0 (1)

KO JE TO, KO SE U VAMA LJUTI?!

Ako vas neko iritira, ako vas neko osudjuje zbog necega, ili napada, i vi ste ljuti, tuzni, zalosni, nezadovoljni, besni, agresivni, ako vam mozak „prokljuca“ zbog svega toga sto vam je neko uradio, napravio, rekao, i sve to vam nije po volji, nije vam prijatno, smatrate to „losim“, nemojte ga odmah prosudjivati, ili jos gore osudjivati, jer, ‘on’ vam je tu samo da vas podstakne, ‘poslat’ vam je kao ‘pomoc’. On je tu u ulozi „ucitelja“, da sa svojim postupkom u vama „podigne“, izazove, „izvuce“ sve ono „najprljavije“ na povrsinu, da vam pomogne da to prepoznate, da uvidite, ko je to ko se u vama ljuti, ko je taj ko je besan, ko je taj ko bi reagovao istom merom, napadom… On je tu s razlogom, da vam olaksa, (iako vam izgleda i deluje bolno) da lakse sagledate, prepoznate i uradite nesto vredno na sebi i za sebe, da vam ukaze na vase unutrasnje nedostatke koje trebate osvestiti i ‘ocistiti’, na vase nesavrsenosti, jer, sve to sto ste prepoznali kod drugih kao nevaljalo, kao lose, kao ruzno, sve to nema veze sa njima, ima veze samo sa vama, sa vasim unutrasnjim stanjem i vidjenjem..Samo ste vi ‘ti’, koji su odgovorni za ono sto vam se desava, nema napada, nema osuda, nema ‘losih’ ljudi, nema ‘neprijatelja’, nema onih koji vam zagorcavaju zivot, nema, nema, nema, nema nicega van vas i samo ste vi sami odgovorni u svemu tome i glavni izvor svega, koliko god to sada mnogi nece moci shvatiti, ali to tako jeste. Mnogi nece ni zeleti da shvate, jer prioritet daju zahtevima i zeljama svoga ega.
Verujte da imate posla samo sa sobom i to je jedina istina!
Iscupajte korov iz sebe, u drugom cete videti samo cvece koje nice.

218/14 Vesna Mihajlovic

One comment on “KO JE TO, KO SE U VAMA LJUTI?!

  1. Dragi čitatelji,
    Krasno je objašnjeno, hvala lijepa.
    Znači, da je nešto nevidljivo u meni i da mogu to riješiti jer ja sam stvoritelj na fizičkoj razini. Mogu si sagraditi kuću, mogu studirati i postati učitelj, profesor, profesionalac bilo koje struke. Mogu srediti svoje misli da mi dolaze samo pozitivne, svoje želje, čežnje da ne patim ako mi se ne ostvare – da se ne razočaram i da ne padam u depresiju, da sam UVIJEK VESEO, POZITIVAN i LJUBAZAN SA SOBOM I SA SVAKIM BIĆEM I STVARIMA.
    Zato sam tu prisutan da sve to naučim, da na taj način budem mentalno zdrav, jer ako živim u LJUBAVI ne može se manifestirati u mojem mentalnom, astralnom i fizičkom tijelu nikakva poremećenost niti bolest. Ja usmjeravam svoju budućnost i budućnost svoje obitelji, svojih sinova i potomaka. Upisao sam u svoj DNK LJUBAV i ZDRAVLJE i to prelazi na cijelo Genealoško Stablo što je i službena nauka otkrila.
    Onda se nikad više neću pitati TKO JE TO, TKO SE U MENI LJUTI?! Ako sam se to dosad pitao i ljutio se, a sada se to ne pitam, onda HVALA MOJIM RODITELJIMA da su mi prilikom trudnoće i od rođenja upisali ovo NAJDRAGOCJENIJE NASLJEĐE u DNK.
    Nažalost vrlo često se događa djeci bogataša da naslijede bogatstvo u novcu bez LJUBAVI i tako naslijede zlo a ne bogatstvo.
    BOGATSTVO i DRAGOCJENOST je LJUBAV BOŽJA i ZDRAVLJE.
    NEKA NAS SVE OBASJA BOŽJA LJUBAV. Blagoslov svima.
    Giovanni Garbin – doktor Duhovne Medicine – egzorcist – Sluga Božji.

Ostavite odgovor

