STIHOVI JARMILE SPASOJEVIĆ

KLJUČEVI

Volela bih da znam
odakle ti ključevi
od svih mojih brava
iz kog života ih donosiš ?

Vešto skidaš sve moje okove
I ja te puštam
Da udješ u
Sve hodnike moje duše…

U hodnicima…
Prošlih i budućih života
Otkrivaš mi potpuno
Nepoznate odaje…

Ja te jedno vreme sledim…
I onda…gubim ti trag…
U tišini moje duše…
I dalje…srećem te…

Jarmila Spasojevic

OVAJ ŽIVOT TEBI PRIPADA

Hvala ti što postojiš…
Uvek si bio svetlo na mom putu,
mojoj duši sigurna luka…
Hvala ti što činiš
da ovaj život bude lep…
Što razumeš
i puštaš me
da osetim svoje visine
i dotaknem svoje dubine…
Hvala ti što si uvek tu kad treba…
sto ruke mi pružaš
i kad znaš da kroz nešto moram sama…
Što ne pitaš…
Što praviš se da ne primećuješ
kada zalutam u svojim hodnicima tame…
Zagrli me da vidim more u tvojim očima i
sva mesta na koja ćemo još skupa ići…
Hvala ti što mi uvek veruješ…
Što me nežno čuvaš…
Ovaj život tebi pripada…
jer jedino me ti zasluzuješ…

Jarmila Spasojević

SETIĆU SE

Pod nekim drugim nebom…
U nekom gradu…
Čije su ulice
Popločane smaragdom
A kuće napravljene od ametista,
Gde se spava u krevetima
Od gorskog kristala…

Setiću se…
Na nekom trgu…
Dok sedim na stepenicama od rubina
I slušam Platona
Dok govori o ljubavi…

Pod nebom…
Gde točak karme stao je…
Gde sećanje na ruke slikara i pesnika
Neće biti greh…
A stihovi po nebu pišu se
I ja znam da samo meni pripadaju…

Gde svaki dan je Venerin dan
A Saturn nikad ne zalazi…

Gde ljubav nadilazi telesno
Jer samo duše su važne…

Gde prolaznost ne postoji
Gde sve je večno…
Setiću se..

Jarmila Spasojević

NASLIKAJ SVET

Uzmi boje i naslikaj svet
U kome ćemo se možda ponovo sresti…

Zameni crnu sa zlatnom i
Docrtaj tankom linijom deo
Gde je naša priča prekinuta…

Pomešaj ruzičastu sa zlatnom
Da lakše prepoznam
Jer to su boje nekih susreta bile…

Čekaj me…
Traži me…
I kada osetiš moje prisustvo
Naslikaj portret duše,
Ako ti se učini da je moja
Neka to lozinka bude…

Jarmila Spasojević

NE TRAŽI ME

U nekim novim Venerama
U nekim vrelim podnevima
U šapatima vetra tvojih zavesa,
Ne traži me…

U zagrljajima
U mirisu nečije kose,
U nekim dugim prstima,
U nečijim tužnim očima
Ne traži me…

U stihovima,
U notama,
U linijama i bojama,
U mojim novim visinama
Naći ćes me…

Jarmila Spasojević

NEBO

Pogledaj u nebo
I vidi koliko svetova ima gore…

Izaberi svet,
U kome više ništa neće biti važno…

U kome neće biti potrebna tama,
Da bi spoznali svetlost…

Izaberi svet
U koji će stići najbolji delovi naši,
Svet sunčan i svetao, i samo naš…

Jarmila Spasojević

PRONAĐI ME

Zagrli me da vidim svoj lik
U tvojim očima…
Da vidim nebo…

Pomozi mi..
Da izaberem zvezdu
Na kojoj ću jednog dana
Biti stanar…

Ako se setiš,
I ako ponovo budeš želeo,
Da me slediš…
Da te sledim…

Potrarži me,
Prozori moje duše
Sijaće da me lakše nađeš..

Jarmila Spasojević

2 comments on “STIHOVI JARMILE SPASOJEVIĆ

Ostavite odgovor

