10888582_1010173155679082_5285514852420248337_n

NE ZOVITE BROJ +381 62 80 90 … JER SAM CULA DA SE IZA OVOG BROJA KRIJU SINTERI – SPASITE BAR JEDNO ZIVO BICE!

Ne dozvolite da najbolji čovekovi prijatelji budu pokošeni ledenim talasom! Ako niste u mogućnosti da im pomognete pozovite Hitnu pomoć za životinje, koju možete kontaktirati ukoliko primetite napuštenu, ili povređenu životinju.
Ekipe odmah izlaze na teren, sklanjaju ih sa ulice i saniraju povrede:
ALO! DNEVNE NOVINE su objavile ovaj broj, ali sam kasnije cula da se iza njega kriju sinteri. Dok ne proverim, broj nece biti objavljen..😦

p.s.
PODELITE OVAJ STATUS, NEKA SE SPASI STO VISE ZIVOTINJA, Mace, Psi i sve ostale zivotinje, koje su u nevolji od zime, ali i od ljudi…Sintera! HVALA!!!

„Ne treba cekati nebo da bismo videli raj. Raj postoji vec na Zemlji kad susretnes jasne, bistre, sjajne oci, srce cisto, slobodno od svakog ropstva, svakog kalupa, svake zurbe. Takvo srce je vec puno raja“

Osho

Osho je verovatno mislio na ljudske oci, ali ja verujem da su i oci svih drugih bica toliko zive i blagoslovene.. da im treba pomoci i pruziti sve sto mozemo da im spasimo zivote u ovim kijametskim danima i nocima, jer oni pamte, sve ono dobro koje im covek ucini, ali i ono drugo…

2 comments on “NE ZOVITE BROJ +381 62 80 90 … JER SAM CULA DA SE IZA OVOG BROJA KRIJU SINTERI – SPASITE BAR JEDNO ZIVO BICE!

  1. IPAK SAM CULA DA SU U PITANJU SINTERI!
    Ma covek da ne poveruje sta ljudi rade…😦

    I sama sam se zapitala ko stoji iza tog broja, jer kakvi smo mi ljudi, iza broja mogu da stoje i sinteri, i organizacije koje su zaduzene za prodaju pasa, da bi ih koristili za meso i mesne proizvode, koji se nude kao govedina, jagnjetina, svinjetina…😦
    Nadam se i hocu da verujem da to nije istina.
    Taj broj je objavljen u Alo -Dnevne novine, evo vam i od kuda sam ja prenela…

    Izgleda ad su sinteri u pitanju…😦

    http://www.b92.net/ljubimac/vesti.php?nav_id=849907

Ostavite odgovor

