6f46a78cbf3c4d8380c051a384c376ed

BILJKA PELIN (jako je gorka) UBIJA 98% CELIJA RAKA/KARCINOMA U SAMO 16 SATI?!

Prema istraživanjima koja su objavljena u „Life Science“, artemisinin – derivat biljke Sweet wormwood (Artemisia Annua L., doslovan prevod sa engleskog – slatki pelin) korišten u kineskoj medicini – može ubiti 98 posto ćelija raka grudi za manje od 16 sati. Ako se biljka koristi sama, uzrokuje 28-postotno smanjenje ćelija raka grudi, ali u kombinaciji sa željezom, Sweet wormwood je uspio „izbrisati” rak gotovo u potpunosti. Štaviše, na normalne ćelije grudi nije gotovo uopšte bilo uticaja u ovom eksperimentu. Artemisinin je bio korišten u prošlosti kao snažno antimalarijsko sredstvo, ali sada je dokazano da je efikasan i protiv raka. Kada je subjektima u objavljenoj studiji dodano i željezo, koje se često nakuplja u tkivu grudi ali naročito u ćelijama zaraženim rakom, artemisinin je selektivno napadao „loše” ćelije, dok „dobre” ćelije nije dirao. „Sve zajedno, naši rezultati dokazuju da artemisininovo ometanje E2F1 transkriptivnog faktora posreduje u zaustavljanju ćelijskog kruga ćelija raka grudi i predstavlja kritični transkripcijski put kojim artemisinin kontrolira rast reproduktivnih ćelija raka”, kažu u zaključku istraživanja laboratorija za rak Univerziteta u Kaliforniji. Željezo se skuplja u kancerogenim ćelijama sa posebnim receptorima koje im pomažu u dijeljenju ćelija (zvanim „transferrin” receptori). Normalne ćelije vjerovatno imaju ove receptore također, ali kancerogene ćelije ih imaju u većim količinama, i prema tome mogu biti ciljane kombinacijom željeza i artemisinina.Dosad je bilo puno eksperimenata koji dokazuju da je artemisinin može efikasno ukloniti bolest u prisutnosti željeza. Taj ekstrakt je korišten hiljadama godina u Kini protiv malarije.


Parazit malarije ne može živjeti u prisutnosti artemisinina jer je pun željeza. Bioinžinjeri Henry Lai i Narendra Singh sa Univerziteta u Washingtonu, Seattle, su naučnici koji su prvi ovo otkrili. Ovdje možete vidjeti njihovo istraživanje kojim je dokazano da kancerogene ćelije doživljavaju apoptozu ili vlastito uništavanje. Dosad je ovaj ekstrakt bilo teško nabaviti po povoljnijim cijenama, ali s povećanim interesom za ovu biljku i cijena bi mogla biti prihvatljivija. Francuski proizvođač lijekova „Sanofi” očekuje proizvodnju 50 do 60 tona artemisinina svake godine, nadajući se da će zadovoljiti potražnju svjetskog tržišta.
***
P.S. U prilog ovom gore tekstu, ispricacu vam zaista istinitu pricicu o mojoj baki. Moja baka je bila 1878 godiste, a umrla je krajem 1978. pred samu Novu godinu u 101 godini zivota. Ceo zivot je jela po malo i vise puta u toku dana. Obrok joj je bio kao u pticice i polako je jela, zvakala. Nije jela sve i nije bila halapljiva, a najmanje je jela mesa, jednom mesecno. Secam se jos dok sam bila dete kako je znala komadic mesa/pecenja mrljati po ustima i na kraju ga baciti, tako sam i ja imala naviku raditi dok sam jela meso, posto nisam bila neki veliki mesaros i nije mi bilo bas prijatno ga jesti..😀 Secam se da je stalno isla u sumu, ponekad je vodila i mene , pokazivala mi je koja biljka je za koju bolest, ucila me. Stalno je kuvala neke cajeve, ali se secam da je jedan caj (od Pelina) svakodnevno pila, po malo, po jednu malu soljicu od crne kafe, ujutro nataste pre bilo cega, cak i pre kafe koju je volela, takodje jednu dnevno i to jutarnju. Taj caj je bio jako gorak, bar meni. Govorila je, kada bi ljudi znali sta je Pelim trava, nikada ne bi isli ni zbog cega kod doktora. A tek da vam ispricam kako je kafu sebi spremala…😉 Imala je tada sporet na drva i to zemljani, napravljen rucno, to joj je napravio jedan komsija koji se u sve razumeo. Na tom sporetu je ona kuvala ruckove, u napravljenoj rerni pekla hleb/kruh, razne pite koje je volela da razvija, a kafu je pekla posebno. Imala je napravljen pekac, ona ga je zvala Dolaf, u njega bi stavila zelenu sirovu kafu zatvorila mala napravljena “vratasca” na njemu i gurnula bi taj dolaf sa kafom u zar da se kafa pece. Naslonila bi ona tu svoju masineriju😀 nekako na drvo, koje je gorelo i vrtela bi tu dugacku sipku na kojoj je bio prikacen taj deo (kao malo burence, ili metalna duguljasta konzerva) gde se stavljala kafa. Vrteci tako kafu da se dobro i ravnomerno ispece pored zara na vatri, po kuci bi se osecao miris tek sveze przene kafe i zvuk koji je proizvodila kafa vrteci se u tom metalnom dolafu.. Kada bi sa tim zavrsila, uz strogu kontrolu i nekoliko puta proveravanje da li je kafa dobro pecena, na zar bi stavila jedan đugum sa vodom da provri. U drugi đugum/dzezvu bi stavila tek samlevenu kafu i to rucno na mlin kafeni koji je vrtila/mlela rucno. Kafu koju je stavila u praznu dzezvu je lagano nekoliko puta brzo stavljala na zar i vracala nazad, kako je znala reci da se malo na brzinu zagreje, onda pi preko toga nalila vrelu vodu koja je kljucala u drugoj dzezvi..Promesala bi je nekoliko puta kasicicom pa opet lagano na zar i tako tri puta, malo promesa, malo na vatru, da se pena lagano podigne. Verujte mi da danasnja kafa nema nista zajednicko po ukusu, a ni mirisu sa onim nekadasnjim, i sada mi je u ustima taj ukus i miris kafe, vremena u kom se sve to desavalo…😀 Znala je baka da deca ne piju kafu, ali je valjda u mom radoznalom pogledu osetila moju zelju i dala bi mi malo da probam kako to izgleda, ali sa mlekom, a uz to bi me sledila kocka secera i jedan keks “cajni kolutic”..😀 To je za mene bila festa u tim trenucima… Imajte u vidu da mi, tadasnja deca nismo imali bas svega u izobilju, nismo u stvari imali nista i zeljni smo bili svega.. Baka je za svog zivota bila samo dva puta kod lekara, jednom zbog neke male prehlade, jer je sedela na vlaznoj zemlji, drugi put joj je pozlilo jer je promenila grad i klimu pa joj je bila nekakva muka. Bila je mrsava, vitalna i volela je povremeno da se zasladi sa cokoladom, pored svega volela je i parfeme, svi ljudi su govorili, kada prodje putem da trag mirise za njom, svi su je po tome poznavali, jos onda u ono vreme.. Eto mozda nekom dobro dodje savet, znaci, manje a cesce jesti, laganu hranu, ne pretrpavati ni sa cim. Da zaboravila sam da je bila velika vernica u Boga, u stvari zivela je Boga svojim licnim primerima, stalno je bila u molitvi, ali nikada nije otisla ni u jednu bogomolju, i stalno je govorila da su hozde i popovi najgori lopovi. Kada razmislim, pa imam ja dosta toga sto sam nasledila u amanet od svoje bake, saljem joj ljubav iz srca…😀
Evo i ovo sam nasledila od bake, ljubav prema prirodi, prema zivotu, biljkama…
– Pronadjoh i slicicu dolafa da vidite kako ta jako prakticna spravica izgleda, koju su ljudi rucno pravili da bi ispekli kafu.. (za one koji nisu nikad videli..)

77 comments on “BILJKA PELIN (jako je gorka) UBIJA 98% CELIJA RAKA/KARCINOMA U SAMO 16 SATI?!

  1. Reblogged this on smiuchin and commented:
    Prema istraživanjima koja su objavljena u „Life Science“, artemisinin – derivat biljke Sweet wormwood (Artemisia Annua L., doslovan prevod sa engleskog – slatki pelin) korišten u kineskoj medicini – može ubiti 98 posto ćelija raka grudi za manje od 16 sati. Ako se biljka koristi sama, uzrokuje 28-postotno smanjenje ćelija raka grudi, ali u kombinaciji sa željezom, Sweet wormwood je uspio „izbrisati” rak gotovo u potpunosti. Štaviše, na normalne ćelije grudi nije gotovo uopšte bilo uticaja u ovom eksperimentu.

    • Molim Vas, pre par dana pojavio se skoro isti tekst ali o slatkom pelinu. Sada vise nisam sigurna sta je prava istina. Mozete li mi reci da li oba imaju isto dejstvo ili je doslo do neke zabune.
      Ova biljka ubija 98 posto ćelija raka u samo 16 sati?!
      http://www.bh-index.com Ova biljka ubija 98 posto ćelija raka u samo 16 sati?!
      Zdravlje 16.dec.13.> 14:27

      Prema istraživanjima koja su objavljena u „Life Science“, artemisinin – derivat biljke Sweet wormwood (Artemisia Annua L., doslovan prijevod sa engleskog – slatki pelin) korišten u kineskoj medicini – može ubiti 98 posto ćelija raka grudi za manje od 16 sati.

      Sweet wormwood
      Sweet wormwood
      Ako se biljka koristi sama, uzrokuje 28-postotno smanjenje ćelija raka grudi, ali u kombinaciji sa željezom, Sweet wormwood je uspio „izbrisati” rak gotovo u potpunosti.

      Oglasi:

      Štaviše, na normalne ćelije grudi nije gotovo uopće bilo uticaja u ovom eksperimentu.

      Artemisinin je bio korišten u prošlosti kao snažno antimalarijsko sredstvo, ali sada je dokazano da je efikasan i protiv raka. Kada je subjektima u objavljenoj studiji dodano i željezo, koje se često nakuplja u tkivu grudi ali naročito u ćelijama zaraženim rakom, artemisinin je selektivno napadao „loše” ćelije, dok „dobre” ćelije nije dirao.

      „Sve zajedno, naši rezultati dokazuju da artemisininovo ometanje E2F1 transkriptivnog faktora posreduje u zaustavljanju ćelijskog kruga ćelija raka grudi i predstavlja kritični transkripcijski put kojim artemisinin kontrolira rast reproduktivnih ćelija raka”, kažu u zaključku istraživanja laboratorija za rak Univerziteta u Kaliforniji.

      Željezo se skuplja u kancerogenim ćelijama sa posebnim receptorima koje im pomažu u dijeljenju ćelija (zvanim „transferrin” receptori). Normalne ćelije vjerovatno imaju ove receptore također, ali kancerogene ćelije ih imaju u većim količinama, i prema tome mogu biti ciljane kombinacijom željeza i artemisinina.

      Dosad je bilo puno eksperimenata koji dokazuju da je artemisinin može efikasno ukloniti bolest u prisutnosti željeza. Taj ekstrakt je korišten hiljadama godina u Kini protiv malarije.

      Parazit malarije ne može živjeti u prisutnosti artemisinina jer je pun željeza. Bioinžinjeri Henry Lai i Narendra Singh sa Univerziteta u Washingtonu, Seattle, su naučnici koji su prvi ovo otkrili.

      Ovdje možete vidjeti njihovo istraživanje kojim je dokazano da kancerogene ćelije doživljavaju apoptozu ili vlastito uništavanje. Dosad je ovaj ekstrakt bilo teško nabaviti po povoljnijim cijenama, ali s povećanim interesom za ovu biljku i cijena bi mogla biti prihvatljivija.

      Francuski proizvođač lijekova „Sanofi” očekuje proizvodnju 50 do 60 tona artemisinina svake godine, nadajući se da će zadovoljiti potražnju svjetskog tržišta.

      (Danas.info)

      • SLATKI PELIN NI DOBAR KER USEBUJE SLATKOBO PRI MOJI MAMI JE RAK OTKRIT NA JOŠKI PO OPERACIJI PREŠO NA DEBELO CREVO PLUČA ZDRAVOILO SU DOBILI IZ ŠPANIJE MEDICINSKI PETROLEJ ZA ČAJ KARJE PILA 1 DL NA DAN JESVETLOSIV. 030414571

    • Poštovana Vesna, vrlo cijenim vaš rad, vašu nesebičnu želju da pomažete…. međutim, čini mi se da ovdje trebam dati svoju primjedbu.
      Pod prvo, atremisia annua NIJE PELIN na koji se obično misli, dakle NIJE ono što ste vi napisali u naslovu da je jako gorak. Taj gorki pelin je artemisia absinthium. Dakle, radi se o dvije različite biljke. Na engleskom se zove sweet annie ili sweet wormwood, aromatic blumea, istočnjaci kažu ching hao…

      Na našim prostorima artemisia annua naziva se baktunar ili bejturan, mirisavi pelin, ćabura, slatka Ana, i za razliku od svog gorkog rođaka to je lijepo mirisna biljka. Stoga, svi savjeti koji se tiču gorkog pelina nemaju veze s objavljenim člankom. Iz takvih stvari (nesporazumi) i nastaju problemi, ponekad manji, a ponekad i kritični, jer ne samo da nešto ne bude lijek nego bude otrov.

      Nadalje, kako dalje pišete u svome tekstu, čaj koji je pila vaša baka je PELIM.
      Pazite, upravo tako s M ne s N. A pod PELIM se podrazumijevala žalfija, kuš ili kadulja. Dakle, opet nešto drugo.
      Naravno da su ljekovite i kadulja i pelin, ali o njima se ne piše u Life Science, već se piše o artemiziji bejturanu (imamo svoj naziv i ne treba nam doslovni prijevod s eng). Stoga su latinski nazivi zakon.

      Ovo o čemu pišem je najdobronamjernije, puno istražujem o liječenju karcinoma prirodnim putem, čitam obavezno i studije (obično su na eng,), a ne samo na temelju njih napisanih novinskih članaka (ili na internetu) jer tu bude puno izgubljenih u prijevodu, ali i novinarske interpretacije.
      Sve ovo o čemu sam pisala možete uguglati i provjeriti …

      Svako dobro

      • Postovana Marijana,nasao sam jedan clanak u Facebook u vezi sa Artemisin.I posle
        sam hteo vise da znam radi radoznalosti ,posto vise puta sam video da pisu o ovome.I vas komentar vidim da u ovoj oblasti ste dobro informisan.
        Hteo sam da kontaktiram sa vama i vas E-mail da znam ,da bih mogao da vam pisem i da vas pitam u vezi Artemisin.
        Postovanjem Z.E

      • bilo bi mi jako veliko zadovoljstvo da se nekako povezem sa Marijanom, i da mi pomogne oko ovih detalja, jer imam PELIN, u mojoj basti, i bas ovih dana sam ga brala za event. lek. Vrlo mi je znacajno da znam za te razlike, jer PELIN koji imam jeste jako mirisan i jako je posecen od PCELA, ali sad nisam sigurna da li je to Artemisia Absinthium, iako je jako gorak.Morala bih da napravim meni lek ali prvo ovo moram znati.Probala sam da pijem caj, ali mi on izaziva pojacanje kiseline u zeludcu.Molim za saradnju !

      • lidija za zdravljnje 7 oblik raka sam dobijo recept za zdravljenje RAKA od srbina iz bograda. pomaže 100% njegov patent boju odkupili AMERIKANCI zdravilo ni možno dostavit iz BEOGRADA ker zdravilo mora biti zmrznjeno . učinke pokaž po 12 dni zdravilo je podpunam priridno brez kemikalij za sebe sam izdelo sam ,ker sam i sam probavo svašta nič ni pomagalo razan tega karsam dobio recept iz BEOGRADA 15. 12 2014 na goran.djuki@gmail.com

  2. Баш да видим како ће да се изборе са цитостатицима који су велики извор новца.

    • Kakve donacije i gluposti😀 Ne treba trčati pred rudu…To što je Vesna objasnila u svom članku to se znalo mnogo prije i nje i njene bake i td…tako da chill out and enjoy in life😀

  3. Hvala pcela na ponudi, to mi je prijatno iznenadjenje i prva ponuda da mi neko zeli pomoci. Koliko sam primetila ima i onih kojima sve ovo sto radim ne ide u prilog pa bi rado unistili i mene i ovaj blog.. Blog mi je napravio jedan divan mladic i to besplatno, jer je video kolio se mucim i koliko zelim ljudima dati na uvid sve ono sto bi im moglo na neki nacin pomoci. Mnogo puta su mi blokirali profil na Facebook-u, tako bi sve moje beleske i svi albumi sa raznim korisnim informacijama bili blokirani po nekoliko dana… E, onda mi je dao predlog da mi napravi blog, pa da lepo sve to sto mi treba prenesem tu i da budem mirna. Tako je i uradio. Nisam u radnom odnosu i zivim od muzeve penzije, mislim da mi je ovo vreme koliko ne radim „poklonjeno“ da uradim nesto dobro i korisno za sve..😀 Ovaj Blog je dosao dzaba, tako i ja sve sto radim, radim besplatno i dzaba, jer sve sto radim radim iz ciste ljubavi, samo da se ljudi osveste i pocnu razmisljati svojim mozgom. Svi misle da je jednostavno raditi ovu stvar, ali verujte da nije, pored truda, volje i zelje, jako puno treba slobodnog vremena koje ovde provedem da bi blog uredila kako tako. Moja stranica „Svetlost u Dusi (V.M.) https://www.facebook.com/pages/Svetlost-u-Dusi-V-M/334946853217300 takodje zahteva mnogo truda i rada, i profil V.M. ne zaostaje za njima.. Od srca vam hvala pcela, svako dobro vam zelim i racunajte kao da jeste pomogli..😀

    • Vesna, hvala Ti na svemu što objavljuješ i na nesebičnosti. Mnogo pomažeš meni svojim savetima, a mnogim prilozima me i vatiš na ono što sam nekada znala i vremenom zaboravila. Veliki prijateljski pozdrav, i to od srca❤

  4. Vezano za način kako je Vesnina baka pravila kafu -zato se kaže „kafu mi draga ispeci“ jer pravi majstori prvo samljevenu kafu malo peku i to bez vode.Tako se još uvjek pravi kafa u nekim sarajevskim kafanama. Ovo što sada pijemo razne „nes“ i espreso (uključujući i mene) je čorbine čorbe čorba…

    • Укуси су разни. Док се нес кафа зове тако, као и капућино, еспресо и још којешта – добро је. Не ваља када под називом „кафа“ почну да продају смеће. Не само да људи немају времена за кување праве кафе, него и оно што се може купити у радњама више је зоб, рогач и пшеница него кафа.

      Многи не знају какав је прави укус сланине, виршли, Плазма кекса, шунке, јабука и да не набрајам даље.

      Жалосно је ово време у коме живимо.

  5. Ne znam kako doci do te biljke, raspitajte se jos negde.

    Evo i nacin kako se caj pije..😀

    Dragica Lola Bulatovic kaze:

    Doziranje :
    Čaj :
    1. Uzme se pola kašičice pelina, sipa se 150 ml ključale vode i procediti posle 10 minuta. Šolja sveže pripremljenog čaja pije se pola sata pre jela.

    Dnevna doza:
    2 do 3 g sušenog pelina.
    Nemojte koristiti u visokim dozama, ili za dugo vremena!

  6. Kako doći do leka od pelina.Čula sam da je proizvodjač neka firma iz Francuske ali ne oostoji način da se poruči.Ako neko ima neko sznanje kako doći do ampula artimisinina( slatko pelin) neka mi pošalje e mail… Hvala.
    Vesni sve pohvale

  7. Hvala ti moja draga Vesna
    tolko dobrih stvari nam napises ja odabirem i saljem na f.b da moje kolege procitaju, pa kako ko razmislja i prihvata neka sam sebi pomogne, hvala i Bog ti dao Zdravje i Srecu i ostvari sebi svoje Zelje moja draga tako radim i ja ,
    ljubim te ljepa moja

  8. Pozdrav,
    Interesuje me da li se ova biljka moze koristiti i pre operacije, nakon operacije.
    Za 2 dana majci rade biopsiju, pa tek da utvrde operaciju, radi se o karcinomiu dojke. Da li se caj moze koristiti odmah?
    Hvala.

    • Ja zivim u Americi,a imala sam djetinjstvo slicno Vesninom.Nasla sam pelin i ovdje kao cvijece i prepoznala po mirisu i ukusu.Muz i ja smo patili od problema sa zucim i gasovima i stomaku,puno smo lijekova potrosili i nista nije pomoglo do pelina.Stavljali smo listove u rakiju i nakon 21 dan pili po malo rakije prije jela ili kuhali caj od lista i jedan covjek(ciji je 20 godisnji sin umro zbog izliva zuci u trbuh)rekao da je imao tad pelin sin bi mu sad bio ziv., da moze i da se sazvace listic u ustima.ja to sad radim kad osjetim probleme sa varenjem i gasovima i sve mogu da jedem.Samo ne pretjerujem ni sa cim.Svima puno srece.Cvijeta koja voli cvijece i prirodu i dobre ljude.

  9. Da dodam samo da ne znam nista o tom sajtu…koliko su pouzdani,ali je jedini sajt na kom sam procitala da se moze poruciti.Mada,raspitajte se jos malo,mozda te biljke ima i negde kod nas u prodaji.

  10. Oduševio me Vesnin tekst, prisjetila sam se priče moga tate o pripremi kave koju su pripremali moj djed i baka, isti način prženje u šišu, nakon toga djed je mljeo u mlinčiću na ruke, slijedilo je kratko pečenje i zalivanje vrelom vodom. Mogu zamisliti prekrasan miris jutarnje kave koja se širila skromnim kućama bez televeizora, kompjutora, telefona i ostalih pomagala. Pelin se može naći u mnogim bašćama i dvorištima, hvala na informaciji kako se koristi i čemu sve služi. Živimo u vrijeme kada je prema uputama naših liječnika jedini spas ljudima koji boluju od karcinoma kemoterapija koja ubija i dušu i tijelo, stoga okrenimo se narodnoj medicini i počnimo koristiti blagodati prirode i ljepote koja nas okružuje.

    • Сећам се моје баке и јутарњих ракијица и кафица са комшиницом. Мене је будила бела кафа и мућена кокошија жуманца. Пробајте сада да поједете мућена жуманца. Од тог смрада може само да се исповраћа.

      Велики „научници“ су нам потпуно упропастили природу и животе.

  11. Nije mi jasno zbog čega se miješaju i u tekstu i na fotografijama miješaju dvije posve različite biljke – vrtni (gorki) pelin odnosno Artemisia absinthium i takozvani divlji (slatki) pelin odnosno Artemisia Annua L !? O vrtnom pelinu, odnosno njegovim ljekovitim i istovremeno otrovnim svojstvima znam poprilično a među ostalim da se ne smije uzastopno koristiti više od tjedan dana. Naime, mnogi koji popiju više likera pelinkovac više su otrovani alkaloidima pelina, nego alkoholom iz likera! O slatkom pelinu, odnosno njegovim ljekovitim ili otrovnim svojstvima ne znam ništa, no biljku fizički poznam, a čak se nalazi i u stihu jedne moje pjesme.

    • to ni meni nije jasno, na mnogo mesta se nalaze dve slike sa dve razlicite biljke, slatki pelin se moze naci po livadama, ja zivim u Banja Luci i kad setam pored Vrbasa cesto berem tu biljku jer ima divan miris i to je sve sto o njoj znam. E sad Koja je biljka uopste u pitanju ? I zanima me ako neko zna dal je cjela biljka ljekovita ? Mislim na ovu divlju biljku sa druge fotografije… Hvala

      • Načelno sam mišljenja kako različite grupacije i pojedinci malo malo neku biljku marketinški učine popularnom i, premda i sam berem i koristim neke ljekovite biljke i mješavine, ne mislim da je išta spektakularnog u slatkom pelinu. Bitno je znati da je svaki lijek ujedno i otrov i da svaki otrov može biti lijek. To su stari Grci jako dobro znali, pa nemaju posebnu riječ za lijek i posebnu za otrov – sve je farmakos (odakle je i riječ farmacija, ljekarništvo).

    • ….i JA SAM PRIMETILA da se mesaju pojmovi.nije isto :gorki i slatki pelen.Posaljite mi molim vas kako izgleda slatki pelen na:snezana.guljpa@gmail.com unapred hvala

  12. ovo sam znala i od nedavno pijem redovno pelin, ali nisam znala da ima tako toplih i iskrenih ljudi kao vi! Hvala vam za vasu ljubav i zelju da pomognete!

  13. Hvala Vesna na ovom divnom tekstu a posebno narsecanju na tvoju baku..ista me secanja prate samo sto je ta spravica kod nas bila SIS za kafu… A pelin.. Imam ga u basti i pocet cu da ga koristim.kod nas su ga samo zbog rakije u bastama imali….hvala

  14. Dajte pisite nesto o Mielomu, zatim nigde ne vidim da se komentarise napad karcinoma na linfne cvorove sto uvek prati karcinom. Koliko ovo sredstvo „cisti“ linfe.

  15. Vesna, moje postovanje , Vas blog je savrsen , human , praktican , dosta se sazna, razumljiv, … ali zavist kao najgora „bolest“ opstaje samo ako unistava ono dobro. Sve najbolje Vasem radu i da istrajete u svakoj bitci , a svaki pokusaj neka Vam donese pobedu. Pozdarv -Dragana

  16. Čaj od ARTEMISIA ANNUA , dakle od bejturana ili mirisnog pelina (to nije običan pelin) radi se tako da se suhi listovi preliju s vrelom vodom (55-60* C), nikako ne kuhati. Biljka je inače vrlo ljekovita.
    Artemisinin, to je ekstrakt iz biljke, navodno to je djelatna tvar korištena u istraživanju i puno jača, koncentriranija od cijele biljke, može se naručiti u kapsulama preko interneta, sigurna sam da je iz inozemstva jeftiniji.
    Sjeme se isto može naručiti preko eBaya ili od nekoga iz Bih jer tamo uzgajaju tu biljku zbog mirisa, a ujedno tjera insekte … i posaditi je u vrtu (jednogodišnja oko 1 m visoka) i imati za vlastite potrebe.
    Nadam se da će nekome pomoći ove info.

  17. Poštovana Vesna, vrlo cijenim vaš rad, vašu nesebičnu želju da pomažete…. međutim, čini mi se da ovdje trebam dati svoju primjedbu.
    Pod prvo, atremisia annua NIJE PELIN na koji se obično misli, dakle NIJE ono što ste vi napisali u naslovu da je jako gorak. Taj gorki pelin je artemisia absinthium. Dakle, radi se o dvije različite biljke. Na engleskom se zove sweet annie ili sweet wormwood, aromatic blumea, istočnjaci kažu ching hao…

    Na našim prostorima artemisia annua naziva se baktunar ili bejturan, mirisavi pelin, ćabura, slatka Ana, i za razliku od svog gorkog rođaka to je lijepo mirisna biljka. Stoga, svi savjeti koji se tiču gorkog pelina nemaju veze s objavljenim člankom. Iz takvih stvari (nesporazumi) i nastaju problemi, ponekad manji, a ponekad i kritični, jer ne samo da nešto ne bude lijek nego bude otrov.

    Nadalje, kako dalje pišete u svome tekstu, čaj koji je pila vaša baka je PELIM.
    Pazite, upravo tako s M ne s N. A pod PELIM se podrazumijevala žalfija, kuš ili kadulja. Dakle, opet nešto drugo.
    Naravno da su ljekovite i kadulja i pelin, ali o njima se ne piše u Life Science, već se piše o artemiziji bejturanu (imamo svoj naziv i ne treba nam doslovni prijevod s eng). Stoga su latinski nazivi zakon.

    Ovo o čemu pišem je najdobronamjernije, puno istražujem o liječenju karcinoma prirodnim putem, čitam obavezno i studije (obično su na eng,), a ne samo na temelju njih napisanih novinskih članaka (ili na internetu) jer tu bude puno izgubljenih u prijevodu, ali i novinarske interpretacije.

    Inače studija o kojoj je ovdje riječ objavljena je prije više od 9 godina (tu možete provjeriti http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15642597 ), a prije nekoliko mjeseci o njoj je pisano na engleskom na nekoj alternativnoj stranici i onda su očito uslijedili copy paste i prijevodi na ‘naše jezike’ –
    Na žalost, previše je to vremena već prošlo, a nema spektakularnih informacija o liječenju ljudi. Ipak treba probati jer sve što nije farmaceutski isplativo se ne uvodi u zvaničnu medicinu.

    Sve ovo o čemu sam pisala (nazivi) možete uguglati i provjeriti …

    Svako dobro

      • Iskreno, nisam pročavala liječenje petrolejom iako sam čula, tj pročitala na internetu. Možda se pozabavim i time malo, ali svojevremeno sam to odmakla u stranu. S obzirom da se imenom spominju neki ljudi u Srbiji, koji su se navodno izliječili od raka pijući petrolej ja bih ih lično potražila da provjerim da živim u Srbiji. Osobno, malo mi čudno da su se ljudi (mnogo njih) navodno izliječili od raka pijući petrolej i ne žele o tome govoriti. To mi pobuđuje sumnju. Ipak, ništa unaprijed ne odbacujem.
        K tome, za mene je alternativno liječenje ono kod kojeg nije bilo nikakvog ofecijalnog tretmana: bez operacije, kemoterapije i zračenja. Jedino u tim slučajevima mogu se dobiti prave povratne informacije. Naravno da pacijenti koji su se našli već u terminalnoj fazi bolesti mogu se možda izliječiti upravo tako da se odmaknu od ofecijalne (službene) medicine. A tu se onda opet nameće pitanje: ako je pomoglo sada u najgoroj fazi, zašto ne započeti takvim liječenjem (alternativnim) odmah na početku po dobivenoj dijagnozi. I još bih napomenula da izraz tradicionalna nipošto nije dobar za službenu ili školsku ili zapadnu medicinu. Mnogo ispravnije bi bilo taj izraz, tradicionalna , davati alternativnoj medicini jer vrlo često i počiva na tradiciji. A službena medicina je baš kako i ime kaže, u službenoj upotrebi i nema veze koliko se sudionici (i pacijenti i doktori) s njom slagali. Prije svega to je posljedica političke odluke.

        Ono što je bitno spomenuti, a žalosno je, da se službena medicina bavi suzbijanjem simptoma, a ne rješavanjem pravog uzroka. Konačno i rak je simptom sistemske bolesti organizma, pojednostavljenjo urušenog imuniteta. Stoga treba dignuti imunitet i organizam će se ‘popraviti’ tj. izliječiti.

        Ono što toplo preporučujem je prehrana, osobito sirova. Sigurno donosi pomake nabolje na području zdravlja. Dakako taj izbor je i teži jer podrazumijeva promjenu navika, a ljudima je ipak draže popiti pilulu ili čak malo petroleja.

  18. postovana Gda. Vesna. Moja punica vec godinu dana boluje za rakom na grlu maternice. Dosla je jako kasno na pretrage i prognoze su bile jako lose, 4.stadij, medutim na nase inzistiranje su joj doktori omogucili kemoterapije i to joj je jako pomoglo, poboljsalo kvalitetu zivota. Prije par dana su zavrsila i zracenja ali naravno cijelo vrijeme to vrijeme joj pokusamo pomoci i alternTivnom medicinom te nam je naravno ta vjest o slatkom pelinu dala puno nade i novog zagona. Kamo mozemo to naci i kako to konzumirati u slucaju da se radi o vrsti raka koju sam opisala? unaprijed zahvaljujem na odgo voru. KLAVDIJA

  19. jako puno članaka kruži na internetu o biljci slatki pelin koja liječi rak, pa zaista mi nije jasno pa jer ima bilo koji moralan čovjek pa da jasno kaže ili gdje se može nabaviti gotovi pripravak u kombinaciji sa željezom ili recepet kako se može napraviti u kombinaciji sa željezom. hvala

  20. Unapred vam se zahvaljujem na odgovoru ,ja bih zelela znati gde i na koji nacin mogu pronaci slatki pelin posto mi je velika nada ja inace se borim sa kancerom vec dve pune godine .

    • Na žalost čaj nije rješenje.
      Treba konzumirati artemisinin, tj. ekstrakt navedene biljke da bi se eventualno postigli neki rezultati. K tome, doze moraju bti dovoljno visoke. Radi se o liječenju, a ne tek o održavanju dobrog zdravlja..Što jači ehstrakt i dovoljno jaka doza.

      Treba nabaviti artemisinin, a čaj piti uz to nije loša ideja (radi sinergijskog djelovanja). Sam čaj bojim se neće pomoći.

      Još jednom ću ponoviti, istraživanja su vršena s artemisininom i pokazala su neke uspjehe (in vitro). Osobito uz dodatak željeza.
      Gdje nabaviti artemisinin?
      Pokušajte na eBayu. Niže je link
      http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1311.R1.TR2.TRC1.A0.H1.Xartemisinin&_nkw=artemisinin&_sacat=0&_from=R40

      Željzo kupite u apoteci (možete i na recept). Moj dodatni savjet je vitamin C, ali u svakom slučaju najbolje iz namirnica: limun, agrumi općenito, paprika ….
      i naravno zeleno lisnato povrće.

    • Potovana, mislim da ste prilično površno čitali. Da ste pročitali post iznad vidjeli biste da piše KONKRETNO gdje možete nabaviti ekstrakt (Biljka sama ne liječi). Možda je problem jer piše na engleskom ….
      Očito je da se o ne kupuje na tržnici ili prodavaonici. Isto tako na eBayu možete kupiti i sjeme te biljke.

      Biljka postoji
      postoji ekstrakt biljke (artemisinin) kojim se uspješno liječi malarija
      jedino što je upitno u svemu je to koliko doista artemisinin liječi rak.

      Jer znanstvena studija na temelju koje je napisano bezbroj članaka po internetu (i u novinama) napravljena je prije 9 godina. Na žalost, ja nisam baš pronašla priče i dokaze o spektakularnim izlječenjima. Ne tvrdim da ne liječi, nego samo da ja nisam naišla na dokaze. Na žalost previše je toga na rekla-kazala, previše je slobodnih interpretacija znanstvenih istraživanja onih koji pišu u mediju, što iz neznanja o tematici o kojoj pišu, što iz vlastite potrebe za senzacionalizmom, što iz niskih pobuda (zarada), a da ne govorim o prepisivanju istih, a onda se i tu nađu nove interpretacije autora koje još dodatno odvedu u krivom smjeru (to se desilo i u ovom blogu).

      • Pije se na prazan stomak ujutru i uvece.Optimalna doza za koriscenje je 300 mg 2 puta dnevno.Pije se u 7 ujutru sa jednom supenom kasikom maslinovog ulja.Posle toga tri sata ne bi trebalo jesti na podne posle rucka popiti jednu tabletu gvozdja 65 mg gvozdje i Ferrous Sulfate 325 mg.Takvo gvozdje se preporucuje.
        Uvece se vecera u 7 i opet se uzima 300 mg u 10 posle toga se ide na spavanje jer je odmor veoma vazan.
        Uz to se preporucuje koriscenje Graviole koja je takodje antikancerogena.
        Nadam se da sam pomogao za nabavku svih ovih preparata obratite se na profilu
        https://www.facebook.com/artemisinin.srbija

      • Pije se na prazan stomak ujutru i uvece.Optimalna doza za koriscenje je 300 mg 2 puta dnevno.Pije se u 7 ujutru sa jednom supenom kasikom maslinovog ulja.Posle toga tri sata ne bi trebalo jesti na podne posle rucka popiti jednu tabletu gvozdja 65 mg gvozdje i Ferrous Sulfate 325 mg.Takvo gvozdje se preporucuje.
        Uvece se vecera u 7 i opet se uzima 300 mg u 10 posle toga se ide na spavanje jer je odmor veoma vazan.
        Uz to se preporucuje koriscenje Graviole koja je takodje antikancerogena.
        Nadam se da sam pomogao za nabavku svih ovih preparata obratite se na profilu
        https://www.facebook.com/artemisinin.srbija

  21. Pozdrav Vesna!
    Hteo bih da udjemo nekako u kontakt…
    Hteo bih da saradjujemo… Evo ti Vesna moj mobilni a vi se javite ili pozivom ili sms porukom bice mi drago ako zelite da mi se javite moj broj je +381637470857 bice mi drago da se upoznamo i saradjujemo takkodje u svemu pozz ako procitate ovaj komentar javite mi se na moj broj ili mi ostavite vas broj hvala

Ostavite odgovor

