1510720_10205139809677146_84393326303759271_n

MUDROSTI STARCA TADEJA

Starac Tadej:
“Ko nosi u sebi carstvo Božije, taj će ga neosetno i na druge prenositi. Ljude će privlačiti naš mir i toplina. Čak nije potrebno ni govoriti ljudima o ovome: nebo će zračiti iz nas i kad ćutimo ili kad govorimo najobičnije stvari. Ukoliko se duša postepeno smiri, utoliko joj se otkrivaju tajne nebeske…I onda dobija slobodu, mir, radost i utehu. Nema više straha.”

P.S. A ja, Vesna Mihajlovic se pitam; da li se ljudi ikad zapitaju, sta je to „Tihovanje“?
Da li ste se ikad zapitali od kuda u pravoslavlju toliko mudrih staraca, koji su sijali, kao nebeske zvezde sa svojim prosvetljenim i mudrim izrekama, mudrostima, koji su svedocili sa svojim cestitim zivotima?
Da li ste ikada Tihovanje povezali sa meditacijom, ulazenjem u tisinu sebe, u svoju unutrasnjos?
Da li ste se ikad zapitali, zasto danasnje pravoslavlje sve sto im iole ne ide pod „kapu“ i ne uklapa se u njihova naucena verovanja i dogme, svrstavaju i guraju u razne sekte, sto iz neznanja, a sto iz sebicnosti, jer da nije tako dobro bi razmislili da to sto cine nije bogu milo, jer su i u svojim redovima imali ljude koji su praktikovali meditaciju, samo sto su je drugacije nazivali..To su bili pametni i mudri ljudi, na kraju starci, od kojih su se mogle nauciti mnoge mudrosti, cuti pametne i plemenite reci! Gde se sve to izgubilo i kuda sve to ide?!
Razdeli/podeli pa vladaj, izgleda da je to sadasnje pravilo i stanje, a zna se od koga ono dolazi i potice! Od Boga sigurno ne!

Davno su mi neki ljudi rekli, da ce doci vreme kada ce mnogi zeleti da se nadju u mojoj blizini, da ce biti dovoljno to, da bi se iscelili..Citajuci gornje reci, setih se tih davnih dana i reci upucenih meni, razmisljam, da li je moguce obicnom smrtniku da tako deluje, ili mi sami sebe zbog raznih verovanja uvek nipodastavamo, ne znajuci sta se u nama krije, koji potencijali, kojih se trebamo setiti…Ne tezim niti zelim da mi ego raste, da se samouzdizem, i samozavaravam, da sama sebe dizem na ‘ceni’ i na znacaju, ali tako je bilo, i jeste. Samo se podsecam necijih, davno izrecenih reci..😀

9 comments on “MUDROSTI STARCA TADEJA

  1. Nema Giovanni Garbin, dolijao si mi, nikada vise neces staviti svoj komentar na ovaj blog i bas uzivam u tome, veruj mi, konacno, jer se nisi znao normalno ponasati, uz sve moje molbe, tolerantne pokusaje da se unormalis, da prestanes raditi to sto si radio, da se ponasas kao sav normalan svet. Dosta je tvog terora ovde na blogu, tri godine, ne samo da si pokusavao muciti mene, vec sve posetioce ovog bloga, sve ljude koji citaju ovaj blog, sa svojim kilometarskim papagajskim komentarima! Sada se posveti svom blogu i tamo petljaj sta zelis, ovde vise nemas pristup i sa tim se pomiri, nadji neku novu zrtvu, dosta je vampirisanja. Sa svih blogova su te oterali i udaljili, jer nisi imao meru u svom ponasanju. Ljude si pravio glupacima, pljuvao ih i nazivao lazovima, svadjao si se sa svima gde si stigao, onda si trazio zrtve, nekoga ko ce da te podrzava da se sa tobom solidarise.. Ovde su svi dobrodosli, bez obzira na veru, veroispovest, boju koze, jer ja jesam borac za ravnopravnost, mir i toleranciju, za postovanje i prihvatanje svih razlicitosti, ali da cemo jedni drugima trpati u usta ono sto nismo rekli, praviti ih lazovima i koje kakvim protuvama, sve ono sto se granici sa ludoscu, toga vise nece biti ovde Garbine. Ja sam Garbine urednik ovoga bloga i pravila se moraju postovati! Svi su u istom rangu, nema privilegovanih, kome se svidja-svidja, kome ne, moze da promeni frekvenciju i naci ce se na drugom kanalu, na nekoj drugoj grupi, blogu, sajtu, gde ce se sa ostalima slagati ili ne.. Sve komentare koje budes u buduce napisao, direktno idu u smece, tako da se ne mucis, nece se nikada vise pojaviti na ovom blogu!!!

    Veliko izvinjenje sa moje strane ide svim ljudima na ovom blogu, koji su morali sve ovo citati, gledati i trpeti godinama, ali vise nece. Osecajte se ugodno i dalje cu stavljati razne tekstove, da ima svega po malo i za svaciju dusu, ljubim vas i hvala svima sto ste tu…😉

  2. Svaka cast Vesna sto ste blokirali onog nesretnika Garbina ili kako se vec zove gosn prosvetljeni. Iskreno se nadam da ce uspeti da pronadje neki konzilijum psihologa da pokusaju da mu pomognu…ali cisto sumnjam da ce im bilo sta uspeti…covek je beznadezno izgubljen slucaj….neka mu je Bog u pomoci….svima zelim puno zdravlja, srece i duhovnog napretka..

    • Ne znam Garbine, ko je to „mi“, ali ako sam sebi persiras, moguce je, svasta je moguce… Mozes postavljati svoje pisanije u nedogled, sve sto dodje sa tvoje strane na blog, ide direktno u korpu za smece i nikada vise tvoj ni jedan komentar nece doci na moj blog. Zapamti, jednom za uvek, otkaci se sa ovog bloga i idi na neki drugi, posveti to vreme svom blogu, isceljivanju sebe, planete Zemlje, ima toliko bolesnih ljudi, kojima je potrebna pomoc, pa ako si tako mocan, kazes da rastvaras bure i oluje, isterujes djavole, sprecavas zemljotrese i poplave…, idi i pomazi, isceljuj te ljude, nemoj ovde na blogu krasti Bogu dane, ovde ti je zauvek stavljena zabrana, dosta je bilo maltretiranja sa tvoje strane, godinama. Zali se kome hoces, mozes i Obami licno i dzaba gubis energiju piskarajuci i kopirajuci razne komentare, stavljajuci ljudima svoju istinu na uvid, jer to ljudi nikada nece procitati, nece biti prihvaceno na blogu. Jednostavno ne mogu da verujem da si toliko uporan, da sa svakom zabranom menjas nalog, IP adresu sta vec, sve radis da bi se dokopao ovog bloga, jer si do sada sebi na njemu pravio reklamu, iako sam upozorila da to neces raditi ni ti, niti bilo ko drugi, osim onoga sto ja stavim… Ovo su tvoji dosadasnji brojevi sa kojih si pisao, ali ne vredi, ne moras vise da ih menjas, neces na blog, nikada vise, taman ih menjao svaki sat vremena i nista ja ne brisem, tvoji komentari koji stignu na blog, sami idu tamo gde trebaju..!!!

      P.S. Vidi se koliko ti je energije potrebno sa ovog bloga da bi opstao, energetske vampire vise ne primamo, uradila sam energetsko raskidanje vezanosti i sisanje na slamku, po metodi Filis Kristal…😀
      67 kilometarskih tvojih komentara u ova dva dana je aksimetar ocistio, otislo je u korpu za smece, identicni, zalopojke, silna objasnjenja, opravdavanja, napadi, muljanja, pretnje sa nekakvim sudovima…Ceo blog si iskopirao i zelis da to ljudi po milioniti put citaju, nema vise..😉

      IP adresa:ggarbin
      78.1.163.113
      46.240.151.15
      78.1.182.51
      93.141.29.241
      93.141.80.168
      78.1.148.48
      78.0.195.49
      93.138.147.83
      93.138.48.188
      93.138.18.189
      93.138.64.112
      78.1.141.102
      IP adresa: 93.141.90.29
      78.1.141.102
      93.138.64.112
      93.136.78.83
      93.136.75.203
      Pozdrav Garbin i zbogom!

  3. Dragi Garbine, pa ti ne odustajes, svakodnevno na otpad, u korpu za smece ode po dvadesetak kiklometarskih komentara koje prosledjujes na ovaj blog sve u nameri da isteras svoju nekakvu pravdu. Vec sam ti napisala, to sto prosledis svakodnevno i do 50 komentara, ne moze niko procitati ovde na blogu, niti cita, sve to blog sam odstrani, kao spam. Ti si jos uvek ubedjen da ljudi na blogu procitaju ono sto svakodnevno stavljas na blog, ne Garbine, ne cita to niko, cak ni ja, jer ne zelim, sve je vec vidjeno, pravac korpa za smece. Evo, momentalno si ih postavio 17 komada, komentara na blog, dugokilometarski, ostavicu ih izvesno vreme da se i sam uveris da nisu obrisani, ali da ih isto tako niko nije i ne moze procitati, moj prijateljski savet ti je, da se pomiris sa sudbinom i da prestanes gubiti svoju dragocenu energiju na tako bezvezne stvari, kao sto je opsednutost sa necijim blogom..
    KOMENTARE KOJE POKUSAVAS PROTURITI, NIKO NE CITA!!! Nikada vise tvoj ni jedan komentar nece biti vidjen na blogu i ljudi ih nece citati, to sam vec gore napisala! Svako dobro ti zelim, mir u dusi i oko tebe! I prestani brate da se trosis na takve stvari, kad i sam znas, sta si sve radio ovde na blogu, trpela sam godinama, ali sto je previse, previse je…😉

    Pises: „Budući da BRIŠE JOŠ NE RAZUMIJE DA SMO SVI ČITALI – PA UZALUD BRIŠE.
    ALI NITI TAKO JEDNOSTAVNU STVAR NE RAZUMIJE.
    VADE RETRO ………….“

    Razumem ja sve Garbine, ali ne vredi, niko vise nece citati tvoje komentare na ovom blogu!
    Da li ti je sada jasno?, da ih ne moze niko citati, niko, kako stizu svi idu u korpu, aksimetar sve pocisti! Bolje je odustani i uzivaj u svom blogu sa svojim klijentima, pacijentima, sprecavaj bure i oluje, poplave, zemljotrese, isteruj djavole iz opsednutih, za to si se obucio i postao nekakav dr…😀

  4. Draga Vesna, taj Grbin je jedan običan nasilni šarlatan. bila sam na jednoj njegovoj seansi u Čakovcu, istjerivao je „đavla“ z nekih ljudi, djece. Sa svojom pomočnicom izvodio je nekakve rituale, vikao, derao se. Prodavali su neke kazete, energizranu „čudotvornu“ vodu….uglavnom maglu. Tip je agresivac, pa me ne čudi sve što radi na Vašem blogu. Puno uspjeha, zdravlja i sreće u 2016. želim

    • Hvala draga Nado, da je nasilan i dosadan to sam znala, za to sto pisete nisam znala, mada se moglo pretpostaviti sta radi, ali da sam osecala da nije normalan, jesam, jer da jeste ne bi radio to sto je radio. Dolijao mi je, stavila sam mu zabranu pristupa na blog, stavila sam mu zabranu zauvek i nikada vise nece krociti na ovaj blog…😉

      I vama srecna Nova 2016-ta godina i svako dobro vam zelim, od❤

Ostavite odgovor

