487728_10150574709722504_764792770_n

INTERVJU SA IVANOM BAVCEVICEM, KANDIDATOM ZA PREDSEDNIKA REPUBLIKE HRVATSKE

Da li ce Republika Hrvatska dobiti konacno predsednika, koji je za narod, koji nije sebican, koji ce znati kako voditi politiku u ovom suludom vremenu..Dugo pratim rad Ivana Bavcevica i od mene idu sve pohvale na njegov racun, jer jedan mladi, osvesten covek moze mnogo, mnogo vise, nego desetorica neosvestenih, kojima je bogacenje na tudji racun prioritet, a narodu kako bude.. Ne zivim u Hrvatskoj, ali verujem u ovog mladog i pametnog coveka! Verujem, da vidi i gleda sire od granica koje su neosvesteni ljudi postavili i sagradili na temeljima tame, i posastima ..20-tog veka..😀
***

Intervju sa Ivanom Bavčevićem, kandidatom za predsjednika Republike Hrvatske. „Jednome od nas“, kako on voli reći, prošao je pitko. O Ivanu se po internetu može dosta toga pročitati. U novinama (onim papirnatim novina koje služe kao loša zamjena kod nedostatka wc papira) ga se baš i ne spominje. No to je već druga tema. Evo što Ivan ima reći…

Intervju vodila: Anita Bare

Ivan: Moji početci političkog djelovanja su bili pri Paneuropskoj političkoj stranci, koju sam pronašao na internetu. To je stranka koja ne pripada nijednoj državi nego funkcionira na razini naddržave i pokriva svih zajedno. Zalaže se za demokratizaciju Europske unije koja je sada antidemokratske strukture, također se zalaže za federalizaciju i spuštanje odgovornosti odlučivanja do najnižih razina. Nakon 6 mjeseci djelovanja postao sam predsjedatelj upravnog odbora te sam morao prisustvovati u Bruxellesu na svim sastancima u parlamentu. Imao sam 27.godina tada. Idealistički nastrojen. Vidio sam da se toj Europi sa stajališta na kojem mi jesmo, ne može pomoći niti možemo promijeniti ništa u njoj. Moj učitelj me tada povukao uz riječi „ Pojest će te!“ Ti dogovori njihovi o prodaji i preprodaji… ja kao pojedinac sam jedino mogao nestati. Podnio sam tada ostavku i makao se od toga jer nisam želio izgubiti sebe, a neostvariti cilj. Nije bilo vrijeme, a mudar čovjek uvijek bira vrijeme. Ove godine u 6.mj. mi je došao snažan unutarnji poriv da se opet aktiviram. Vidio sam da su predsjednički izbori i ostalo se posložilo. Svi tekstovi o tome što predsjednik treba zastupati iz zdravorazumskih i domoljubnih postavki, su mi došli kroz par dana. To su uvijek glavne postavke u odlučivanju. Zdrav razum i ljubav. Odluka ne smije i ne može biti donešena po onome što se meni sviđa kao osobi, nego jeli ispravno ili nije, služi li narodu ili ne služi.

S ljudima radim godinama. Pomažem im u poboljšavanju njihovih života podizanjem svijesti. Društvo je samo proširena verzija čovjeka pa je biti predsjednik zapravo isti posao, samo na širem području. Znao sam da cijeli ulazak u izborni proces u prvom koraku služi da se jedna druga svijest i vibracija, iskrenost i istina, pojave u medijskom prostoru. Istinski nema razlike između lijevice i desnice ni centra. Kada čitaš njihove programe razlikuju se samo u nebitnim stvarima, a u onim krucijalnim im je sve isto. Nitko ne govori ono što se mora reći. Većina njih iz političkog područja je i okaljana i zarobljena međusobnim dogovorima. Svi imaju nešto s čime jedan drugoga drže. U tom strahu se ni ne usuđuju napraviti stvari koje se trebaju napraviti. Ucjenjeni su. Samo slobodan čovjek može donositi slobodne odluke. Snagu koju osjećam kod sebe i koja dolazi i od činjenice da nisam ucjenjen ničim, ću usmjeriti u odlučnost da donosim odluke koje su potrebne.

Do sada sam napravio 3000 km turneju po cijeloj Hrvatskoj kako bih održao niz predavanja i osvještavanja ljudima da nisu žrtve. Vlast koju su dali u tuđe ruke trebaju vratiti u svoje ruke. To je ujedno i vlast nad njihovim životom. Ono što im se događa danas je rezultat svih donesenih odluka do danas. Birali su lakši put. Kada osvjestiš da nisi žrtva nego donositelj odluke, onda se sve promijeni. Našli smo se u govnima, to je činjenica. No svaki čovjek treba danas donijeti odluku da se makne iz toga i to na način da poduzme sasvim drugačiji potez nego je činio do sada. Neka odaberu sasvim drugačije.

Do sada je svaka zajednica država u kojoj je Hrvatska bila, završila ratom. Nije nikakvo čudo da je tomu tako, jer smo u svaku zajednicu uvedeni na prijevaru! Europska unija nije iznimka. I u nju smo ušli na prijevaru pa ni ishod ne može biti drugačiji, a ja svakako ne bih volio još jedan rat. Zbog toga smatram potrebitim ocijeniti ustavnost referenduma o ulasku u EU i pristupnog procesa, koji je i po riječima predsjednice ustavnog suda bio protuustavan. Ako narod Hrvatske želi u tu zajednicu, a onda neka se to napravi po poštenim pravilima, a ne na prijevaru. To je stvar koju kao predsjednik želim napraviti. Ponoviti referendum o ulasku u EU.

Ivan o direktnoj demokraciji:

Stranačka demokracija je ono što vodi u probleme i razdvajanje čovjeka te u stagnaciju i ne rješavanje problema i stvari koje su prilično jednostavne. Kada sam čitao materijal sa sastanka američke udruge bankara iz 1920.godine, oni su tada donijeli zaključak sa godišnje skupštine koji kaže: putem dvostranačkog sustava mi ćemo ljude podijeliti neka se bave trivijalnim stvarima i dok se oni bave time, mi ćemo osigurati da kapital vlada i provesti ćemo svoje ciljeve. To se i nama događa. Prije smo imali aristokraciju, a sada imamo strankokraciju. Prije bi se vladari pobili na polju i koji pobijedi on je vlast. Sada smo malo to kultivirali. Oni se ne tuku, nego mi odemo i glasamo. Osim toga, ništa se u konceptu vladanja nije promijenilo. Besmisleno.

Za mene direktna demokracija znači imati tijelo koje će pisati zakone, jer bi bilo suludo da ih piše 4 milijona ljudi. To tijelo je sabor, odnosno parlament. No samo jedan čovjek po mom mišljenju može zastupati jednu izbornu jedinicu, a ne da ih je 10. Ako ih je 10, onda tebi nitko nije odgovoran. Nakraju ispadne da nitko od njih 10 nije za „tvoje selo“. Jedan čovjek- jedna izborna jedinica. Ne treba nam stranka za jednog čovjeka. Biraš ga imenom i prezimenom. Postoji tehnologija koja je razrađena i koja direktnu demokraciju dovodi doslovno u svačiji dom. Podržavam to.

Na moje pitanje zašto djeca nemaju pravo glasa, Ivan kaže ovo:

Po službenoj psihologiji djeca nemaju poslovnu sposobnost ni kapacitet da odrede. Ali po njihovim emocijama se može ravnati. Valjda je tu pitanje mentalnog razumijevanja stvari.

– Ja mislim da se njih može i treba pitati i da shvaćaju mnogo više nego im želimo priznati. Samo nitko s njima ne priča o tome. Nitko ih ne pita što bi oni. Držim to nepravednim da ih se drži kao statiste koji na kraju trebaju živjeti i ispaštati u našim užasnim odabirima. Mislim kako bismo trebali uvažiti njihovo mišljenje.

Ivan: Djeca s kojima imam iskustva govore svevremenske mudrosti. Davanjem djeci mogućnosti glasovanja bi bio i naš test zrelosti. Jesmo li mi kao odrasli spremni biti odrasli? Oni su djeca a mi razmažena derišta. Ne znam treba li nam oduzeti to zadovoljstvo rasta! (smijeh)

– O rastu bismo mogli pričati ako bismo bili u obratnoj poziciji i ako bismo dopustili da djeca nas preodgajaju. No to nije tako. Stvari su postavljene tako da mi oblikujemo njih. Možeš li Ivane razmišljati o tome da se ipak određene teme pitaju i djecu? Možda ne ekonomija ili vanjska politika, ali kakav svijet želimo za životinje i ljude?

Ivan: Iskreno, nisam razmišljao o tome, valjda zato jer sa djecom nemam problem. Ali slažem se! Super rečeno.

O dolasku Obame:

Napisao sam blog o tome. Članak se zove „Umjetno stvoreni problemi“. Živio sam u SAD dvije-tri godine. To je prekrasan i suosjećajan narod spreman da ti pomogne. Toliko naivan i drag. Rijetko sam kad sreo toliko drage i dobre ljude. To što Amerika čini, ne čine nam Amerikanci. Njihova vojska se koristi u službi nečeg drugog što nema veze s tim narodom, kao što politika najčešće nema veze sa nijednim narodom. Oni su u stalnoj kontroli infomacijama. Izolirani su i nemaju pojma o ostalom svijetu. Tek oni što se dobro potrude dobiti info koje su istinite. No opet, njihov ekonomski sustav je takav da ih je zarobio sa po dva posla. Rade od jutra do mraka i kad dođu doma najmanje im je do informacija o svijetu. Nije da ih pravdam. Samo iznosim činjenice o okolnostima u kojima žive. Problem sa džihadistima je uzrokovala politika SAD, uvukla Hrvatsku u to proljetos sa poklonom 200 i nešto oklopnih vozila u pješčanim bojama. Gdje mi zaboga imamo pustinju?! Nakon tog poklona iz Zagreba sutradan ide odluka o napadu. Sve novine se na naslovnicama hvale s time. Oprostite, jeste li vi normalni??!! Iz jednog miroljubivog naroda koji je prošao i doživio agresiju na sebe, preživio rat, prenosite da smo ponosni što je Zagreb odlučio napad na Siriju i Irak??! Trebalo je tada ustati i reći glasno: nećete tu odluku donijeti iz naše domovine! Mi s tim ljudima nemamo veze! Oni nama nisu neprijatelji! Kakve ja veze imam sa Afganistancima?! Nisam u životu vidio jednoga, a tamo naš vojnik kojega ja plaćam ide u napad na te ljude?! Sve skupa farsa u kojoj ja ne želim sudjelovati.

O iskustvu meditacije u saboru:

Ivan: Bili smo i meditirali dva sata. Tim ljudima kronično nedostaje ljubavi. Njih nitko ne voli. Nitko ih niti ne pozdravlja lijepo a kamoli da im šalje ljubav. Stalno su namršteni. Tako ni nemogu donositi odluke koje su ispravne! Mi smo meditirali i nismo ih slušali uopće. To što su govorili se nije moglo slušati. To je bilo grozno! Kada smo završili nagnuli smo se preko onoga balkona i mahali im jer smo odlazili. Rekao sam mojima: mašemo dok nam svi ne mašu natrag. Nema uzmicanja! Prvo nam je mahnuo sramežljivo jedan. Pa drugi. Pa treći sa osmjehom. Onda nas je vidjela Jadranka Kosor. Ona je najviše mahala. Ona voli mahati! Da dodam i to, da je ona jedina pažljivo i predano odslušala sve zastupnike koji su sudjelovali u raspravi. Svi ostali su bili po mobitelima na kompjuterima ili su ulazili i izlazili. Ona je jedina sjedila i slušala. Zaista impresivno! Eto…i ona nam je mahala. I imala je broš! (smijeh) Na kraju su nam svi mahali! Hrt je digao kamere prema nama… Oni su konačno imali osmjehe na licima. Tada smo sjeli u saborsku kavanu da vidimo kako će glasati. Bilo je 120 ZA, a 0 PROTIV. A dva sata su se užasno svađali! Nešto se tamo dogodilo.

ivan-bavcevic

O programu:

Suverenost mi je glavna okosnica svega. Prvi korak prema slobodi je da priznamo da smo zarobljeni. Svaki Hrvat mora osvijestiti kako sada ne živi u samostalnoj i suverenoj Hrvatskoj. Hrvatska je okupirana i napadnuta i kada bi se u ovom stupnju radilo o vojnoj okupaciji, imali bismo uzbunu za opću mobilizaciju stanovništva! No ne radi se o tenkovima i avionima, nego je riječ o gubitku prehrambene suverenosti,energetske suverenosti, vojne suverenosti, monetarnu suverenost, a imamo i dalje problem sa teritorijalnom suverenosti. Od pet suverenosti mi nemamo ni jednu. Ovo zapravo više nije republika nego je kolonija, a predsjednik Hrvatske je trenutno samo guverner kolonije Hrvatske! Kada to čuješ, da si pod okupacijom, onda valjda nećeš ići šetati po šoping centru i kupovat stvarčice, nego ćeš ići obraniti svoju zemlju. No mi nismo svjesni da smo okupirani, pa se bavimo vjeronaukom u školama, čirilićnim pločama, ustavnom definicijom braka i drugim glupostima! Ljudi, idemo prvo osloboditi državu pa ćemo onda rješavati sitnice!

– Temeljem podataka UN-a, mi možemo hraniti 44 milijuna ljudi, a uvozimo 50-80% hrane koju jede nas 4 miliona. Prva stvar je dignuti proizvodnju. Zadrugarstvo je osnovna stvar. Mi bez zajedništva ne možemo ništa. Zajedništvo je bitno. Ono je ključ. Mi smo sada rasuti i nesložni. U mom poimanju svijeta nema podjela. Selo u kojem vlada zajedništvo i zadrugarstvo je temelj gospodarstva i opstanka države. Najbolji primjeri takvog zadrugarstva koje sam vidio su u Španjolskoj i Sloveniji gdje po 2700 ljudi zajednički surađuje i radi i bogati su! Hrvatsku vidim kao oazu ekološkog i organskog uzgoja hrane. Cijeli svijet može biti zatrovan pesticidima i GMO, ali mi ne smijemo. Mi moramo ostati čisti i sa starim sortama sjemena. Predsjednik republike ima svoj budžet. On trenutno 50% budžeta troši na plaću za 150 ljudi. Ne znam što toliko ljudi radi kod predsjednika republike. Da imam 150 ljudi promijenio bih svijet, a ne vodio neuspješno državu. Da uštedi 10 milijuna kuna koje odvaja za plaće, s tim novcem se može puno napraviti. Odvesti zadrugare u Sloveniju, ili Slovence dovedeš ovamo i educiraš ljude da vide kako se to radi. Može se osnovat i zaklada za poduzetnike koje će se podržati u tom startu. Za pet godina predsjednićkog mandata se može bitno promijeniti slika gospodarstva ako se rade stvari i potezi na drugačiji način. U Španjolskoj je mislim, treća najveća korporacija u državi upravo zadruga! Postoje već 50 godina. Imaju svoja sveučilišta, banke, svoj lanac trgovina, proizvode, strojeve za tvornice…. Svaki član je zadrugar i imaju pravilo da između najniže i najviše plaće ne može biti više od 3 puta razlike. Znači ako je najniža 1000, onda najviša ne može biti veća od 3000. U drugim zadrugama koje sam posjetio je slično. U jednoj čak i svi imaju istu plaću neovisno jesu li direktor ili čistač. 2700 ljudi, svi imaju istu plaću za svoj rad. To je cijeli jedan grad u Španjolskoj i žive tako 30 godina već. Vrednuje se doprinos, no na malo drugačiji način. Tamo je poanta u tome da imaju svijest da se svi trude i daju najbolje od sebe za odraditi posao, no to im nema značenje da netko od njih vrijedi više, jer je polučio veći rezultat. Ne vrednuju prirodan potencijal kao više ili manje vrijedan. Svatko daje koliko može od sebe, a na koncu svakome treba isto za život. Ne vrednuju se prema potrebama ega.

– Druga stvar je monetarna suverenost. Hrvatska narodna banka je ništa drugo nego mjenjačnica sada. Temeljem ugovora sa MMF-om i svjetskom bankom, ona nema pravo plasiranja novca u vlastitoj ekonomiji. Nema pravo odlučivanja koliko novca smije postojati u opticaju niti ima pravo davanja kredita vlastitoj vladi i jedinicama lokalne uprave, nego moraju uzimati kredite od poslovnih banaka po kamatama od 7-12 %. Bankari su lopovi. Moramo deblokirati narodnu banku i vratiti suverenost monetarnog sustava.

Samo s time smo riješili većinu problema.

Energetska suverenost. Uvozimo 50% električne energije, a Tesla, jedan od najvećih sinova naše domovine izmislio da svi možemo imati struju?! I to stoji negdje po nekim ladicama zatvoreno i neprimjenjujemo to?! Dakle dok svako kućanstvo nema svoju energiju, kako možemo biti neovisni?!

Vojna suverenost. Kada smo ušli u NATO mi smo uništili našu vojsku. Ni Španjolska, ni Francuska, ni Engleska …nego su raspustile svoju vojsku kada su ušle u NATO. One su ojačale. Nisam militantan čovjek. Meni je mir i dogovor uvijek opcija. Što se mene tiče Hrvatska vojska se može zvati i Hrvatske mirovne snage ili Hrvatska mirovna mornarica. Mišljenja sam kako vojska ne služi da bi te branila. Nego bi njena svrha trebala biti da uopće spriječi da te mora braniti. Kao preventiva. Tako da nikome ne pada na pamet da te uopće pokuša napasti.

Nama su svi sistemi izvrnuti naopako od svrhe koju bi trebali ispunjati. Država koja je sistem za sebe je izvrnuta. Ona se trenutno stavila kao vlast nad čovjekom, a ne služba. Mi smo ih zaposlili, a oni su sami sebi odredili plaću?! Još su otišli i podigli kredite na naše ime?! Koje ludilo! Želim racionalizaciju i transparenciju ureda. Svaka kuna koja je potrošena će biti javno specificirano istaknuto na što je potrošena. Ta izvrnutost se širi i na zdravstvo. Ono trenutno služi liječenju ljudi. No zapravo bi trebalo služiti čovjeku da se ne razboli. Jer kad se razboli, već je kasno. Oni kažu da im je napredak kada izgrade nove bolnice i zaposle još dosta liječnika. Ja kažem da je to znak nazadovanja, a ne napretka. Ako nam treba više bolnica i više doktora, onda znači da smo bolesniji! Kao predsjednik nemam ovlasti nad zdravstvom, ali svakako bih iskoristio svoj autoritet i funkciju na okupljanje ljudi na kongrese, na donošenje novog znanja, na rad sa integracijom svih liječnika homeopatije,na zajednički rad da omoguće hrvatskom narodu život na način da se ne razbole. To je dugoročan proces. Jednom nam valja kreniti. O cijepivima znam da je zlo koje se čini ljudima, od gospodina Sladoljeva i Soltysika. Čak nam je i zaštita okoliša izvrnuta. Umjesto da se svijest ljudi usmjerava ka opstanku čovjeka na planeti Zemlja, ljudima se fokus stavlja samo na okoliš, kao da je čovjek odvojen od toga.. Ljude nije briga na takav način.

Za kraj bih poručio da nam nedostaje ženska energija u politici. Bez ženske energije nema nam spasa!! Ne poput Merkel, Tacher, Kolinde, Grabar-Kiratović ili ikoje takve… U tim ženama nije ženska energija, nego muška energija u ženskom tijelu. I to nije ono što nam treba. Naravno da su se žene morale na muški način izboriti za sebe iz onakvog položaja u kojem su bile. Sada ste se barem zakonski izborile. Ne treba više ići tim muškim stavom drskosti, snage, rječitosti i borbenosti. Nama treba vaše suosjećanje. Vaša unutarnja snaga. Vaša blagost. Vaše majčinstvo. To je ono što će transformirati Zemlju. Vaš ženski princip nije slab. To je laž. Želim vratiti svijest o toj snazi ženstvenosti i potaknuti ih na djelovanje. Ne odnosi se to na nikakav kodeks odijevanja, nego na osobitost koju jedino žena može dati kao doprinos svijetu.

– VIDEO – Ivan Bavčević je jedan od nas

Intervju sa Ivanom Bavcevicem. Veoma inspirativan sagovornik koji podstice transformaciju svesti gde god da se pojavi
http://www.novasvest.com

http://atma.hr/intervju-sa-ivanom-bavcevicem-kandidatom-za-predsjednika-republike-hrvatske/

http://osobnisvemir.hr/2014/12/01/skupljanje-potpisa-za-kandidaturu-ivana-bavcevica-za-predsjednika/

One comment on “INTERVJU SA IVANOM BAVCEVICEM, KANDIDATOM ZA PREDSEDNIKA REPUBLIKE HRVATSKE

  1. Mladić je fantastičan, rekao je gotovo 100% što svako pametan misli. Kada bi i bio izabran (a bojim se da neće dobiti više od par %) i počeo provoditi najavljene reforme ili povratak ka normalnosti, na ovaj ili onaj način bi bio uklonjen. Nažalost nema ni jedne zemlje u Evropi (uključujući i ex Yu -sada banana države) koje su spremne za ovakve političare. Šteta. Lijep je osjećaj da ima još ljudi koji se ne mire sa novim svjetskim poretkom… Ima izlaza, ali ga ne vidimo…Trebalo bi stotine Ivana Bavčevića, a ima samo jedan za sada.

Ostavite odgovor

