budista-monah-meditacija

AKO TI ZA MENE IMAŠ SAMO UVREDU, A JA JE NE PRIHVATAM, KOME ONA I DALJE PRIPADA?

Ovo je priča o jednom duhovnom učitelju, za koga se verovalo da je potpuno neuvredljiv.

budista- monah- meditacijaNeki bezobrazni zapadnjak je čuo za tog gurua i odlučio da ga izazove. Po dolasku u njegov hram, počeo je da ga vređa i ponižava na sve moguće načine…

Međutim, tokom celog događaja, guru je ostao u potpunosti pribran, nijedan mišić mu se nije pomerio. Zapadnjak nije mogao da veruje. Posle pola sata, više nije mogao ni da psuje, izgubio je svu energiju i na kraju je odlučio da pita učitelja:

„Razumem ja te vaše duhovne stvari i kao, nije vas briga šta drugi ljudi misle, ali, ja sam te ponizio i uvredio, treba da naučiš da moraš da se boriš za sebe.“

Po prvi put, guru je progovorio: „Sinko, mogu li da postavim samo 2 pitanja?“

„Naravno“, reče čovek.

Tada učitelj reče: „Ako ti meni doneseš poklon, a ja ga ne prihvatim, kome taj poklon i dalje pripada?“

Čovek reče: „Pa, ako ne prihvatiš poklon, onda i dalje pripada meni.“

Potom guru nastavi: „A sada, sine moj, ako ti za mene imaš samo uvredu, a ja je ne prihvatam, kome ona i dalje pripada?“

(People.tribe.net, Balkanspress.com)

3 comments on “AKO TI ZA MENE IMAŠ SAMO UVREDU, A JA JE NE PRIHVATAM, KOME ONA I DALJE PRIPADA?

  1. Jevremovici, samo se odjavite sa bloga i to je to, jer ja nikom nista licno ne saljem, to blog sve sam odradjuje, kada se registrujete i pristanete da primate postu sa bloga..Svako dobro vam zelim..

  2. По томе испада да је гуру извређао „безобразног западњака“ те да су обојица једнаки.

Ostavite odgovor

