VIDEO – ŠOKANTNO!! SIN LIDERA HAMASA, SADA HRIŠĆANIN: ISLAM JE DROGA, ISUS JE LEK!

1212/13

U ovom vremenu prevrata, vremenu manipulacija, covek treba biti jako obazriv i slusati sebe, svoje unutrasnje bice, a ne nas um/ego koji je i tako odavno zastranio..Hriscani vuku na svoju stranu i pokrstavaju, Muslimani vuku na svoju stranu i Muslimance one, koji iz nekih razloga vide svoju „istinu“ u svemu tome, bar u danasnjem vremenu imate primera koliko zelite, pomuslimancio se ovaj, presao u hriscanstvo onaj i sve tako redom…I jedni i drugi uzivaju u ‘natezanju’/takmicenju, koji ce vise prevesti na svoju veru. Pogledajte i sami sa koliko zara pricaju i pisu o tome. Na YouTube-u imate masu tih videa koji prikazuju te dogadjaje.. I sama, licno poznajem neke verske fanatike, koji bi u ime Alaha i Isusa ubili, samo da dokazu kako su u pravu, sto ni Allah ni Isus Hrist nemaju sa tim nista. Pitam se kome vise verovati i ko govori istinu, a ko laz? Mislim da je najpametnije verovati sebi, a religije ce same sebe ionako uniziti i unistiti sa svojim protivbozanskim delovanjem…odnosno „veliki“ vernici sa obe strane ce doprineti da se to i desi..Bolje reci FANATICI sa obe strane. Bog je jedan za sve, cemu onda podele i stvaranje tolike napetosti, mrznje i ratova, prolivanje krvi, zarad nekakvih verovanja…Umesto da se osvestimo i ZNAMO!? To je moje misljenje, i vi se sa tim ne morate sloziti..😀

(VIDEO) ŠOKANTNO: Sin lidera Hamasa, sada hrišćanin: Islam je droga, Isus je lek!
Jusef Mosab Hasan, bivši lider Islamske omladione Palestine i sin šeika Hasana Jusefa, jednog od osnivača Hamasa, radikalne islamističke terorističke organizacije, prešao je u hrišćanstvo! I ne samo da se preobratio, već je dao intervju u kojem je oštro progovorio protiv islama, osudivši ga da je nasilna religija!
(VIDEO) ŠOKANTNO: Sin lidera Hamasa, sada hrišćanin: Islam je droga, Isus je lek!
„Problem je u samom islamskom bogu. To je šokantno. On je bog mučenja i obmane, to je ono što on govori o sebi“, izjavio je Hasan.
Na konstataciju novinara da će takvom izjavom veoma razbesneti milione muslimana širom sveta , odgovorio je da ne želi da uvredi muslimane, jer su oni i njegova porodica.
– Neki će se uvrediti, ali siguran sam da će se neki probuditi – rekao je.
A na opasku novinara da će „neki pokušati da ga ubiju“, odgovorio je:
– Hoće. Ubiće moje telo, ali šta je sa mojom dušom i mojim idejama, mojim verovanjima koje delim sa svima? Da li će moći to da ubiju? Ne verujem.
On je rekao da je svaki musliman koji veruje da je ono što piše u Kuranu došlo od Boga „bolestan i da mu treba pomoć“.
– Verujem da islam već propada. Spolja izgleda kao da raste, ali iznutra propada. On ne pomaže ljudima. Za 10 godina ga neće biti – zaključio je Mosab Hasan.
On je progovorio i o Hamasu, rekavši da u toj organizaciji svako u svakoga sumnja.
– Hamas počinje da sumnja u sve. U same sebe, svoje žene, u svoju decu, sve. Oni muče i ubijaju sopstvene ljude. zabadaju im igle pod nokte – rekao je, optuživši vođe Hamasa kao najogovornije za mučenje sopstvenih ljudi.
On tvrdi da islam najviše od svih religija protivreči samom sebi, a da religiozni i drugi lideri koriste određene delove Kurana, kako im odgovara u određenom političkom trenutku.
– Zavoleo sam Isusa jer je rekao: „Ljubite neprijatelje svoje“. To je nešto što me je dirnulo i promenilo mi život zauvek. To mi je bilo kao lek. Kuran je bio kao droga – kazao je Mosab Hasan.
Kad je objavio knjigu „Sin Hamasa“, njegov otac, šeik Jusef Hasan ga se javno odrekao.
– Zamoliću vas da se molite za moju porodicu. Ja znam njihova srca, oni su dobri ljudi. Ali, nažalost, njihov bog ne poseduje ni minimum humanosti, on želi da budu zveri. Naš problem je u njihovom bogu, u njihovoj ideologiji. Treba napraviti razliku između muslimana i islama. Muslimani su divni ljudi. Problem je u islamskom bogu. Ovo govorim kao autoritet koji tačno zna šta je islam. MOje mišljenje je da je to najveća laž u istoriji – kazao je Mosab Hasan.
On navodi da je najveći problem što četvrtina populacije misli da je to religija od Boga.
– Problem nisu muslimani. Oni su veliki i divni ljudi . Oni su moj narod i ja razumem njihovu tugu, poznajem njihovu patnju i njihova srca. Kad odete bilo gde na Bliski Istok, kod muslimana, videćete njihovu strast, njihovu gostoljubivost i bićete zbunjeni. Oni su bolji od mnogih hrišćana. Ali ne poredimo ljude nego ideologije. Otvorite Kuran, sura 9, stih 5 i videćete šta bog Kurana traži od svih nas da uradimo prema svakome. Nisu muslimani krivi što su rođeni u takvoj kulturi, ali oni treba da priznaju činjenice – rekao je Mosab Hasan i dodao:
– Izgledam kao izdajica zato što dajem mom narodu ono što im treba, a ne ono što žele.

– VIDEO – JOSIF MOSAB HASAN – ISLAM CE PROPASTI ZA 10 GODINA!! http://www.youtube.com/watch?v=NJqvQ3FeYDc
IZVOR TEKSTA
http://pressonline.rs/svet/globus/292574/video-sokantno-sin-lidera-hamasa-sada-hriscanin-islam-je-droga-isus-je-lek.html

9 comments on “VIDEO – ŠOKANTNO!! SIN LIDERA HAMASA, SADA HRIŠĆANIN: ISLAM JE DROGA, ISUS JE LEK!

  1. – VIDEO – JOSIF MOSAB HASAN – ISLAM CE PROPASTI ZA 10 GODINA!!

    – VIDEO – Evo jos jednog slucaja
    Musliman presao u Hriscanstvo – муслиман прешао у Хришћанство

    Zbog nekih Oshovih tekstova u kojima je govorio istine o Hriscanstvu, nije mi cudo sto ga je SPC pripojila sektama…😀

    Pronadjoh jedan kratki tekst – OSHO – (MUDROST PESKA)

    „Hrišćani predstavljaju Isusa žalosnog i jadnog. Da je on zaista bio takav čovek, niko se ne bi trudio da ga razapne na krst. Ljudi bi ga voleli i poštovali. Proglasili bi ga svecem. Ali, on je bio čovek koji je voleo proslave – voleo je da slavi male stvari u životu – zabavu i druženje sa prijateljima. Davao je drugačiji ton religiji. To je bilo neprihvatljivo, nešto što se nije moglo tolerisati. Morali su da ga razapnu na krst. Morali su da ga zaustave. Morali su da mu kažu da se smiri! Bio je toliko opasan da je bilo riskantno da mu dopuste da živi. Morali su da ga unište. I onda su stvorili svog Isusa, onakvog kakvog bi oni voleli da je bio pravi Isus – žalosnog, jadnog, na krstu razapetog. Nije slučajno da je Hrišćanstvo uzelo krst kao simbol. Smrt kao simbol? Raspeti čovek kao simbol? To mora da vas ražalosti!
    Kada dođete u crkvu, atmosfera je vrlo tužna. Atmosfera je kao na groblju, mora da bude takva. Crkva je stvorena oko krsta, a ne oko Hrista! Zato ja Hrišćanstvo zovem „krstanstvo“. Prostor koji je stvoren u crkvi se nalazi oko krsta. Sklonite krst i Hrišćanstvo će nestati. Neka Hrist zapleše i Hrišćanstvo će nestati. Neka uzme sviralu, neka zasvira, zapeva, onda će se svi vaši biskupi, nadbiskupi, pape i sveštenici zaprepastiti: „Šta ovaj čovek radi?“ I opet će ga razapeti. Oni veruju samo u raspeti život, oni mogu da veruju samo u leš. Oni su protiv života. Ljudi koji su odlučili da se Isus razapne su takođe bili biskupi i sveštenici i nadbiskupi. Ali, u to vreme ih nisu tako nazivali – nazivali su ih rabini – ali bila je ista vrsta ljudi, nije bilo nikakve razlike“

  2. Nisu ni Hrišćani bezgrešni. Setite se Đordana Bruna, i koliko je hiljada nevinih žena u ime Hrista živo spaljeno na lomačama? Koliko je ljudi ubijeno u ime Hrista, što je u suštoj suprotnosti sa njegovom naukom. Ja nisam musliman ali treba biti objektivan.

  3. Prebacio se s jake droge na još jaču pa misli da više nije narkoman,pa još k tome da je i mudar.Religija je opijum za raju.Sve dok se čovijek ne riješi svih tipova indoktrinacija i imenovanja,nema tu slobode.Izbjegavam ovaj put raspravu o prošlosti jer ona neminovno za sobom povlači usudu u nečijem umu.
    Živjeli🙂

  4. Ja ne mogu da verujem sta citam gospodjo Vesna .Niko ne kaze da su hriscani bezgresni ko je citao Sveto Pismo zna da je Hrist dosao da spasi nas gresne i u ime toga on je umro radi nas i to je samo simbolika „On je umro radi nasih grehova “ . Niko vas ne tera da verujete u Hrista .To je vas izbor .Meni je hriscanska molitva mnogo vise pomogla nego bilo kakvo mantranje,od cega sam postepeno pocela da haluciniram i da se gubim To sigurno nije dobro .Prema Hriscanstvu covek treba da se stalno cisti i da se moli .Cudne stvari su mi se desavale tokom molitve ,jer sam verovala .Ali svakako lepe i ciste ,i tek onda sam shvatila sta znaci duhovnost. To nije nesto sto nama treba da bude zanimljivo kao nekakvo mantranje ili da ja nesto zelim kao naprimer neke materijalne stvari .I shvatila sam ,ovaj svet je matriks iluzija kad sam pratila svaku misao ona se ostvarila ,a molitva je jedina koja se nije ostvarila u materijalnom svetu nego u dusi .Sta god da jedem ,da pijem ,imam toliko neke ciste energije to je neverovatno i zdravlje . I cuda su pocela da se desavaju sa verom. Mislim da nije ni bitno koja religija dokle god verujemo u Boga ,ali sigurna sam da postoji razlog zbog cega je Hriscanstvo toliko dugo opstalo.Hrist nije bio zalostan ,nije bio jadan,imao je puno sledbenika ,voleo nas je sve i sa svima i gresnima je oprastao .Zakon privlacenja je prvi opisan u Bibliji .“Trazi i dobices “ , „Ne sudi da ti se ne sudi “ .Cak i nauka dolazi tek sad do spoznaje onog sto je Hrist rekao “ Usima svojim cete cuti i necete razumeti ,gledacete ocima svojim i necete videti “ . Mi ustvari nista ne znamo. „Dodjite k meni vi svi koji se trudite i ja cu vam odmor dati “ U prenesenom znacenju „Molite se i bice vam dobro “ .Kvantna fizika tek sad vidi koliko je mocna molitva u kojoj nema licne koristi .Ne znam kako da vam objasnim .Ali verovati Hristu na rec i biti uporan u veri i molitvi je nesto najlepse i najcistije . E sad nzm zasto postoje ostale religije ,ali sigurna sam posto.Posto mi nemamo kapacitet dovoljan da bi razumeli mnoge stvari ,i ne mozemo da razumemo Boga u potpunosti .On je nama dao tu energiju mi mozemo da je koristimo ,i imam osecaj da nas je pustio da budemo slobodni potpuno ,ali nas posmatra i samo oni verni koji ga iskreno vole ,dobijaju njegove tajne .

  5. Draga Tanja, nikada vi nikakve tajne necete dobiti, a jos manje otkriti, sa takvim razmisljanjem. Hrist nema veze sa izvrnutim religijskim tumacenjima svetih knjiga, niti Hrist, ali ni Muhamed i tu je kraj. Svete knjige su nam date da nas usmeravaju, ali ne onako kako su nas usmeravali poslednjih 2000 godina neki ljudi, odnosno posrednici izmedju nas i Boga..sa pogresnim tumacenjima..Posledice svega toga smo videli svi, na sve strane sveta..😦

    • Draga Vesna, ovo što ste vi napisali, su velike gluposti i krivo mi je što ste poptuno pogrešnu sliku o Pravoslavlju stekli. Ali to me i ne čudi, s obzirom da smo svi mi rasli u vremenu komunizma i onome što je sledilo posle njega. Pokušajte malo bolje da se informišete o veri Pravoslavnoj (ne mešajte pravoslavlje i katolicizam), čitajte malo Svetog Vladiku Nikolaja, Patrijarha Pavla, ali i druge duhovnike i Svetitelje, videćete koliko je to dušekorisna materija.
      Nadam se da ćete i Vi, kao i Tanja, shvatiti da ste na pogrešnom putu i promeniti mišljenje, ostaviti sa strane kamenčiće i ostale drangulije i okrenuti se Hristu i veri Pravoslavnoj.
      Slava Bogu!

  6. Svako ima svoj pogled i svoje tumacenje kada govorimo o religiji i normalno, svako misli za svoj stav da je ispravan.
    I to je OK
    Ali nije OK ako nekim argumentima (ovo – argumentima mozemo da stavimo i pod navodnike) ili bez njih, pokusavas da drugoj osobi nametnes svoj stav ili da dokazes kako je u zabludi.
    Jedini pravi argument moze da bude ljubav i prihvatanje drugih onakvi kakvi su.
    Za onoga ko poseduje takav argument niko ne moze da kaze da je na pogresnom putu

Ostavite odgovor

