brata, ono troje mladih sto su poginuli posle izlaska iz kuce V.B. sa Elmirom, i da ne nabrajam, nas mozak je cudo, samo ako to i osvestimo… Da me neko pogresno ne shvati, sve to nisam trazila, niti sa bilo cim izazivala, ali eto, desilo mi se..Zar i Nikola Tesla nije o tom vremenu i takvim dogadjanjima/mogucnostima pisao, da ce doci vreme kada cemo moci sa nasim preminulim pricati/kontaktirati, jer je i te kako znao da smrt ne postoji, osim za fizicko telo, Duh, Dusa nastavljaju dalje putem evolucije..? Barijere nestaju, dimenzije se prozimaju i spajaju..😀 Znam i to da religije takve stvari osudjuju, jer ne znaju ni one sve, uili ako i znaju mudro cute i ne kazuju nikom nista, jer kako bi sa svojim ovcicama mogle i dalje manipulisati. Njima je sve sto je nepoznato, djavolska rabota…:P Koga osuditi u tom slucaju i kriviti, ako takav dogadjaj nisam ni sa cim izazvala niti trazila, a dobila ga iz cista mira? Boga?, ako mi je to dozvolio, ako mi je dao tu milost, ili mene koja nemam veze sa svim tim na svesnom nivou, jer to nisam ni sa cim izazivala, samo sto mi se desilo? I nemojte se brinuti za mene, dobro sam, savrseno…😀

Ostavite odgovor

