Fotografija-0033

SRECNA VAM NOVA 2015-ta GODINA I SVI NADOLAZECI PRAZNICI

Dragi prijatelji ovog bloga, podseti me danas jedna draga Facebook prijateljica Brankica Damjanovic na slobodu koju godinama ‘osvajamo’ i dolazimo do nje.. Mozda ovo ne bih ni napisala da me nije sa svojim statusom podstakla…Tako mi inece radimo, samo, ako slusamo nase unutrasnje vodjstvo, podstaknuti jedni sa drugima, zato smo i dati jedni drugima, verovali mi u sve to ili ne, bas svi…😀❤

Bas sam se zapitala, da li sam uopste normalna, da li idem kontra svemu onome sto drugi rade.., a mene to vise ne zanima, godinama unazad, ne privlaci me, niti me cini srecnom i ispunjenom. Mir, tisina, sloboda koja nema granice u dubini moga bica, u dubini sebe, ali i oko sebe, bez zurbe, one lazne ustreptalosti, i bojazni da li ce sve biti u redu, da li ce se dopasti drugima, da li cu zadovoljiti svaciji ukus i zelje..to sve nema cenu verujte..hvala Brankice na podsecanju, da sam ipak, medju onim normalnim i oslobodjenim, ne od svih, ali svakako od mnogih stvari kojima sam godinama robovala i pridavala veliki znacaj… Novu godinu docekujem kao i mnoge dosadasnje u svom unutrasnjem miru, skromnosti, sreci i zadovoljstvu, u svom domu sa lepim i iskrenim zeljma za ceo svet. Neka nam je srecna i bericetna Nova 2015-ta godina i svi nastupajuci praznici, kao i mnoge koje ce doci, mnogo sledecih Novih godina docekali u zdravlju, veselju i radosti, zelim nam svima, od srca.

Pozelimo i nasim subliznjima (Zivotinjama) srecnu Novu godinu, da ih ljudi sto manje muce i ubijaju, da se ljudima zgadi jelo mucenih, mrtvih zivotinja i njihovog mrtvog mesa…

Bhaerava Kaala pise:
Ukoliko čovjek koji je osvješten ne omogući evoluciju drugim ljudima, ili životinjama, ne smatra se da je njegova osveštenost dosegla potrebnu razinu. Obično, ljudi misle da životinjska duša nema evoluciju ili da čak životinje nemaju dušu. To je ludost. SVE IMA DUŠU. Osvješten čovjek otuda ima još jednu dužnost, a to je briga o evoluciji svijeta u kojem se nalazi. Ako kojim slučajem to ne razumije, ako to ne radi onda je riječ o imitaciji Osvještenja ili Budnosti.

S.N.Lazarev kaže: „Lakše je voleti životinje nego ljude“
i u pravu je, pozeljno je voleti i ljude i zivotinje, da bi tas na vagi bio izjednačen, životinjama pomagati, a ne ubijati ih i jesti ih, jer one su tu oko nas, zavise od nas i na njihovom putu evolucije su tu, da im pomognemo…

Vesna Mihajlovic pise:
Zivotinje i jeste lakse voleti nego ljude, jer zivotinje nemaju ego, otpor koji se javlja u coveku zbog njegovog ogromnog ega…

3 comments on “SRECNA VAM NOVA 2015-ta GODINA I SVI NADOLAZECI PRAZNICI

  1. Draga Vesna, toliko ste me dotakli, jer se i ja pitam, da li sam normalna. vec nekoliko godina zaredom, proslavljam NG, sama, u dubokom miru svoje duse, daleko od buke i ludnice! Nisam luda vidim i nisam sama, naravno da zivotinje imaju i mozak i dusu i intuiciju vecu od nas! Hvala Vam sto postojite i srecna Vam Nova!

  2. Hvala Vam na lijepim željama, koje i ja Vama upućujem sa željom za dobro zdravlje, da mi se i dalje javljate.
    Srdačan pozdrav od Gabriele iz Novog Vinodolskog.

Ostavite odgovor

