10516599_10203456394784516_3923360893273534674_n

EVO MENE OPET SA VAMA

Za sve one koji su se zabrinuli, zbog čega me nema na blogu duže vreme, evo me, ponovo sam tu. Uz pomoć jednog divnog momka, koji mi je omogućio pristup blogu, ponovo sam sa vama. Ne znam iskreno šta je bilo u pitanju moje nemogućnosti ulaska na blog, da li je neka moja greškica iz neznanja, da li je neko potpomogao blokadi, sada nije ni bitno, ali šta god da jeste, nešto mi se sa tim htelo reći, jer ništa se ne događa slučajno pa ni to.. Sada ću malo i postepeno ‘pročišćavati’ blog, jer kako ono kazu: „Kada mačka nije kod kuće i miševi kolo vode“…😀 E pa dragi moji, neki mišići su već napustili blog i nemaju mu više pristup do daljnjega, a neki i zauvek, jer su se zaista bili zaigrali i doveli ovaj blog u rang pijačnih prepucavanja, više neće moći to da se dešava ovde na blogu, jer svi oni, kojima se nešto ovde na blogu ne sviđa, nisu prisiljeni da tu i budu, neka ga zaobiđu, neka se premeste na neki drugi njima primamljiviji blog i neka tamo uživaju do mile volje.. Želim vam svima lep i ugodan dan, ali i boravak na blogu.. Vesna će i dalje na blog stavljati sve ono, za šta bude smatrala da je poželjno ili potrebno iz nekog razloga.., taman morala nekom i ‘zabosti prst u oko’, bilo to nekom pravo ili krivo..i uvek ni po babi ni po stričevima.. Jer, svaki tekst koji izaberem i stavim na blog hoće nešto da nam kaže, da iz njega izvucemo ono sto je za nas dobro, a izbegnemo ono što ne valja i da nešto naučimo. Uživajte u lepoj muzici..😀
RADIO SA DOBROM STAROM MUZIKOM – http://jimin7013.com.ne.kr/music/50_song_music_mp3.swf?AyWwIUCKQ9jcMg4uusW7RA00

By vesnamih Posted in Razno

20 comments on “EVO MENE OPET SA VAMA

  1. Dobro nam došla draga Vesna. Ovih dana (juče ili prekjuče) baš sam mislio na vas. I rekoh sebi zašto vas nema?. Vidite i to je možda telepatija, taman tada možda ste nama poslali misao da cete se nama vratiti. Hvala vam, jer sam puno lepih napisa i knjiga sreo preko vas (Vaše telo vapi za vodom i mnogo drgih). Srdačan pozdrav, Vaš obožavaoc, Dr. Apostol Thoma.

  2. Draga Vesna, da znate da sam se zabrinula! Nikakvih vesti o Vama nisam mogla naći nigde……. ali – to je prošlost! Hvala Bogu, da nije bilo nešto strašnije. Dobrodošli ponovo među nas

  3. Hvala svima na lepim recima dobrodoslice. Po malo savladavam mogucnosti i opcije na blogu, ucim ono sto do sada nisam znala, ali temeljno..hocu da znam sve svoje mogucnosti i opcije sa kojima mogu da raspolazem, sto do sada iskreno nisam.. Mnogo toga do sada nisam znala kako funkcionise ovde na blogu i koje su moje mogucnosti. Jednostavno se otvorilo, bila sam ‘vodjena’ kao i za sve do sada..Mnogo mi je pomogao jedan mladic koji se svojski potrudio da me obuci.. jer mi mnogo sto-sta na blogu do sada nije bilo jasno.. Uzivajte i dalje, druzeci se na blogu sa ostalima, razmenjujuci svoja iskustva..Komentarisite slobodno. Pozdravljam vas iz srca, sve…😀

  4. Hvala na POZDRAVU IZ SRCA. Ako nas voliš nećeš brisati ono što je važno za naš DUHOVNI RAZVITAK i za metodu da se izvučemo iz ove katastrofe sa svih strana i na svakom području.
    Saznaj NOVOSTI ZA NOVO DOBA, ZA NOVI DRUŠTVENI POREDAK, ali ne za onakav kakvoga nam predlažu protivnici ŽIVOTA NA PLANETI.
    APOKALIPSA će ih odstraniti i sve one koji su njima pristrani, a nije važno da li svjesno ili podsvjesno koji su pod njihovom komandom a da sami nisu svjesni.
    SRETNO SMIMA U SVIJETU I BOŽJI BLAGOSLOV.
    Giovanni Garbin – doktor Duhovne Medicine – egzorcist – Sluga Božji.

    • Аутор блога има право да брише све што му се не свиђа. Е сад, друга је ствар што то нама не одговара (или одговара).😀

Ostavite odgovor

