MAJKA CVIJETA: MORALA SAM DA ODEM OD MOG GOJKA

Otac osmogodišnjaka čija je tužna priča potresla Balkan kaže da neće dozvoliti da socijalni radnici odvedu dečaka dok je on na operaciji

Mali Gojko oduševio se trotinetom koji je dobio od Kurira
Ne propustite…
– DEČAK HEROJ: Majka mi ne nedostaje, samo da mi tata ozdravi!
– TUGA U BIJELJINI: Dečak (8) hrani i brine o bolesnom ocu, a majka ga napustila!
– TUGA U BIJELJINI: Evo kako možete pomoći dečaku (8) koji brine o bolesnom ocu
BIJELJINA – Sreća se osmehnula!
Hrana, slatkiši, novac, tehnika i igračke i juče su pristizali na adresu malog Gojka Đurića (8), koji već godinu i po dana u teškim uslovima sam brine o nepokretnom ocu Petru (53)!
POKLON KURIRA
Ovaj marljivi dečak, koga je majka napustila pre četiri godine dok je spavao, a čije su obaveze da skuva ručak ocu, spremi potpalu i ugreje kuću, izrazio je želju da dobije trotinet, pa mu je ekipa Kurira to i donela na dar.

dečak Gojko Đurić

– Je l‘ trotinet? – pitao nas je sa osmehom na licu čim je ugledao umotan poklon, a zatim počeo da zahvaljuje: „Baš je onakav kakav sam želeo, crveni!“
Odmah je ostavio loptu i rekete za badminton, a potom u društvu drugara nastavio da vozi novi dvotočkaš.
Njegov otac Petar, takođe u društvu komšija i pristiglih dobrotvora koji žele da pomognu, priča da dolaze gosti i donose razne poklone, kao i dobre vesti.
– Gradonačelnik Bijeljine Mića Mićić rekao mi je da će srediti da mi se napravi montažna kuća, a dolazili su i iz firme koja će nam uvesti vodu. Čuo sam se i sa sekretaricom predsednika Republike Srpske Milorada Dodika, koji nam je poslao 5.000 konvertibilnih maraka za operaciju i druge neophodne stvari – rekao je u jednom dahu Petar, koji je polomio nogu dok je nadničio.
POMOC SA SVIH STRANA
Dok čeka na operaciju zbog komplikacija posle povređivanja noge, zakazanu za 16. oktobar u Institutu za ortopedske hirurške bolesti Banjica u Beogradu, nada se da će mali Gojko ostati kod njegove sestre Rade.
– Ne dam Gojka nikome. To ne dolazi u obzir. Tu je tetka da vodi računa o njemu – odsečno je rekao on zbog spekulacija da će socijalni radnici odvesti mališana dok bude na lečenju.
Tetka Rada je potvrdila da nigde neće otići dok Petru ne bude bolje, a tu su i dobri ljudi koji će im pomagati. Među njima su i trojica mladića, Miloš i Đorđe Stanišić i Nedeljko Jeftić, koji objašnjavaju da su doneli materijalnu pomoć i mleko za dečaka jer ih je njegova priča rastužila.
– I mi imamo brata njegovih godina, pa smo se samo zapitali šta bi on da je na Gojkovom mestu – pričaju momci, koji priznaju da su plakali kad su gledali snimak o mališanu.

Žao mi je i Petra i sina!
Iako živi u susednom selu udaljenom svega 15 kilometara od Ljeljanče, Cvijeta Radovanović, koja se preudala, ne viđa često sina koga je napustila kad je bio četvorogodišnjak.
– Naša stvar je zašto sam morala da odem. Neću da pričam o tome, ali žao mi je i Petra i Gojka. S njim se čujem često, ali verovatno ne sme da kaže pred ocem – priča ova žena, dok njena svekrva priznaje da Cvijeta ne može sama da vodi računa o deci:
– Ima dete s mojim sinom, ali nije u stanju da ga čuva – priča baka Goja.

Mesečna pomoć
Dalibor Anđelković Dado (24) iz Švajcarske rešio je da pomogne porodici Đurić.
– O malom Gojku i njegovom ocu Petru saznao sam preko Fejsbuka. Spreman sam da pomognem koliko god mogu. Dali bismo 1.500 evra, ili koliko već treba, za operaciju. Sa svojim društvom sam se dogovorio da ćemo angažovati neku ženu, koju bismo mesečno plaćali da im pomaže u kući, a obezbedili bismo im i 300-400 evra mesečno za hranu. Pošto smo videli u kakvim uslovima žive, hteli bismo da damo novac da im se izgradi kupatilo – kaže Dalibor.
http://www.kurir-info.rs

VIDEO – Samohrani otac-socijalna prica Bijeljina
http://www.youtube.com/watch?v=pFBNtCvFRXk

P.S. OVDE RECI NISU POTREBNE KADA SU DECIJE SUZE U PITANJU…Moze li se ovom detetu nekako pomoci? Kakva tuga u srcu ovog deteta se slila, cak se usteze da ne zaplace glasno, vec guta i osecanja i suze..😦
Izgleda da su ratni veterani na svim stranama bivse nam Juge ‘ispusili..’, na zalost deca najvise ispastaju. To neka je za nauk svima, da ne hrle u ratove bazglavo…
ZA SUZU: Mali decak, koga je napustila majka brine o nepokternom ocu.( VIDEO )
http://srbin.info/2013/10/za-suzu-mali-decak-koga-je-napustila-majka-brine-o/

13 comments on “MAJKA CVIJETA: MORALA SAM DA ODEM OD MOG GOJKA

  1. “Zivot je tezak“ i “Tajnoviti su putevi Gospodnji“, navodim ove cuvene recenice jer boljih odgovora , na dogadjaje i pitanja koje zivot zna da donese, nema(m). Tuzna i teska prica Gojkova. Ipak, zivot tece dalje i pocinje da pokazuje i svoju lepsu stranu. Lepo je sto pomoc stize sa mnogih strana. Lepo je videti osmeh na Gojkovom licu, Lepo je sto mu je otac u tako dobroj bolnici i nadam se da ce da mu spasu nogu. Lepo ce biti i sto ce Gojko, oplemenjen i ocvrsnut od ove muke, da izraste u dobrog coveka i briznog roditelja koji ce da uziva sto njegova deca imaju ono sto on nije imao. Ja mu to od srca zelim.

  2. Svaka cast na hrabrosti decace mali!Bog milostivi neka te cuva i svu srecu ovog sveta neka ti podari!Jos ima dobrih ljudi da se nadju u nevolji i da svoje bogatstvo podele tamo gde treba….hvala im…

  3. citam gledam i cutim , sta da kazem samo se nadam da ce im neko pomoci , odvojiti djecaka od oca ce biti tesko za obojicu , trebaju dosta toga ,ima bogati ljudi ali gomilaju to bogastvo negde gluhi slijepi neosjecajni ali valjda se nadje neko ne tako bogat ali velikog srca

  4. Postovana gdjo.Vesna, vas blog pratim vec poprilicno dugo i jako mi puno znaci,vase teme su i moje teme, meni oduvijek zanimljive i trazene. Hvala vam na vasem predanom radu i spoznajama koje sam dobila preko vas. Zadnjih tjedana ne stizu vasi meilovi, ja se nadam da ste dobro,zdravi, sretni ,veseli… S postovanjem, Monika

  5. Драга Весна,
    Јас сум изненадена од тоа што ми ја ускративте можноста да ги следам вашите написи.Преку нив јас добив можност да се запознаам со будењето и развивањето на свесноста и духовноста. Тие ми беа основа во размислувањето за основаноста на постоењето на Универзалната енергија.
    Доколку имате правила кои јас сум ги прекршила Ве молам да ми ги кажете.
    Поздрав,
    Вера, читател на Вашиот блог

  6. Draga Vera, ne znam o kakvim prekrsajima pricate o kakvoj zabrani i sta vam to uskracujem?! Nikom nista nisam zabranila niti hocu na blogu. Svima je ovaj blog dostupan i tu nemam nikakvih zabrana. Sto se tice ljudi koji posecuju blog ne postoje nikakva pravila osim da budu pristojni i da ne vredjaju ni na koji nacin nikoga, pa ni mene u protivnom njihovi komentari ce biti selekcionisani i izbrisani. Veliki pozdrav od srca..😀

  7. VIDEO – http://www.youtube.com/watch?v=SNUzYgFZBdg

    Dječak Gojko Đurić od danas u novoj kući
    Galerija
    BIJELJINA – Petar i njegov osmogodišnji sin Gojko Đurić iz sela Ljeljenča, kod Bijeljine, uselili su se u subotu u novoizgrađenu montažnu kuću.
    Petar Đurić je rekao da mu se život promijenio i da nije mogao zamisliti da će mu se ovo desiti kada je prije tri mjeseca bio u teškom stanju.
    „Danas sam se ponovo rodio. Ovoliku sreću i radost nisam mogao zamisliti prije tri mjeseca, kada sam mislio kako ćemo Gojko i ja preživjeti i da li ćemo imati šta da jedemo. Sada se s osmijehom radujemo svakom danu. Moj sin i ja konačno znamo šta je život“, rekao je Đurić. Dodao je da je Gojko najsrećniji, jer će imati svoju sobu i uživati u svom prostoru.
    „Gojko je presrećan, a kako i ne bi kada nam se život u potpunosti promijenio“, kazao je Đurić.
    Mali Gojko, dobitnik nagrade „Nezavisnih“ „Jelena Trikić – Majka Hrabrost“ za podvig godine, oduševljen je novom kućom.
    „Sviđa mi se moja nova kuća i stvarno je lijepa. Odabrao sam svoju sobu i sada ćemo tata i ja imati svako po svoju sobu i kupatilo. Stalno ću se kupati u njemu“, kazao je Gojko. On je naglasio da mu se većina želja ispunila, osim jedne.
    „Želim da moj tata što prije ozdravi, ostalo mi je manje bitno. Stalno ga boli noga i volio bih da ga doktori izliječe i da normalno nastavimo život. Hvala svima koji su nam pomogli i uljepšali naš život“, naglasio je Gojko, heroj godine.
    Izgradnju kuće finansirali su grad Bijeljina, kompanija „M:tel“, agencija „Aquarius“, ali i sami izvođači radova „Steco centar“ iz Bijeljine. Novi dom Đurića koštao je 55.000 KM i ima 75 metara kvadratnih i garažu.
    Mićo Mićić, gradonačelnik Bijeljine, rekao je da su ljudi pokazali svoju humanost prema ovoj porodici i da je ovo test za sve.
    Gradnju kuće pomogli grad Bijeljina, „M:tel“, „Aquarius“ i „Steco centar“
    „Grad je pomagao ovoj porodici i kada ona nije bila u žiži javnosti. Donirali smo im 1.000 maraka, ali sada mogu da kažem da smo izdvojili mnogo više i znam da će biti sigurni u ovim hladnim zimskim danima“, rekao je Mićić. Dodao je da ova porodica zaslužuje podršku cjelokupnog društva i zemlje, ali i naglasio da će pomoći oko Petrovog liječenja.
    „Naravno da ćemo Petru izaći u susret što se tiče zdravstvenog stanja i da što prije bude operisan. Nadam se da će što prije ozdraviti i nastaviti normalan život“, naglasio je Mićić.
    Đorđe Mišić, direktor marketinga i prodaje kompanije „M:tel“, rekao je da ova kompanija ponosno poklanja novi dom Đurićima i bolju perspektivu.
    „Ova porodica sada može da uživa u novoj kući i da bude sigurna u to da se neće smrzavati u ovim hladnim danima. Kompanija ‘M:tel’ je saznala za ovu priču putem medija i odmah smo se uključili u akciju. Drago mi je kada novac ode u prave svrhe kao što je ova akcija i mi uvijek pomažemo“, rekao je Mišić. Dodao je da iznos novca koji su donirali nije bitan, jer je ovo poklon porodici Đurić.
    „Nama je želja bila da se oni što prije usele, kako bi dočekali zimu na sigurnom mjestu i u toplom domu. Najgora zima još nije došla, ali mi je drago da su se na vrijeme uselili“, naglasio je Mišić.
    Iako je bio najavljen njegov dolazak, proslavljeni srpski teniser Novak Đoković ipak se nije pojavio. Uz izvinjenje, naglašeno je da nije mogao doći zbog obaveza. Novak i njegova humanitarna fondacija pomoći će ovoj porodici u narednom periodu.
    Petra odbili i Slovenci
    Petar Đurić je poslao papire i nalaze u vezi s bolesnom nogom, u kojoj ima trombozu i infekciju, na Institut za ortopediju u Sloveniji, ali nije dobio pozitivan odgovor.
    „Kada sam dobio odgovor, ostao sam u blagom šoku. Odgovorili su mi da ne mogu ništa uraditi, jer ako me je odbio Beograd oni nemaju šta da urade. Pokušaću da odem u privatnu kliniku u Beogradu i nadam se da će mi ljekar u toj klinici pomoći, jer ako mi on ne pomogne, pristaću na amputaciju noge“, rekao je Đurić.
    http://www.nezavisne.com/novosti/drustvo/Djecak-Gojko-Djuric-od-danas-u-novoj-kuci-223379.html

  8. Imam jedno pitanje.. Dolazim iz Slovenije i želim da pomognem malom Gojki, dali bi mogla dobit kakav naslov gdje živi ili dobiti bilo koji kontakt. Ima nam puno odjeće i lijepih stvari koje bi mu puno koristile. Hvala vam na odgovoru

Ostavite odgovor

