SAMOPOMOĆ U ČETIRI KORAKA

Rastvarati možete konkretne senzacije unutar svog tela (glavobolja, bol u kolenu, neprijatan osećaj u leđima i slično, zatim osećanja kao što su strah, nervna napetost, bes, tuga i slično). Locirajte nepoželjno osećanje u svom telu i dajte mu oblik u svojim mislima. Oblik treba da bude trodimenzionalan.

Zamislite kako ulazite u oblik koji ste prethodno zamislili i pri tome osetite kako ste sa svih strana okruženi nepoželjnim osećanjem (onim koje želite da rastvorite).

Unutar zamišljenog objekta, opet u svojim mislima osetite kako se fizički širite sve dok ne porastete dovoljno da prođete kroz granice-zidove objekta u kom se sadrži nepoželjno osećanje koje hoćete da rastvorite.

Kada ste izašli izvan granica objekta u kom se sadrži nepoželjno osećanje koje hoćete da rastvorite, kada se nađete u praznom prostoru, skrenite pažnju na suprotno osećanje od onog koje ste rastvarali. Ako je to bilo osećanje tuge, skrenite pažnju na osećanje radosti. Nepoželjno osećanje će nestati i zameniće ga željeno, pozitivno osećanje.

Ove vežbe su mentalnog tipa i nisu teške, vežbajte i uživajte, efekat neće izostati, verujte mi na reč …🙂

2 comments on “SAMOPOMOĆ U ČETIRI KORAKA

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s