198783_1795895531145_1052407793_2082630_7252515_n1_thumb

KAKVI STE, TAKVI SU I OKO VAS, NI BOLJI, NI GORI – Lepa duhovna prica

Na ulazu u jedno selo putnik naiđe na staricu koja je sakupljala lekovito bilje. On je pozdravi i upita:
– Dobar dan bako!
Možete li mi reći kakvi su ljudi u ovom selu?
– Kakvi su bili tamo odakle dolaziš sine? – upita ga baka.
– Bolje ne pitaj. Sebični, pakosni, zli, samo gledaju sta ce da ti napakoste, samo na sebe misle i gledaju kako da drugome naude.
– Eh, sine moj, takve ćeš i ovde naći! – odgovori starica i nastavi
sakupljati biljke.
Malo kasnije naiđe putem drugi putnik koji popstavi isto pitanje:
– Dobar dan, dobra ženo. Kakvi su ljudi u ovom selu?
– Kakvi su bili tamo odakle dolaziš sine? ponovi baka isto pitanje i ovom prolazniku.
-Dobri su bili majčice. Gostoljubivi, srdačni i dobrodušni,
spremni da pomognu, veseli… Baš mi je bilo žao kada sam ih, zbog
posla, morao napustiti.
– Da, da… Takve ćeš i ovde naći sinko…. – odgovori starica veselo.😀

Apropo toga, jedan moj uvid koji sam dobila kaze: ako zelis da znas kakav je covek preko puta tebe sa kojim razgovaras, slusaj ga dobro, sta prica o drugima.😀

One comment on “KAKVI STE, TAKVI SU I OKO VAS, NI BOLJI, NI GORI – Lepa duhovna prica

Ostavite odgovor

