KAKO OVOM COVEKU POMOCI, IMA LI NADE?

Znam da ovakvih ljudi ima mnogo, dirnuta sam ljudskim sudbinama i ova me bas nekako ganula, rastuzila..  :(  Kako ovom coveku pomoci? Pomoc obicnih gradjana je jednokratna i svakako ce mu dobro doci na kratke staze, ali njemu treba trajnije resenje, coveka treba smestiti u topli dom, kucu, da ne spava po prljavim i hladnim ulazima, coskovima, napustenim smetlistima… Zamislite nekog svoga da zivi u ovakvim uslovima… Cini mi se da je empatija kod ljudi nestala, ili mozda spava, postali smo gluvi i slepi za tudje nedace, za tudju bol, samo neka je nama dobro, a drugima kako bude. Zar se tako ne ponasamo skoro svi, individualno pa preko raznih institucija…posebno onih koji bi najvise trebali brinuti, ceniti i paziti coveka, od religijskih ustanova pa svih ostalih.. Gde su sada drzavne institucije, politicari koji obecavaju kule i gradove…?! Novi Sade, ti si oduvek imao dusu i srce..
Laku ti noc Tibore / Good night Tibor
http://vimeo.com/14506759#at=0

4 comments on “KAKO OVOM COVEKU POMOCI, IMA LI NADE?

  1. Gradjani Podgorice na facebooku su se dogovorili da svako uplati na ziro racun po 1 ili 2 eura, od sakupljenih sredstava kupljena je kamp kucica, opremljena sa svim potrebnim za normalan zivot, kupljena odjeca i hrana….

  2. Tibor je imao malo sreće kako vidim.
    A šta sa hiljadama drugih Tibora oko nas za koje nema nikoga da snimi filmić od 17 ipo minuta.
    Tiboru je još i dobro bilo 2009 godine a zamislite danas koliko Tibora je oko nas sada.
    Može li neko da kaže koliko Tibora ima danas?
    A tek šta nam sledi kako ide ova situacija. Ko će onda da se sažali na neke buduće Tibore i ko će tada snimiti film?
    Neki drugi Tibori nisu bili takve sreće.
    A Tibori su oko nas, samo treba ih videti..
    Teška tema u svakom slučaju.
    A šta i ako ja sutra budem neki Tibor ili bilo ko od nas? Ko me to pita sada?
    Moguće je da to mora tako..
    Sećam se nekih Tibora 80-tih godina. Ko je tada obraćao pažnju na to?
    Gledam tv exploziv, poneki Tibori imaju sreće, sažali se narod naš pa pomoge..
    A šta sa onim Tiborima za koje niko ne pita?? Ko će o njima da snimi filmić?
    Šta sa njima??
    Živeli svi mi, pa makar i mi bili Tibor sutra….
    Da ne ispade da sam sarkastičan želim ovo da kažem.
    Ja hranim 8 usta i snalazim se kako znam i ne tražim da niko snima film o meni i ne želim da se predam. A imam godina koliko i Tibor. Primanja stalna nemam ali nikome ne dugujem i niko još nije gladan. Najlakše je da se čovek preda što mislim da je ovde slučaj.
    Siguran sam da u ovoj zemlji ima puno težih slučajeva samo što nemaju sreće da se to objavi negde.
    Eto i tu važi pravilo više vredi gram sreće…..
    Živeli Tibori budući i prošli…

  3. Lukin Mayo, ima ih mnogo oko nas, na zalost. Ovaj put sam stavila Tibora, jer mi je ‘naleteo’ video pod ruku, prosli put je bila majka sa mnogo gladnih usta oko sebe, sutra ko zna ko, rado bi ih sve stavila u topli dom da imam mogucnosti. Ako se za bilo sta molim, to je da svi beskucnici dodju u situaciju da imaju topli obrok i topli dom, to je moja zelja i ako bih ikada bila u mogucnosti, osnovala bih neku instituciju gde bi se takve osobe zbrinjavale…Svi oni koji imaju mogucnosti, a te svoje mogucnosti koriste u otvaranje velelepnih hotela, motela, aviona i kamiona radi licnog interesa, komercijale i licne zarade, dok mnogi pate, jednog dana ce se mozda zapitati, da li sam sve to mogao drugacije, da li sam sa tim novcima na mnogo korisniji nacin mogao pomoci sebi, pomazucu umornim i starim dusama koji na ovaj nacin pate.. Volela bih da postanemo nesebicni, da shvatimo koliko smo svi povezani, koliko nam se ukazuju znakovi pored puta, ali ih jos mnogi ne znaju procitati… Pozdrav svim dusama dobre volje koji ce pomoci i koji pomazu, makar i u svom okruzenju onima kojima je pomoc potrebna..a takvih ima verujte mi, od onih starih nemocnih, koji po zimi ne mogu ni do trgovine po hleb i mleko, pa do decice o kojima se niko ne brine..makar ih nahranite, neka osete rados zivljenja makar i na trenutak, jer cete tim gestom oradostiti nekoga, svojom toplom reci, obrokom, toplom odecom…

  4. Многи неће помоћ јер им одговара тако да живе. Немају никакву одговорност ни према коме, нити имају икакве обавезе. Зашто то желе, то је друго питање.

    Да ли сте свесни да по истраживањима у Србији постоји 10% гладних? Да ли је неко рачунао колико је то? Па то је 700.000 особа!!!

Ostavite odgovor

